Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių auto > Dzipukas |
mano lauku auto.
Data: 04-02-2017
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 693 x 416 pikselių
Failo dydis: 161.14kiB
Komentarai: 26
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 5703
Data: 04-02-2017
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 693 x 416 pikselių
Failo dydis: 161.14kiB
Komentarai: 26
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 5703
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 0% | [Nėra balsų] | |
Labai gerai | 100% | [1 Balsas] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
Koks variklis, ir kiek susrebia plentais važinėjantis saliarkos?
Variklis dyzelinis 88kw,as kai nedraskau,vazineju palengva,7lit simtinei reike
Raimundai gal remeliu numeriui nori?
Jai nesupyksi prie to pačio ir aš įkelsiu
2.2 85kw
[img]http://i.talpix.lt/iUQi8.jpg[/img] is not a valid Image.
gal iskarto but buve,ir neblogai remelei,bet dabar esu padares po numereis pagrindus is metalo skardos,ir pritraukemom kniedem prikliopines,kad nepasimestu.jai det i remeli draskymo daug,gal dekui uz pasiulyma.
Gilvydas15,jau senei eksplotuoji?,gedimu buvo kokiu?as pirkau su priekinio tilto defektu,truputi bijojau,nes jai but buve su reduktorium,kaina but buvus gera remonto,o pasirodo buvo varikliuko kontaktai pagauti oksidacijos,isvaliau,ir veike,kai bite.
Jau 5 metai kai eksploatuojamas. Tik nusipirkus reikėjo keist pečiuko radiatorių ir spidometras tai veikė tai neveikė, sako kad jų liga spidometras, reik ardyt ir kontaktus perlituot. Atėjus žiemai tiltas ne visada įsijungdavo irgi varikliukas kaltas buvo. Šiemet prieš TA reikėjo keist prieki ir gale stabilizatorių visas gumas. Daugiau kaip ir nieko
Sitiem 2.2 kai reikes varikly keist tai labai puikei tinka blokas nuo 2.0l opelio. sabo. pakeiti ir bedu nebeturi.
situ opeliukiu ligoti tiltai ir brangus rupuzes.
overumai kas ten per numeriu remeliai?
mano galva 2,2 motoro 88kw ar kiek ten tiksliai tokiai bandūrai mažoka. Teko kiek su pažystamo senąja A su 2,8 motoru ir 85kw pavažinėt. Įspūdžio tikrai trauka nepaliko.
jiegos jam tikrai truksta,bekeleja gelpsti paletintojas,seip reikia priprasti prie jos,ypatingai sankryzose,ir lenkimo atveju.
as vaznycioju grand cheroke 2.5tdi. 85kw tai ir ne stebuklai sveikatos bet vaziuoja ir vaziuot galima. va draugas del fronteros tai skundziasi kad priekaba vos patraukia.
Nu taip nėra kad priekabą vos patraukia, nu aišku priekaba priekabai nelygu. Pavyzdžiui man tenka su juo grudus patampyt, tai 15 maišų į priekaba susimeti ir varai, tiesa jaučiasi, kad priekaba prikabinta, bet manau kad visiem fronteros konkurentams tas pats būtu. Aišku jai būtu fronteros su galingesniu dyzeliniu varikliu rinkčiaus net negalvojęs galingesnį
Lengvoji su 80kw ne stebuklas, važiuoja maloniai, bet pakabinus priekaba jau jaučia. O šitokiai karvei minimum kokiu 100 reik.
As ir manau jei lengvoji biski didesne jau 100kw reikia, o tokiai karvei ir 150kw nepamaisytu.
Aišku kuo daugiau kw tuo geriau. Galvoju aš jį pačipuot kažin kaip jis į tai sureguotu
Užtenka tu kw. į dragus nevažiuosi, o aš dar turiu astra 50 kw. o tai tai prišalus prie kelio. užkabinus Lukoilo tentine priekaba tuščia daugiau kaip 90 km.h niekaip neiginsi. Turiu dar Caddy 77 kw. važineju nedaug, bet nei vienas dar nera "paemes" ir kuro mažiau suvalgo už Astra beveik per litra.
As neciupuosiu,nes sako,kad opelio 2.2 velenai ,ir taip luzta,o po ciupo tikimybe dar didesne,tai tegul buna,kaip yra.Mano dukra savo vechtrai ciupavo,jai vis truko jiegos,nors motoras 2.2-92kw jai buvo mazai tipo traukos,issiciupavo, gyvena vokietijoja,nuo mano kiemo iki jos kiemo 1300km kuro atzvilgiu tapo ekonomiskesne,ant sio atstumo jai reike maziau 20lit dyzelio,taip variklis tapo gyvesnis,trauka jauciasi stipriai didesne,bet prie ciupo nerekomenduoja vazinet mazom apsukom,arba vaziuojant aukstesne pavara,mint gaza,nes tikimybe, nuluzimui alkuninio,taip isaiskino ciupuotojas,nu ji vazineja didesnem apsukom,viskas but gerai,bet prasidejo nauja beda,pradejo putimas slangas, povaliai stum ausinimo skysti,mes ytarem kad nuo kilovatu kelimo,nes esu girdejes jau ne nuo vieno,kai po ciupo pradeda skysciu varymas lauk,nors mano kaimynas ir vechtrai ciupaves,gal koks trecias metas,jam dar nieko,nors jis jos negainioja,vazineja trumpais atstumais.
Sako, kad alkūniniai lūžta, bet ne viena pažystu kas su opel 2.2 matoru važinėja, nė vienam dar nelužo, aišku nečipuoti. Manau greičiau siurblys užlinks, nei alkūninis, nes siurblys jau ne vienam užlinko
O kokiu metu ir kiek mazdauk kainuoja toki?
7ltr tai nedauk dar, net labai.
Buvo mazda tai 11 imdavo 2.5tdi
Virsininkas turi kia sorento 2,5tdi, tai 12l sriaube.
As vis pagalvoju kad man reiktu po miskus kazkokio dzipuko bet vien del kuro sanaudu atsisakau. Nes ce pas visus ka pazystu tai nemziau 10l sriaube. Man biski per skaudu butu nuo dabartiniu 6ltr ant 10l persokti. Tai vis taip ir joju su tuo savo supuvusiu mersu..
Mes už savo prieš 5m parvaryta iš vokiečio 10500LT mokėjom. Dabar gali ir už 1200€ nupirkt, bet remonto toks jau reikalaus, o iš vokiečio parvarytas +- 2500€. Šiaip man asmeniškai dyzelio suvalgo iki 10l priklauso nuo nuotaikos Astra 2.0 74kw turiu tik aš su ja važinėju tai 6.5l/100km
mano grand cherokis 2.5 iki 10l jeigu jau vaziuoju kur keliu nebera. o jei tvarkingai tiesiojoje iki 8 l.
O tai tiesiojoje koki greiti laikai?
O kaip cherokis eina? Kaip laiko?
Skardos puva kaip merso?
Ten merso variklis?
4x4 mehaniskai valdomas ar elektra?
Paletintojas yra?
Reduktorius nors vieno tilto blokuojasi?
Aciu
pas mane zj 1998m tai variklis chryslerio turbut. puva bet tik slensciai jau naujus sudejau. visada 4x4 priekis 50 ir galas 50. jungesi tik paletintojas. priekis neatsijunge. galinis tiltas blokuojasi.
Tiesiojoje 90-100 laikau.
O tai visai nieko. Man mehaniniai sujungimai patinka labiau nei ten kokios elektrines nesamones.
Bet jei puva slenksciai tai nelabai jau mane zavi. Visos mano turetos masinos mego puti tai jau uzkniso.