ŽiÅ«rÄti foto
Foto albumai > Naudingi patarimai > Čekiškos MTZ grupės falstifikatas |
Nusistebėjau kodėl mokėjau brangiau už čekišką grupę, tai šian nusivežiau vietinian tiekiman palygint, ir pasirodė kad pirkau tikrą o pigesnės falstifikatai.
Data: 26-02-2012
Ä®dÄjo: Blakis
Dydis: 1000 x 1688 pikselių
Failo dydis: 234.66kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 15352
Data: 26-02-2012
Ä®dÄjo: Blakis
Dydis: 1000 x 1688 pikselių
Failo dydis: 234.66kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 15352
RaÅ”yti komentarÄ
Turite prisijungti, norÄdami paraÅ”yti komentarÄ
.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [NÄra balsų] | |
Gerai | 0% | [NÄra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [NÄra balsų] | |
Blogai | 0% | [NÄra balsų] |
Jai nepaslaptis tai kiek kainavo si ?
suka zmogai aferas ir pinigu nebesuskaiciuoja o mes apgauti poto spjaudomes
O kaip atskirti kur orginali cekiska ar rusiska o ne kokiu lenku darbo?
Tikrai būtų įdomu kaip jas atskirti?
Vat ir pavizdys: kairėje tikroji, dešinėje ne. Skirtumas lengviausiai matomas ant stumoklio. Originali su iškalta data, kitais numeriukais ant stumoklio viršaus. Šonai dengti kažkokia spec danga, o falstifikato tiesiog užpurkšti dažai, kur kliuvo kur ne.. apvertus stumoklius matosi gamykliškas liejinio numeris (čekiškos), o kitos nėra nieko.
Pirkau Agrotekoje, Saulius parekomendavo, kainos klauskit jo kitaiska kainuoja 500lt, gal su viršum..
Cilindrų jau nebetyrinėjau, nebesinorėjo murzintis
Originali: [img]http://img857.imageshack.us/img857/590/cekiskagrupe.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img845.imageshack.us/img845/6210/cekiskagrupe2.th.jpg[/img] is not a valid Image.
Dar nesudėjau, čekiškos žiedai komplekte, o kitoje be žiedų.
http://www.samadi...to_id=5376
na ir koks efektas tokia susidejus? nedegina tepalo? vienas ar du ziedai tepaliniai yra? musu bielkis 2500 valandu pradirbo ir jau pila tepala pro kolektoriu, tiesa degino tepala galima sakyti naujas. reiktu jau keisti, tik ziema dirbam mazai variklis nepasyla tai gal truputi nebutu gerai keisti geros apkatkes nebus.
Kuo toliau tuo gražiau. Perki dabar ir nebežinai ką beperki, šiukšlę ar originalą.
Cia tikra turbininė grupė,nes metalinės ziedų vietos,o virsutinis hrominis ziedas trapecinis,ar koks?.
Viršutinis trapecinis, jo ir griovelis toks kad kitokio niekaip neidėsi. Antras jau lygus, stačiakampis, bet ant jo TOP parašyta, jei neklystu.
Gilzės labai netyrinėjau, nepastebėjau jokių išskirtinių žymių..
Man išvis pikta kad leidžia tokį šūdą vežt, tiek šitokias tiek kitas dalis. Užpupičiau baudom kad atšoktų noras, ir viskas legaliai ple.
Dėkui už info Blaki, siūlyčiau pasidalint žiniom jeigu kas kur kokį fuflo nusiperka, įspėkit, kur pirkot, ką pirkot, kas blogai, kad kiti nebepirktų po to. O tavo nasasiuk tai dar daug pradirbo, aš prieš du metus keičiau grupę, tai jau prieš metus reikėjo pakeist po 150 valandų, bet dar 150 atidirbau, viso 300 maždaug, ir jau tepalas per kolektorių žliaugia. Pirkau Utenoje, buvusio susivienijimo parduotuvėje, ukrainietiška.
Marko o kokius žiedus buvai dėjęs?
O dėl cilindro tai mano durna galva reikia matuot kietumą ir skersmenį cilindro, bet tai ne su liniuote matuojasi, o kietumui pamatuot irgi reikia prietaisų, taigi kaip ir atkrenta. Bet toks kaimiškas metodas yra: pastatai cilindrą ant minkšto popieriaus, ir įleidi stūmoklį, jis turi iš lėto iš lėto nusileisti orą išstumdamas pro šonus, jeigu nubilda kaip skardinis kibiras, tiek ir žinių tada.
Stavropolio
Nu gal nevisad patys pardavėjai ir žino ką parduoda, yra didmenininkai, juos duchint reik. Pas mus tiekime žmogus geras, tikiu kad net nepagalvojo kas ten per dalis, juolab ant dėžutės "original parts". Gerai kad va Saulius paporino kad tokių yra
Dėl kitų dalių akis kažkaip neužkliuvo, nu kitaiska detalė, prasta, bet visi žino kokia kokybė, o čia akivaizdus mulkinimas, nors būtų mano valia, tai nė kitaicų pas mus nebūtų. Būtų geros detalės, jei per brangu, tai traktoras ne tau.
Pas mane stumoklis leidžiasi ne lėtai lėtai, bet ir ne nudrimba aliumas vistik plečiasi daug, gali klynyt kai per ščiulniai bus
Labai gera informacija Jau kai vaziuosim pirkti reikes viska nuodugniai a *** iuret .
Kas liecia metalą gal jis geras,bet esmė yra parametrų didelės paklaidos,užtai ir brokuota ,atiduota į atsargines dalis.
tai klynyt gali, tas tiesa, bet jeigu kalatojasi, tai kompresija vien ant žiedų laikosi, o taip tai tuoj ir pasibaigia. Dar vienas dalykas dėl kokybės, ta ukrainietiška tai cilindrai vienoj gamykloj, cilindrai kitoj padaryta, susitiko gal tik Lietuvoj kur.
Seniau viena raide didesnis stumoklis būdavo dedamas kaip daba net nebežinau..
Kompresija ne tik žiedais laikosi, reik ir vožtuvus tvarkingus turėt.
Kaip minėjau, trapecinis viršutinis žiedas labai glaudžiai isistato, apatinis irgi. Tepalinis toks su dviem juostikėm, tipo dvigubas.
Dėl cilindrų kokybės tai bala žin, Raimundas, žinoma, teisingai sako, bet ir metalas atsparus dylimui turi būt, nebutinai kietas.
Aš tai kaip tik manau, kad kalčiasios dabar yra medžiagos, nes technologijos tai dabar geros, gali įsigyt įrangos tokios, kad savam garaže alkūninius iš ruošinių darysi, bet ruošinį gerą nupirk, nes liejimas turi būt geras, be defektų, metalas kokybiškas, va čia ir prasideda. Pvz. kiniškas alkūninis, jis visai toks pat iš pažiūros ir užklynija retai, dažniau lūžta, o tai medžiagos, ne apdirbimo kaltė.
Jo, dėdavo didesnį vienu numeriu, bet jeigu nebėr tikslumo, tai ko vertas tas komplektavimas, jeigu nominalus cilindras didesnio skersmens pasidaro, o kai gamina vienoj gamykloj tą kitoj tą, tada jau apie kontrolę sunku kalbėt.
Aliuminės ir duraliuminės detalės dėl medžiagos broko rečiau bus blogos, o cilindrai gali, iš minkštesnio padarė, neužsigrūdino gerai ir dyla, be to pasakojau kažkada, kaip uzbekiškų grupių lytagra buvo atvežus. O jeigu abejonių kyla ar grupė kalta dėl kompresijos ar vožtuvai užspaudžiat pirštu alsuoklį dirbančiam varikliui, jeigu susidaro slėgis, iškelia tepalo matuoklę ar propkę - grupė, jeigu slėgis nesusidaro, bet kompresijos nėr geros - vožtuvai.