Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Deutz remontas |
Kadangi prieš tai keltoj temoj viskas užstrigo,nuotraukas remonto linksmybių,teikiu naujai.Šiuo metu remonto darbai baigti,traktorius darbinėj būsenoj,gal net ir ramiau,kad tokį gedimą apturėjau,kas svarbiausia,po visų darbų,būsiu tikras jau dabar del transmisijos patikimumo,nes pilnai perinkta,kaip sakant,savom rankom,o ne šūdarankių,kur radau,įvairių dėžėj ankstesnio remonto siurprizų.Reikiamos keist dalys,klijai,naujas tepalas,su viskuom,apie 1100 eurų sukainavo,dirbau ne vienas,komandoj su neblogai panašų reikalą,išmanančiu vyruku.
Data: 01-12-2016
Įdėjo: mune
Dydis: 1166 x 1167 pikselių
Failo dydis: 316.44kiB
Komentarai: 19
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 8764
Data: 01-12-2016
Įdėjo: mune
Dydis: 1166 x 1167 pikselių
Failo dydis: 316.44kiB
Komentarai: 19
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 8764
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
[img]http://i.talpix.lt/nljUd.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/tVkp6.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/WO6mu.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/T2IQP.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/hxwx9.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/No9Q7.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i.talpix.lt/he23s.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/0JTCl.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/QIA1a.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/06EGG.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/aKcrj.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/iKAxY.jpg[/img] is not a valid Image.
Pamenu keitei jumzui turbina ir liktais turejai senaja parduot ar as kaska maisau?
[img]http://i.talpix.lt/0ZD2c.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/peF8E.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/tt9BM.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/C8cxE.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/hTxqJ.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/HH0Ue.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/cWkcp.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://i.talpix.lt/whMbA.jpg[/img] is not a valid Image.
Taip turėjau TKR6,metai jau kaip aš jos neturiu,parduota.
Bet sakyk kaip nori,bet vakarietiska ciupinet yra maloniau,tas visa pagaminimas,ir tos detales yra svelnesnes,nu aisku daugelis uzlankstys apie kainas,bet vis del to...............
Tepalai švarūs,korpusuos košių nėra,palyginus,ant švarumo,smagesnis remontas,į skuduruką rankas pasivalei,gali į miestą neploves nagų lėkt,ar kokiai už papo čiuptelt,ant šito,malonesnis darbas,ir žinai,kad vardan ko knisies,toliau,smagiai,maloniai kabinoj dirbdamas sėdėsi,bet,už tą malonumą,tenka brangiai sugedus,reikiamom detalėm išleist,kainos,kaip iš aukso būt nulieta.Tokie du sinchro žiedukai,naudoti 300 eurų,nauja visa mova 1300,dantračių kainos,pagal dydį,mažesnis 150-200,didesnis 400 viršaus,velenai,po kokią štuką dėžės,kainos detalių išpūstos,tas tiesa.
Kaina kaip kaina,bet manau po tokio remonto ilgai tarnaus,ir geriau,negu kaip mtz nuperki nauja uz kurio laiko vel reikia gryzti,ir is naujo nagus dauzyt.
Silpnoka matomai dėžė, uzkabinsi gerai ka nors krautuvu ir vel dantukai isbyres.
Bires pirmo bėgio krumpliaratis,reikalas tas,kad pirmas,praktiškai net nenaudojamas,pagrindiniai darbo bėgiai 3-4-5,transporte iš vietos 3-4,su geru kroviniu,antra,jokių nuovargio požymių,net nesimato ant krumpliaračio dantų,kuri pora dirbus,matyt iškart,jo baisiai sankabos išmynimas,kaip nupirkau,buvo sunkus,reikdavo pastangų,jėgos,pėdelę išmint,natūroj įvertinus,ardant dėžę,del to ir supaškudyti,sinhro movos žiedai,ne iki galo perjungiant retinta,jungimas su krrrr,nutarkuoti žieduko dantukai,kurių nuotrupos papuolė tepalan,tepalas sukėlė skalanduodamas į viršų,papuolę tarpe dirbančių poroj dviejų krumpliaračių,ir rezultatas,juolab,šį įtarimą dar motyvuoja,tas,kad būtent,greta sinchromovos esančios ir bires dantratis,dar jos,labai prastai buvus atlikta kalibracija,nepilnai,susikabindavę movų kraštai,stangrokai persijungdavę bėgiai,o kas fleksu joje,del ko daryta,pjauta,išvis protu nesuvokiama,nupjauta vieno krumpliaratuko kelių dantukų kraštai,įpjautas sinchronizatoriaus žiedo kraštas.Galimas pilnai reikalas,kad jis ir įdėtas,tas krumplys,be kokio vieno dančio,o esant menkiausiam strigimui,ant apsukų,dar ant reverso,išvis žinksnis toje vietoje kliūva,man menkutis takšėjimas,būdavo važiuojant atbulom,nuo pat pirkimo,pradžioj galvota,kad kažkas stambdžių barabaniukį yra nekorekt,o kaip atsirado didesnis takšėjimas,must nukirto daugiau dantų, pradėjus gilintis,aptikau ir gedimą.
Del silpnos dėžės,visai tokią galimybę atmetu,traktorius 85 Ah,keturių cilindrų,tokia pat dėže eina ir šešiacilindriais varikliais iki čiut ne pusantro šimto ah,būt posilpnė,su tiek galios,ją suplėšytų
Raimundai nezinau kas ten malonaus tiek atsigraibiau sito deveto slamsto dar dabar rankos nudauzytos randai neuzgyja. jau geriau mtz ardyciau . o per 2.5 metu kiek dirbu mtz kiek remontavau juokai palyginus su maloniais vakarieciais kur malonu graibyt........ nusiperki uz n tukstanciu ir graibai oj malonumas neapsakomas.
Tiek išrenkant,tiek surenkant,reik eiliškumą žinot,yra reikalų,su ją,tiek išrinkime,tiek surinkime,išrinkime bjauriausias reikalas,be kaitinimo,tas dantratis,kur atskirame skyriuje,trečioje foto,su tepimo vamzdeliu nepasiduoda,deguonim nepakaitinus,be šancų jį nuimt,kūgis į nežymų procentą eina,šplintavietės jokios,tik pašildžius,laikant ant tempimo nuimsi,šaltą,nebent gabalais....o jis visą reikalą ardyme gadina,surinkime ir,įdėjom viršutinį pirmą veleną,dedant šoninį,nu niekaip,dantračiai neprasieina,teko pasileist,nuo guolių įdėtą pirmą,kad šoninį įkišt,įkišam jau abu,jau trečias,apatinis atrodė,baika,nė to neikišam,teko abu,įdėtus,nuo kūginių guolių šiek tiek atlaisvint,kad eitų,į kraštus juos pavaryt,pakreipt,va taip tveriasi,tokia dėžė,aišku,pirmu kartu,tokių dalykų nežinai,info,juolab vaizdinės medžiagos,niekur nėra,reiktų dar kada,jau būtų baika,tiek išrinkt ją,tiek surinkt,nesumaišius eiliškumo,tiek ardyme,tiek rinkime,žinant,visus niuansus,nėra jau knistas darbas labai.
nu va mune sakiau nesidziauk gamykline technika , o tu netikejai (ja visad reik patobulint) .
Zf deze cia ar jau tikras deutz kurinys ?
Turiu deutz kombaina pats , tai galiu pasakyti kad netikru vokieciu kurinys tas deutz (kazkaip atbulom rankom pagamintas) lyginant su kokiu claas .
net variklis ir tai 1700mth ir turejas kapitalini .
seip teisus mune dantraciai tikrai nepareis , be kazkokio svetimkunio , greiciau kaip man buvo guoliai subyra ir tiek (jei sustot speji) , pasikeiti ir toliau i trasa .
1990tų laidos,DXai visi buvo gaminami vokietijoje,vadinas grynakraujis vokietis,o kad biro,man nuo to,dar geriau,užtat kad gavau gerą progą,persirinkti,kaip sakoma savomis rankomis,žinau dabar kad turiu rimtai,patikimai surinktą traktorių,o taip važiuoji,ir klausai,kaip sakant neesi tikras del nieko,kas kada kur labas pasakys.....Dėžėje radau du iš trijų atitrūkusius nuo dantračio dantis-klausimas iškart-kur trečias????išžiūrėta,iščiupinėta obsoliučiai viskas,ir jo nėra,nei tilte,nei dėžėje,išvada nori nenori,peršasi tik viena-krumplys įdėtas be vieno dantuko.....
Kad vokietijoja gamintas tai ne garantija, garantija kas ji rinko,90m vokietijoj dirbo turkai, ciurbanynas,musulmonynas,vokieciu maza dalis dirbo,daugiau priziurejo,nu daleiskim......bet krumplio be vieno danties gamykloja ydeti,neymanoma,o jai ydetas,tai turejo but pagamintas, atnestas,varijantas neymanomas,ta deze buvo ardyta,bet surinkta kokybiskai,uztai nieko nematyt,atrodo is gamyklos.Manau kai yvyko vokieciui,jis iskrapste,ir nearde,taip pradirbo,iki kol atsidure kitose rankose,o kada krumpliai istrizi,nuo vieno krumplio nesijaucia,skersiniai but buve,iskart kalima dave.
Ardytas 100 procentų,nieks nei nesako,kad neardytas,ankstesniuose komentaruose,esu ir minėjas,kad šūdarankiai kišę nagus,vieno plataus dantračio keli dantukų kraštai,nežinia del kokių priežasčių nupjauti,gerai kad platus,ta vieta nekimba,ne darbinė,su poroje kitu,ant hermetizavimo matos,ir bulgarke sinhrožiedo kraštas iki pusei įpjautas,ir nemanau,kad Švedas tokius cirkus cirkines būtų,čia parvežtas gal su defekt dėže buvo,ir Kryžkalnio cirkininkai knaibę,pardavimui,bile kaip,nuo kurių aš jį ir nupirkau,tikimybė gan didelė,kad paliktas,arba įdėtas be vieno danties,pardavimui,nepirks krumpliaračio,kuris kainuoja 400 eurų,sumetė,svarbu dirba,ir prastūmė,vat kaip lietuvoje yra,tokiems remontininkams,rankas ant giljotinos,ir šunim numest..............
mes taip irgi buvom padare kai isluzo vienas tilto reduktoriaus krumplis del atsisukusio varzto , tai metus pravazinejom kol negavo traktorius sunkesnio darbo mazesniais begiais tada jau daug nulupo krumpliu teko keisti