Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > MTZ-82UK Elektros racionalizacijos | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Pradkim nuo to, kad su senais, niekam tikusiais jungikliais ir tumbleriais jau buvom prasikeik penkiais auktais ir nusprendm kakuo pakeist...
Data: 14-04-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 685.21kiB
Komentarai: 74
Reitingas:



Peržiūrų skaičius: 35723
Data: 14-04-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 685.21kiB
Komentarai: 74
Reitingas:




Peržiūrų skaičius: 35723
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | ![]() |
60% | [3 Balsų] |
Labai gerai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Gerai | ![]() |
20% | [1 Balsas] |
Patenkinamai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Blogai | ![]() |
20% | [1 Balsas] |
Pas mane MTZ-82UK 1991m. jungikliai originalus, visi puikiai veikia iki iol
. O va MTZ 50 kai vediosiu elektra galvoje dti automobilinius, VW Golf'o viesoms, valytuvams ir galvoju bandyt poskiu perjungimo svirteles dti prie vairo, k manot, verta?
nu ir ka sitos knopkes ijungia ( kaip pas mane pidasokas tai ir nezinau)
Nuo dur 1.Ventiliatorius (peiukas) 2. Valytuvai 3.Darbins viesos gale.
uzdaras geriau jungtukas nebijo dulkiu,o tas masininis yra patogu,bet uzdulka kontaktai,ir kai reikia jungti kartais is pirmo karto nesuveikia,as sudejau visa automobilini valdyma elektros nuo vairo ,ir dabar reikia profilaktini valyma daryt ,nes ima ir neveikia.
belaruski, 1 ir 2 sumaiei vietom
1 nuo dur - valytuvas, 2 - vjelis, 3 - darbinms viesoms.
Raimi, originaliai iek tiek giliau sileidia, bet ir taip gerai. udari jie yra, ir veikia be joki priekait. o vis tik '87 met jungikliai, ir jau gerus du metus belaruskyje tarnauja.
tuojau pasipildys dar iek tiek nuotrauk i tolimesni racionalizacij.
Taigi, toliau pakeiiau poski rel. "Nupezusi" lumin, pakeiiau elektromechanin automobilin. Poskiai mirgsi vienodu, stabiliu daniu, ir rodos, lyg rykiau dega.



dabar nors geresnis matomumas bus (senosios jau ten viet, kaip vakut "nabanikui"), ir maiau bus kam nupt, tik kad karvs ganykloj mgsta pagraut jas 






Toliau atsirado rels ir trumpoms/ilgoms viesoms, nes labai jau greit nebeatlaiko tradiciniai sovietiniai P-305 centriniai vies jungikliai...
Toliau... Atsirado rel-kartotuvas, priekabos poskiams. Pravartus dalykas, net jei ir viena priekaba kabinama.
Bulbaas pagaliau sulauk nauj "aki"
Eilje, artimoje ateityje, laukia:
avarinio jungiklis i VW Golf 2.
galbt pagrindinis vies, poski bei valytuv jungiklis, j iek tiek aptvarkius, i Audi B4(B5)/C4(C5) Avant...
darbiniai ibintai
galiniai ibintai (tokie arba analogiki)
priekiniai, poski su paibiniais (panas ar analogiki pigesni)
<...> O va MTZ 50 kai vediosiu elektra galvoje dti automobilinius, VW Golf'o viesoms, valytuvams ir galvoju bandyt poskiu perjungimo svirteles dti prie vairo, k manot, verta?
O kodl ne? jei tik tvarkingi ir veikiantys jungikliai, tai labai puiku, nedvejok ir montuok. tik gali bt kiek sunkiau pritaikyt montavim to poski jungiklio, nes MTZ vairo karkasinis vamzdis storesnis, nei VW
pas mane ir tokie jungtukai sudeti, o va dar parsinesiau peugeot jungiklius tie kur prie vairo, meginsiu pridet.
na , jo ruso elektronika gavno . mano mtz 82 1999metu neveikia puse funkciju , veike tik jau paremontuotos gyvibiskos funkcijos .
ai beto geras patarimas kuro dacika per mygtuka pasidaryt
keitinejo tevas dacikus , tik pastate mygtuka baigesi keitimai /
[img]http://img29.imageshack.us/img29/1519/2ccm.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img842.imageshack.us/img842/7180/1hsy.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img191.imageshack.us/img191/9489/d4yd.jpg[/img] is not a valid Image.
nereiks nei atskiro pypsiaus jungtuko, nei sviesu tumblerio
atkris ir valytuvu jugtukas 
Viskas grau teorikai, kai reiks pajungt gali ikilt ioki toki keblum
valytuvai gali veikti tik su tos auto rle ir varikliuku. Nevis maini vienodai jungiasi. O bva dar per kelet rli valdymas eina, atknisk kad gudrus. Gerai jei paprastutis valdymas, rasi kas su kuo ir per k 
Jungtukai golfo avarinio ir dar kakieno man veik ir tebeveikia puikiausiai jau gal 10 met, o naparnikas imet po poros. Mat pas mane jungtukai viruje, o pas j apaioj ant skydelio. Prisikaup dulki ir nebeveik nors atrodo udaras, stiprus.
pas mane Blaki valytuvu tik vienas rezimas nes varikliukas orginalus, bet neilgam, pirma viska prisidesiu ziuresiu jai viskas veikia, kisu lengvos kada kai laiko bus pritaikymam, ir viskas, noreciau kad but 3 greiciai,ir dar valytuva reik pasidaryt kad valyti ne ratu langa, o tiesiai brauktu.
Manau pakanka ir 2 greii su pertraukimu, o tiesiai padaryt nesunku, atram dadjai ir tvarkel
niekur negaunu dar paprasto avarinio jungiklio kaip sakant golfo. neina dasivest avarinio iki galo. beja gal kas zinot kokie kontaktai buna prie valytuvu reles? man reiktu tu skaiciuku kurie rasomi ant reles. nes turiu as tu reliu dafiga, bet nezinau koke det
tas dacikas pareina nuo rodikles sokinejimo ,teliuskavimo bake , isjungi knopke , ir nesimala visa diena ,reik paziuret kiek kuro lygo paspaudi knopke sekundei ir gerai, laiko jau ilgai tokiu budu .
as nuo suzukio pritaikiau ,jau buvau patenkintas,kad pasiseke pastatyti,ir staiga sumaisiau laidus,sudege visa plata,o su ja valytuvu pertraukejas,avarinis su posukiais ,ir dar keli navorotai,teko temti laidus nuo kiekvieno jungtuko,ir jungti iprastai,iseinat is platos.
Kieno ia jungikliai, Giedriau? Nu o Armis gerai ia padirbjs, taip sakant plika akimi nematomi pakeitimai, bet reikalingi, ir naudingi. Ir praktiki dar
. O kam ta lemput skydelyje alia?
cia yra nuo peugeot 306
Man tai tu indikaciniu lempuciu ant skydelio, kad kuo maziau but, nes nakti akina
svarbu apsvietimas daciku veikia ir mases lempute, kad veikt.
tai jos nedega pastoviai visos
marko, ta alia lemput skydelyje - tai priekabos poski kontrolin lemput
btent kad praktiki tie pakeitimai, pamodernizavimai, ko pas rusk trksta
paminsiu tok dalyk apie rel - kartotuv priekabos poskiams. ji bna prie automobilinio kablio, originaliai komplektuojant automobil, arba su firminiu kabliu, tik va "gudrieji" "darbij rank breliai" neinodami (tingdami), kaip pajungti, j tiesiog imeta lauk ir vis rozet pajungia tiesiogiai prie automobili galini ibint, kaip atak. 
vo gera tema. Turu klausimuka elektrikai. Traktoras MTZ= 50. 12v stareris. Kokio mazdauk turi buti storio pliusinis laidas nuo akumuliatoriaus iki starterio? ir kokio storio masinis laidas turi buti? Kazkaip turiu itarima kad jie per ploni. Nes kazko tai letai suka ir pasukus kokia 10 sekundziu, paemus laida i ranka jauces kad kabeliai silti.
Man tai tu indikaciniu lempuciu ant skydelio, kad kuo maziau but, nes nakti akina
tu tuo sitikins, kad tai "mass" lemput?
laidas turi but tokio storio kaip liuks pirstas
[nykstys]
Lauztuvvas , jei neturi frontalinio ,pasidaryk deze akumui prie starterio maziausi nuostoliiai . ir laidai arti .
Nu jo, storis pas mane mazdauk kaip mazojo pirstelio - pas mane merse lengvojoj eina tokio srio laidas kai sitame traktore
.
Jo ta deze ten but tikrai geriau, ir patogiau, o frontalkes nera ir neplanuoju artimiaurioje ateityje isigyti.
O koks akumas priklausytu tokiam traktoriui?
lautuvai, turt bt kabelis + 25-35 kv.mm iki starterio. masei () utenka platesns, ~3-4 cm ploio varins pyns, bent originali kakas panaaus ir yra.
akumas, na kaip ia pasakius... kaip ir utekt 125Ah talpos ir apie 900-1000 A startins srovs. bent mes uvedam savo MTZ su tokiu...
Nu as ir uzvedu su zymiai prastesniu nei paminejai, nes kai pirkau tai visai mires akumas. naujo nepirkau, paemiau ir savo merso ir uzkuriu su tuom. Bet ateiti reiks pirkt nauja akua, uztat ir klausineju. Dekui visiems uz mintis
tai mano mint kaip minimum tok reikt pirkt
A bik daik lent paveriau staiau, nes kai stiklas jau toks ,,nesubraiytas", tai viskas ir matosi ant jo kai tamsoj vaiuoji, ir dar ten bik kliuvo kai kam pakeist. Tikiuos ne darmai laik gaiau. Tik pas mane kai maakabinis, tai taip pavertus tada tiesiai juos ir iopsai, o didiakabiniam aukiau sdi, ir stiklas priekinis statmenas, tai gal ir nesusidaro tokie nepatogumai
na didiakabiniui tai pats tas toks prietais kampas
Pats djau 50mm2 laidus tiek + tiek -. Akumas minimum 180Ah, geriau 200Ah jei ir iem naudoji kasdien.
Dl akinimo vis skydel ineiau po deine ranka, bet tai jau kitoks modernizavimas. Paprasiau dl potenciometr viesumui reguliuot.
Posuki rls paprastai paskaiiuotos mainai su priekaba ir puikiausiai veikia tokiu deriniu. Dl autotraukinio jau nzn, nebandiau.
iem, prie krim reikia iek tiek "pramanktint" akumuliatorius pakrovju, ypa jei traktorius altai stovi (turint omenyje lauke arba neapiltintame ir neildomame garae). o dar geriau, nedidelio amperao impulsiniu pakrovju per nakt palaikyt. efektas geras, o ir akumai taip greit nenudvesia
o rels, nominaliai paskaiiuotos iki max 4 lempui po 21W.
Gerai, Giedriau, tvirtai stovi? Dar gal pridengt kuo nebutu blogai, o siaip viskas liuks. Tinka geriau, nei kokios aubines ar wageno. O purskima ant langu ir prie valytuvinio jungsi? Maladiec
Greicio, tai mano supratimu, pakanka dvieju, kaip Blakis sake, toks kaip ir yra ir su pertraukom, nes reikalingas tas navarotas, o kaip padaryt, tai cia jau reikia, kad specai tartu zodi
. Tai istraukiamo jungiklio sviesom jau neliks visai, jeigu ir gabaritus ant irkliuko jungsi?
jo neliks marko jau to istraukiamo
viska darysiu ant situ dvieju rankeneliu 
O vairui kilot neklius? Rankenlei pakelt vairo reguliavimo?
viskas liux, Giedriau,
bet kaip paskui paslpsi t k laid, ilindusius i po panelio, prie vairo? 
ir beje, noriu primint visiems, kad foto nemtytumt po vien komentar, geriau tas kelias foto nepatingt sumtyt vien komentar.
ne nekliuna Marko, viska dariau kad niekur nekliutu, todel ir prasikeikiau taikydamas, o su laidais nu nezinau kaip bus, gal izolke aprisiu, o gal ir sugalvosiu koki tai uzdengima.
viska siandie pajungiau, viskas veikia kaip turi but
bet deja valytuvo tik viena padetis 
pirmiausia tuos visus laidus susibandauok su kurlinuke vien "trib", tada su direliu "strauka" prikabink prie vairo.
o sujungimai ant "skrdki", "kaladuk" ar lituoti?
taip ir padariau Jonai
apvyniojau izolke visus, ir su uztrauktuku pritraukiau prie vairo , deja nelituoti, neturiu lituoklio, bet uztad gerai apizoliuoti.
ner daug tu laidu 
tada, artimiausiu laiku sigyk lituokl, termokembrik ir sujungimus lituoti BTINA!
ne tik dl tvirtumo tai yra btina, bet ir dl geresnio kontakto bei dl oksidacijos, kad jos nebt


o iaip aunu, kad irgi daraisi racionalizacijas
be racionalizacijos ruski niekaip jai nori patogumo
kad ir kaip nervas ima kartais ale kai pasidarai bemiela buna, kelias link iokio tokio komforto 
ne tik komfortas, Giedriau, bet priedo ir padoresni bei ilgaamikesni jungikliai, nei tie visi rusiki "blokadiniai"
Bet va traktoriai skaityk vienodi, ir metai vienodi, nu, gal Armiaus daugiau idirbs kiek, bet iriu skirtumas yra, kur blokadinias, kur normalaus rinkimo
, tie pilki vis tik atagariom rankom turbt buvo daromi 
Taip, marko, taip... viskas atagariomis rankomis.... kaip sakoma, "jesli nepodlezit i nej***t, togda s kuvaldoi vsio podlezit i j***t"... toks va surinkimas, pradedant mazg, blok, baigiant elektra ir kiekvienu jungtuku...
Jono daugiau dirbes, mano skaityk nieko jis nedirbes, tik 1804mt/h dabar isisuke, vargo jis nemates daug.
O vyriokai kaip pajunkt temperaturos elektrini dacika? ant jo yra trys raides rusiskos. B, D ir T. Speju kad B i pliusa, D i dacika. o T kas ? mase?
t, mase tada
ale kad neveikia. jai jungiu vienaip tai rodo dugna, jai kitaip tai nuo dugno neatkyla. o jai ta vadinama mase prikisu kazkur prie korpuso tai mazos ziezerbeles lekia.
Mass jam kaip ir nereikia, nes mas ateina i daiko bloke (tavo atveju jis radiatoriuje), o pliusas nuo akumo. Temperatrai kylant kinta vara daiko ir srov kitokia prateka pro grandin, o kadangi graduota laipsniais, tai rodo temperatr. Kas gali, patikslins
Pas mane padaryta daviklis i galvutes gala- kur nuo puskaciaus vandens slanga i galvute junges, tai ten daviklis elektrisnis idetas. Sendien ismeciau paty "termometra"ir niekaip jis man nerodo tiesos. Tos mases nejungiau, B ir D kontaktus tiktai. Viena prie daviklio kita prie generatoriaus( akumo nera). Tai nerode nieko. Tada sukeiciau vietom- rodykles atsireme i kita gala iki dugno.
Tai gali bt jutiklis bloke nusprogs tada gal
nu buvo kazkoks ilgas ikistas. pakeiciau i nauja. su abiems tas pats.
Nu, net neinau, gal Armatrinis prisijungs, pasakys, arba pm parayk jam
isidek mechanini ir baigsis problemos, pas mane tai du kontaktai daciko vienas pliusas kitas nuo daviklio minusas ir rodo be problemu
D - daviklis, B; - baterija +12V, apversta T yra mas
Pajungiau mase, pajungiau atrodo viska normaliai , suverziau kotaktus, visvien rodykle eina iki dugno kai tik uzkuriu traktora.
okei Jonai
gerai padaryta
montuotas lang apipurkimo bakelis su siurbliuku i audi c3, tik siurbliukas dar nepajungtas, bus ikart abiems langams ko gero.


dar numatoma dti priekyje automobilin valytvo varikliuk i audi c3 (vietoje originalaus rusiko), iek tiek j racionalizavus, greit paliksim vien, tik padarysim intervalus su atskiru taimeriu, arba originalia audi rele. kotas (svirtis) bus i kolchidos, dviguba.
gale numatomas perkelti rusikas valytuvo varikliukas i priekio gal, ir bus numatyta racionalizacija, kad ijungus, grt pradin padt, taip pat ir purktukas apiplauti lang, i audi c3 (priekinis, i kapoto).
foto pasistengsiu kelti, kiek manoma i viso montavimo proceso.
laukiu
man ir reiks kad paaiskintum kaip pajungt velytuva per rele 
beveik baigiu kst pajungimo vis schem... bet ia dar ne viskas, teks pavargt, kol pritaikysim vis mechanin dal, po to tik elektrin.
Davai, Jonai, padarau mechanika, o tu elektronika pajungi ir man
tai kad tos mechanikos liko apsipjaustyt, persivirint, pasigriot "machavykus" ir kabinet, kad eit sumontuot, tada bus pasijungimas elektronikos, dabar dar derinam elektronik
Oi, sorrie, tuoj
Ne elektros racionalizacija, bet pradiai to paties dalyko mechanin racionalizacija.

Taigi, kaip ir planuota buvo, galiniam langui, vietoj durn alknini, nedadaryt, sviri, djom cilindriukus, i audi c3 kapoto, inoma, tuo paiu imanktinom vyrius, susilopm sutrkinjusi lango rmo skard, dl bendro vaizdo ir kad bent taip greit nelst rdys laukan, papurkaliojom aerozoliniu, antikoroziniu gruntu. pasigaminom ir sumontavom ufiksavimo ranken.
be abejo, ne i karto viskas tiko savo vietas... kol taikm galin lang savo viet, buvo k veikt... cilindriukus sudjom, bet neikart atidiai susiirjom kampus, tai atidaryt paiam teko lang, ir laiksi atidarytas jau ant ribos... pamstm, parkm, ir persimatavom i naujo atstumus, irrrr... teko dt apie 20cm emiau cilindriuk tvirtinimo ausis ant lango rmo mayjo. cilindriuko "persilauimo" padtyje, rezervas lieka apie 1,5cm cilindriuko eigos, tuo paiu lang iek tiek jau pradarius, j cilindriukai ikart spjauna auktyn ir patikimai laikosi. iek tiek daugliau atsilous atgal ir itiesus rank, nesunkiai pasiekiama fiksavimo rankena, ir nesunkiai udaromas langas. ijo geras pusdienis, kol visk pasidarm... tam langui dar lieka planuose elektrinis valytuvas bei apipurkimas.
pridedu ir iek tiek foto.
Imontuotas wv vento peciuko apsuku reguliatorius i Mtz traktoriu, jau idetas ir i kabina, viskas veikia gerai. peciuko apsukos reguliuojasi per verza.
http://www.samadi...oto_id=591 Ledai vietoj paprastu lempuiu
Jonai, ar ar pavyko įmontuoti galiniui langui valytuvui varikliuką?