Žiūrėti foto
Foto albumai > Mūsų laisvalaikis > atskubejau i pagalba :D |
draugo dzipas pakibo ant pusnies neisvaziavo net atkastas
Data: 07-02-2013
Įdėjo: zetoriux
Dydis: 1023 x 768 pikselių
Failo dydis: 118.78kiB
Komentarai: 51
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10974
Data: 07-02-2013
Įdėjo: zetoriux
Dydis: 1023 x 768 pikselių
Failo dydis: 118.78kiB
Komentarai: 51
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10974
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 0% | [Nėra balsų] | |
Labai gerai | 100% | [1 Balsas] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
mes turim 2000m frontera tai tik viena karta buvo pakabintas ir tai per durna galva uzmete ant stiklo sniego ir gaza numete po to atgal vaziavom per ta pacia pusni tai jau veziu tu nebuvo bet 2begiu dugnu ir prasoko. Man tai patinka jie
Geriausias visureigis stovi sitam is galo
Dygliuotos padangos?
net neprasuko ratu bielka islupo
paprastos gal MS net nezinau nemano kai yra .
[img]http://img833.imageshack.us/img833/9867/201302051041.jpg[/img] is not a valid Image.
o tai jus gal tik aplinkui atkaset?
as nekasiau as tik atvariau kai paskambino o jis jau buvo atkases turejau kitu darbu tai neziurejau kaip kas kabino ir traukiau
a aisku lyg kiek matosi tai is apacios nekasta
nekasta nes ratai ore kabejo
nu tai va reikejo dar pakst tai butu pats isvaziaves
jau prarado vilti bekasdamas tai ir pasikviete mane pagalbon
nu jo jau jei visureigi pakabini tai reik padirbet sita jau zinau
niekam tik tokie "visureigiai", tskant kias "plento dipai".
Nu mum tai jo pravazuvo uztenka gi ne traktorius kad visur pravaziuotu tik va vienas minusiukas vistiek yra pas naujos laidos variklis dyzelis galetu but 2,5 o ne 2,2 bet siaip tai 2 dugnu ir eina per pusnis
itas ar MersasML dar dip panas. O va AudiQ7 ,BMW X5 arX6, VW Tuareg yra pornografija o ne visureigiai.
jokia gamykline technika su ratais , nevaziuoja ant gilaus sniego , nei mtz , nei importiniai . nei keturaciai , visi pasikabina . tai negalima sakyt kad dzipas niekamtikes .
nes su mocu tik ligi remo , su mtz net ligi remo nereik , ledo gavo po ratais ir chana .
land rover vientintelis is parketiniu kuris dar kazka vaziuoja .
o kaip kitaip
o kaip be itos frazs...
nu turejom mes toki tai gink dieve daugiau tokiu masinu ,
itas pagal sandar tai ne parketinis, o kaip ir tikras visureigis.
O ta pornografija visa mieste, ilgesniais atstumais ar vyrkeliais vaintis labai patogi.
Susitiko du bmw savininkai vienas sako tu neinai, kas yra komfortas, kitas - tu neinai, kas yra bmw. Vienas vairuoja bmw x5 kitas bmw 5
Dar vienas dalykas, dabar sniegas labai slapias ir sunkus, visas stumiasi i prieki, o pervaziuotas kai ledas todel greit gali pasodinti... Butu purus, greitai praslysta jis
dar kas nors parasykit kad audi quatro butu salia pravaziavusi tai mirciau is juoko D
kaip tik diskusija apie dzipus taip kas nors ikisa savo quatrine ,dazniausiai tai buna , gerai kad jus suprantat kad traktorius yra traktorius o dzipas yra dzipas
pas mus tai fronteras viliukais vokiskais vadina lipa jos ne prastai, o cia turbut slapiam sniege tai ne viena dzipa pakabintum
O kokie atsiliepimai apie JEEP iki 98m D?
tai tu nenorek preivi kad normalus visureigis turetu komforta
Leonai, man atrodo moo turi jeep cherokee iki 98, jei uzeis papasakos.
Na o cia matau priejom isvados, kad traktorius yra geriausias visureigis, bet visureigis nera geriausias traktorius
as vakar su savo silke isedes buvau tai irgi taip iki dugno ir su traktorium vos istrauke. Turejau fotika masinoj bet nufotkint pamirsau
nu matau raso tie zmones kas cio dzipo netureja , deja as ji turejau ir gyvenime tokio nepirksiu , rudyja tai naktim nesimiega ,nupirkom is vokieciu nei vienos rudies nebuvo , po 4 metu dugnas kiauras o remas visas pasidenges rudim , cia yra hibridas vokiecio kebulas o vaziuokle ir remas isuzu, zaziuoti smagus ir minkstas , del sito nesigincysiu , problemos su priekinio tilto automatiniu isijungimo mechanizmu is ratu galu padaryta vaikiskai , remontas brangus , pradejo kaukti galinis tiltas , guoliai nestandartiniai , tik pagal uzsakyma ejo gauti , vieno kaina berots 250lt orginalas japoniskas 500lt , mazas posukio kampas , bet cia visu gal taip , bet uzknisdavo kai su lengva apsisuki o cia dar sukiniesi ,ir varikliai pas mane benzas buvo ir dujos tai 15litru duju eme , dyzeliai kiek girdejau ir ne ka geriau , kuro apetitu nesiskundzia ,priekinej vaziuoklej daug traukiu antgaliu , ten remontas aisku nepigus bet remontuoti neteko , va tiek galiu pasakyti apie sita masina is savo patirties ,o pravazumas toks pat kaip visu tos klases dzipu , ratai nesiblokuoja .
Tai tu nenorek kad visureigis butu kaip lengva masina del rudejimo reik priziuret jei nenori kad surudytu nusipirki antikorozinio tepalo ir istepi ta dugna. o del blokavimo nuo 1999m varo visi keturi jei ijungi paletintoje tuo tikrai isitikinau kai buvom uzsede visi 4 ratai sukosi.
gali ir be bloku visi 4 suktis pilnai
nu nezinau bet kiek skaiciau tas pardevejas ske kur pirkom kaimynas toki pat turi ir sake kad ir pas ji tas pats kai paletinta ijungi visi keturi sukas o beto turejom sporta senos laidos tai ten ar jungi ar nejungi paletinto tai jame pvz keres puses galinis buksuoja o preki dezines puses tai ten pagal mane nesiblokavo. del kuro tai kaimyno audine 100 kvatro 18 jima o musu sportas buvo kad ir 20 paime kai pas karves vazinejom 1 2 begiu
turejau frontera 2,4 benzas nu ten jau ne plentinis bet jo pravazumas toli grazu nera ispudingas bet geresnis nei tu plentiniu aisku labai daug duoda padangos ir tarpine tarp vairo ir sedynes o remontas ne visu toks brangus yra jie dvieju tipu vieni gryni isuzu kiti vokiski
fronterai B galinis tiltas tikrai blokuojasi, dl priekinio negarantuoju, o pravaumo mum utenka, juk ne bekele vainjam, kad reiktu superinio pravaumo
dl tu plentini dipu ir galima ginitis buna ju visakiu ir balkuojas visi 4 ir buna kur tik vienas ratas dirba , tiem plentiniam kur visi 4 blakuojas umauk padangas skirtas bekeliai ne ka blogiau pasirodis gal net geriau juk lektronika valdo, ir gerina sukibiam nebeprisimu kaip vadinas tas velnias bet garas dalykas
plentiniame dzipe tas geras dalykas sudo gabalas draugas turi kia sorento plentinis su antipraslidimu tai jei sedai nepabuksuosi o kur elektroninis blokavimas irgi nieko gero geresnis paprastas automatinis jei tektu pirkti dzipa sau tai tik jeep wrangler arba toyota land cruiser tas turi puiku komforta ir gera pravazuma aisku labai gerai ir hilux bet tas nelemtas keliu mokestis
ia priklauso nuo kainos jei mogus nori tik dipo tai jis perka pigesni varianta o jei mogus mkstanti pakvailiot jis pilna komplektacija perka ir vaiuoja kaip bekeliu dipas
vaje, dar ziuriu nevisi skiria antipraslydima (ESP) ir antiprabuksavima (TCS), ir tas tcs nera sudo gabals, esu bandes ir mates, ir neverta gincytis del to. ir kaip kazkas sake is anksciau kad tikras dzipas yra JEEP CHEROKEE (nezinau ar tiksliai parasiau ), o del dzipu, tai paimkim pvz range rover ir fiat panda, pandos pravazumas tikrai butu didesnis jei butu reguliuojamas aukstis kaip roverio, nes pandos ratai grynai issikise, vat bet konforto tai jau nesulygisi....
Jai,ir kada prisireigtu pirkti dzipa vazineti bekelem,tai pirkciau tik uaza blokuojanciais tiltais,ir neziureciau i jokias sias parodijas,kanforta galima pagamint jame,o tie visi te ESP,TCS,ar koks kitas elektroninis slamstas nereikalingas,aisku tokia transporto priemone turint reikia atitinkamai,ir darba turet,jai zmogus niekad nenuvaziuoja i bekele,o tik esvaltais vazineja,tai jis perka del pasididziavimo,vaidina koks jis krutas,cia mano nuomone......
vizius1995 tu su dzipu bandei antiprabuksavima (TCS) ar su lengvaja ?
dzipe tiesa neteko ir man pabandyti kaip jis dirbe bet jei lygiai taip pat kaip ir lengvojoj tai sudo gabalas man nereikia kad man elektronika apsukas reguliuotu sedus as pats su savo kojyte susireguliuosiu nesikirs tai ka as matau ir noriu padaryti ir tai ka ji daro
Raimundas852 teisus bekelei geriausia uazas su blokuotais tiltais tik tada variklio dizelinio reiktu MB litru arba tada jau darytis koki hibrida su unimogo tiltais ten ratai geri galima sudet ir klirensas tada labai geras nebereikia nei kelt papildomai
teko su dzipu su suzuki vitara, nezinau, man patiko kaip surakino visos keturis ratus ant slapio molio i kalniuka su vasarinem padangom, ir teko su sesers kia carnival pralekt, irgi su tcs irgi padejo. tad esme tame jog vienoj masinoj chujova iranga nereiskia kad pas visu tokia, arba kad pas vienos neveikia, tai nereiskia kad ir pas kitu neveikia.
dar galima satelitus uzvirinti, tada simtas procentu blokiruote gaunasi
na lipa lipa, ne visi lipa, ir priklauso nuo tarpines daug kas
Tai va, mune, tas, kad 9 rozos sedejo vidui ir isgelbejo, jei butumet dviese vaziave, tai but reikeja laukt kol traktorius atsities ir pagalba atvaziuos . Jei apacioj ledas, gelbsti tik dygliai ant kaliosu, grandines arba didelis svoris, t.y. gerai prispausti ratai prie pavirsiaus
kita ziema desim ir mes kitus ratus nes tikrai nuo ratu daug kas piriklauso dabar tai ant bulkos geresni uzdeti negu ant fronteros. o kokius geriau pirk zieminius su digliais ir netokiu piktu protektorium ar universalius ir su dzipiniu protektorium
tai va vizius1995 nemaisyk antiprabuksavimo ir blokiruociu beto suzuki vitara visai geras visureigis bet kad jis originaliai neturi blokiruociu nebent keisti tiltai arba sudeti spec diferencialai bet tokie priedai tik uazui is BTR dedasi kitu markiu visureigiu reikia visa tilta keisti
ruskyne vyrai uazus mgsta rimtai perdarint. tiltus su ratais nuo BRDM, pavar, paskirstymo des GAZ-66, varikl GAZ-66 ir panaiai... ten jau visi mazgai grubs, gremzdiki, metalo liosai, bet patvarumo nepalyginsi... diferencial sublokavimas be jokios elektronikos, kuri su laiku mgsta atsisakint... ia padidintos trinties savaime usiblokuojantys diferencialai, kumteliniai arba moviniai. vis tik karin technika. o ia... jei priekyje daugiasvirt pakaba, tai po ilgesni pasivainjim po arimus ir visokius rimtesnius unkelius... ragai... kien tada paplonina labai riebiai