Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Kirovets-K701 su dubliais |
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
sausaini kiek ha zemes turi? kaip tie kirovai? ar bielkis dar vaziuoja?
kokius belarusus turi be sio? jei jie is naujesniu kaip laiko?
Hm, as turiu belarus 952 ir 952.4 tai abu varo be gedimu pakolkas
Kyrovas yra vienas is geriausiu rusu didziuju traktoriu. gera greiciu deze, tiltai, variklis. pakaba stipri pagaminta su atsarga, neveltui vokieciai juos labai mego
oho... smagiai jus ten... man tai patinka tik kad tu turi 150, ar orginalus variklis pusantrinio? visa teknika laikai judancia?
Kas ia per bajaris nuimt iema kardana? tai kas ten daros jam
Tai kad tie kirovai tik lauko darbam... o kolukiuose, mase mint, tipo netike, nes jei virsta(ir greitai virsta, del svorio aukscio) tai is traktoristo nieko nelieka... Man tai graziausias t150
Na edviuxx kazkas tau melavo. matoras tikrai garsiai kriokia bet jei kabina tvarkinga (koks pas mus buvo) su visais parolonais ir kilimais tai tas pats kas mtz. Deze jei suvaryta tai tikiu kad sunkiai junginejasi. nors ten viskas pusiau automatiskai nuleidimo pedalas reikalingas tik pajudant is vietos daugiau viskas junginejasi be jokiu "sankabu" ir begiai ikrenta puikiai
O is kur sausainis busi?
Virsta taip pat ir t-150 o t-150 siaip pagal konstrukcija netikes traktorius matoras ne i tema deze begiu ijungt dazniausiai neisispyrus i panele neina. tiltai be blokiruosiu ir jie silpnus nes rauna bortines...... karoce neudalas o ne traktorius
Jo del begiu tai sutinku... panasiai kaip ir pas t150, svirtele prie vairo judant.... bet problema buna kai su pusantriniu pavirsti i sona, dingsta spaudimas dezej ir tada nej is vietos... kaip su k700 nzn...
K-700 zymiai geresne deze. nei sankabu nei nieko. ten viskas ant spaudimio. o begiai turi jei viskas gerai taip dirbti[youtube]DgGi4QFqOq4&feature[/youtube]O kaip viskas tvarkinga kabinoj tik tiek ir to garso[youtube]IMSFKXnFNlQ&feature[/youtube]
Duma visi ruskiai megsta rodyt cia jiem igimta
pas mumis gal koki 10 metu kirovs visai buva isnykes o praitais metai vinas ukininkas nusipirko tai net jo garsa buvai pamirses
As tai nesu toks palankus kirovui. Kad tvirtas daiktas kaip ernestas sako, tai tiesa, bet zemes ukiui jis nera pritaikytas, nes sukurtas buvo balistiniu raketu platformoms tampyti, o zemes darbams dirbt neissvertas, slegia zeme, dubliuot ratus kaip yra kas paskaiciave nelabai pakanka, reik trigubint, o variklis irgi, gremezdas v12, o tik 300 arkliuku , kai tuo tarpu merso v12 tokio panasiai darbinio turio 780 turi (krone smulkintuve kur idetas).
Marko kyrovas vapsie ne karinis objektas ne is vieno girdziu tokia nesamone.... net nesiginciok. jis tik buvo galvotas tam pritaikyt bet niekas niekad su juo raketu neveze. o del svorio nusipaistei case eina traktorai po 17 tonu o ratai tokie patys tai ka dabar daryt????????? 300 arkliu pagal sae kuris niekada nebuvo teisingas pagal uzsienietiska matavima nes kyravo matoras atstoja gerus uzsienetiskus 400 ag vien del sukimo momento. vienu zodziu daugiau as tyliu.
Ratai ernestai turi but dvejinami, kitaip tryps kaip didelis, arba zemo slegio placius kaliosus uzdet, kaip kazkas idejes cia nuotrauka buvo, o case (steigeri turbut turi galvoj) ratai aukstesni ir tik sudvejinti i laukus vaziuoja arba su viksrais, o del raketu veziojimo jis buvo kurtas, taip bent sake vienas destytojas, taciau nepasiteisino tai zemes ukiui pafasavo, na o variklio kad ir atitinka 400 ag 2200min-1 sukiu 6 cilindru vienaeili, tai 22,3l ir 12 kavalku tikrai yra per daug, arba is jo isspausta ryskiai per mazai
Toks matoras marko stovejo vianam kamaze sportiniam expermentiniam ir atspek kiek jis gelejo turet ag??
Nu kokius 600 gal turejo, bet speju nustebinsi labiau
o tai ne tanku varikliai juose ejo ar nusineku ?
Turejo 1050AG tai jo atsisake nes negalejo padaryt tokios dezes ar tiltu kad ju neraskytu gabalais
Jamz-240b, kur dar tokie ejo nezinau
http://www.kamazm...MAZ-49255/ Va aprasyta sita nesekme
Belazuose po kelis tokius matorus stovejo tik su turbinom po 500 ag
Tai va tokiam varikliui tokia galia daugiau maziau yra normalu, bet ne 300 arkliu, kita vertus eksperimentinis yra eksperimentinis
Paprastas mazo astuoniuke atiduoda su kaikuriom moderzinacijom 850 AG kuris stovi tarp kamazo sportinio. o tatp sportinio grazdansko 730 ag uz paprasto jamz 238 kuris serijoj teturi 240ag
Tai kad rytin dalis tepirko tuos kirovus, kaip ir mtz pidisokus. iais laikais labai abejoju ar benukeliauja nors vienas toks naujas Vokietijon.
Be abejo, ziediniu lenktyniu sunkvezimiuose standartiniai 400-500 ag paturbinti iki 1200 ag, taciau tai ne tas pats, kas serijinis variklis, nes ji jau nuo pat ruosiniu zymiai atsakingiau gamina ir renka, bet kuri nuo linijos paemus jis tikrai neatlaikytu. Bet kuriuo atveju nukrypom nuo temos, kad ir kiek bebutu galima isgauti is jamz 240 variklio, kirove jis yra 300 ag, o sveria bent kaip trys paprasti 6 cil. 300ag varikliai. Tai ir yra viena is priezasciu kodel jis prastai issvertas.
Beje apie case, kuri minejai, jo baze ilgesne, variklis lengvesnis, ratai kaip sakiau, svorio centras zemiau garantuotai, jd 9000 serijos lygiai tas pats, bet ir tai ju nedaro idealiais traktoriais, nes ju koncepcija pati nera ideali darbams z.u.
Taip roswell, man irgi atrodo, kad kirovas nera vaziaves vakaru vokietijos laukais.
As ir nesakau kad jie ejo vakaruose bet rytuose ju ejo daugiausiai... Ir po siai dienai ten gali sutikti ledini atrestauruota kyrigia
Kas juose gero tai kaina . Normalesn gali paimt u 22,000. Tokios galios kito u toki kain rast nr joki varijant.