Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > T25 4x4 |
Kilo tokia idėja dėl perdavimo priekiniam tiltui, reikia gaminti naują ilgesnį velena ir jo gale dėti kampinį dantrati
Data: 03-01-2017
Įdėjo: generatorius
Dydis: 550 x 800 pikselių
Failo dydis: 272.38kiB
Komentarai: 24
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10604
Data: 03-01-2017
Įdėjo: generatorius
Dydis: 550 x 800 pikselių
Failo dydis: 272.38kiB
Komentarai: 24
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10604
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Atsiprašau už nekuklumą, kam tokiam ožiui tas antras tiltas?
O ka, Tankistai, pasiulytum naujam kolegai ar pirkti originalu koki japona dviem tiltais ar turi minčiu kaip padaryti tai?Aš kaip suprantu žmogus domisi - vadinas galim padiskutuoti, o kiek naudos iš to...
Tam ožiui kai smunka smunka galas, gale plačios padangos ir baigtos bėdos.
Jeigu smunka tai tkrai gerai plačios padangos, o jeigu ne tai ikritus pašalus i menkiausia duobute tos padangos dar blogiau. Tai tokios tokeles...
jei ledas dedi grandines, . Jei geras protektorius jokio blogiau nematau. Aš patenkintas plačiom padangom.
Ar oziui ar ozkai bet 4wd yra labai geras daiktas,neissivaizduoju ka mano japonas patrauktu jei ne 4wd kai sveria tik 750kg.Odabar ir lekstes 2 baterijos po 6 vnt pavelka.Jokios grandines ar padangos neatstos,o perdavima ,manau tikrai galima sumastyt is kur paimti.priekini tilta manau galima ir kokio dzipo ikisti,arba kokios Nivos
ir as masciau kaip butu galima taip padaryt priekini varoma,bet ar ne paprasciau padaryt viksrus kaip budavo ant mtz 50-80. kaip matau,kad paveiksliuka ikelei is fermer.ru tai jau supratai,kad tai padaryt per sudetinga.
Sudėtinga gal ir baisiai nėr,tik klausimas,ar apsimoka?aš ir į panašų projektą lindau,kaip dabar pagalvoju,velyk būt parduotas,toks kaip yra,ir nupirktas kitas 4x4,aš asmeniškai į pupsą varomo tikrai nedėčiau.Bet jai kolega užsispyrimą tokį turi,galima pasvarstyt,pirma nuo tilto,kokį pastatyt?mašininį?neverta,traktoriuks neteks pasukamumo,kitas niuansas,tokiuose nėra vadinamų bortinių reduktorių,daug letint perdavimus,per papildomą šoninį prisijungimą tektų ,pagaminus,prasidės eksplotuojant kitos bėdos,pusašiai pradės šaibuot,jaigu yra ryžto tokį projektą daryt,tiltą reik rinktis,kažką iš traktorinių parko,visi bet kokį projektą užėmę,skaičiuojam pinigus,kad kuom pigiau,nebrangiai samata išeitų,o tas pigiau,nebent kokio T 40 tiltą pastatyt,užsieninio kokio,jau būt per brangu,į tokį traktorių statyt.
Variantas, galbūt, ir neblogas. Aš kažkada irgi galvojau, ar nebūtų nuo to veleno galima paimti perdavimo varančiam tiltui, bet taip iki galo ir neužsiėmiau aiškintis, ar jis sukasi kaip antrinis velenas, ar ne. Jeigu, visgi, sukasi kaip antrinis, tuomet, galima atsivesti sukimo momentą, ir taisyti reduktorių, ir į tiltą. Tiltas, ko gero, kažkas nuo visureigių, nissan patrol, uaz ar panašiai. Kaip Munė sakė, neteks manevringumo, bet, užtai, bus 4wd. Lenkai gana intensyviai verčia į 4wd savo ursus c360, lygiai taip pat naudoja visureigių tiltus arba, savo karinio sunkvežimio ,,Star 660" priekinį varomąjį tiltą. Jeigu kils rankos imtis šitokio projekto, tuomet spaudžiu leteną ir linkiu sėkmės
blogai,kad pupsiui nera darbinio nuo ratu,tada butu lengviau ka nors padaryti.kazkaip buvo padarytas ir T 25 misko traktoriaus variantas. http://fermer.ru/...pslm03.pdf
Galvojau apie uaz priekinį tiltą, mano traktorius dt20 su t25 varikliu todėl nėra blokatoriaus o tai didelis minusas
Įdomu ar metalo apdirbimo įmonės pagamins kokybišką veleną kuris atlaikys apkrovas
Kaip įkelti foto i komentarus?
t30 jau gamyklinis eina 4x4 tai kam kazka beburti http://acat.autod...odel/54278
Yra, bet kaina kaip mtz
Parduodi šitą traktorių ir nusiperki T40 am, kaina veik ta pati, bet T-40am jau į traktorių panašus. Ką išleisi perdarymui tai ir LTZ išeis vietoj šito. Aš irgi labai buvau užsidegęs į MTZ dėt Gaz66 tiltą. Bet susumavus visus už ir prieš, orginalas išeina pigiau. Nuperki, prisuki ir važiuoji. ir jokio galvos skausmo ar perdaryti mazgai laikys apkrovas ir panašiai.
T-25 labai geras traktorius patikimumo ir eksplotavimo kainos prasme, bet jo gi neišprievartausi, darbai pagal traktorių turi būti. Antras tiltas geras dalykas, bet ziurint kiek darbo reiks įdėti, ir tai kad tokia invazija tikrai perkraus kitus traktoriaus mazgus (sankaba, dėžę) tai manau kad neverta
O jeigu su hidro varikliu? Tada tik problema su sinchronizavimu bet priekinis tiltas būtų naudojamas tik ekstra atvejais
Hidrostatinė pavara galėtų būti variantas, yra ir gamyklinių traktorių su tokia priekinio tilto pavara. Šiaip, variantas statyti siurblį ant to paties veleno, ir hidraulinį variklį ant priekinio tilto chvastavyko, arba, kiekvienam ratui po hidrovariklį. Tada būtų ir sinchronizavimo problema išspręsta, bet tuo pat metu iškiltų kita, nemažesnė, tai visų elementų kaina, kadangi hidraulinių sistemų kainas žinom patys, o čia reiktų uždaro tipo hidraulinės sistemos, su papildomu maitinimo siurbliuku, baku, filtrais, ir t.t. Dar variantas traukti viską iš dalimis ardomo kombaino su hidrostatine pavara, bet čia sakau kaip variantą, viskas priklauso nuo to, kiek tam gali skirti pinigo, kaip su konstravimu pačiam ir t.t. .
Traktoriuje T20 prie pagrindinio veleno primontavau reduktorių priekiniam tiltui santykiu 29/19. Priekinis tiltas ir ratai UAZ - o. Galvoju ant kardano uždėti užbėgančią movą kad nebūtų laužimo.
Kokių turite minčių ir idėjų dėl movos kad nereikėtų gaminti?
Aš tai sakyčiau, kad reikėtų pasiskaičiuoti pirmiausia perdavimo skaičius, t.y., kiek kartų apsisuka išėjimo velenas traktoriui nuvažiavus vieną metrą. Taip pat reikėtų apsiskaičiuoti, kiek kartų apsisuka priekinio tilto velenas, tada bus aišku, koks santykis yra tarp reduktoriaus, ir tarp priekinio tilto. Jeigu santykis didelis, tai jokia mova negelbės, nebent, tik užklimpus galėtų kažkiek padėti. 29/19=1,526. Žodžiu, pabandyk tokius eksperimentus, tada parašyk. Dar, beja, uaz tilto reduktoriai būna skirtingais perdavimo skaičiais, tai gali taip pat padėti suderinti be papildomo reduktoriaus.
Paskaičiavau ir reduktorius 29/19. UAZ- o perdavimas 41/8. Užbėganti mova vis tiek būtų gerai.
Tai, kad reduktoriaus perdavimą žinai, dar nieko nerodo, juk kur dar pavarų dėžės perdavimo skaičius? Nustatymas toks, kaip rašiau komentare aukščiau, tada bus aišku, kiek kartų apsisuka reduktoriaus išėjimo velenas nuvažiavus tam tikrą atstumą, ir kiek kartų apsisuka priekinio tilto ,,chvastavykas" nuvažiavus tą patį atstumą. Beja, yra savadarbių traktorių skiltyje savadarbis traktorius, kurio priekinio tilto sinchronizavimo reduktorius pagamintas iš galiniais varančiaisiais ratais automobilio pavarų dėžės (berods bmw), taigi, yra galimybių reduktorių pasigaminti ir jo negaminant, tiesiog pritaikant
Gal gali foto kaip primontavai reduktorių prie pupsiko tilto?