Žiūrėti foto
Foto albumai > Auto Tuning > subas |
va toks daikciukas pas mane bagazinej :D
Data: 09-04-2012
Įdėjo: fermeris
Dydis: 960 x 720 pikselių
Failo dydis: 111.33kiB
Komentarai: 13
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 8988
Data: 09-04-2012
Įdėjo: fermeris
Dydis: 960 x 720 pikselių
Failo dydis: 111.33kiB
Komentarai: 13
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 8988
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 0% | [Nėra balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 100% | [1 Balsas] |
Langai dar neibarkjo???
Turejom ivolga su draugeliu. tai i kamaza kai isidedavom tai nuo langu valytuvai sokinedavo
nu langai neisbarskejo bet plasmases isjudina geria ir bamperiai atsikrato
kokio galingumo monoblokas?
senokai cia buvo rasyta bet.. duosiu patarima.. stiprintuvo prie dezes nesukit niekas nes iskrato ju vidurius+ kondencatorius niekam nereikalingas daiktas, uz tuos pinigus daug prasmingiau storesnius laidus prasivesti ir atliks tapat vaidmeny kaip ir kondencatorius ir net geriau
o tu bent inai, kam kondensatorius reikalingas, kam skirtas ir kas tai yra?
juokinga.. patarimus constant dalina, pats niekos nesuprasdamas
nu tik nereikia broliai tas ir yra kad kazka zinau, o jeigu jus geriau zinot tai apsvieskit prasau
stiprintuve nelabai yra k nukratyt PCB prisukta, galiniai tranzai kietai lituoti PCB ir plius prisukti prie radijatoriaus, tai k tu nukratysi o dl maisto kabeli, tai kaip ia pasakius... jau 6-tuk be antgalio yr k prisukt prie kontakto, o kur tu sukii dar storesn... gal svarkin atvest? tik kai kur tu paslpsi t svarkin ar starterin... nereikia burt. kondensatorius tikrai pravartus, o ir talpa jo, ne kaip kokio delioko mayio... 1-1.5f, pravartu ypa jei stiprintuvas su geru apetitu... ir nereikia ia lia lia
na ka zinau as visa ta audio reikala jau 5-tus metus aiskinuosi ir bendrauju su tais kurie spl'e dalyvauja ir skina laurus tai kazka man jau yaiskino.. jeigu net varzybose nenaudoja kondensatoriu kur galia ne 200w o 2kw ir jiem ju nereikia nes visas maitinimas yra sutvarkytas o ka cia kalbeti kai jungiama vos pora simtu vatu.. yra perejimai jeigu neina sudeti storesniu kabeliu. tarpkitko svarkinis laidas jau placiai naudojamas tame reikale del savo kainos ir kokybes.. taippat ir as ziuresiu pirkti svarkin laida nes 50kvd spec laidas perdaug drasko kisene. apie stiprintuvo iskratyma buvo apkalbejas elektrikas kuris UK taiso juos. o va del kondensatoriaus galim gincytis ir gincytis, bet tuoj rasiu video kur viskas placiai paaiskinta.. zinoma galeciau nukreipti foruma kur viskas apkalbeta jau tukstancius kartu, bet administracija gali supykti del kito forumo kaip ir reklamos..
http://www.youtube.com/watch?v=vTuJ7oz9g80&feature=player_embedded
kur yra varybinis profesionalus varijantas, tai ia jau atskira kalba. generatoriai jau ne be standartiniai, o specifiniai, didelio amperao, su rezervu, papidomi akumuliatoriai didels talpos, ir t.t. o ia mgjikas variantas, ne varybinis. kondensatorius i esms, kaip koks papildomas akumuliatorius, kaupiklis, inoma pilnai neatstoja akumuliatoriaus, nes palyginti maoka talpa. pasijunk oscilograf ant akumo ir paleisk, kad ir tok mgjik varijant, be kondiko ir su kondiku, skirtum pamatysi. visoje radijo ir audio, taip pat ir automobili elektronikoje, be oscilografo - n pro kur o teoretizmas ia nra labai jau btinas
paziurek video, manau turi buti aisku viskas.. su akumu kiekiu ar generais nebetkas zaidzia, tam yra atskiros klases ir t.t. kokiu nors yspudingu generatoriu nenaudoja, orgai.. akumai irgi ne stebuklas, visa esme laiduose.. nera ten profesonalaus kokio lygio tame reikale, automobiliai nera kokie specelei paruosti, jie atlieka vaidmen taip kaip ir kiekvienas (jie skirti vaziuoti darba, pas panu ar dar kur) retas kuris LTU turi tam reikalui atskira automobil, perdaug dideles investicijos.. kondencatoriaus svarbus rodiklis ne talpa o elektros kaupimo greitis. taciau tai uzmusineja akumuletorius