Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 8

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Deutz remontas Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
Deutz remontas
Kadangi prieš tai keltoj temoj viskas užstrigo,nuotraukas remonto linksmybių,teikiu naujai.Šiuo metu remonto darbai baigti,traktorius darbinėj būsenoj,gal net ir ramiau,kad tokį gedimą apturėjau,kas svarbiausia,po visų darbų,būsiu tikras jau dabar del transmisijos patikimumo,nes pilnai perinkta,kaip sakant,savom rankom,o ne šūdarankių,kur radau,įvairių dėžėj ankstesnio remonto siurprizų.Reikiamos keist dalys,klijai,naujas tepalas,su viskuom,apie 1100 eurų sukainavo,dirbau ne vienas,komandoj su neblogai panašų reikalą,išmanančiu vyruku.

Data: 01-12-2016
Įdėjo: mune
Dydis: 1166 x 1167 pikselių
Failo dydis: 316.44kiB
Komentarai: 19
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 8764
vygantas · 01-12-2016 16:56:47

Pamenu keitei jumzui turbina ir liktais turejai senaja parduot ar as kaska maisau?

mune · 01-12-2016 17:01:35

Taip turėjau TKR6,metai jau kaip aš jos neturiu,parduota.

Raimundas852 · 01-12-2016 18:12:01

Bet sakyk kaip nori,bet vakarietiska ciupinet yra maloniau,tas visa pagaminimas,ir tos detales yra svelnesnes,nu aisku daugelis uzlankstys apie kainas,bet vis del to...............

mune · 01-12-2016 18:44:56

Tepalai švarūs,korpusuos košių nėra,palyginus,ant švarumo,smagesnis remontas,į skuduruką rankas pasivalei,gali į miestą neploves nagų lėkt,ar kokiai už papo čiupteltJuokas,ant šito,malonesnis darbas,ir žinai,kad vardan ko knisies,toliau,smagiai,maloniai kabinoj dirbdamas sėdėsi,bet,už tą malonumą,tenka brangiai sugedus,reikiamom detalėm išleist,kainos,kaip iš aukso būt nulietaJuokas.Tokie du sinchro žiedukai,naudoti 300 eurųGreeting,nauja visa mova 1300,dantračių kainos,pagal dydį,mažesnis 150-200,didesnis 400 viršaus,velenai,po kokią štuką dėžės,kainos detalių išpūstos,tas tiesa.

Raimundas852 · 01-12-2016 19:14:28

Kaina kaip kaina,bet manau po tokio remonto ilgai tarnaus,ir geriau,negu kaip mtz nuperki nauja uz kurio laiko vel reikia gryzti,ir is naujo nagus dauzyt.

moo · 02-12-2016 06:03:14

Silpnoka matomai dėžė, uzkabinsi gerai ka nors krautuvu ir vel dantukai isbyres.

mune · 02-12-2016 06:27:04

Bires pirmo bėgio krumpliaratis,reikalas tas,kad pirmas,praktiškai net nenaudojamas,pagrindiniai darbo bėgiai 3-4-5,transporte iš vietos 3-4,su geru kroviniu,antra,jokių nuovargio požymių,net nesimato ant krumpliaračio dantų,kuri pora dirbus,matyt iškart,jo baisiai sankabos išmynimas,kaip nupirkau,buvo sunkus,reikdavo pastangų,jėgos,pėdelę išmint,natūroj įvertinus,ardant dėžę,del to ir supaškudyti,sinhro movos žiedai,ne iki galo perjungiant retinta,jungimas su krrrr,nutarkuoti žieduko dantukai,kurių nuotrupos papuolė tepalan,tepalas sukėlė skalanduodamas į viršų,papuolę tarpe dirbančių poroj dviejų krumpliaračių,ir rezultatas,juolab,šį įtarimą dar motyvuoja,tas,kad būtent,greta sinchromovos esančios ir bires dantratis,dar jos,labai prastai buvus atlikta kalibracija,nepilnai,susikabindavę movų kraštai,stangrokai persijungdavę bėgiai,o kas fleksu joje,del ko daryta,pjauta,išvis protu nesuvokiama,nupjauta vieno krumpliaratuko kelių dantukų kraštai,įpjautas sinchronizatoriaus žiedo kraštasnesnekesiu.Galimas pilnai reikalas,kad jis ir įdėtas,tas krumplys,be kokio vieno dančio,o esant menkiausiam strigimui,ant apsukų,dar ant reverso,išvis žinksnis toje vietoje kliūva,man menkutis takšėjimas,būdavo važiuojant atbulom,nuo pat pirkimo,pradžioj galvota,kad kažkas stambdžių barabaniukį yra nekorekt,o kaip atsirado didesnis takšėjimas,must nukirto daugiau dantų, pradėjus gilintis,aptikau ir gedimą.

mune · 02-12-2016 06:32:53

Del silpnos dėžės,visai tokią galimybę atmetu,traktorius 85 Ah,keturių cilindrų,tokia pat dėže eina ir šešiacilindriais varikliais iki čiut ne pusantro šimto ah,būt posilpnė,su tiek galios,ją suplėšytųnesnekesiu

ErnisDT · 02-12-2016 10:54:17

Raimundai nezinau kas ten malonaus tiek atsigraibiau sito deveto slamsto dar dabar rankos nudauzytos randai neuzgyja. jau geriau mtz ardyciau . o per 2.5 metu kiek dirbu mtz kiek remontavau juokai palyginus su maloniais vakarieciais kur malonu graibyt........ nusiperki uz n tukstanciu ir graibai oj malonumas neapsakomas.

mune · 02-12-2016 19:37:18

Tiek išrenkant,tiek surenkant,reik eiliškumą žinot,yra reikalų,su ją,tiek išrinkime,tiek surinkime,išrinkime bjauriausias reikalas,be kaitinimo,tas dantratis,kur atskirame skyriuje,trečioje foto,su tepimo vamzdeliu nepasiduoda,deguonim nepakaitinus,be šancų jį nuimt,kūgis į nežymų procentą eina,šplintavietės jokios,tik pašildžius,laikant ant tempimo nuimsi,šaltą,nebent gabalais....o jis visą reikalą ardyme gadina,surinkime ir,įdėjom viršutinį pirmą veleną,dedant šoninį,nu niekaip,dantračiai neprasieina,teko pasileist,nuo guolių įdėtą pirmą,kad šoninį įkišt,įkišam jau abu,jau trečias,apatinis atrodė,baika,nė to neikišamJuokas,teko abu,įdėtus,nuo kūginių guolių šiek tiek atlaisvint,kad eitų,į kraštus juos pavaryt,pakreipt,va taip tveriasi,tokia dėžė,aišku,pirmu kartu,tokių dalykų nežinai,info,juolab vaizdinės medžiagos,niekur nėra,reiktų dar kada,jau būtų baika,tiek išrinkt ją,tiek surinkt,nesumaišius eiliškumo,tiek ardyme,tiek rinkime,žinant,visus niuansus,nėra jau knistas darbas labai.

Hidrostatas · 13-12-2016 10:31:40

nu va mune sakiau nesidziauk gamykline technika , o tu netikejai (ja visad reik patobulint) .
Zf deze cia ar jau tikras deutz kurinys ?
Turiu deutz kombaina pats , tai galiu pasakyti kad netikru vokieciu kurinys tas deutz (kazkaip atbulom rankom pagamintas) lyginant su kokiu claas .
net variklis ir tai 1700mth ir turejas kapitalini .

Hidrostatas · 13-12-2016 10:33:53

seip teisus mune dantraciai tikrai nepareis , be kazkokio svetimkunio , greiciau kaip man buvo guoliai subyra ir tiek (jei sustot speji) , pasikeiti ir toliau i trasa .

mune · 13-12-2016 13:01:59

1990tų laidos,DXai visi buvo gaminami vokietijoje,vadinas grynakraujis vokietis,o kad biro,man nuo to,dar geriau,užtat kad gavau gerą progą,persirinkti,kaip sakoma savomis rankomis,žinau dabar kad turiu rimtai,patikimai surinktą traktorių,o taip važiuoji,ir klausai,kaip sakant neesi tikras del nieko,kas kada kur labas pasakys.....Dėžėje radau du iš trijų atitrūkusius nuo dantračio dantis-klausimas iškart-kur trečias????išžiūrėta,iščiupinėta obsoliučiai viskas,ir jo nėra,nei tilte,nei dėžėje,išvada nori nenori,peršasi tik viena-krumplys įdėtas be vieno dantuko.....

Raimundas852 · 14-12-2016 05:25:30

Kad vokietijoja gamintas tai ne garantija, garantija kas ji rinko,90m vokietijoj dirbo turkai, ciurbanynas,musulmonynas,vokieciu maza dalis dirbo,daugiau priziurejo,nu daleiskim......bet krumplio be vieno danties gamykloja ydeti,neymanoma,o jai ydetas,tai turejo but pagamintas, atnestas,varijantas neymanomas,ta deze buvo ardyta,bet surinkta kokybiskai,uztai nieko nematyt,atrodo is gamyklos.Manau kai yvyko vokieciui,jis iskrapste,ir nearde,taip pradirbo,iki kol atsidure kitose rankose,o kada krumpliai istrizi,nuo vieno krumplio nesijaucia,skersiniai but buve,iskart kalima dave.

mune · 14-12-2016 17:43:21

Ardytas 100 procentų,nieks nei nesako,kad neardytas,ankstesniuose komentaruose,esu ir minėjas,kad šūdarankiai kišę nagus,vieno plataus dantračio keli dantukų kraštai,nežinia del kokių priežasčių nupjauti,gerai kad platus,ta vieta nekimba,ne darbinė,su poroje kitu,ant hermetizavimo matos,ir bulgarke sinhrožiedo kraštas iki pusei įpjautasCHAS,ir nemanau,kad Švedas tokius cirkus cirkines būtų,čia parvežtas gal su defekt dėže buvo,ir Kryžkalnio cirkininkai knaibę,pardavimui,bile kaip,nuo kurių aš jį ir nupirkau,tikimybė gan didelė,kad paliktas,arba įdėtas be vieno danties,pardavimui,nepirks krumpliaračio,kuris kainuoja 400 eurų,sumetė,svarbu dirba,ir prastūmė,vat kaip lietuvoje yra,tokiems remontininkams,rankas ant giljotinos,ir šunim numest..............

Hidrostatas · 14-12-2016 23:01:58

mes taip irgi buvom padare kai isluzo vienas tilto reduktoriaus krumplis del atsisukusio varzto , tai metus pravazinejom kol negavo traktorius sunkesnio darbo mazesniais begiais tada jau daug nulupo krumpliu teko keisti

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Samadielkos.Lt Chatas