Žiūrėti foto
Foto albumai > Savadarbiai traktoriai > ford |
Patobulintas fordukas
Data: 03-05-2014
Įdėjo: fordune
Dydis: 767 x 555 pikselių
Failo dydis: 301.74kiB
Komentarai: 18
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9752
Data: 03-05-2014
Įdėjo: fordune
Dydis: 767 x 555 pikselių
Failo dydis: 301.74kiB
Komentarai: 18
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9752
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 50% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 50% | [1 Balsas] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
A jablynkt jedrene fene, keturdeimtukas koks, gal btu galima sauinoti sudedamasias dalis, kieno d, matoras ir t.t. beje kiek tiesiojoje eina greiio ispausti?
Jabis*k m*t . Ir spalva intensyvi tokia, perlamutras , gal autobobiliniai dazai? Kaip siurblys? Pristroinai kaip nors? Beja, cia tai, kaip jis atrode anksciau http://www.samadi...to_id=8165
Jo marko cia tas pats tiltas galinis keistas, kabina deta na ir pilnai perdazytas siurblis tj per dantyta dirza ir nuo siurblio apsuku kelia neblogai visai tik dazute reiketu pakeist nes sena ir strigineja jau jau ir kultivavau ir vagos simet padarytos
Greicio su juo nera, per dvi dezes gerokai susiletina, uztat geras darbinis kumeliukas Seniau su viena deze lekdavo greit pagaut sunkiai galimedavo kely dbr daugiau ant jegos, kartais pikta kai i kelia isvaziuoji truksta dreicio, bet juk nepalakstyt konstruotas
Pagal motor spju turtu t 40 atstoti is krinys, bet jau dau sodrumas, kaip marko kad sak, gerai nupiltas atrodo
Originalo niekada neatstos, bet labai geras pagalbininkas
Mazu gak kas turi koki patarima kaip padaryti gaz51 tilta blokuojama? Intere ir youtube kiek ziurinejau apie reduktorius tai arba baisiai daug darbo ir pinigu reikalaujancios investicijos arba nelabai jau patikima.
yra vienas labai patikimas būdas, tiesiog 100proc patikimas. tiesa, ir netgi labai nebrangus ;);)
Užvirint?
nagi taip
Šposnikai Gaz 66 reduktoriaus neina ten inspraust? Jeigu ne, tai vaistų nerasta
sadyvlaaa dabar jau pats pagalvok ką parašei į Gaz 51 tilta ikišt Gaz 66 reduktoriu čia gi korpusas tilto tau ne Gaz 53
Šalia abieju reduktoriu niekada neturejau, bet po vieną yra tekę čiupinet tiek 51 tiek 53. korpusai skiriasi, planetarke stambesne, pusašiai storesni, bet čia samadielkose kačkada buvo porinta neva blokatorius 66 tinka tik nelabai isivaizduoju kaip nes 66 yra kumštelinis difas o 51 satelitai užtai ir pasistojo klausimas
ps Ačiū už atsakymą
taip tinka bet tik Gaz 53 ir Gaz 66 gali keist mainyt ir kitaip chimyčyt i Gaz 51 ten jau viska kardinaliai reiktu perdarynėt ir tai dar nežinai ar kas gautusi ir kitas dalykas ar apsimokėtu
O kaip yra su t40am priekinio tilto ijungimu?
Automatinis, Alvydai, jis įsijungia pačiame tilto korpuse prabuksavus galiniams ratams, priverstinio ir nėra, jeigu klystu, pataisys savininkai. Dar, jeigu gerai pamenu, yra trys skirtingos pavarų krumpliaračių poros, priklausomai nuo kombinacijos skiriasi ir greitis, tas pats, logiškai manant, turėtų būti ir galinėse
aš jeigu gerai pamenu lyg ir yra t40am dežeje prie išvado i priekinio tilto kardana kažkokia kulė, kažkas panašaus i gaz 66 vadinama blokatoriu, bet gal aš klystu, butu idomu kad kas nors išsamiai papasakotu kaip ten yra , o jei dar su foto tai butu visiškai liuks, gal ta kule kai p nors isodint i gaziko tilta
pas t40 "priekinio tilto įjungima" vaidina pats difas. jis vadinamas "laisvos eigos diferencialu". kai galiniai ratai pradeda suktis greičiau nei priekiniai diferenciale besisukdama viena movavirš kitos išstumia kaištuką ir pirma "prisikabina" vieną kažkurį ratą. po to ir likusį. po to viskas vyksta atvirkštine tvarka.