Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių auto > fordukas |
pagalbininkas ukije
Data: 24-02-2013
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 564.68kiB
Komentarai: 11
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7931
Data: 24-02-2013
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 564.68kiB
Komentarai: 11
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7931
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
puse velnio uzlaikytas
krabas variklis?
kelintu metu?
r15 ratai?
129000km,krabas be turbo,96m ratai r15,siaip biski reikejo remonto,remas anoj pusej keuras ties ismetimo vamzdziu ir arkos nusute buvo,siaip tai labai sunku ledini rasti toki,nes daugiausia dviguba kabina ir trumpi kuzavai.
Ratai viengubi? siaip matorai gal ir puse bedos bet per salcius uzkurt tai beda beda
As turiu 92 metu, irgi krabas, 59 kw, dviguba kabina, ratai r15. maniskis kazur 300000 vaziaves, bet motoras geras. per salcius nesikure, pakaitinimo zvakes sistema susitvarkiau ir akuma pakeiciau - tada kuresi. Kebulas kiauras maniskis buvo, tai vasara visa menesi virinau , is 2,60 platformos padariau i 3,00 m. O siaip tai tranzitas - pigiausia krovinine masina, skaiciuok kaip nori - tiek kaina, tiek islaikymo ar remonto kaina.
o siaip viengubi ratai beveik ir geriau, pravazumas ryskiai ziema geresnis. sudejus padangas r15 225/70 c, ant galines asies gali uzkraut dvi tonas. nelabai ir verta sena masina labiau skersti.
na dvigubi ratai tai gvigubi zymiai rimciau
na siaip tranzu remas tik niekam tikes ir priekine pakaba durna o daugiau visai nieko ubagelis toks
cia del tu dvigubu ratu, tai manau, kad priklauso nuo to ka dirba masina. Jei statybose medziagoms ar prekems vezioti - viengubi geriau, masina ekonomiskesne. Jei kaime prie ukio - neisvengiami perkrovimai, dvigubi privalumas butu.
svigubais ratais jau reikia keliu mokesty moket, viengubais, nereik.
ne nuo to priklauso. jei dokumentuose jis yra krovininis, tai ar bortinis ar uzdaru kebulu autobusiukas (su 3 ar 5 ar 6 sedimom vietom) - mokesti vistiek mokesi. Jei keleivinis, 4, 5, 7, ar 9 vietu - lietuvoj moketi nepriklauso. Jei 13 ar 15 sedimu vietu - mokesi ir dar d1 kategorijos reiks. O dvigubi ratai nelabai susije. Ir ne vieno tranzo iki 2000 metu nera su virsijancio 3500 kg. Vairavau 99 metu su dvigubais ratais turbinini, ir kuzavas buvo 440m - nevirsijo jis b kategorijos.
motorai jiems labai geri,o del remo reike pripilti atrabotkes ir per vasara vazineti kad gerai isitaskytu poto apacioj pragresti 2-3 skyles isbekti kondecatui nuo katro ir rudija is vidaus,na ir aisku gerai paruosti isore ir nutepti storai o ne purksti dazais atspariais korozijai,as ta ir planuoju per vasara padaryti.dvigubi ratai man tikrai nereikalingi nes dauk vaziuoju po LT ir tik per seja nusivest trasom ar seklai,per salcius kurias ne taip ir sunkei,dar reiks ikunstruoti pasilditoja220v,nes tie fakelai nelabai ir veike.