Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > pupsius |
vairo cilindras
Data: 26-01-2013
Įdėjo: evaldas
Dydis: 999 x 666 pikselių
Failo dydis: 138.56kiB
Komentarai: 36
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 18547
Data: 26-01-2013
Įdėjo: evaldas
Dydis: 999 x 666 pikselių
Failo dydis: 138.56kiB
Komentarai: 36
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 18547
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [5 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
nebijai, kad lang gali pakept nuo duplos?
va cia ir ira visa beda
vadinas reik duplos racionalizacij daryt o kiek vietos yra tarp duplos ir langs?
kiek viskas kainavo ?
koke puse como.
na kaip miesto saligom tai nemazai.apie800
viskas graziai prideta neprisnargliota, prisukta rimtai, maladiec. kaip efektas?
sukasi tai tikrai lengvai,vienu pirstu.dar neisbandziau.nes mieste ant asfalto nera kur papanditi.lauksiu pavasario kada i lauka isvaziuosiu.
su dusle nezinau ka dariti,kelciau i virsu bet dumus gali varit i akis,nes kabinos pas mane nera.
pas mane yra kabina, tik duru nera, bet dumu nevaro i akis, net neuzuodziu.
Evaldai, jei manoma, psl pritrumpink tiek, kad vamzdis per gazo trauk persikelt, tada bus viskas liux ir ramu, kad lang nekeps
pas mane orginali vairo kolonele tai neuzkurus visai normaliai sukasi bet laisvumas gan didelis
ten nera stiprintuvo, turi nesiskirt tiek uzkurus tiek uzgesinus sukinant vaira tas pats sunkumas
dek skarda nerudijancia po dusle . ir nenukeps
nu zinok pas rs-09 ir nera stiprintuvo tau stovint vietoj nesvarbu uzkurtas ar ne pasukt vaira neimanoma uzduotis
kas i to, jei t skard pakii, kiek matau, nelabai vietos ten lik tarp duplos ir langs, tai kais ir ta neraveik...
auguli koks skirtumas traktoriui be stiprintuvo ar jis uzkurtas ar ne nebent tas kad uzkurtas gali pavaziuot ir susukt lengvai vaira
as savam kol nebuvo duru pailginau kamina iki stogo ir dumu nesijaute vaziuojant. Vaira ir galvoju perdarinet i hidro, bet as siurbli kazkaip nenoriu det prie variklio ant dirzelio, bandysiu kazka prie razdatkes lipdyt antra siurbliuka kai atsils jei laiko bus.
kazka reiks galvoti su ta dusle,galvoju deti i virsu ir deti masinini rezonansini bakeli.
i domu ar tas darbinis sukasi kur sone ira visada ar tik kaip ijungi darbini.
jokio skirtumo manau ar sukas visada ar kai ijungi darbini, vis vien bus priklausomas nuo sankabos, ja ismynus sustos
jei tik turi bulgark ir su kuo virint, tai ia greit ta racionalizacija pavyks, valanda kita ir viskas
apie koki darbini kalbat apie desinej pusei gr deze kur yra tas velenas?
nu apie ta pati
jis sukasi visada tik atleidus sankaba dt-20 irgi taip pat jis su darbiniu nieko bendro neturi
ia kaip nuolatinis jgos numimo velenas
Grazei atrodo, kaip kita cilindro gala tvirtinai?
tekinau varzta su verzle.verzle ant cilindro o ant varzto traukes angalis.
[img]http://img692.imageshack.us/img692/2132/p1020396jc.jpg[/img] is not a valid Image.
aciu kad ikelei nuotrauka,nes man tai nepaviko.
originalus duslintuvas per trumpas jeigu bt ilgesnis koki 20-30 cm, tai bt geriau, a irgi pavasar ilginsiu duslintuv btinai, nes prie vj vaiuojant tenka dmais kvpuot.
Klausimas dl duslintuvo, kokiu kampu geriau pakreipti duslintuvo antgal, originalo, berods, tiesiai priekin iri, bet gal geriau 45` kampu kairn ar net 90...?
Geriausiai priekin ir vos onan
Pamirau pagirti - labai auniai gavosi, maniau gamyklikas
dabar vaira sukinesi kaip volgoj kokioj, vienu pirstu
aciu.nujau taip nebuna
tikrai lengvai siukiojasi,vienu pirstu ir vairas mazas.
Pagaminta COOL, tik kaina man nepriimtina, darau i MB 123 ir 308 daliu, kai baigsiu ikelsiu foto, dar manau reikia dari reguliojama vaira, nes kelu ilgiau pavaziavus man nugara skauda, Evaldui respect