Žiūrėti foto
Foto albumai > Savadarbiai traktoriai > Lauku baubas |
Traktorius kuriuo knisame zeme...
Data: 14-01-2013
Įdėjo: lauztuvas
Dydis: 1452 x 1090 pikselių
Failo dydis: 662.6kiB
Komentarai: 124
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 39846
Data: 14-01-2013
Įdėjo: lauztuvas
Dydis: 1452 x 1090 pikselių
Failo dydis: 662.6kiB
Komentarai: 124
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 39846
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 33% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 33% | [1 Balsas] | |
Patenkinamai | 33% | [1 Balsas] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
Variklis mtz-50, greiciu deze- zilo tiltas galinis T-150. Seip visai nieko. Bet galetu buti daugiau begiu, ir greiciau atgal vaziuoti.
nu,ir kaip eina knist zeme?kaimynas buvo padares toki varijanta su gaz66 tiltu,tai trivagi vilko kaip pasiutes.o cia keno tiltas?
Taigi, galvoju apie kazkoki vairo stiprintuva (dabar nieko nera). Ka patartumet nebrangiai sukonstruoti? namuose nieko neturiu isskyrus lengvosios auto vairo stiprintuva.
jo ant pusntrinio tilto, kokia kamazo deze dejus, ten begiu but nors daugiau.
reik det dvi dezes greiciu tada manau uztektu begiu
imk kokios nyvos stiprintuva ir uzdek, kazkas ant pupelio uzsidejas ir cia nuotraukas ikeles tai nesiskunde
daugiau fotkiu, aplink, kaip viskas nudirbta...........
Domejaus zilo 131 deze - greiciu deze ta pati visu zilu, pas 131 yra dar razdatke- joje ir paletintojas ir pagreitintojas ir tilta priekini junge. Toks pat principas ir pas gaz66. Beda ta kad pas mane vietos per maza kad dar ykist ta zadatke. .O kaip pas kamaza padaryta? viskas vienoje dezeje?
nu ne kamazo irgi atskira rasdatka stovi kiek atsimenu. 6x6 miodeliui
Del vairo tai visai nieko ir sone, tik reik priprast . O man patinka jis sone nes nera ricego tarp koju, sale dar du zmones telpa ir dar pjuklas . Aisku jai but centre tai but gal smaugiau vairuot. Nors ir dabar gerai matos kaire puse.
Darbinio nera, Neplanuoju deti nes galines padangos placios, tai nei purkstuva, nei barstyklke pakabinsi- labai jau placios tehnologines butu.
gerai yra sita samiadielka biski datobiulint ir varysi ne prasciau uz 50 belarusa tereik pridet ranka
nagfigam jam tas mtz ? jei sitas pilnai pidisoka atstoja be vargo tereik biski pamodernizuot ir bite butu
Jau turiu mtz- 50. ce toks papuole vietoij beveik. Nuveze ten tevas toki traktorista- tikrino ten jis greiciu deze, varikli. Tipo geras, bet aisku i viduri neilisi. bus matyt. Sito samadielkos nenoriu numest nes du lauzai geriau nei vienas
tu mune, tokia prie pajevonio matei? senei?gal mano kaimyno,nes nupirko, net jis nezino,is kur buvo kupcius, jau koki 8m bus.kartais jis persneka,ar jo kurinys gyvas.
kad siuo metu gal sakyciau neapsimoka mantuot kokias dezes masinu,o nupirkt likusia dali mtz,ir uzkelt likusia dali kaip matos,internete kiek yra nurasytu,o kiek dar neskelbe.
Sita traktora ne as gaminau. Ji gamino toks zmogelis is Kybeikiu prie Kybartu. Jis juo dirbo kelis metus, paskum sugalvojo gaminti maza traktoriu sau. Tai pries kokius 6 metus tevas ji nupirko. Iki praeitos vasaro bratka su juo dirbo, Dabar as. Plugas yra 2k darytas is DT- 75 keturvagio plugo berots. Drapakas savadarbis, 3m plocio, trys eiles nagu. Tempe tai posunkiai dvivagy pluga. Variklis jau nestebuklas.
nu jau toki dvivagi su t-25 at dt-20 gali traukt
is kurios puses busi lauztuvas?jam kartais kabina nekeista,su tiltu?o vairo kolonke ne kolhidos?
As pats is Grybines k. (Nuo Marijampoles lilnk Sunsku vaziuojant). O tas konstruktorius is Kybeikiu kuris sukure sita bauba- Zalnierukynas berots, Vytas, Gyvena jie dviese su tevu. Dabar turi pasigaines traktora is Gaz-66 pagrindo su sieros varikliu dyzeliniu 2,3 varikliu berots.
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6026/nuotrauka0201.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img541.imageshack.us/img541/3778/nuotrauka0202.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img819.imageshack.us/img819/6519/nuotrauka0203r.jpg[/img] is not a valid Image.
O ce ir MTZ- 50. starterinis su zvakem. Dokumentais, tehnykine. Kainavo 6000lt
Tai reik didesnius ratus, priekini varanti tilta ir jau jau jau ...
Mtzokas tikrai neprastai atrodo
Aha, tiesa sakai. kelis menesiu varciau skelbimus kol sita ce vietoij uztikau. Kazkaip ir paemiau iskart- kazkaip visai nieko jis man pasirode. Bus matyt kai uzkabinsiu koki plugeli ar drapaka
Jisai is vokieciu parveztas?
Dalgis tai gerai pataike. Situo atveju- numire seniokas tai zentas dabar tehnika stumdo.
Sake kad parveztas seniau, ce remontavo varikli. Yra ant jo dar kompresorius kazkur nuo greiciu dezes lyg ta pajunkgtas- dar rimtai nezejau.
Variklis 50 to, jeigu su pakaitinimo zvakem, o is baliono ir kompresoriaus ir nuspejau, kad is vokieciu
Jo 50, su zvakem.
jo vokiskam nuo rasdatkes prie dezes suka kompresoriu
O zvakes ar masinines, mazos sudetos, ar tokios bajavos, ilgos tiesiai i degimo kamera?
zvakes ten spirales paprasciausios kiek atsimenu
zinok, neisivaizduojuas net. dar artyn nagu prie nieko nekisau. dar pats asmeniskai net nevaziau ir negirdejau uzkurto
cia ilgu niekaip i 50 neidesi.kitokia degimo kamera kuri randasi galvuteja,ilgos dedas kur degimo kamera stumoklija kaip mtz80.
O koks variklio modelis pas tave? D-50 ar d-60?
na blokas tai matos kad universalus 50-80 matoro
O tai d-60 ir d-50 blokai skirias?
siaip ne bet buna senobinis d-50 kur su dangciais sone matoro o cia tik probkutes
Tai vat, Olegai, is to ir kilo man toks klausimas, to kur remontuoju mtz50 yra nauja galva, ir apacioj beveik galvutes padarytos skyles zvakem susukt, tai ten susisuka mazutes masinines zvakes, o truputi auksciau virs ju yra prielajos, ir nufrezuotas ju pavirsius, tai mano supratimu ten paruoztos vietos isgrezti skylems, i kurias suktusi ilgesnes zvakes, kurios stovetu grynai degimo kameroj ir siektu ir purkstuka pasildyti, o tos apacioj, tai islenda kazkur degimo kameros kakliuke, kur i cilindra iseina, tai ten is tokios zvakes naudos tiek pat turbut kaip ir is propkes, kuri jos vietoj dabar isukta. Be to, Ernestas kaip sake spirales, tai i ta skyle apacioj jokia spirale neilys, taigi turi but variantas ir su didesnem skylem biskeli auksciau isgreztom
pavarei ernestai tu cia
pas mane mtz 50 su dangteliais sone dar ir alsuoklis is ten iseina, seno modelio
ka as pavariau??? nieko nevariau
na spiraliniai zvakiai skyle dydesne yra,pas mane yra mtz50 galva kurioje yra dydeles ir zemiau mazesnes skyles kuriose zagluskes isuktos
taip marko reik grezt tas skyles.. nes mes viena perdarinejom kad zvakes butu
o ar bande kas istatyt i mtz 80 pakaitinimo zvakes?
Tai reiskia prielaida teisinga, tos didesnes skyles vis tik egzistuoja ir ten normalias zvakes gali sustatyti
na mes grezem nes ten plonos slyles buvo tai teko didelem ten pavargt
galva pasikeisi ir istatysi nes paiam prasigret be ansu D 240 varikliui
manau ten jei jau greztum d240 matorui tai vandeni kazkur paleistum stopudovai..
D240 as irgi manau geriai nekist ten jokio grazto jokio nieko, nes jeigu ir pataikysi prakist nekliudes jokiu kanalu, tai mesos nieko neliks, arba truks, arba vistiek truks turbut. O gamyklines su skylem pakaitinimo zvakem buna skyles ne vienodais atstumais viena nuo kitos, bet is isiurbimo voztuvo puses degimo kameroj
Vyrai reik pagalbos- sits lauku baubas uzvedamas su puskacium. Kaip reikia normaliai atreguliuoti puskaciaus darbas? Nes dabar tik uzvedus puskaciu reik pastoviai nuspaudus laikyti tai myktuka kur papumpuoja benza.
As irgi taip pat darau, bet reguliuot kazkaip neprisiruosiu, tai ir nesiaiskinu kaip . Bet siaip kai salta to labiau reikia, kai silciau nereikia laikyt uzspaudus
Ne, Mune, ten apsileidimas, yra, bent pas mane tai tikrai, reikia variukus sukinti dirbaniam ir irti, kada pradeda nebeiaudyt, o normaliai dirbti. Sistema vari, karts nuo karto prapuiu, manau ir lautuvas ivalo j, o tais variukais reikia pasisukinti, bet atsiranda kita bda, daugiau atsuksi garantuotai vak umes, bus dar daugiau bdos. odiu kai kalba pasisuka apie puskai, nra joki bendr taisykli, kiekvienam jam galioja savos jam tik inomos taisykls, kurias gali tik atspti
Visi dvitakei varikliai labai jautrs veleno salnik bklei.Kai salnikai idyla pradeda traukti or i lauko,o miinio traukti nebenori,todl daniausiai ir reguliavimas nebenuspjamas
Jooooo, kiekvienas puskaius yra mstantis organizmas ir kiekvieno i j pagrindinis tikslas yra susti eimininko nervus, ir jeigu jam leidi taip elgtis, tai realu, kad jis savo tiksl pasieks. Taip, kad Lautuvai, bandyk kai tursi marias laisvo laiko uvesti, ir sukinti po truput variukus, kol prads kakas keistis, gal kas nors gali geresn patarim duot, bet i tikro prie griozdo stovint lengviau kak pasakyt, nei taip, nemaius ir negirdjus
jo pagrindinis puskaciaus tikslas ne dyzeli vest o seimininkui nervus est iki psichozes. kievienas su savu charakteriu ir nieko nepadarysi
Pas ane tokia situacija. Kada puskacius remontuotas- nezinau. Pries kokius du metus pakeistas karburatorius. Keiciau ne as tai ir nezinau ar ji kas reguliavo.
Zaliupkos nepilu nes ta kraniuka reik keist. Pirma kart pastverus traktora ir bandat uzvest, teko ilgai pavarkt, viska isivaliau.
O dabar tokia situacija- Jai noriu greit uzvest is kokio antro traukimo tai turiu stipriai papumpuot, nuo dusios- atsukus kraneli pradeda bekt tai dar kelis kart gerai nuspaudziu- nu zodziu per visus galus bendzas pradeda bekt is karbo ir traukiu. Pries antra kart traukiant, dar syki panasei papumpuoju ir praktiskai uzsiveda. Jegu pumpukes nenuspaudziu kai tik uzsiveda puskacius, jis uzgesta. As tai suprantu kad bendzo maza bet ka ten reguliuot tai nezinau. Tos pirmos sklendes niekad nereguliuoju, kuriu su pilnai atidaryta. Kai noriu gazo paduot daugiau tai paspaudziu ta traukute kuri junge antra sklende karbo ir ta apcoij(blemba nezinau kai jis vadinas).
Tai vat, toki niuansai pas mane. Norisi kuo maziau varkt su juo tai parasiau ce kad patartumet ka daryt kad ir man maziau kantrybes reiktu ir puskaciui sveikau but
Gal kas zinote kur butu galima nuspirkt nebrangu kopresijos matuotkli dyzeliniu varikliu kompresijai matuoti?
[img]http://img38.imageshack.us/img38/4015/nuotrauka0213.jpg[/img] is not a valid Image.
Kas ce per daiktas?
Jis stovi Mtz-50 sale paskirstytojo.
va cia gali but jeginis pozicinis regulietorius, nors tiksliai negaliu pasakyt nes nieko neismanau apie juos
Hidraulinis varanciuju ratu apkrautuvas . Placiau reikia?
Reikia placiau butinai. Pas mane ijungus surbli kazkoks kalantis garsas yra. Slaunis kele tik i virsu i nuleist neina. Ijugent kelima arba priverstini nuleidima, kalima paastreja. Vienas forumietis sako kad tikriausiai sitas jeginis reguliatorius man smegenis knisa.
Visgi buvo ne jeginis kaltas. Buvo nuluzes vienas dantis nuo dantracio kuris stovi hidraulo bakelio dugne- tas kuri rekenele stunmdo. Manau kad pats ir kaltas busiu jog nudauze ta viena danti- bandziau ijunkti siurbli uzvestam varikliui ir tik ijungus isurbli pradejo kalt. o pries tai nieks nekale kai parvarinejo ta traktora.
Kiek mazdauk kainuoja oakeisti mtz-50 grupe? pas mano lauku bauba variklis tepaliukus stipriai vartoja, ir saltas labai jau sunkiai su puskacium kuriasi. vasara kai karsta da nieko bet jai apie 5 laipsnius salcio tai jau reik gerai pavinduot kad uzsivestu. Tepalo tai ryja hektarui koki pora litru kultivavimui, . Spaudimas darpuse velnio - salto 4, kai jau zukaista ant laisvu lieka 1,5-2, padavus gazo 2,5-3.
pakeits grup, nepamirk normalaus tepaliuko suliurlint karter nes rusikos irgos niekam tikusios...
Del dantracio nepergyvenk, nenulausi jo taip jungdamas jei viskas tvarkoj, o jeigu luzo jungiant, tai ir taip butu nuluzes, metalas nuvarges ir luzo. O grupe tai uz 400-500 turetum gan padoria paimt, tik patarimas is patirties, butinai komplektuok "c" dydzio cilindrus su "b" dydzio stumokliais, kitaip kompresija i kartery eina, blogo nieko, bet geriau kai to nera. Dar vienas mentas, as asmeniskai pagalvociau apie d-240 variklio grupes dejima, bet tada reiktu ir galva keisti i tokio variklio. Ka tas duos? Ogi uzsives tikrai lengviau nei dabar, nes grupes pakeitimas tikrai nepalengvins uzvedimo, 50to variklis is prigimties sunkiau vedasi, ir tai del netiesioginio kuro ipurskimo. Tai tiek as turiu pasakyt, o nuspresti reiks paciam
P.S., turejo buti ,,momentas", o ne ,,mentas"
Tai kaip suprantu, padares ta finta su galva, gausiu 80 varikli. o kiek galva mazdauk kainuoja? stumuokliai ? o velenas ir naujas reikalingas?
Variklio dar negautum 80to nuo tokio perdarymo, truktu dar siurblio ir alkuninis but gerai, bet gautusi tiesioginis ipurskimas, uzvesti geriau, ir truputi galios gal daugiau, be to, galva jautresne 50 yra, pradegt megsta dazniau, o nauja kainuoja 1200lt, kai 80to tuo tarpu nauja ~800lt.
ir purkstuku 80 reikia kuriu kaina tarkim po 100lt dar,beja nauja galva 670lt parduotuvei,siurblys naujas neto 1k.dar isiurbimo kolektorius ir galvos dangtelis gal pora simtu.plius grupe tai gausis nemaza sumele,kuro siurbli tai perdaro is 50 ir kainuos maziau pagal mane spaudimas tepalo normalus as keiciau alkunini tai toks pat spaudimas kaip ir ant seno saltas beveik 4 o karstas 1,5 davus angliu 3
Tai grubiai taip mazdauk: purkstukai, siurblys, galva, stumuokliai, velenas... Zodziu is senojo paliktu praktiskai tik blokas. Pavertus i pinigus gautusi koki 2500 lt mazdauk speju. Jop, jus teisus- yra apie ka pagalvot
nepamirsk, smagraio, sankabos bei siurblio dantracio su sija kuri dengia dantracius priekyje, dedant d240 velena nebetiks skyvas, reikia ir jo. mum su akumu ir starteriu perdarymas variklio isejo apie 5000
jei 5000 lt iseina,tai negeriau senaji pardavus nauja isvis pasiimt,naujas apie 8 tukst,kiek anksciau mates buvau.nebent dabar pabrango
sorakai, dabar apie 9-10k vaikto naujas D-243
pas mus altas 2,5-2,7 kg/cm2, gerai padirbs, sunkiai, pilnu gazu vos vos ~2 kg/cm2 beistena, laisvu ~1 kg/cm2. ir motoras isidvjs, tarka, barka, kala, o alyva visika nesamon M10G2K... yla ir kaip vanduo pasidaro, tuo labiau dorai nieko nebetepa, atvsta, dar jei altesnis oras vos ne kaip vark...
as jau atsisakiau m10g2k tepalo, dabar susipiliau jonh deere variklini tepala. tai spaudimas dabar ne taip sokineja,
klampumas, klas?
mtzzz koks salto ir karsto db ir koks buvo? Tiesa maciau skelbimuose kainos nepamenu tikslios bet apie 3k mtz80 naudotas varyklis sukomplektuotas.
manyiau karto ir laisvu gazu neturt krist emiau 2 kg/cm2
5000 tai jau dauk. pakolkas tiek investuot negaliu. Reiks grupe tik keist ir man pakolkas pakaks ant savu zemiu. su puskacium vistiek uzvesiu kad ir sunkiai tie 50 kuriasi. as bent jau taip manau pagal savo situacija.
pas mane ir pusiau sint, tai kai uzkaista gerai buna ~2,5 bar spaudimas, o salto buna 3,2 kazkur.
Kolega susiliurlino sintetini vietoj mineralo, tai pas ji saltas rodydavo 4, dabar sako rodo 5,(man atrodo pas ji kilsteltas spaudimas del turbinos), taigi spaudimas bendrai apie 1bar (kg/cm2) pakilo
lauztuvas tau yra viena gera iseitis tau reikia pakaitinimo zvakes masinines pritaikyt kekvienam cilindrui ir patikek kursi lengviau negu mes turintis 80tus
Ka reiskia tos baltos apnasos degimo kameroje?
[img]http://img198.imageshack.us/img198/2972/mgyi.jpg[/img] is not a valid Image.
Ce prastokai matyti bet vistiek ydomu. Ar ce taip turi buti?
negalvojau kad kas nors gali patiket tokia nesamone kad pusiau sintetiniui tepalui reikalingas filtras aisku kad spaudimas nesikeicia, supyles as ir pus, sintetika viskas kaip buvo taip ir liko tik tiek kad geriau suka per salcius.
mune, per daug kategorikai, dl slgio. reikalas tas, kad slgis maiau kinta, prie atitinkamo temperatr skirtumo, nes maiau kinta alyvos klampa. slgio kilimas, kritimas ir t.t., ia jau reikalai su siurblio, alkninio kakliuk isidvjimu, taip pat ir redukcinio votuvo reguliavimu. kokiam slgiui bus sureguliuotas votuvas - toks slgis ir bus. dl 15W40 mineralks nesuk per daug jaic, problem dideli netursi per alius, tik be jokios abejons, starteris kakiek sunkiau suks alkn, nei su 10W40, bet ne tiek sunkiai, kaip su kamaziniu, kuris prie tokios temperatros bna sustings, ko ne kaip vark. pas mus manioj taip pat tokios klampos alyva (15W40), mania neturi pastogs, stovi lauke, ir k, ir iem prie -20, ne taip jau sunkiai ir usived, su gerai pakrautais akumuliatoriais, neprireik su primusu kaip sliekui lst po apaia prie karterio...
Taip, va kaip Jonas sake, jo klampa maziau kinta prie kritiniu temperaturu, t.y. prie zemu temperaturu mazesne klampa, prie aukstu - didesne nei mineraliniu alyvu, todel esant pasidevejusiam varikliui (ar kai kuriems tepimo sistemos elementams), slegis varikliui isilus iki darbines temperaturos krenta maziau
Nuodegos ten, lauztuvai, nieko neiprasto, visuose varikliuose tokio darinio gali rasti
Apie tepalus tai kazinau- mano nuomone as tai pasiliksiu prie to rusisko dar tikrai. Aisku sutinku kad jis ziema baisiai klampus pasidaro bet karterio dar neteko kaitint lietlempe jog uzkurt. Beje kam nepatinka tas rusiskas mineralis, gali nusipirkti uzsienietisku mineraliniu. Tie tikrai geresne kokybes. Beje ydomus dalykas- darbe buvo nupirktas naujas traktorius (apie 600,000lt kainavo) - pagal explotavo knyga- grieztai mineralinis tepalas i varikli.
tie tepalai seis laikais tikra apgaule,ruska M10G1 dar eina is kvapo pasakyt ,kad jis toks ,o sie pusiau,toliau15w40 dar kai kurie nieko nesiskire,tik kaina,ir kai nueinu pirkt as niekad netikiu,imu is pigesniu,nes jie yra vienas,ir tas pats,norint tikra tepala nupirkt ,pagal jo marke manau kur vokietijoi,ar fracuos kazka galima, o cia lietuvoi,sklepuos pilsto,ir atiketes skirtingas klijuoja.
Raimundas852 alyvos skiriasi tikrai, nebent perki i kokio turgaus, garaiuko ar kitos neaikios prekybviets. Alyva pakankamai lengvai skiriasi pagal spalv. inoma mineralin alyva beveik visur vienodos spalvos, bet pusiau mineraline tai skiriasi. Todl nemanau, kad cia lietuvoi,sklepuos pilsto,ir atiketes skirtingas klijuoja.
su alyvom ant lietuvos tikrai yra betvark. savo akim maiau kaip nests "enklo" alyvos statines pilamos i vieno ir to paio tanko, o etikets klijuojamos nuo hidraulins marks iki transmisini. kolkas pasitikiu tik Mobil1 enklu. bet ir ia nr garantijos
musu biznieriai,jeigu reiks nudazys kokia nori spalva,norint suzinot ar ragaut:ar uostyt,ar dar kaip kitaip daryt.
Net nugasdinot, kad taip yra .
Kaip ir galvojau mtzokui pusiau sintetin pirkt ir supilt, bet dabar jau baisu . Tai gal Mun irgi taip buvo apgautas, utai ir spaudimas nepakito, supyl tik tikdamas tuo, kas etiketje raoma
ale ne vienam dar neuzkale variklis, del tepalo kaltes,tai ir nereikie imt i galva baisiai.
M10g1 ir 2g kuo skiriasi.
pritariu 100% munei
jok tepalas nekele spaudimo,jai motoras isdiles,t.y isdiles.............kad priedai kazka daro,tai faktas,bet cia turetu but kita tema.
Nu praktikoij ant savo auto esu bandes vietoij pusiau sintetikos pilti minerali. AUto buvo mersas 190 2.0l dyzelis. buvo dacikas spaudimo. Pakeitus i mineralini spaudimas praktiskai nepakito, gal ciut didesnis pasidare salto variklio. bet jam pasilus spaudimas budavo panasei tas pats kaip ir su pusiau sintetika. Taip kad ir mano bandymas patvirtina munes atlikta "eksperimenta".
Susirinkau "lauku baubo" varikli. Atrodo kad viskas lyg ir gerai pavyko. Nebarska dirba, debesies melynu dumu nesimato. Po perinkimo pasidare variklio garsas skambesnis, pradingo garai per alsuokli. Tiesa nieko sunkaus nedirbau, tik dar birbinau, vazinejau, kad idirbt ta varikli. Savaitgali reiks kabint jau pluga ir tada pasimatys kaip ir kas.
MTZ-50 variklio sunkus paleidimas salto- kur ieskosti bedu? Variklis perinktas pernai, apdirbes apie 30ha. Kompresijos nematavau bet variklis gana sunkiai sukamas, jauces kad dar neisklere kiarai, tepalu irgi neryja. Saltas sunkiai vedasi. Pries kuriant gaza iki dugno. Gal puse minutes sunkant meta tik balta duma, poto po biski pradeda mest juodesni, jau lygir griebe bet nepagriebe, ismeta bendeksa. Nu vakar ir neuskuriau nes puskacius poto neuzsivede(karbas puliuoja). Seip ir vasara jei rytas vesesnis tai kazkaip ne irkart paima, bent puse minutes reik vinduot. Sendien pabandem ant buksyro. Situacija ta pati, meta balta kazinkololiai, poto toki pilka duma debesim kaip garvezys, griebe, griebe bet nepagriebe, gal pora simtu metru teko pravilkt kol uzsikure. Kai tik pagriebe, uzsivede ir iskartt jokiu dumu, jokiu drebejimu, variklis dirba kaip priklauso. Nemazai temu praverciau ir ce ir zemesukis com. bet kazkaip atsakymo nesuradau. Raso kad jei tvarkoij su kompresija ir kuru, tai po keliu ratu variklio apsisukimo turi pradet mest juoda duma. Sako kad kuras nuseda bet pas mane to negali but- jis lengvai samatioku bega iki siurblio. Del siurblio bukles negaliu pakomentuot nes nesu zinovas. Seip rugseji kai ariau zieminiams tai buvo toks niuansas, kad uzeina kartais ir pradeda kliurkset lyg kuro truktu. Bet sistema perejau, lyg svaru visur, teka lengvai atsukus prie siurblio. Nieko nedariau. Daba pries keles dienas ariau- jokiu kliurksejimu nepastebejau. Purkstuku antgaliai pakeisti, patikrino slegi, kaip ir tvarkoj. Siltuij jokiu priekaistu neturiu del kurimosi.