Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > didziausias visu laiku ratinis traktorius |
dvitaktis 16 cilindru variklis,or puia dvi turbinos ir du kompresoriai,padangos 2,4m aukio! O "Big Bud" ilgi siekia 8,2 metro, plotis - 6,1m, auktis - 4,3m. Didiuliam V16 dyzeliui kuras ateina i 3780 litr talpos bako, o pilnai sukomplektuoto traktoriaus svoris siekia netoli 50 ton,antri seimininkai tampe tik 24m akecias,siuo metu muoziejuja gyvena.
Data: 09-11-2012
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 700 x 457 pikselių
Failo dydis: 54.25kiB
Komentarai: 14
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10001
Data: 09-11-2012
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 700 x 457 pikselių
Failo dydis: 54.25kiB
Komentarai: 14
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10001
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 50% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 50% | [1 Balsas] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
Pratsiant Raimundas852 darb:
[youtube]3Q06ZcO2F3I[/youtube]
[youtube]AY7aMTsxwUk[/youtube]
gamykliniai buvo 760 ag,antri seimininkai ciupavo gavo 900ag,galima dar kelti iki 1100 ag,bet nera prasmes,nes nera ka su juo traukti.
na toks jau manyciau pergriozdiskas,nebent laukai kaip lietuva gal jis 1 pagamintas tik buvo,ar daugiau ?
kiek supratau,tai tik vienas,anais laikais but tikes kazakstanui.
Traukti su juo tikrai yra ka. Tractordata.com duomenimis jis buvo pagamintas 1977m pagal spec. uzsakyma traukti gilumini (3 -4 pedu gylio) skutika. Paziurekit video kaip tie milziniski ukiai amerikoje, australijoje zemes ruosia. Ziurint filmukus net sunku is akies nustatyt po kiek metru padargus ten traukia. O Su tuo 24 m kultivatorium kur Raimundas852 minejo, nasumas - 0,4ha per minute (nepatikrintais duomenimis :] bet labai tiketina)
Vat kas man asmeniskai idomu, jog cia panaudotas dvitaktis (Detroit 16V92T) variklis . Jo darbo turis: nei daug nei mazai - 24,1 ltr :]
Beja "apavas" sitam grazuoliui irgi buvo pagamintas pagal spec uzsakyma. (think)
Baisiai cia daug 24 litrai??? Pvz keleivinio lokomotyvo TEP-70 variklis 5D49 yra 4000AG V16 o darbinis turis 250litru cia tai skaitau yra normaliai Tiesa dyzelis jau ne dvitaktis o keturtaktis ant traukos svilpia tai atrodo kad reaktyvinis
Va kaip stuksi 4000ag [youtube]2iGxIEX9tRg[/youtube]
Ernestas DT: cia labai skirtingos veiklos sritys jei jau apie didelius variklius kalbet galima surasti ir didesniu pvz kokiu nors containership'o variklis kaip 4 aukstu namas. Pusbralis atlikinejo emisiju matavimus tokiuose laivuose tai pasakojo, jog pilno variklio pajegumo metu iejus i varikliu skyriu prarandama koordinacija. Nesupranti kas daros, kunas tiesiog neklauso kaip pridera. po to senesni mechanikai paaiskino , jog del baisiniu varikliu sukeliamu vibraciju, (tiek oro, tiek patalpos) yra pazeidziama vidine ausis, kuri ir atsakinga uz kuno pusiausvyra, koordinacija. tai tiek idomesnes info siam sykiui ::
amina problema pas k gi didesnis o tas 5D49 tik generatori varo
Na ta generatoriu ne kiek ne lengviau sukti kai jis yra 3600KW
Tai as siaip tik del idomumo idejau ta matora nelyginu su traktoriniu savaime aisku nes tas pats matoras sveria 18 tonu
Kirovo variklis V12 (jamz-240b) irgi neatsilieka kubatura 22,5ltr., bet dvitaktis daugiau galios ir didesni sukimo momenta isvysto, nu bet ir i nuostolius daugiau nusiraso. O kaip manot, kodel butent generatoriu suka traukinyje? Arba karjeriniuose savivarciuose? Kodel ne pavaru deze?
Nes sastata reik isjudint labai dideli o su pavaru deze dyzelis arba prasuka asiracius arba nelaiko gr deze. o su hidrauline transmisija arba elektrine galima pamazu isjudinti sastata neprasukant asiraciu ir labai neapkraunant dyzelio. Taip dvitaktis daugiau galios bet didele galimybe raznosas dideles tepalo ir kuro sanaudos...
Taip Ernestai, bet pagrindinis dalykas yra valdymas, kaip reiktu suvaldyt tokio dydzio sukimo momenta vien mechanika? Tas pats su karjeriniais, tokio dydzio sukimo momento valdymui reiketu dar tokios pat metalo kruvos kaip ir pats savivartis, o elektra ta problema sprendzia