Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Iseki TX-1300 + Dobilas |
Maas iogas su ieno vartytuvu ,,Dobilas". Vartytuvas senas, pavargs, gremzdikas ir sunkus, bet dirbt manoma :)
Data: 05-01-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1310 pikselių
Failo dydis: 946.52kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10024
Data: 05-01-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1310 pikselių
Failo dydis: 946.52kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10024
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 33% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 33% | [1 Balsas] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 33% | [1 Balsas] |
Zigulio deze dobilui kaip pas mane o dobilas tai domus toks
kiek jam ag yra
Ir kaip velka nedusta motoriukas
toki dobila ir as turiu, tik pas mus kai nupyzdino redultoriu org, uzdejau merso deze.
blemba kai cia zemai sedi tai gali kai drebtelt koki akmenuka ir nukirst
nu cia dobilas tikrai senas ir dar i antra puse griebia cia gal pirmieji dobilu variantai
Dobilas didesnis u traktori.
Tai ia ne Dobilas, o GVR-6 buvs ir viena dalis perdaryta. Utai ir grbia ,,atbulai,,. O su udarais rolikais ia jau labai senos laidos grblys.
gal pirmieji variantai
Taip, ia GVR - 6, vadindavo ir "Dobilu". Irrr... Taip, ia pirmosios kartos itas agregatas metalo ruskelis nepagailjo... Kadaise buvo dviej dali. itai (antrai) daliai buvo kadaise nulkusios visos tangos, ir pirmjai daliai reduktoriaus, kuris perduoda sukim antr dal, krumpliai nujo aibom. Numetm, nes buvo grblys ant Fortschritt E-302, ir pirm dal GVR'o pardavm. O kai sulipdm su tvu rotacin ant E-302, tai ans grablis jau nebetiko, nes pradalgi gaunasi daugiau, bet siauri ir ploni, utat teko atgaivint antr dal GVR'o. Kito tinkamo reduktoriaus neradom, o d "lina" buvo nuo VAZ-2121 (Niva), tai ir pritaikm. Iliko viena problema - d auktai, iogo darbinis emai, o tai kaip patys suprantate, gaunasi kardano krymi didelis kampas. Apie iog ir darbo proces...
iogas yra 2-j cilindr keturtaktis dyzelis, ivystantis ~10kW, prie 2700 rpm, kbatra 0.669l. Pavar d mechanin - 6/2 F/B (per mechanin dalikl). Max greitis tuioje eigoje 13.5-13.7km/h. Darbinis jungiamas kaip prasta pavara nuo pirminio veleno. 3 greiiai (pavaros) - 540, 750, 1000 rpm. taigi toliau apie grbim.
Grbiu 4-5 pavaromis, o tai vidurkis 3-5 km/h, darbinis 540 rpm, grbliui 2-a pavara. ltokai, bet patikimai. bna, kad sijungiu 6 pavar ir grbliui 3 koki, tada greitis jau kitas, bet menkiausia duobut ir opos nebejauti o ir i vietos sunku pajudt, nes vis tik reikia ir save su grbliu ijudint, o dar ir tok gargar isukt tik su turimais 10kW. jei nra stori pradalgiai ir pakankamai lygus laukas, tada dar normos ribose. pradiai tiek
Minusai: d nesinchronizuota, tai reikia, kad rat ir darbinio pavar jungimas yra ne mova - krumpliaratis, o krumpliaratis - krumpliaratis. toliau rat ir darbinio pavaros nuo to paties pirminio veleno, ir nuo bendros sankabos. toliau.... nuo ilgo darbo sdimoji atbunka. toliau... nelabai ergonomikas darbas, nes nra kabineto (kabinos)
Labai jau sienas kudas
ia nedidelis laukelis, ols nestebuklai, nu ir su rotacine pjauta
Geras traktorius
marko: geras jis tik po dariuk kraptytis ir kur netoli pavaint, zubrionk prisikabinus
Bet jauiu lipa, tai kaip kaln oys
priek lipa kaip kaln oys, bet k prikabinus gale jei auktesne pavara nepatraukia, tai apsiputoja juodu dmu ir udsta, ir jei nespji perjungt emesns
Tokiam priekin krautuvl, tai ir tvart mti patogu, o galia taigi pagal gabaritus
jei priekyje krautuvl, tai gale frez kaip balast
o da bt gerai ir hidraulio skirstytuvas 2 sekcij, nes vienos mirtinai trksta sekcijos... tai grb l pakelt, tai dar k pakelt...
o viensyk nutiko taip, befrezuojant dar... Nulk mova, jungianti i sankabos ieinant velenl su pavar ds velenliu... teko skirt pusiau
Dar truputis i grbimo...