Žiūrėti foto
Foto albumai > Technika > Rába Steiger 250 |
RBA-Steiger, 10.35 L ( 631 cummins. in. ), 6 cylinder turbo diesel, 280 hp ( 209 kW )
Data: 24-11-2010
Įdėjo: Bagaris
Dydis: 800 x 600 pikselių
Failo dydis: 136.29kiB
Komentarai: 29
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7762
Data: 24-11-2010
Įdėjo: Bagaris
Dydis: 800 x 600 pikselių
Failo dydis: 136.29kiB
Komentarai: 29
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7762
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Kirovas geriau
bent daliu pilna o cia kas nueis tai gaut sansu mazai
Vengru sedevras, motaras tai tikrai geresnis uz kirovo, kaip transmisija velniai zino
nu ir ka tas motoras? vistiek Kirovas geriau
cia gal eilei matoras 6 cil o kiravui v 12 kirovo matoras geresnis
tas kirovo motoras V12 paimtas is tanko T-34 ar ne?
i dalies panasus,tik arkliu per 200 maziau kyrave, o siaip tai kyravo jamzas 240,yra patobulintas tanko T-34 matoras V-2
tiesa tanko V-2 turejo 500ag,O kyravo jamz-240 305ag apie tuos matorus snekejo taip tokiame filmuke apie tanka t-34
Cumminsu variklius montuoja i ekskavatorius ,Case, kaikuriuos Jd ir kitus traktorius,netgi montuoja tuos motorus i masinas, furas ir laivus, sitie motorai vieni is geriausiu pasaulyje ...
nu jo 500 kaip siuolaikiniam tankui butu apsurdas, bet tais laikais net vokieciai galingesnio tanko neturejo kol nenukopine t-34 nepadare "panteros"
jo cuminsai jegele
ne V-2,rusiskai B-2
ruskinis varyklis padirptu ir kapiets jam. sitie cummins varykliai tikra jegele
jo daba ruskiai efektyviai perka cuminsus kai kuriuos net gamina isipirke patentus
bet prie rba privarai kirava tai kiravas dauk mazesnis . mas ten rba dau galingesnis buvo nezinau gerai
cummins perkin dautz varikliai tai labai geri jie
ji nei galingesne nei sunkesne tik aukstesne,ir dar priedo ten su blokiruotem pas jas durnai
aisku, o kas su blakiruote
ten kaip pusantrinyje,su tais diskeliais kurie neveik beveik niekad, o kyravui tei net diferencialo beveik nera,visada blokuoti,kazkas ten yra padaryta tam kad galetum apsisukt, bet ir tai kaip vaira suki kyravui ratai ciuozia beveik
kai per puse sukiojas vairas vel kitaip jo kiravui visada blakiruote ir kiravui gail su bet kuriuo tiltu vaziuot su galiniu su priekiniu kaip masinai
jo jo butent
reikes pasidomet kuriu varyklio sikimo momentas geresnis ar eilei ar v
betkokiu atvieju 12 cilindru pire 6 jau gaunasi 12 cilindru sukimo momentas didesnis
ne tai lygint 6 eilej ir v6 tokiu pat arkliu
aa mat kaip tu nori lygint, manau v ir eiles turetu buti panasiai vienodai
gal v didesnes apsukas pasiekia?
a velniai juos zino
svarbu varyklis ir tepalo tugu nedegina