Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 3

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Technika > KAZ-4540 Kolchida (gruzinskoe ciuda) Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
KAZ-4540 Kolchida (gruzinskoe ciuda)
Kolhcida

Data: 02-08-2010
Įdėjo: ErnisDT
Dydis: 770 x 578 pikselių
Failo dydis: 103.4kiB
Komentarai: 5
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 14252
dirmukas · 02-08-2010 19:34:24

turim toki aparata ir mes Lengva smile tik pas mus su v8 varikliu. lyg ir apie 230 ag Lengva smile

ErnisDT · 02-08-2010 19:55:03

kas per variklis?

dirmukas · 02-08-2010 21:43:38

lyg ir kamazo detas, neatsimenu dabar. jau kokius 10 metu turim, tai praverte ne tik kaip sunkvezimis bet ir kaip visureigis Juokas kartais kaip pritruksta biski traktoriu ka nors uzklimpusi istraukt tai su situ ciudu nuleki ir kaip mat islupi lauk Lengva smile

ErnisDT · 02-08-2010 22:09:24

jo pravazumas jo geras tik gr deze nekokia

armaturinis · 18-03-2012 22:04:10

Turim ir mes tok "id"... Varikliai dedami gamykloje juos buvo V6 JaMZ 642 (kai kur rao, kad tai vien i pirmj KaMAZ')... Slabokas, tik apie 112-120 kW... Tepal ir saliaros naikintojas... Pravaumas... Na, jei nesda, tik ant lapoko paviriaus, tada dar lipa, bet jei tik truput sda, ir pasikabina ant tilt reduktori (bumbul)... Labai jau dideli gabaritai t reduktori... Priidna pavar d (8 laips. per dalikl), kartu su paskirstymo de (razdatke)... Elektro-pneumatinis hidraulis. Tepalo siurblys jungiamas elektra ir pneumatikos pagalba... Kbulo ivertimas vl gi su elektra ir oru... Blokiruots elektro-pneumatins. Sankaba - pneumo-mechanin, pavaros - pneumo-mechanins... Stabdi bgnuose kaladli suklimas - automatinis. Daug pribumbas, bet nekaip veikia, tiesiog nekokybikai padaryta... Variklis problematikas... Skiai dideli, o galios ir sukimo momentas niptas, lyginant su JaMZ 236/238 varikliais... Transporte geruose keliuose su tokiu idu vl sunku... Max greitis nepakrauto 75 km/h, pakrauto - ~70 km/h... Maa keliamoji galia... 6.5t "ant savs" + priekaba ~6-6.5t... O pats sveria ~6.3-6.5t... Ir patarimas: perjunginti pavaras i emesns auktesn, reikt su sankabos "dvigubu permynimu", t.y. perjungiant pavar, sankab iminti ne vien, o du kartus, tada greiiau ir lengviau sijungia pavaros. Perjungiant i auktesns emesn, taip pat su dviem sankabos permynimais, bet papildomai dar ir "pergazuot" truput reikt, vl gi pavaros greiiau ir lengviau sijungs Lengva smile

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Samadielkos.Lt Chatas