ŽiÅ«rÄti foto
Foto albumai > Priekabos > Atnaujinta 2pts4 mažoji |
Buvo pakeista viena lingė, dedamas naujas cilindras, pervirintas naujas dišlius, importinė kilpa, pavirintas šiek tiek rėmas, įdėtos ašių atramos, nusmėliuotas, dėti nauji bortai (85cm, išbandyta talpa 5t) šoninių bortų vertimas iš viršaus ir iš apačios, galinio borto iš apačios, gruntavimas ir dažymas dvikomponentiniais epoksidiniais dažais, nauja elektra, tentas. Viso kaina 5000lt.
Data: 05-08-2013
Ä®dÄjo: mikis16
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 905.45kiB
Komentarai: 71
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 27554
Data: 05-08-2013
Ä®dÄjo: mikis16
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 905.45kiB
Komentarai: 71
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 27554
RaÅ”yti komentarÄ
Turite prisijungti, norÄdami paraÅ”yti komentarÄ
.
Reitingai
Nuostabu! | 67% | [4 Balsų] | |
Labai gerai | 17% | [1 Balsas] | |
Gerai | 0% | [NÄra balsų] | |
Patenkinamai | 17% | [1 Balsas] | |
Blogai | 0% | [NÄra balsų] |
Vaziuodamas pro sali galvojau, kad nauja priekaba pirkot Ziauriai gerai padaryta
Ispudingas darbelis, ne visiem duota kantrybes sitaip atnaujint technika
rėmas juodas būt gražiau bet darbas vertas pagyrimo
jopsik ma.... 100 balu, Mantai
nu tikrai labai sauniai padaryta, nepasakytum kad cia buvo sena keturtone
O buvo toks...
[img]http://imageshack.us/a/img832/5533/ti93.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img132/7568/kxsz.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img832/7773/pdwb.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img69/2283/jxwj.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img855/2803/dm82.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img855/8457/ia12.jpg[/img] is not a valid Image.
Na jo, preso gi neturim kad taip islankstyt
tai va ziurinejom pirkt kokia didesne, bet kai pamatem kad 5-6tukstanteliai uz supuvusia plius dar padangu stovis nezinia, tai geriau ta susiremontuot
priekines pries kelis metus naujos keistos diskai tie patys
kolega taippat lanstė kamazui bortams skarda pas ji tik tankiau lnmkta tai rokiški išlankstė. bortu užraktus dyrbais ar pirkai ?
Viska rasit cia www.sajinas.lt padare per geras 2 savaites, nusmeliavo, nudaze ir bortus sulipde kaip norejom. Nagingi vyrukai. Patiems uzsiimti pritruko laiko ir nebutu taip gavesis
grazu tik kad butu didzioji o dar geriau 2pts-6
sita reikalavo zutbut remonto, veliau laukia zilines padarymas i 10tone savom reikmem pilnai uztenka tokiu, o naujos pareikalaus min 25tukst.
ka is zilines darysi? o sita nutempiai puzdra ir tas sajinas pagamino sita leduka? uz 5000lt?
na jo, paskaiciavom patiem daryt apie 3stukas butu sueje ir tai daug laiko ateme kai sutarem kaina tai padoriai nuskambejo nutempem tokia kur foto yra be bortu, iskart jie nusmeliavo rema, dugna nusieme istiesino, privirino naujas soninius balkius, padare bortus kokiu prasem nugruntavo, nudaze, uzsakem dar tenta, pigiai irgi, lempas dave savo. na uz viska pasiprase 4200lt, aisku savo chodu 90km pora kart vaziuot reikejo, plius daremes patys disliu, linges vienas pakeiteim, cilindra nauja dedam, prasivirinom rema, na ir kiti menkniekiai ir gavos visa 5000lt
Zilinej klausem dvigubus bortus daryt (80+50) gautus 10t talpa su tokiais vertimais 10tukstantuku ir padaro
A va vyruti , pamačius galvoju na nagingi žmonės šitaip bortus namie susivirint... Pasirodo gaminti firmoj. Man mažoji grynai viskas namie kleckinta , tai nesigavo taip gražiai padaryt Ir dar kur tų trikampių yra pirkt kur gale prisukta?
Graziai sutvarkyta mazoji keturtone, ir sakyciau neuzbrangei ,bet velgi ,stabdziu tai nematau sistemos , kaip su ta reikalai, viskas kaip ir gerai butu,bet stabdziu tai nera o be ju ta nepravarysi legaliai,ir vel galvos sukimas.
Oho!! Cia tai matosi kad atnaujinta gerai padirbeta
pas mus sorakai pravaro ir be stabdziu legalei o tokia priekaba pamates tas kur ta varo tai net nieko ir neziureti, sauni priekaba. beje lyktais mertei ar kam cia doku gaz priekabai reikejo tai pas mus turetu padaryt, nes marte lyktais turi to gazono dokus o pas mus svarbu kad nors koki popieriu turetum.
sitokiom priekabom dazniausiai budavo hidrauliniai stabdziai ir jie cia paliubomu yra
jo cia stabdziai ant situ budavo hidrauliniai o jie jau turbut neveikia simta metu
Taip pat patys butume prikleckine bet kad nebrangiai ir vaizdas neblogas tai geriau biski daugiau investuot bet ir rimtesne ir ilgiau turetu laikyt tu trikampiu rasti galima prie atsvaitu kokioj lytagroj. O sita dave dovanu
Kas del stabdziu ant jos nebutini, kazkada naujai buvo gale bet senai nebera, na dar barabanai yra, deti neapsimoka tokiai, o TA praeina.
utenoje umegoje lanksto bortus gal net pasitarus ir visa atremontuotu kaip noretum tik nezinau kokios kainos
mikis16 iskur cia esat kad ta nereikia stabdziu ? pas mus privalomi stabdziai,todel ir netvarkau keturtones mazosios,nes be stabdziu nera net ko galvot pradet tvarkyt,nes sistema kainuos nemazai,geriau jau kita pirkt tada .
visa stabdziu sistema sorakai gali nuejas nakty pas kaimyna pasimt
nu nebent kai atostogaut isvare savaite prasivarei tehnikine ir vel atgal viska , seip mazai tvarkingu mazuju ,visos be stabdziu, pas mane priekije nera buve,gale lygir dar palike vamzdeliai ir vienas bugnas. ta eitu praeit ,tada butu galima ir imt netvarkingas, o stabdziu kaip reikia taip ir neapsimoka tvarkyt... :(
Kas dėl stabdžių, tvarkiau savo 2PTS-4 su oriniais stabdžiais. Tai beveik visas dalis radau Rietavo turguje. Stop-kranas naujas (ir naudotas) - 150 Lt, tos oro pūslės - nuo 30 iki 70 Lt už vieną, oro bakelis- 50 Lt, terkšlės ar kaip jos ten - 10-30 Lt. Tik neradau rankinio stabdžio "vindos". Vienai priekabai viską sukomplektavau, be rankinio stabdžio, o kitai rankinis yra, visas dalis supirkau, tik pasibranginau stop-krano paskirstytojo, naudotą buvau radęs už 70. Na ir visi šlangai su štuceriais kainavo virš 200 Lt. Laimė visi barabanai ir stabdžių kaladėlės buvo nė karto turbut nedirbusios kaip iš gamyklos išriedėjo, tik pusašiai žiauriai užrūdije.
Kad keturtonej neapsimoka tu stabdziu restauruot o jei anksciau priregistruota priekaba tai neziuri Ta, bet naujai nepriregistruosi priekabos be stabdziu
pas mane nei barabanu nei kaladeliu nera, mano rusiski numerei,naujus reiktu isiimt ir kazin ar eitu praeit ta .
o jeigu nuvežus tik kebulą? jauciu irgi sutvarkytu..seip labai liuksiškai atrodo.. turiu 2 didžiasia 4 tones..jei taip pasidarius ..rojus butu..
Be stabdziu nepriregistruosi jau
ka pasakysi ta padarys jie gamina ir remontuoja priekabas.
Sveikas gal gali pasakyti numeri jei tu ja parduodi?
Jos savikaina kiek ideta dabar 8000lt, duok 9999lt atvesim ir i namus
Rimtai kalbant, neparduodam
nepirksi vistiek jos
kaip mikis ir sakė, daug yra sukišta valiutos, tad verčiau pačiam nusivežt savo priekabą pas juos, atremontuos, padarys pagal tavo poreikius
o kas liečia stabdžius, tai kai neprašai - ir nedaro. žinoma būtų prisidėjęs kokis tūkstatėlis...
be to, vyrai, kiek ilgai jumis praleidinės taip be stabdžių... geriau iškart pasidaryt viską tvarkingai.
Teisingai armaturinis sako stabdziu reikia jei priekaba tvarkinga,nes to jau reikalauja bent pas mus,ateis ir pas jus reikalavimai sitokie . o be stabdziu vistiek netvarkinga priekaba ,pas mus pilna be stabdziu visos be ta :(
na nepraleistu TA tai tada gal ir darytume stabdzius bet dabar kol praleisdzia tai kam juos daryt
na nepraleistu TA tai tada gal ir darytume stabdzius bet dabar kol praleisdzia tai kam juos daryt
a va čia klaidingai, laaaabai klaidingai mąstai. čia kaip sakoma, ką gali padaryti šiandien - padaryk rytoj.... su technika taip negalima. jei dirbi - dirbk iki galo. ką gali padaryt rytoj, padaryk šiandien. kai perims traktorių visus reikalus VĮ Regitra, tada galėsit pamiršt TA, visi, kurie dabar praeina be stabdžių.
beje, jei tampot su MTZ, tai stabdžiai bet kokiai priekabai mirtinai būtini, nes MTZ traktoriaus stabdžiai - tas pats kas nieko...
kaip tai tas pats kaip nieko, ratai ciuoze reiskias stabdo
neilgai, patikėk neilgai taip. plius, jei nori, kad stabdant greičiau sustotų - įsijunk priekinį tiltą, į priverstinį
kodel neilgai jai neciuoze, kad ir vaziuodamas sustoju ir pasiverziu, ir toliau ciuoze ratai iki kol sudyla diskai
nu dideliu svoriu netenka tampyt tai ir su mtz stabdzias sustoji.
Keturtonej kai toks nedidelis tonazas ir taip sustoji o jei kabinamas priekyj didesne su stabdziais tai pilnai uztenka su zetoriu 13t grudu be taros varom be stabdziu ir susistabdo
O kad Regitra paims TA tai nesamone butu
mtz yra mtz, kol šviežiai surinkti stabdžiai, dar stabdo kaip ir neblogai, bet kada priekaba stabdo, tada daug efektyviau ir patikimiau
na zetorius, jau kita opera, rimčiau padaryta viskas, tame tarpe ir stabdžiai, tokiu atveju gal ne taip mirtinai reikia tų priekabos stabdžių, bet vis tiek patikimiau
kas liečia VĮ Regitra, tai kolkas dar ne ji tvarko visus traktorių reikalus, bet po metų kitų, perims ir ŽŪ technikos registrą, traktorininkų kursus su egzaminais, o TA teks važiuoti atlikti į UAB kokio tai miesto techninių apžiūrų centrą, kur varome savo mašiniukes atlikt TA
viskas ten gerai su tais stabdziais mtz, ir sistema nedurnai sugalvota, remontas greitas.
Taip tai nesamone jei teks TA tampyt priekabas, traktorius, tai dzin. O kaip kombainus tada?
Giedriau, sistema tebeliko nuo keturiasdešimt kažkelintų metų, gudriau nesugebėjo sugalvot remontas greitas, bet dažnas
o vis dėl to teks tampyt priekabas... kombainus savo "chodu" arba ant tralo teks...
Mtz gal ne tiek beda su prastais stabdziais, o didesne beda su 3,5t svorio traktorium ir su kokiu 14t sastatu paskui ji, tuo atveju prasti stabdziai dar gal net geriau, nes kai pastabdysi, kai prades lenkt visos is eiles... Bet kuriuo atveju, jeigu yra padaryta, turi ir veikt, ne del grozio visa tai yra. O regitra jeigu perims, tai visu pirma turi tam pasiruosti, nes bet koks ababaldujis, kuris su peikena dugna pakrapsto ir skyliu paiesko, arba sarnyrus parakineja, nebutinai ismanys, kas reikalinga z.u. technikai, be to, reikia ir irangos, ant stendo nepakratys gi kokio kirovo ar dono
taip, marko, prisideda ir tas, o jei tik didesnis kalniukas ar nuokalnė, pūs ir nupūst tą baltarusį, ar tą patį zetorių, 13-14t sąstatėlis...
dėl TA, tai manau ir pasiruoš jie, bet ir kainos bus, kaip kokią fūrą, jei ne daugiau patikryt...
Siaip priekinio tilto ijungimas tai gerai, naujuose ir jungt nereikia, traukute nuo pedalo i razdatkes svirty eina, nuspaudi stabdi - isijungia tiltas, bet kad beda ne tame, beda, kad ar du, ar keturis, ar ten ju desimt butu - visus ratus stabdo tie patys diskai, tai reiskia, kad jeigu jie gerai nestabdo, tai nepades ne pr. tiltas, manau turetu buti tokiam atvejui ir priekiniu ratu stabziai, tik va ju net vakarieciai nededa
vakariečiai deda, marko, tik aišku į didžiuosius. o priekinis tiltas mačyja per perdavimo neatitikimą minimalų, o tas jaučiasi...
o dėl apskritai stabdžių, tai vakariečio, nors dažniausiai tik galas testabdo, bet nepalyginsi su mtz... kai vienas traktorius, dar nieko, bet kai prisikabini, tarkim ruloninį presą, kad ir rusišką PRF 145, kuris yra metalo guzas, sveriantis 1,9-2t., tai pasijunta ir su juo...
O kratytuvam irgi TA reikalinga kaip ir priekabom? tai kaip cia gautusi kad irgi atveztu su meslais TA pravaryt? nemanau kad valdzia sumastys keist z.u. technikos TA keitimus kad atliekama istaigose
gali visko būt... o va kai perims registrą ir traktorininkų kursus VĮ Regitra, tai nenustebčiau, kad ir TA bus pavesta atlikinėt ŽŪ technikai UAB kokių tai Jungėnų tech. apžiūros centre...
prie to pačio, bulviakasis jau į pabaigą, bet į priekaba jau spėjo įvažiuoti
[img]http://imageshack.us/a/img543/5534/ohsa.jpg[/img] is not a valid Image.
gal patarsit kaip priekaboj perdaryt hidraulinius stabdžius į orinius?
pirmiausia reiktų pradėt nuo:
1. hidrocilindriukų (prie ratų) keitimo į oro pūsles, geriausia "energoakumuliatorius";
2. viso vamzdyno pakeitimo, taip pat ir žernos, jungiamos prie traktoriaus;
3. oro baliono;
4. krano-reguliatoriaus.
galiausiai viską sumontuot "navėčnai"...
tai ir terkšles reikia tada statyt? o jas eis pritaikyt prie tu stupicu ir kaladžiu nuo hidro?
apie kokias terkšles tu kalbi? kaladėlių sukėlimo ar kokias?
jeigu hidrauliniai stabdžiai dar yra,gali dėt orinę sistemą,o stabdžių kamera spaustų pagrindinį cilindriuką,gautūsi kombinuota stabdžių sistema,aišku gautūsi daug detalių,bet veikia ir per apžiūra neprikibs.Taip padariau priekabai iš gaziko ir gan neblogai veikia.
įdomus variantas, mechanikai. vertas pamąstymo. tik dar kokis brėžinukas jei būt, tai išvis uraaaa būt
tada vadinasi, palikt hidraulinio variantą, kaip alternatyvą, ir pridėt pneumatiką, bet kas be ko, teks mano minėtus visus kvarabus sudėt, dar svirtis kiek perdaryt
pasidomėkit Lytagroj ar pan. Kaip supratau yra stabdžių sistemai tokie kaip ir tranformavimo "balionai" iš hidraulinių į pneumo ir atvirkščiai. Apie šita reikalą buvo nemažai padiskutuota anksčiau samadielkose ar ž.ū. forume. dabar taip staigiai nerandu kur
ŽŪ forume kažkur buvo
bet kombinuotas yra kombinuotas... kas tinka viskam, netinka niekam
apie kokias terkšles tu kalbi? kaladėlių sukėlimo ar kokias?
taip
pasidomėkit Lytagroj ar pan. Kaip supratau yra stabdžių sistemai tokie kaip ir tranformavimo "balionai" iš hidraulinių į pneumo ir atvirkščiai. Apie šita reikalą buvo nemažai padiskutuota anksčiau samadielkose ar ž.ū. forume. dabar taip staigiai nerandu kur
reiks paieskot
pniaumo hidrauliniai stabdziai man labai gerai zinomas daigtas. ir netgi pasakyciau labai gerai dirbantis. taip kad jeit en viskas ok su hidraulika ratuose tai ten viska ir palik prie cilindro tik kad ir ziline oro kamera pristorink ir viskas ir nesuk cia sau galvos
o gal foto kartais turi?
as dirbau ant masinos kurioje yra tokia stabdziu sistema. tai sakau ten nieko sudetingo
fermer.ru radau kaip padare ta pagrindini cilindra, kuris tvirtinamas prie traktoriaus esancios membranos. Panaudojo gaz 52 pagrindini cilindra. nes galvoju jei viska montuot ant priekabos, tai tektu daugiau isleist litu, nes reiketu gaut ir resiverio, ir krano-reguliatoriaus, ir oro kamera.
O yra ant traktoriaus membrana?
yra