Žiūrėti foto
Foto albumai > Savadarbiai traktoriai > Nuotrauka nario Antanas |
....
Data: 23-06-2016
Įdėjo: Dalius
Dydis: 1639 x 1229 pikselių
Failo dydis: 752.08kiB
Komentarai: 15
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11072
Data: 23-06-2016
Įdėjo: Dalius
Dydis: 1639 x 1229 pikselių
Failo dydis: 752.08kiB
Komentarai: 15
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11072
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Kita karta apsiirkit kad nebtu nuotrauka auktyn kojom
I ko nulipdytas, t.y pavaru dees nuo ko panaudotos ? Toks kompaktikas geriau nei motoblokas, nereikia pestute i paskos tipenti Matau , kad lankstomas ne tik horizontaliai, bet ir vertikaliai
domu domu, i ko itas krinys sulipintas, kieno mazgai imta, lyg panau, kad dvi pavar des sumontuotos, tai, turbt, 4wd bus, o tokiu atveju, kaip variklis transmisija ,,ipaiytas"? Smagu, kad konstruoji ir daliniesi savo kriniais
Sujungtos dvi greii dzs Audi 80, stupica ir arnyrai nuo Colto kiti mazgai Audi, vairo mechanizmas Volvo, variklis 7,5 AG, sankaba dirin, puikiai vaiuoja ir manevrigas. Daugiau foto kai padarysiu.
O tai kaip tos ds sutaria? Kaip matyti, jos stovi viena prieais kit, pavaros velenas eina i vienos kit, teorikai, vienas prie kit ir vaiuos abudu tiltai? Ar kaip nors kitaip perdaryta?
viena dee apvertus ir pirmyn, bet ia jos vienodai stovi Kaip pavaras jungineti? Kaip didesniu greiciu vaiuojant vairuoti tokius aparatus: vaira krypt deinen - vadeliotojas ast kairen
Tai va, tas ir yra, kad abidvi vienodai stovi, apvertus tai taip, kaip ir tvarkoj bt, ia autorius kak domiai sumsts
ten po motoru tikrai turi buti reversiukas, kitaip niekaip. Kokius darbus dirbs?
Ds sutaria puikiai tik reikia jungti tuos paius bgius. Pgrindinai naudoju pirm d ten visi bgiai, jau puikiai jungiasi o antroji greii , jungiu j tik kada kai reikia jgos. Jokio reversiuko nra, pirma d sukasi prie laikrodio rodykl kita pagal, ir gaunasi vaiuoja viena kryptimi. Viskas elementaru Greitu metu kelsiu video.
susimoviau. Pats baigiu sukonstruoti pusiau lankstoma, nei tiltus veriau nei ka, stovi tikrai neapversti ir sukasi taipat kaip pas Antana ir abu tikreai varo ta paia kryptimi
Dailo ir man dabar, taigi kad kita d vaiuot prieing pus apsukta taip, tai ir pirmin velen jai reikt sukti prieing pus, o ia sukasi prieing pus velenas, vadinasi, visi mazgai dje sukasi prieingai, ir vaiuoja prieingai, arba ta paia kryptimi, kaip ir pirmoji d
Ti ia kap Maskvos taksist bajeris - rodo in dein o vaiuoja kairn?
Idja domi lankstymo mazgo,bet ia kaip ir akermano kampas gaunasi,gali bti su vairavimu nepatogum.
puikus ir orginalus kurinys.idomu smulkesne detalizacija.esant Lietuvoje auto lauzo pertekliui- cia verta patento.Respekt.
Dl vairo mechanizmo nepatogum nra, gavosi gan manevringas, vaiuojant graiai kopijuoja paviri. Vairo ratas ir poskio mechanizmas stovi vertikaliai vienioje linijoje todl sukant kaire vairas nebga deine. Na o jai smulkiau tai plotis tarp rat centr 0,7 m. ilgis tarp ai 1,25 m. ivertus ratus plotis gaunasi 0,9 m. tai pakankamai stabiliai stovi. Vaiukliai panaudoti Audi automobilio mazgai,