Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > jumz greiciu deze. |
ziurejau kaip galima butu padaryt razdatke priekiniam tiltui
Data: 14-08-2012
Įdėjo: fermeris
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 302.83kiB
Komentarai: 12
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 19152
Data: 14-08-2012
Įdėjo: fermeris
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 302.83kiB
Komentarai: 12
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 19152
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
labai panasi i t40 deze
[img][img]http://img809.imageshack.us/img809/5628/nuotrauka0287.jpg[/img] is not a valid Image.
[/img][img][img]http://img254.imageshack.us/img254/4470/nuotrauka0288.jpg[/img] is not a valid Image.
[/img][img][img]http://img839.imageshack.us/img839/1716/nuotrauka0289.jpg[/img] is not a valid Image.
[/img]
Man reik tokios siurblines pasijunkciau darbini i prieki
bet yra dar vienas dalykas jai padaryt kaip t-40 razdatke is apacios nuo defirincialo. reiktu pjaut skyle galinem tilte ir gamint tvirta razdatke
nebent ismetus 2-4 pavaros krumplius statyt tada viena krumply razdatkei
laiko tos pavaros portalines, tik reikia su protu dirbt. o rulius kraunant is vis jokiu problemu. luzta tada kai zema pavara yremes i meslo kruva keldamas sakes buksuoji, tada ir dantraciai ir pusasiai luzineja jeigu pakabinamas neprabuksuoja. tris kart sulauziau, dabar kraunu 6 begiu ratu neprakasa apkrovus ir niekas neluzta jau keletas metu.
Jo, su krautuvu portalinio tilto nelabai sulauzysi, netgi balkiniu rankoves labiau luzta, nei portaliniu, taciau silpnesnes ju vietos ir yra kampiniai veleneliai nu ir dar serdesai, paklersta tepala leisti pradeda ir tiems patiems kampiniams krumpliaraciams sukibimas blogeja. O siap mune mano tokia nuomone, kad mtz vis tiek geriau nei jumzas, bet kai tiek dusios ir pinigo sudedi, tai keisti jau nesinori net ir labai geresni
Kad sesta pavara tiltas maziau lauzos negu zemesne tikrai nepatikesiu.
O kodel? Taigi sesta pavara sukimo momentas variklio perduodamas per transmisija yra mazesnis nei trecia, gali but, kad sesta pavara variklis jau nebeistengia sukurti tokio momento kaip trecia kad uztektu veleneliam nusukt ar krumpliam nutarkuot
mes pastoviai 6 judam 3-4 jau jungiam kai reikia i kele istraukt priekaba pakrauta
Na rulonus tai taip as ir sesta kraunu, bet su kausu sesta dirbti kai nesamone, sankabos svilinimas, kokie trinkei gaunas sesta paleidus i zemiu kruva.
tai jau jauti ne vaiuoji kaip be galvos