Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > Dobilo greitinimas |
Dobilui truksta dar papildomai 2 "pirstu" tad galvoju jei truputi isgreitint. Ant reduktoriaus nieko neradau parasyta, koks jo greitis ? Gal kokiu protingu minciu kaip isgreitint ?
Data: 29-01-2017
Įdėjo: Turistas
Dydis: 1224 x 1632 pikselių
Failo dydis: 570.11kiB
Komentarai: 11
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 6145
Data: 29-01-2017
Įdėjo: Turistas
Dydis: 1224 x 1632 pikselių
Failo dydis: 570.11kiB
Komentarai: 11
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 6145
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Gamintojas apskaičiuoja viska optimaliai - neišradinek naujo dviračio
mano galva geriau užsiminėti ne reduktoriaus greitinimu. o suvirinti naują rotorių, kad ir tą patį išardžius. reiks dasitekintii tik kelis lizdus esu pamatavęs kad į taką labai normaliai telpa 10 -11 rolikų. jei visas tas reikalas pasiteisintų, tai tarkim kodėl tuo pačiu ir rato skersmens nepadidinus iki 4m. bet tan jau nemažai ir pakankamai brangaus vamzdžio reiktų. pradžiai sakau: bandyčiau rotorių perdirbti. čia samadiekose kažkas vapšie nuo nulio turi pagaminęs ir foto įdėjęs.
Nereik nei reduktorių papildomų jam,nereik nei lazdų daugiau dadėt,skaitau dobilui reiktų tandeminės važiuoklės,kad geriau lauko nelygumus kopijuotų,va čia būt rimtas modernizavimas,o rotoriaus greitį,gazo padavus daugiau-mažiau gali paderinti.
sadyvlaaa - juk cia samadielkos, vis ka tobulinam, konstruojam kartais ir dviracius isradinejam.
Tandemine pirmiausia bus padaryta. Del rotoriaus ir pirma mintis kilo, bet pagalvojau sukimosi greiti paprasciau padidint ;)
Seniau griebdavau su t -25 ( nors kartais uzkabinu ir vel ). Dabar su senu vakarieciu kurio darbinio apsukos daug didesnes kas pasijuto grebime, bet jam truksta dar vienos papildomos pavaros nes viena letokai o kita jau per greit.
Grėbiu su t 25, variklio siurblys išgreitintas darbinis duoda 700apsuku. Šiena grėbiu 4 bėgiu, šienaini 2-3 priklausomai nuo storio ir žalumo. Tad tikrai nepasakyčiau, kad lėtai ar ko trūksta. Vienas minusas, jei diržas laisvas buksuoja daugiau nematau.
Kas liecia pagreitinima ernis berods i tarpa tarp reduktoriu pavaru deze itaises turejo. Bet as ir linkciau prie to kad pora stangu jam dateti reikia. Su vienraciu kopijavimas dar dar, bet su dvigubu tai tikrai tragedija, dvigubo dar ir sulankstymas uzknisa, buvo minciu ir man kazka daryti, bet siemet krone nupirkom matysim kaip jis dirbs.
Tankistas - gali gal placiau apie siurblio greitinima papasakot ?
gal pabandyk lengvikes greiciu deze dadeti.
ka ten pasakoti, siurblys vieno plundžerio, viršuje yra du varžtukai, dažnai virs jų buna pliomba ir plasmasinis dangtukas. tai varztukus po truputi išsuki ir matuoji pilnu gazu su tahometru apsukas, nes vos vos pasukus keičiasi apsukos. Ir geriausia kad abu varžtukai butu vienodai išsukti. Esu palikes kad suktusi 2000 variklis. ir speciailiai darbini pamatavau duoda 700.
a, pas tave čia jau prigimdyta kažkas su reduktorium. orginaliai to senesnio dobilo reduktorius turi 2 greičias. aš kai su bielkiu tampau. 540 , 1000 - sumoj 4 greičiai - tai man visiškai pakanka. bet tos štangos tai nervina konkrečiai. ir pačiam jau kažkaip jaučiu kad taip ir neatbeatsiras laiko paeksperimentuoti. kažkas turės perimti estafetę jeigu arti šilutės r. galėtumėm paderinti rotorių ant supjaustymo. turiu senovinį su pilnu bliūdu.
Tankistas - dekui ;) rotorius paskutiniu atveju.
Dobilas tik siam sezonui reikalingas ( galbut ir siam neprireiks) viskas nuo pinigu priklausys, bet kaip sako roges ruosk vasara :;)
Dekui visiems uz atsakymus.