Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > dDieci |
T-150 priekinis tiltas.
Data: 10-01-2012
Įdėjo: svitas
Dydis: 1536 x 1152 pikselių
Failo dydis: 170.25kiB
Komentarai: 24
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9661
Data: 10-01-2012
Įdėjo: svitas
Dydis: 1536 x 1152 pikselių
Failo dydis: 170.25kiB
Komentarai: 24
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9661
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
gal ir gerai
i gala rikia tokiu paciu.
nusibodo litus kisti genda ir genda tai ieiti radom
nesisukina toks tiltas o padangos netelpa
bet praradot blokiruote idedami tilta si
ne buvo jam blokiruote tik kakokios ploktele kaip t150 irgi tokio yra
ji neveikia beveik niekad
koke esme is tokio telescopinio , kuris neturi AWS (kas nezino visu ratu vairavimo ) ?
mes tik del triju daliku ir pirkom teleskopa
1.manevringumo
2.keliamosios galios
3.ir keliamo aukscio , nors retai naudoju telescopa , nes pats 5 m kele .
kas ito manieringumo jai itisai garae stovi ir tvarkai tilto sonines pavaras vienos sonines pavaros remontas 3000lt atsieina oia tilta su padangom u 300lt nupirkom per puse men pasikrapstidami idjom tilta jau beveik metai tiltas laiko. labai dideles apkrovos mela kai sukelt rieke tai saibob senas tiltas i legdavo. be teleskopo niekaip nesukelsi dideles krvos. su mtz nepalyginsi.
vis neprisiruem stabdiu pilnai pajunkti kad stabdytu po viena rata tai ant vietos suksis svori pajemus. nes kiekviena diena vis jis reikalingas kaip tiltas pakeistas nebuvo dienos kad jis stovjo nekurtas.
Ruskin tehnyka yra ruskin,kas liecia stipruma ten su kaupu laiko.
O kaip atitaiket priekinio ir galinio tilto sukius, nes mano nuomone turetu neatitikti suikimosi greiciai?
ce tai tesibe svoris tai dideli gauna priekinis tiltas apie 9 t tikurten tuokei maiukai guoliukai gali laikiti.
galinis tik rieda ir vairuoja.
Gerai eina kraut su vienu tiltu ?
be problem ant dumblo dar maziau buksuoja negu su visais keturiais varomas buvo.
gaila kad galiniu ratu nesieina platesniu deti lies rema tai ivis gerai liptu nes dabar tik galas pasikare nes labai emas.
bet jau kaip su anais mazais ratais tai itisai riekdavo pasistumti nes tik pakabindavai pilnas sakes biski slapiua ir seda ikart ant dugno itie ratai prasisuka ir ilipa be vargo net nepasda net pasistumt neriekei.
Reikejo jamti jcb su aukstasi ir placiais ratais , o ne megejiskus arkliukus.
O ce ziuriu Statybinis jisai , nes ratai tai kaip mano orginalus
o tie nepritaikiti zemes ukiui , man paciam nuejo pavaru deze .
zinai JCB biski ir riebiau kainuoja
Teko man su tokiu dieciu teleskopu siaudus kraut. Buvo vienas ukininkas isnuomaves is Birzu zemtiekimo, tai teko man padirbet. Nu neduok dieve tokio tryperio daugiau gyvenime. Pries kalniuka jei su priekiu vaziuoji, tai ciut beuztraukia, o su galu jei isistumi tai normaliai eina. bet va didelis minusas, kad jis visalaik eina uzsispieges, ir suvalgo kuro tai daug O del to buksavimo, tai buvom ir mes uzvazeve ant slapesnes zeme, tai prasuko ratus ir sedi kaip dede tarp pupu Ir vel ruskio mtz vaziuoja uzsenieciu gelbet
su tuo tiltu sakau jis geriau lipa pavasari ji maudm net iki bako purve net kabina semdavo ir lipo nik arto nereikjo temti kitu traktoriui kaip buvo su anais maais ratais ir abu tiltai vare atrod kad turjo geriau vaiuoti o buvo nivelnio iseda ratai ikarto ir vargsti sustriele kol isistumi dabar neberiekei ilipa gazo mistelni ir ioka. dl apsuku tai nesutinku pirmu bgiu vos rieda koki mla keli ar kasi emes sijungi o taip visalaik 2begiu tai jai dugnu varisi tai tikrai nebesuvaldisi 29 km/h ir vainji iki kokiu 1500 apsuku tekeli.
mano kaimynka ddieci turi gal jau kokiu 6-7 metus, pernai pakeit turbina ir kelis salnikus, nes pradjo leisti tepala ir iaip juo nelabai ir skundiasi