Žiūrėti foto
Foto albumai > Technika > KAZ-4540 Kolchida (gruzinskoe ciuda) |
Kolhcida
Data: 02-08-2010
Įdėjo: ErnisDT
Dydis: 770 x 578 pikselių
Failo dydis: 103.4kiB
Komentarai: 5
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 14516
Data: 02-08-2010
Įdėjo: ErnisDT
Dydis: 770 x 578 pikselių
Failo dydis: 103.4kiB
Komentarai: 5
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 14516
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
turim toki aparata ir mes tik pas mus su v8 varikliu. lyg ir apie 230 ag
kas per variklis?
lyg ir kamazo detas, neatsimenu dabar. jau kokius 10 metu turim, tai praverte ne tik kaip sunkvezimis bet ir kaip visureigis kartais kaip pritruksta biski traktoriu ka nors uzklimpusi istraukt tai su situ ciudu nuleki ir kaip mat islupi lauk
jo pravazumas jo geras tik gr deze nekokia
Turim ir mes tok "id"... Varikliai dedami gamykloje juos buvo V6 JaMZ 642 (kai kur rao, kad tai vien i pirmj KaMAZ')... Slabokas, tik apie 112-120 kW... Tepal ir saliaros naikintojas... Pravaumas... Na, jei nesda, tik ant lapoko paviriaus, tada dar lipa, bet jei tik truput sda, ir pasikabina ant tilt reduktori (bumbul)... Labai jau dideli gabaritai t reduktori... Priidna pavar d (8 laips. per dalikl), kartu su paskirstymo de (razdatke)... Elektro-pneumatinis hidraulis. Tepalo siurblys jungiamas elektra ir pneumatikos pagalba... Kbulo ivertimas vl gi su elektra ir oru... Blokiruots elektro-pneumatins. Sankaba - pneumo-mechanin, pavaros - pneumo-mechanins... Stabdi bgnuose kaladli suklimas - automatinis. Daug pribumbas, bet nekaip veikia, tiesiog nekokybikai padaryta... Variklis problematikas... Skiai dideli, o galios ir sukimo momentas niptas, lyginant su JaMZ 236/238 varikliais... Transporte geruose keliuose su tokiu idu vl sunku... Max greitis nepakrauto 75 km/h, pakrauto - ~70 km/h... Maa keliamoji galia... 6.5t "ant savs" + priekaba ~6-6.5t... O pats sveria ~6.3-6.5t... Ir patarimas: perjunginti pavaras i emesns auktesn, reikt su sankabos "dvigubu permynimu", t.y. perjungiant pavar, sankab iminti ne vien, o du kartus, tada greiiau ir lengviau sijungia pavaros. Perjungiant i auktesns emesn, taip pat su dviem sankabos permynimais, bet papildomai dar ir "pergazuot" truput reikt, vl gi pavaros greiiau ir lengviau sijungs