Žiūrėti foto
Foto albumai > Savadarbiai traktoriai > Bandysiu krautuveli konstruoti |
Is uaz tiltu.
Data: 09-03-2016
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1500 x 803 pikselių
Failo dydis: 406.24kiB
Komentarai: 104
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 27730
Data: 09-03-2016
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1500 x 803 pikselių
Failo dydis: 406.24kiB
Komentarai: 104
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 27730
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 80% | [4 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 20% | [1 Balsas] |
Sudeliojau bendram vaizdui
Galinis tiltas vartysis, nera dar jis ten pritvirtintas.
Paliksiu nevairuojama, kaip ir turtu ir taip manau pakakti pasukamumo. Kuro bakas galbut ia bus, o gal ir betono kokio dl svorio pripilsiu ir uvirinsiu siurbliai stovs aukiau tai su tepalu nieko nesigauna. iaip 12ant6cm, gale 12ant12cm, neskaiiavau talpos
Gal kas arde pavaru deze golf, ar daug ten reikalu difirianciala uzvirinti?
Lauksim daugiau nuotrauku ir aprasymu
O kaip komplektuosi, Dariau, su papildoma razdatke, ar pusaius i golfo ds vesi tiltus tiesiai?
Paskambinau vienam meistrui 50e paauk u uvirinima.. Dar pats visokiu miniu turiu, galvoju apie razdatke, jei pavyks viska sukisti, ta razdatke nuo gaz66 ar nuo uaz deda liaudis? dabar kaip ir stabdis pavaru de, butu jin tvarkoje butu galima usikelti matora primatavimams
, nu, optimistai mons... Jeigu u kiekvien pana darb reikt po tiek vis kakokiam garanikui sumokti, tai kaina tikro ,,weidemann" tuojaus pasiekt. Gaz 66 didel turt bti, dl gabarit gali bti sunku j sumontuot, o uaz vienas mazgas kartu su pavar de, atskiras mazgas yra gaz 69 (bobiko), t pamenu i t laik, kai Mun gamino , bet jinai retas egzempliorius rinkoje, nes ir pati technika jau labai reta. Galbt kokio nors usienietiko visureigio bna atskirai razdatk? Gal k liaudis i patirties ino patarti?
A turiu ta kuri prie des dedas, kad dar bent velena gavus kuris i j kias jau butu is tas.. Taip kaina tikrai didel ir man pasirod
Nu, galbt galima bt iskirti ir perdaryti atskir mazg i uaz ds, bet jau reik iupint, irti, k eina padaryt...
Manau kad butu imanoma bet ir tos dezes dabar cia vietoje dar nerandu, ten tiesiog, lakstas guolis su salnyku ir ta velena ideti ir butu gerai.
Judu po truputi, kliau varikli ir iandien bendram vaizdui ratus udjau.
Dabar toks klausimas. Turiu radiatoriu butent nuo io variklio, didelis, daug vietos uima, iandien iekojau kito maesnio isikalbejau su vienu mogu kuris ir kakokia samadielka turi, sako kad gali kaisti, taigi vietoje stoves netrauks oras per ji, ka manot gali taip buti kad ventiliatorius nepajgs radiatoriaus atauinti jei ji maesni idsiu?
manau. ujungus, kad ventiliatorius nuolat maksimum suktsi - viskas bt ok ir su maesniu radijatorium
Nevalios akumo krauti jei nuolat suksis turbut.
Nieko dar su ja neturiu padares, galvoju ta nuo dees viliuko imti, iardyti iurti kaip ten kas gaunas, berods kakuris tiltas jungias tik su paletintoju, o man turbut su pagreitintoju reikia kad abu tiltai veiktu, turbut tuos junginejimus visus mesti alin teks pjauti i lakto falna dti guoli ir velena koki isivesti, blogiausiu atveju ir ta privirinti prie krumplio, nes su tinkamais slitcais dar nieko nerandu.
Su razdatke jau darbai i pabaiga.
Ant razdatks paios usimauna ant litcu, kurie minimaliai turtu leisti slankioti.
Turit gal kas kokiu miniu, nuotrauku kaip siurblius sukabinti, jei tiesiai ant veleno alkuninio deti tai kokio sukimo tada reikalingas siurblys? geriau pirkti dviguba (brangus) ar du atskirai geriau sukabinti? noretusi kad kuo maiau i gala issikistu. Vairo siurbliukui uztenka paprasto dirzelio? ir dar gal nuo ko nors kito tinka slicai kurie ant siurbliuko uzsimautu?
A sumontaves dublin N10,tiesiogiai prie alkninio,kyvuko centro,darbui spartos pakanka,buvau prie tai pritaises N32,nieks neijo,per naus,net varikl dusino,del krypties,dabar reikt tada eit irt,vakare paraysiu,bet pamastymui,prieingos,nei MTZ 32antras,man rods bielaruse deinys,o ia kairys bus,nes kryptis ta pati kaip jumze 32antras.licini mov yra pirkt nauj,jai gerai pamenu,pirkau dvi,nutekines faskes,suvirinau krv,nes papraiausiai,viena per siaura man buvo.
As esu girdejas, kad vairo kryme belaruso tinka ant siurblio licu, bet nesu tuom tikras.
Prie alkuninio galima jungti per kuplinga,maziau balados siurbli,iscentruoti lengva Pas mane kazkur metesi du dvigubi,jeidomina
Dar tau minti mestelsiu,priekio pavara daryk hidrauline,dvi slangos ir srauto reguliatorius ir hidrovariklis,jokiu kardanu,razdatkiu irkryzmiu.Kaimynui nuveziau hidrovarikli,tai pasidare misko priekaba,pajungia hidraulika tai traktoriu is pelkiu istumia
Srauto reguliatorium suderinsi,paskui nuo variklio sukiu abi pavaros priklausys,tepalo perteklius per redukcini gryz.SOry,apie reversa nepagalvojau,dar navarotu prisideda
Priekiui jau viskas kaip ir padaryta yra, tik kardana patrumpinti ir udeti reikia, razdatke jau paruota tam, gal tik foto nesimato. Kas tas kuplingas? pirma karta girdiu? manau viena siurbli reikia sukti direliu, nes ant alkuninio veleno yra skyvas jau gatavas, nebent dadeti dar antra direli kad tikrai nebuksuotu.
Bet jam turbut jau ir tepalas specialus turetu buti? nepajungsi i bendros sistemos su hidrauliu?
Kuplingas tai paslanki mova,jungiasi el varikliai su siurbliais,reduktorais.Auto siurbliuko ,manau uztektu vairui,reikia mazo dozatoriaus ir plono cilindro,kad nereiktu daug vairo sukti.tepalas manau,tiks ir hidrotransmisinis
Matysiu dar galvoju ir pats kaip geriau, man atrodo ten kur tas orginalus siurbliukas dedas jau jis ten nebetilptu nes jo vieta uimta jau. Dar klausimas kaip atskirti kuris kairinis kuris deininis siurblys, ir jei turiu deinini kaip jo sukimosi krypti nustatyti?
Nejuokaukit su dantratiniais siurbliais ir hidrostatine vaiuokle<nebent trumpam naudojimui>antraip kais sistemoj tepalai,galima bt statyt tepalo auintuv-radijatori,bet atsivelgiant tokio kraliko konstrukcij<maas>kur visk besutalpysi???Del sujungimo siurblio su alkniniu-paslanki mova ir gaunas.Patikslinimui-siurblys kairio sukimo.
Siurblio krypt nustatyt,jaigu nra ymjimo,rodykli,sukant,per pamimo ang,turi dantrai pora suktis ne viduriuk,o kratus.
Ramunai nesupratau del dantratinio siurblio? N siurbliai tai dantratiniai
Nu N krumpliaratinis,bna plundiarini,ploktelini,borotorini
Aiku, Ramunai, nors ne viskas aiku Del ko kais tepalas? Itariu vienas kolega raudonikiu pripjove: Jeigu tepalo perteklius tai redukcinis voztuvas praleis, ojeigu tepalo trukumas kas tada? Hidraulikoje esu pusalis, bet kiek inau, kad technikos su hidrauline vaiuokle vilkti TABU
Sukt hidrovarikliui,nelabai hidraulika be auinimo draugauja,ia reikt gilintis daug del ko,susidaro itin didelis slgis gal per hidrovariklio vadinam planetin siurbliuk,a tik ak smulkintuve traukime taises du hirdovariklius,kiek ten tos jgos atrodo reikia,o be radijatoriaus mygom sistema kaista,pastaiau an,viskas normalizavos,entuks ant pniaumatins sjamos,sukt vintiliatoriui hidrovarikl pastates,ir pradioj be auintuvo,nieks neijo,tepalai kaito,pastat sistemoj tepalin radijatori-bda dingo,bet ia gi jgos daug mintuos renginiuos nereikia,o vaiuoklei varyt,jau reikt enkliai daugiau,aiku supirkus komplektuot brangi sistem,pavyzdiui statyt plundiarin siurbl,modern srauto reguliatori,varijantas gauts liux,tik kain ar beapsimokt,a ir tok kralik gamindamas svarsiau vairi situacij,kaip bt galima iuolaikikiau padaryt,bet galutiniame varijante linkau prie pilnos mehanikos,ne tik del paprastumo,ir ilgalaikio eksplotavime resurso,bet ir del mazg kainos.
su parastu krupleratiniu siurbliu paraciau,nereikalauja prieziuros pigus ,o plunzerinis,pats brangus, reikalaujantis geru tepalu,filtru.
Hidrovarikliuose pirmiausiai uzlinksta priekinis salnikas,kuris nekeiciamas,jei per asi nevaro tepalo,viskas gerai
Esu keites ta salnyka, netgi manajam dangtelis tam reikalui padarytas yra, hidro variklis toks stambus tai po pakeitimo veikia iki dabar. O belarusinis vairo siurbliukas desininis ar kairinis buna?
Man rods,kad kairinis,jumzo tiksliai inau,kad n 32antras kairinis,vairui n deininis,tu tik Dariau nupirk dublin10+10 kairin,kaina apie 85 eurai,padaryk mov tiesiai nuo alkninio ir viskas,o jaigu pridsi stambesni siurbli,pavyzdiui pastatysi n 32,tau ir per sparti strl bus,ir varikl dusins toks siurblys,pasiirk fermerio video,rankenuk paskirstytojo krust,ir variklis trokta,didesniam siurbliui sukt,jgos jau nemaai reik,o jis du buvo pastates,tiesiogiai nuo alkninio strls valdymui n32,vairo sistemai n10 per direl.
Maciau, kad pas
Sigi strele labai jau soka, viena ns10 galeciau ryt dykai parsivesti vairui. O ta hidrauliui galvoju ns16 gal reiktu uzsodinti. Dvigubas aisku paprasciau uzdeti, bet dar vis galvoju ar ne du geriau atskirai, keli eurai dar gal liktu, ir plius dvigubas kaip aas i gala man atsikitu, islystu manau uz remo jau nemaai.
Dariau,kaip perdarei dangteli,labai idomu,ten toks smulkus adatinis,atraminis guolis
Belaruso vairo kairinis, jeigu gerai pamenu, bet atskirti nr sunku, pirmiausia ymjimas, kairinio siurbliuko gale bna kirsta rusika ,,L" raid, deininio nieko nebna. Kairinio velenas sukasi prie laikrodio rodykl, deininio pagal laikrodio rodykl.
Jokio ten smulkaus adatinio guolio nera. Guoliai du dabar tikslei nepasakysiu vidus 40mm ior apie 80mm. Storintas velenas ant jo mauta ivore ir privirinta, aptekinta. Vienas guolis lenda i pacia razdatke, kitas suleistas i ta laksta kuris prisukimui panaudotas.
AIsku,tavo hidrovariklis senos konstrukcijos,dabar jau''patobulino''
Gal kas galit su elektra padeti? reikia pakaitinimo zvakes pajungti, dabar uzvedu tiesiai pakaitines tik. Reiktu kokios schemos ar kazko tokio kaip jos ten jungias, rele turetu buti kazkokia bet nzn nei kaip jin ten atrodo.
Sunku k ir patart,mainls rl statyk,man buvo nesudtinga,nes vis laidyn Fiestuks ir pamiau tokiam,bereik tik pervediot,ipint,naujai apsukt pynes,nes netiko orginaliai,kaip mainoj bna pyni laid kryptys,laid kas atliko-imeiau.
Is kur mune ta siurbli dviguba taip pigei nupirkai? sicia raso 173. http://www.lytagr...56010.html
Miestas Vilkavikis,parduotuv RYTAS,kaina 85 eurai.O ia tai....apiplimas vidury baltos dienos
Donore pravotke nestebuklas, siurblys iskart tiesiai pajungtas buvo, ir siaip apdraskyta jau gerai, tai neemiau jos. o ta orginali rele jau tokia didele buna? staciakampio formos gal?
Vietineje parduotuveje net neturi tu dvigubu siurbliu, tai kazkaip net nesitiki, kad parves pigiau negu litagroje, tai taip ir iskart atkrito mintis ta dviguba deti.
Biski pralekiau, reikia butinai prieki pasijungti dar nes pravazumas tai nekoks galvojau ir taip ir anaip bet radau biski pinigu siurbliui litagros kaina nugazdino,bet vietineje parduotuveje kainavo 82 eura.
Kodel, Dariau, tik tiek bamperi teplatinai? Siurblys vistiek atsikišes. Be svorio iš priekio mažai naudos tai kaip nusprendei, kad pravažavumas nekoks?
Kaip muravejus, kokiapaskirtis? Aš taipat turiu tik labai retai pakuriu
Nusipirk ir susidėk traktorines padangas,nereiks nei priekinio jungt,lips visur.O ką aš sakiau del kainos siurblio?
http://www.autogi...97704.html
Mano akiai tai labai graziai ir kompaktiskai viskas sutalpinta . Siurblys ne taip daug ir islenda, bet kokiu atveju, butu daug daugiau terliones jeigu reiktu antram siurbliui pavara konstruot, ir, ko gero, tos vietos nekazka galop laimetum . Nu, zodziu, graziai sukrapstei, Dariau, sekmingai uzbaigt tau sita projekta
Daba pirma liga islindo, kas susije su vairu viskas nauja sudeta, vakar maniau kad tepalo truksta, bet siandien dapyliau, vairas kartais pasidaro sunkus, paspaudus gaza palengveja, neaisku kas kaltas, reikes ant antro siurbliuko visu pirma perjungti pameginti, stampuoja tas detales kas netingi tai jauciu dabar jau kokia brokuota turiu isidejas.
Perjungiau ant galinio kaip ir veikia gerai vairas, tai jau turiu galvos skausma, reiks eiti meginti kalbeti gal pakeis siurbli.
Koki dozatoriu ir hidro cilindra pastatei?
Dozatorius simtinis, o tas cilindras kaip paprasto belaruso.
Pajungiau ir prieki bet padangos tikrai nekazka
O Š, net i prieki nejo? Šios padangos tik ant sniego.
Nejo, slapia cia priekis lengvas o galas vos ne nuo svorio smenga.
Toliau reikalingas paskirstytojas tepalo, kokios nuomones koki rinktis? pasilikti prie visu gerai zinomo ruskinio (kuri ir pirkti teks) ar imti ka nors is mandresniu uzseniniu?
Gale platesnes kokias arba dublius
Nereikia nei platesnių,nei dubliuot,o sudėt 15tukes traktorines ir tokie laukai vienu tiltu bus niekis,o abiejais,sunku išvis bus kur įklampint [url] [/url]
Strele dabar reiktu pradeti daryti, kad butu galima jau kazka su juo nuveikti, padangos palauks jei isvis kada desiu geresnes.
Su strėle bus reikalų,jaigu kopijavimą gaminsi,man sudėtingiausia šiam projekte strėlės gamyba ir buvo,pagaminau,kopijuoja,bet dar nesu pilnumoj patenkintas,dar kada priėjus,turint lyčnesnio laiko,reiktų ranką pridėt.....
ir iškart galiu duot patarimą,negamink iš vieno pagrindo,tik iš dviejų.
Kas Ramunai gaunas sudetinga? turbut atitinkamai kampus cilindro pastatyti ir svirciu ilgius sugaudyti? reikia turbut neskubeti virinti tvirtai tik segti viska..
Taip tik atrodo,ėmei ir padarei,gaminsi matysi,be kopijavimo būt zaprasta,daug dar man sudarė blogumo,kad aš ant vieno pagrindo strėlės nuspręndžiau viską daryt,maišo,remias,oi....kiek vargelio turėjau,jau paskiau gailėjaus tokio pasirinkto konstrukcijos būdo,užtat tau ir rašau,nedaryk vienu pagrindu strėlės,daryk iškart dviem,bus daug papraščiau.O del neskubėjimo tvirtai suvirinti,kaip tu sakai tik susegti,pirma pasidaryk medinį maketą,lengva bus koreguotis kampus-pečius,kol surasi tą tinkamą optimalų varijantą,o kaip viskas bus aišku,ant maketo,pagal jo parametrus galima jau drąsiai gamint ir metalinę strėlę.
Man su strele kas nepatinka kad neturiu su kuo tekinti, o ten ivoriu ir kaisciu reikes kruvos, tai cia neis taip greit, ir sienaute jau ne uz kalnu tai kazin kiek bebus to laiko prie jo ir beprieiti.
Nors ir letai bet dar judu po truputi.
[youtube]3ctuDJ7s5lk[/youtube]
Dar retkarciais pasikrapstau.
http://www.part.l...a3a590.jpg
Dariau . Kauso pakaba ten gal su kokiu greitu uzkabinimu padaryta?
Jo bandau daryti kad pasikabintu kaip ant frontalinio, tiesa biski virsutine ausis maiso bet atsikabinti turetu, apacioje dar jokio uzfiksavimo nedariau, bet jau greitu laiku padarysiu, norisi jau isbandyti kiek imanoma juo pakelti
Va kaip strėlės rėmas dvikorpusis,visai kitas reikalas,daug mažiau maišaties ir žymiai papraščiau viską tinkamai sukomponuot
Gal turit kokiu ideju is ko daugiau tu razu sakem paimti? cia gaziko pusasius panaudojau manau laikys bet dar 3 reikia, kazin armatura gerai ar nelabai?
to paties uaz tilto pusašis,gi siaurinai?jaigu iš priekinių tai turėjo likt du ilgieji lyčni,o jis drūtas ir nestoras,ražam pats tas,dar varijantas gūt būt,pusantrinio darbo velenas,būdavo lomus darom,ant spragilų užkištų,tokį įkišes,dvieje guldavom,linkdavo nuo apkrovos kaip lankas,bet nei lūžta,nei sulinksta,toks metalas ir tiktų.
Uaz pusasiai lygtai biski trumpoki butu...
Kita liga, strigineja paskirstytojo voztuvas, nesiau tekintojui nuslifavo bet ne kazka padejo, yra dar kokiu kitokiu vaistu?
http://www.part.l...87b865.jpg reiktu dar pora razu dadeti bet kol kas metalyne ju nerandu tai dar pakentesiu ir slangos dar pertrumpos prispaudejo, cilindras ir galbut bus per kudas bet idejau ka turejau.
Taip,viskas kainuoja,įpatingai kas liečia hidrauliką,ne kaip anksčiau,mėtydavos visko pilni laužai,aš ir stengiaus konstruojant ekonomint,nepult visko iš eilės pirkt,tad ir dėjau,viskas kas po ranka namuose buvo,aišku,į hidrauliką,nori nenori,teko pinigėlio sukišt,du cilindrus naujus pirkau,kampų,jungčių,šlangų dalį namie turėjau,dalį pirkaus,siurblį ir tt,reik kada būtinai keist vairo cilindruką,kiauras,mandžetai nauji,o bėga,ir nemažai,reik dar vieną strėlei cilindrą nupirt,nes paimtas nuo frontalinio kaušo atkandėjo,vis metuos kartą,ant mėšlavežio tenka nuimt,ir uždėt ant kaušo šakių,bet kaip iškart ko nepadarai,papraščiausiai užsimiršta,prisimeni,kaip ateina laikas,tam daktui kitur.Pas maniškį liga ir skirstytuve yra,ir nieko neina sumislint,skirstymas nuo vokiško fortšrit vadinamo kukurūzinio smulkintuvo,stovi jame spynos,ir jos knisa visą reikalą,mėginau išimt,be jų išvis blogai,kol rankeną ant įjungimo laikai,tol kelia,paleisk ir krenta strėlė,su spynom,leidžiantis strėlei žemyn,su kroviniu,yra tarpai,stapt stapt stapt,nors rankenukė įjungta ant strėlės leidimo.Reiktų kada atsidėt kokią arti 500 eurų,vykt į kokią lytagrą,pirkt naują kokį mandresnį skirstytuvą,tą mainomą cilindrą,vairui cilindruką,ir baigtūs visos problemėlės,bet atsidėk...kad vis jų trūksta
Mano skirstytuvas ir nera stebuklas ir isvis tas ruskinis toks grubokai valdos, bet pries kelias dienas dar du tokius parsitempiau, dabar lygtai veikia, jei ka meginsiu keisti. Negailinti pinigu butu kur kas greiciau daryti ji, bet kaip ir sakai kitu skyliu pilna.. Kas susije su hidraulika tikrai brangu, dar euras savo padare, tu sujungimu kruvos reikia ir taip ten suvirinu vis is keliu viena norint dailiau padaryti reiktu pakeisti i gamyklinius, grazesnius
Pirmas rimtesnis darbas
http://www.part.l...c99740.jpg
Po biski grazinu ir siaip visokias smulkemenas dar tvarkausi.http://www.part.l...cc6396.jpg
Graziai atrodo gal foto turi kaip razdatke pajungta
Razdatkes pajungimas kaip ir matosi 17 zinuteje.
Ok ,radau,tai kaip suprantu ją pervertei ir jos nebeis junginet,reiks ir man kazka galvot,nes kardanai dideliu kampu stovi tiltai gaz 24,o protektoriu reiketu biški ''papiktinti'' https://www.youtube.com/watch?v=Hfb7xYcMUv8
Padangas tokiam,reik traktorines pirkt ir sudėt.Dažai stebūklus,ištiesų daro,visai kitas vaizdelis
Dabar kol kas uztenka dar ir situ, tik betonu vaziuoju, bet visumoje ir sitos nestebuklas gilinti protektoriu neverta, nes galines buvusios be oro tai gerai suaizejus jau yra.
Cia dar toje nuotraukoje nelabai blizga nes apdulkyjusi isvariau i lauka dabar nulijo biski geriau atrodo.
O, koks weidemanas pavyko . Tikrai, dažai bendrą vaizdą pagerino, bet ir taip viskas liuks atrodo
Spaudziu desine,saunuolis.pagarbos vertas darbas
Razdatkeje nesijungineja niekas, netgi krumpli kazkuri ismeciau lauk, bet su greiciais kaip ir gerai viskas. Dar gal radus laiko pagrazinsiu biski, lempos butu bent kazkokios gerai, sedyne reikia apsiuti. Dekui uz liaupses, siaip daug laiko atimantis aparatas;)
[youtube]https://youtu.be/ALF61oww7fw[/youtube]
maladiec Dariau
Antrinu Munei: maladiec, Dariau
Jau buvo atsibode ji burti, berods lygiai metai kaip prie jo dirbu, yra dar siokiu tokiu trukumu, bet cia jau kadanors turint laisvo laiko pasikrapstysiu. Dabar reiktu technika pradeti ruosti sekanciam sezonui.
Popierų neieškosi?gamindamas iki važiavimo saviškį per kokias 3 savaites nuo nulio davedžiau,ir tai pribėgdamas nuo kitų darbų,nes vasaros metas,apie rugpjūčio mėnuo buvo,veiklos ir kitur buvo apsčiai,kur užtrukau,tai strėlės gamyboj,taupydamas medžiagas ir pinigus,pradėjau aš ją gamint,ant vieno 10x10 kvadratinio pagrindo,kur įpusėjus,jau paskiau tokio pasirinkimo gailėjaus,dar teko perdaryt užjungus strėlę hidrauliką,tai yra įmt sumontuotą,pritaikytą ant variklio NŠ32 hidraulo siurblį,nes per sparčiai strėlė dirbo,vėl teko perdarinėt ant kito,NŠ10tuko dublinio siurblio,davedžiau iki darbinės pilnai būsenos,reikė eksplotuot,tai taip ir liko,ir be apsauginio lanko,ir be aprėdymo skardų ir nenudažytas,ko nepadarai ant kart,jau paskui sunku būna ištaikyt prieit,juolab,apskritą metą,kiekvieną dieną,jis man reikalingas,gal kada davesiu ir aš iki galo,bet tas kada,dievai žino kada bus
Tai as ir dirbau nenuolatos prie jo, plius tekinimo namie nera cia didelis stabdis, taupiau as ir konstruodamas, su paskirstytojais ilgai vargau kol galu gale uzdejau nauja, tuos tiltus ir ilgokai ieskojau su tinkamu perdavimu. Kaip pas tave su ausinimu? pas mane gan daznai ventiliatorius pasileidineja, nezinau kas vasara bus ar nesigaus taip kad isvien suktis gaus, galbut radiatoriu koki uztukusi paemiau, nelabai dabar aisku, siaip jau ir didokas jis atrodo.
Dokai gal ir nepamaisytu bet kai tokios ju kainos tai apsieisiu ir be ju.
Išvedžiojus,sujunginėjus paimtą visą iš Fiestukės laidyną,del tvarkingumo,paėmiau ir nukarpiau,išeinančius,likusius laisvus iš prietaisų skydo laidus,ir must kažkokį perdavimo ventiliatoriui laiduką fikt nuirpau bereikalo,nuo tada ventiliatorius automatiškai nedirba,pasidares jungtuku,matau temperatūra užkilo,įjungiu,vasarą darbuojantis,praktiškai reik laikyt įjungtą ištisai,radijatorių naują įdėjas,kinuką,neilgai džiaugiaus,pradėjo jis man trūkinėt,nuvežiau virint,nevirina kinietiškų,per ploni,nupirkau spec minkomų klijų,ir anais trūkusias vietas užtepiau,toliau netrūko,supiltas antifryzas,neleidžia.Aš ir ilgokai dokumentų dairiaus,jau buvau panūdes nuo Šiaulių rades skelbimą pirkt už 300,būnant mieste,užsukau pas inspektorių,pasiteiraut,kokie niuansai būtų,nupirkus dokumentus,kurie svetimo žmogaus vardu,ko papildomai juos nupirkus reiktų,jis manes užklausė už kiek,sakau už 300,dokliu išvadino,sako aš dar vienus žinioj turiu,nuo senų laikų,100 duotai?taip ir gavau,su registracija,nauju valstybiniu numeriu,teh apžiūra išėjo man jie 119 eurų.