Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > Generatorius |
Pakeiiau sena generatoriu i mainini
Data: 19-08-2013
Įdėjo: bytas
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 416.88kiB
Komentarai: 45
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 14093
Data: 19-08-2013
Įdėjo: bytas
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 416.88kiB
Komentarai: 45
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 14093
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
sena senu pakeitiai , nauja geriau dk ar senaji atrestaruok
tai kol tarnauja sis bus gerai, matai senam pries metus angliukus pakeitem siemet vel tas patc ir dar guolis uzstrigineja
viskas bt puiku, bet pastebjimas toks: didelis generatoriaus skriemulys. variklis ir taip ltesnis nei lengviks. prie ma apsuk neutektinai kraus. (pairk su testeriu ant akumo ar "stovi" 14,5V su jungtom viesom) a irgi it vis perjau ir galiausiai nupirkau 1150w generatori. skriemuliuk buvau padars apie 40 mm skersmens. jau geriau, bet galiausiai atsibodo keisti angliukus, nes manikis mtz mato labai daug dulkin darb. o pastamas su toki generatorium jau 5-ti metai vaiuoja, nors ir traktoras maai naudojamas.
kat man tu sviesu nereik naktim nedirbu o seip ant laisvu dirbant iseina 14,5v ideja tikrinom
tai tvarkoj. neinau kur tikrinat, bet reikt ant prijungto akumo klem. geriausiai ikart po ukrimo, kada akumas "oko" gavs.
p.s. o dl vies, tai KET nurodo, jog keliuose reikia su artimosiomis vaint
tai kai reik ijungiu matai kat man pagrindiniu keliu nereik vazinet beveik tai nejungiu, tai taip ant klemu tirinom
tai k rao ms didysis postulatas, - vadinamas KET:
102. viesiuoju paros metu motorini transporto priemoni, traktori, savaeigi main vairuotojai privalo vaiuoti keliais su jungtomis artimosiomis arba specialiai iam metui skirtomis ibint viesomis.
[img][img]http://img842.imageshack.us/img842/5306/k6zf.jpg[/img] is not a valid Image.
su tokiais ratais baigiau senapjute
tai kat pas mus kiek pastebejau visi vazuoja diena be sviesu ir policija nieko nesikabina
mes paibinius sijung vainjame
jai reik as ir tokius jungiu
mes visada dien sijunigame, per kaim, plente, ar dar kokiam keliuke, ne visikam viekely, dl ventos ramybs
as kur plentais vazuoju isijungiu o seip nejungiu as ju
beje, kaip pasijungs t generatori? domumo dlei
per lempute
priestai buvo pajunktas per rele
kontrolin? prie D+? o pagrindin krovimo laid?
atsivedziau nauja laida ten iki visu saugikliu ir sujungiau nemoku paaiskint
reiktu parodit parodiciau paaiskint nemoku
bent pas mane originaliai, kaip lik, tai i generatoriaus + (juodas dvigubas laidas), eina per blokavimo rel ampermetr, yra dar vienas laidukas suadinimui, bet jau seniai kabso apvyniotas aplink + laid, nes tas generatorius susiadina pats, nereikia, jam kokio papildomo suadinimo. jungiant mainin, svarstau, ar t pat + laid einant ampermetr, jungti prie generatoriaus B+, ir t suadinim original, prie generatoriaus D+, galima bt ir papildom kontrolin lemput dt, btent krovimo indikacijai/suadinimui. arba dubliuoti pagr. + einant ampermetr, bei pratempti storesn + kabel, palei variklio "kouch" iki starterio, ir sujungti su akumuliatoriumi tiesiogiai.
as nauja suzadinimo laida atsivedes tik o visa kita liko sena mtz pravotke
tai vadinasi tas pats pagrindinis + einantis ampermetr, pajungtas prie generatoriaus B+, o tavo naujas suadinimas pajungtas prie generatoriaus D+. tada viskas aiku
beje, kok ampera gali ispaust tas generatorius?
taip taip tik suzadinimas naujas pas mane kitoks db uzkurimas jame padaritas kol gausiu kita spinele, reik paziet
Kaip kampiniai veleniokai tarnauja su tokiais ratais? Svorio kokius 300kg ant priekio ir stogus arti gali
nejungiam priekinio nes greiciai nesutampa greiciu deze lb greit pjauna, svorio tai dafiga
ratai 16-20 priekyje, tad rat skersmens santykis gaunasi 1.377, ir priekis tada jau eina greiiau u gal, o su originaliomis padangomis, 11.2-20 gaunasi 1.656, bet jau jauiasi bikut stabdymas, o su 13.6-20 priekyje, manau, turt bt pats tas, 1.504, jei dar galines 16,9-R38, tada bt 1.557 santykis, tada neturt daug stabdyt priekinis tiltas. pirmiausia labai grauiamos priekins padangos, tada jau persiduoda rat hipoidams, tada kampiniams krumpliaraiams, tada priekinio tilto varanijam hipoidui, toliau pakabinamas guolis, tada jau razdatk greiiau grauiama.
Ir tada, kaip sakant, ,,poiechal, pakatylsia"
kad as vasara kardana atjungiu, nejungiu man prieko nereikia o seip tris metus tik stumdziau tilta nebuvo junktas neleido karteris
naiort t kardan atjungint...
tai tik nuo tilto iki pakabinimo ten atjungiu ir psio db uzdetas nes arem
o kokio velnio nuimint? nereikia - tiesiog nejunginji tilto ir viskas. mum uvakar tvas irgi pasil vasarai nusiimt kardan... nu jau ne, n pro kur, nes prieky dar frontalinis, tai bet kuri minut gali priekinio tilto prireikt, mau dar su MAN'u kur nuklimps... patikk, be priekinio tilto, kad ir 8-tonio, nepatrauksi n i vietos. o jei paiam tas pats baltarusis kur prads muilint, p***st priekin tilt jungi ir palo paiechalo dale gavno po trubam. jau seniai atsiksta su nuiminjimais... valgyt neprao, takos nei padangoms, nei kitiems mazgams neturi, kol nejungtas priekinis tiltas
Jeigu kardanas su apsaugom,tai tegu sukasi,bet ienavimo darbuose be apsaug gali daug nuostoli turt,todl daug kas ir nuima.
mes irgi nenujimdinejem kardano ir sienaujem ir nebuvo ne karto prisuke zoles, siap mum tai reikalingas priekis ir vasara nes su priekaba presuojam,kalnuose, ir su galu nekazka iseina
negi taip sunku pasidaryt apsaug?
Matai, Jonai, kiti ir batraisciu iki 12 metu amziaus buna neismoksta uzsirist Dovanokit, vyruciai, uz juoda humora, ne vienam is jusu netaikau
nujimtas buvo del tu dideliu ratu, seip nezinau ar nuiminesiu, sakau tris metus priekinis tiltas nebuvo junktas
kur jau iki 12, marko iais laikais ir 20 met bdami, nesugeba usirit batraii
zinau kas skaitit nemoka o jam apie 40
[img][img]http://img802.imageshack.us/img802/2319/hbsg.jpg[/img] is not a valid Image.
va mano buves karteris koks
interiasnas. kaip koks sunkveiminis bt
tas variklis buvo skirtas i zila det jai neklistu cia d245
Terba zemiau kabo, bet trumpesnis. O kardanas ir kliuna tada
jo daba pakeistas karteris, naujas pakabinamas nes senam ausis buvo nuplestos