Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 4

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > halturos nestovi... Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
halturos nestovi...
....

Data: 15-07-2012
Įdėjo: deividuxxxx
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 288.75kiB
Komentarai: 47
Reitingas: *****
Peržiūrų skaičius: 10272
Dantratis · 15-07-2012 16:49:22

Pas pupsi belerusinis siurblys? Bravo

Dantratis · 15-07-2012 16:49:59

Geriau eina?

deividuxxxx · 15-07-2012 16:50:29

jo..GEras

deividuxxxx · 15-07-2012 16:51:36

jo.. tik dumo daug...

Dantratis · 15-07-2012 16:59:03

O kaip kuro sanaudos? Kuris siurblys ekonomikesnis? GEras

deividuxxxx · 15-07-2012 17:05:42

orginalus seip.. be ir neperdaugiausiai.. sitas galingesnis daugiau salerkos paduoda...Yes

elektrycka · 15-07-2012 17:27:21

na tai visa salera ir per kamina iskeliauja kuri nebesudega Juokas

ErnisDT · 15-07-2012 17:35:39

tai taip ir yra. ir kuriasi prasciau su belarusku. o jegos ne ka daugiau tik dumu

Senasis Martynas · 15-07-2012 17:37:36

o sorakui va atvirkia geriau kures su pidisins siurbliu

roswell · 15-07-2012 17:37:48

Tai gali ir original atsukt kad rkt.Bet koks tolkas i to. Siurblys yra reguliuojamas kad bt kuro ekonomijos ir traukos geriausias santykis. Belaruso siurblys gal tik tiek geriau jog remontuot pigesnis. Daugiau naudos nr.

ErnisDT · 15-07-2012 17:44:49

net nekalbek martynai sorokui lygiai tas pats. idedi utn siurbli ir viskas. visa esme tame kad vieno plundzerio sukelia dideli spaudima. pvz dono smd net prie -20 s puse apsukimo eina nes siurblys 2 plundzeriu skirstomojo tipo. kaikurie net belarusam dedavo t-40 siurblius del lengvesnio vedimosi ziema

Senasis Martynas · 15-07-2012 17:58:54

kurie dirbdavo mikuose su sorakais neivieno vienoplunderio siurbliu nepamatysi vien 50soko siurbleis budavo reikia kakuo jie geresni. o kad dt vieni plunderio siurbly mtzokui dar tokio durniaus nemaiau

marko · 15-07-2012 18:01:17

ernestai pats nesvaik nesamoniu, kol naujas sorakinis siurblys gal ir yra tikimyb, kad jis sukelia didesn spaudim, bet tai ilgai netrunka, tas vienas pluneris sudyla tuoj ir iviso neukursi, o sekcijinis ymiai ilgaamikesnis, ir netikiu kad maesn slg kelia Nusteeb

ErnisDT · 15-07-2012 18:05:23

kiek soroku ar t-25 pas mus yra ir kiek isbandyta per daugeli metu. tai tik taip ir nekitaip. kuriasi su vienplundzeriniu lengviau. ir as tikrai GERBIAMAS MARKOnesvaigstu. jei priziuri vienplundzerinis laiko ganetinai ilgai ir neatsilieka sekcijai

ErnisDT · 15-07-2012 18:06:53

MARTYNAI As mates ir ne viena mtzoka su vienplundzeriniu.

ErnisDT · 15-07-2012 18:07:46

O deda sekcijas nes ju remontas zymiai pigesnis. nes vienplundzerinio tai atrodo plundzeris apie 100 litu o gal daugiau kainuoja. Vienplundzerinis labai praso a *** iuros kad tepalo visada butu, ziauriai bijo vandens kure. Del ko pagrinde jie ir iseina is rikiuotes

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:11:06

morko gerai sako tas vienas plunderis ilgai neitempia, okos gali but siurblio priiurjimas? kas metus vet pes meistra kad prinktu vl naujei? o su vienoplunderio siurbliu mike saviudybe arba velki po viena med kad tas siurblys neprasuka 4 begiu ratu , o jeio kuro atsuku tai begte pro kamina ibgaNoe per 20 met nekeiti plunderei ir dar tiek tarnaus kelius siurblius jau veem reguliuo tai siurbli utenka siureguliuot o forsurnke pekeist, kur geriau ar 4 plunderei ar vienas

marko · 15-07-2012 18:14:13

galimas geresnis krimasis dl vienos prieasties, jeigu kuras susda vamzdeliuose, tai vienplunerin pakanka puss apsukimo ar vieno apsukimo ir jau sukyla vamzdeliuose spaudimas, dar kart sukant jau purkia, sekcijiniam kelia kiekvienas pluneris savam vamzdeliui, tai apsukti reikia pora kart kad visi gerai usipildyt, plius sekcijin sukti biki sunkiau, bet jeigu siurblys geras, sekcijinis ymiai geriau, kaip Martynas sak tokio durniaus neteko matyt, kad sorako siurbl mtz dt, buvo keletas ileista su vienpluneriniais siurbliais, bet kad jie nebuvo sorakiniai, ten turbt bandomieji mtz, bet nepasiteisino.

ErnisDT · 15-07-2012 18:15:27

tepalas martynai o ne meistras su stendu. reik kad viduje siurblio butu ne saliara o tepalas. O del jegos tai visiskai sutinku kad sekcija su t-40 tikrai jegos daugiau gaunasi. o t-25 jei su belarusku kazkaip idomiai veluoja i gazaCHAS

ErnisDT · 15-07-2012 18:16:54

Na MARKO tie zmones dejo t-40 siurblius ir tikrai nedurniai jie. Byta

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:17:26

jei jau siurbly saliura kakas netvarkoi ar pats tvarkai ar meistras, jo i soraku imeto siurblius o mtzokam sudeta gudrei jus ia dyrbat:ROFL

ErnisDT · 15-07-2012 18:20:34

vienu zodziu. yra kaip yra man net geriau nepasakokit. nes viskas isbandyta. O durnais vadinkit tuos kuriuos pazystat. arba saveJuokas

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:24:22

nuvetum vienoplunderio siurbly reguliuot mtzokui tai atsakymas jau aikus meistro but tu durnas ar nesigydai, tas siublys net nesukelt apsuku kokiu reikia mtzoko varkliui o an puss gazo labai gera dyrbt:ROFL

marko · 15-07-2012 18:25:00

www.part.lt/img/4540e86a9193f45472c46fc9e0407b98166.jpg
Su vienpluneriniu, jei kas nupirko, garantuoju tuoj pasikeit CHAS

ErnisDT · 15-07-2012 18:27:03

1800 atiduoda. na??? jei d242 jis tiek ir teturiJuokas o del d240 kluris turi 2100 tai baisiai tragedijos irgi nebutu. ir jei padorus zmones ar tie meistrai nieko jie nesakytu. ne ju tendencija koki tu siurbli ten dedi

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:27:44

tai aiku pasikeit spko jis neturs su tuo siurbliu. d242 ta tu varykl jau gali umirt,o d240 toki apsuku nesukelsi su vienu plunderiu ir tai mones pakelia apsukas d240 varikliems

marko · 15-07-2012 18:30:25

Taip, sorakinis nereguliuotas nesukels apsuk, o padidinsi kuro, nusibaigs po keli pamain, o a irgi paystu moni, kurie reikla su traktoriais turj, tai pasakytum kad sorako siurblys geresnis, tai tik nusisukt ir nueit nieko nesak, nes kalba baigta bt.

Saulatis · 15-07-2012 18:37:55

Vienplunerinis didesniu slgiu degalus purkia cilindr, todl geriau sudega kuras, maja kuro snaudos bei dmingumas, o minusas tas kad trumpai laiko. Sekcijinis labiau dmija, nes maesniu spaudimu iprkia kur cilindr, bei didesns kuro snaudos, bet pliusas tas kad daug ilgiau tarnauja.

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:38:05

but vieno plunderio siurblei but nedeja ltz-55 mtzoko siurblio but nedja t-30 vieno plundiorio siurblio bet ydjo dvieju plunderi siubly, o ukurk pupsi iema su vieno plunderio siurbli daugiau vargo tursi o paystamas turi jau t-30 su dvien plundereis kures kaip turi but iema jei aliau karto vandenio ir sukas pupsis. neilgai vienos ekcijos siurbls palaiko ta aukta slg

belarus8822 · 15-07-2012 18:49:44

na pas mus jau is minsko parejo mtz 82 su vieno plundzerio siurbliu, bet nei ten mes ji keitem nei ka, kol dar nesubiroro tai keist tikrai nesiruosiu.

belarus8822 · 15-07-2012 18:51:59

ir martynai, buvom nuveze reguliuot pries 2m. nei ten mus isvijo, nei durneis isvadino, tiesiog meistras padare ka turi padaryt ir svio.

roswell · 15-07-2012 18:53:40

Tik nereik lia lia jog su vienplunderiu pupsas iem nesiveda. Svarbu starteris sugebt pramest ir pupsi.

belarus8822 · 15-07-2012 18:55:11

o t-30 kartais ne oru ausinamas?Juokas

Senasis Martynas · 15-07-2012 18:57:24

ten viskas taspat kad kitoks siurblys. ir dauk broko prydaryta

marko · 15-07-2012 18:57:37

Va butent - neilgai jis ji laiko ir baigta kalba, be to koks pagrindas didesniam slegiui? Tik vienas - preciziskai tiksli plunzerine pora, daugiau jokio, o preciziskai tiksli plunzerine pora tokia buna tuo ilgiau, kuo maziau ciklu atlieka, o maziau ciklu atlieka sekcijinis siurblys, gerbiu abieju nuomone ir vertinu zinias ir supratima, tiek Ernesto, tiek Saulacio, bet siuo atveju manes neitikinsit ne

sorry andrius · 15-07-2012 19:01:58

pas man soroke sekcijinis sureguliuotas pagal soraka, tai saliarkos mazai ima ir kurias gerai

marko · 15-07-2012 19:03:22

Belarus8822, ar ten sorakinis siurblys ar koks specialus mmz gamybos?

belarus8822 · 15-07-2012 19:04:21

sorakinis.

belarus8822 · 15-07-2012 19:04:56

grynai toks kaip imetei fotke sito belaruso.

marko · 15-07-2012 19:11:13

O kaip sveikatos, su kitu palyginus, kur sekcijinis ydetas, jei teko bandyti?

belarus8822 · 15-07-2012 19:14:51

na zinok nezinau, kai vazevau su kaimyno mtzoku ten idetas orginalus belaruso pas ji, tai man kazkaip mano eina geriau, nes atreguliuota ant stendo norma viskas kaip tur but belarusui. o seip tai utn tik tarnavimo atzvilgiu geresnis nes vis tik 2 plundzeriai. o del kurimosi nzn kuris geriau. kai subirs sorakinis pirksiu ir as belarusini utn.

Dantratis · 15-07-2012 19:16:20

Na neinau, bet kas aplink mus mikuose dirba. Tai dauguma deda ,,Sorako" siurblius. Klausiau kodl. : 1.Maesns kuro sanaudos, pradirbus su fiskaru skaityk vis dien pupsi, tai enklai sutaupo 2. iema lengviau usiveda. Taip, kad manau abiej tip siurbliai turi tiek privalum, tiek trkum. Bravo

belarus8822 · 15-07-2012 19:17:58

nu tas tai tap, nieko idealaus nera.

ewaldas · 15-07-2012 20:35:03

visi komentarai apie siurbl o apie ien nulisJuokas galima pagalvot ,kad rinktuvas pilnas siurbli o ne kitkJuokas

Karolukass · 15-07-2012 20:43:22

bet orai tai legendiniai ienui diovint

Mettal · 15-07-2012 21:31:22

Evaldai - taip, sutinku Juokas

ErnisDT · 16-07-2012 10:14:46

Nu va priejom galima sakyt isvados. Prima marko su martynu durnium mane isvadino.Juokas po to kiti zmones parase savo nuomone tapo aisku kad ne vienas durnius toks lietuvoj. IR KAD TIE SIURBLIAI NERA IDEALUS SOROKINIS MAZIAU LAIKO. O BELARUSINIAM NIEKAM TIKE REGILIATORIAI PASTOVIAI MATORAS LOJAAngry ir viskas ner tikslo daugiau terst nuotraukos komentarusSutarta

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nuostabu! Nuostabu! 100% [1 Balsas]
Labai gerai Labai gerai 0% [Nėra balsų]
Gerai Gerai 0% [Nėra balsų]
Patenkinamai Patenkinamai 0% [Nėra balsų]
Blogai Blogai 0% [Nėra balsų]
Samadielkos.Lt Chatas