Žiūrėti foto
Foto albumai > Technika > jumz |
Idomus variantas 92 arkliukai
Data: 09-10-2012
Įdėjo: marek
Dydis: 800 x 449 pikselių
Failo dydis: 275.79kiB
Komentarai: 21
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 15280
Data: 09-10-2012
Įdėjo: marek
Dydis: 800 x 449 pikselių
Failo dydis: 275.79kiB
Komentarai: 21
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 15280
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
ydomiai cia.. kieno cia motoras? butu pas jumzus priekinis tiltas tai su tokiu varikliu neissivaizduoju kaip turetu eit.
92 arkliukai prie 6,3 l darbinio turio Nemazoka?
cia smd variklis, teko matyt tokiu keleta ekskavatoriu. be turbinos smd ir yra 90 aj.
kas is tu arkliu jai su zeme nera sukibimo,bent uzpakalinius ratus uzdetu,kokius nuo kirovo,vien priekis koks jo sunkus.
Va vaikai ka patirtis sako
Nebtina kabint platesni padarg, jungi auktesn pavar ir darba sgreiiau vyksta. Su darbiniu galima k sunkesnio sukt taipogi. O ir ratus geriausia tokiam ant t pai baraban vietoj 15,5 dt 16,9 R38.
dristu gynytis jei su protu dirbsi viska pasidarysi ir su vienu tyltu kita syki net geriau nei dvityliu
Vat pasiginysiu ir a- dvitiltis nepalyginamai geriau sunkiem darbams. Daleiskim ir ml kratant, nepersunkiausias darbas , baigiant kratyt pradeda subin kelt ir jei drgniau dirvoj vientiliui labanaktis. Su dvitiliu joki bd. Ir Monstrai praom pavyszd praktikai kur vientiliu greiiau psdirbi nei dvitiliu?
tai kad a visus darbus dirbu su vientyliu va ir iandien ariau nieko nesak trauk be problem o em pas mane nr kad bt labai jau lengva vietom toks graus raudonas molis nors plytas kepk ir ariu o ne kaip kai kurie tik nuskuta
Arimas ner taip sunku, kultivuot blogiau, kai atsukt gale reikia.
Yra traktoriu panasios galios, kuriu taip pat nebuvo niekad dvitilciu, pvz. volvo bm 650, 700, ford 6000 super six (120ag berods), nu ir kitokiu, ir visai gerai su zemes darbais tvarkesi, ir turbut dar tvarkosi, bet ju vienas bruozas yra nesunkus priekis, taip pat placios priekines ir didelio skersmens galines padangos. Jumzui ar mtzokui irgi tokiu reiketu kad bent kiek kompensuoti priekinio tilto trukuma. Na o is patirties galiu sakyt, kad labiausiai priekinio tilto truksta kai prastos salygos, bei kalnuota, o salygos kaip zinia, jeigu gali buti prastos, tai ir buna prastos ir atsarga (priekinis tiltas) yra geriau, nei kad jo nebutu
nmegstu savo jumzo bet gale atsukt kultivatoriu be vargo o jei buna sunksne dirva ar dregnesnis galas uzmetu peili i prieki ir be vargo suka jumzas juk sunkesnis negu bielkis vientyltis sveria tiek kiek bilkis dvityltis
as tai nieko neturiu pries jumzus, vistiek traktorius toks pat kaip ir kiti, darba svarbu atlieka gerai, jai tvarkingas, va pvz kaip Munes, tai dirbi ir jokio vargo. tik ju ta sankaba reik gerai moket atreguliuot.
jumz geriau nei mtz 80...
stipriau surstas
Js dar pairkit kas do plgas jam ukabintas.
vartomas lenkiskais korpusais
O bliamba dabar visus komentarus paskaiciau pasirodo ne orginal matoras, truputel apsioviau
O padangos 13,6 plocio, nuleisi toki pluga ir isipjaus kaip su diskais. Dabar krumpliaraciu dydzio klausimas; ar kada matet mtz pavaru dezes luzusi krumpliarati? Ar bent girdeje? As pavyzdziui ne. Jie praktiskai amzini, jei nereiketu susijunginet ir kampiukai desidauzytu, kai nusidauzo, keist reikia kad ir kokio dydzio butu krumpliaraciai, kitaip krumplis ant krumplio gali deze suplesyt, ir kaip jau sakiau, dydis nera svarbu, uzsienieciu tokios galios buna dar mazesnes dalys, laiko neblogiau, cia is esmes tas pats kaip sakyti, kad didesnio litrazo variklis yra ilgaamziskesnis nei tokios pat galios mazesnio litrazo
Tai mune dar labai nuo tilto priklauso, gali but centrinej pavaroj laisvumas didelis, gali galines, jei arde eksportini, turejo but gerai pasiautes traktorius, ir jeigu ant ijungtos 9 pavaros klibinot, tai ten ner kur but laisvumo, tik ten kur 6 pavaros krumpliaratis isistato i vainikini krumpliarati, kuris isvien su chvastaviko velenu, o apie nauju kokybe atskira kalba reiktu uzvest, nes pvz. jei paimti seneli mtz 80 ar 50, tai ju nelabai krumpliaraciai kada sulus