Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > tkr 7h2 |
d240variklis, turbina pucia nepilna 5psi maximaliai apkraunant. o stovint vietoj 0 ar tai normalu?
Data: 15-03-2017
Įdėjo: belarus
Dydis: 800 x 600 pikselių
Failo dydis: 30.56kiB
Komentarai: 33
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7593
Data: 15-03-2017
Įdėjo: belarus
Dydis: 800 x 600 pikselių
Failo dydis: 30.56kiB
Komentarai: 33
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7593
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Tai gal per didele jam? man rodos šešta stovi ant d245
pamirsau pamineti, jog asele kliba kazkur 1mm isilgai, ir radau tepalo pedsaku ant sparnuotes. ji ejo per intercoleri, nesukeldavo jokio spaudimo. pajungiau tiesiai i varikli, siek tiek atsirado, pratekejimo nera.
Dėk Audinės,kintamos geometrijos,variklis sužvėrės,o tokios ruskos turbinos,jų našumas menkas,daugiau bėdos,nei naudos,o ir pinigai dar kokie,audės už 100 eurų naudotą šrote gerą galima nupirkt,dar valdymui slėginio valdikio reiktų,tas kokia 20 eurukų ne daugiau,variklis galios įgauna,jaigu lyginant su TKR turbokompresoriais,tikrai įspūdingai,net pūtimą reik apribot,antraip baigtūs varikliui blogai
o kaip turbinos cekiskos? aciu mune uz minti
;)
Tam bielkiui turetu tos 7 per akis but... Tik kuro duot reikia, o slegis bar matuojas ne psi, gerai paturbintam ant tenpimo0,7atrodo pucia, bet galiu ir klyst
Tai kiek kumeliu dadejo Jumzui? kokia 10%?
kazkaip ydomiai, per intercoleri turetu variklis astresnis but, ir ta turbina turetu ypust... gali buti kad per ploni vamzdziai?
TKR6ta jumze ant pilnos apkrovos,ariant,kultivuojant iki 0,6 bar.slėgį keldavo,sumontavus VNT20,užvedus,gerai kad iškart daug gazo nedaviau,indikatorius išprodėjo,apie puse gera gazo iki 2 bar kėlė,gesinau,valdymą pakoregavau,palikau maximaliai iki 1.2,daugiau nekeltų,dirbant varikliui ant vadinamų laisvų apsukų 0,3 bar slėgį laikydavo.Jėgos turėjo kur kas daugiau,atsirado kita bėda,su tiek galios,jau sankaba buksuodavo,nėjo pilnai galios išnaudot,nematavau,nes neturiu tam galimybių,bet palyginimui su TKR6tuke,VNT20 kaip diena nuo nakties,ir balsas kardinaliai variklio pasikeitė,ruska kaip švilpynė buvo,o ana,malonus šniokštimas,toks gazo padavus,vos girdis švilpimas,daugiau šnypštimas,reiktų kada ką turbint,į ruskas visai net nežiūrėčiau,tik automobilines rinkčiaus.
o negali but kad ji tau perdidele ir delto jinai normaliai neuzpucia, turetu max iki 1 bar uzpust.. isilgai kad kliba tai nieko baisaus..
pas mane ir atsirado ir skersinis klibejimas apie 1mm. kas per turbina vnt20? as nezinau ar verta tiek daug perdarineti.. cekiskos turbinos geresnes arne? pas mane 0.34 baro pucia pilnom apsukom ir maksimaliai apkrautas. tad as nezinau kur tas oras iseina... stumuokline grupe ir gilzes d260. bet nemanau, kad reiksme turi
Nuo Audi A6C5 110KW to v6 niekam tikusio variklio.
pas ja elektroninis valdymas ane? jos pajungimas kaip ir rusiskos ane?oro padavimas intercoleris variklis ismetimas ane?
garrett vnt 20 automobiline turbina..
interkuleris yra pas tave?
taip yra, per ji rodykle isvis nekyla, beje pamirsau paminet, dirbant laisvom apsukom susidaro vakuumas.
Mašinoj ją valdo kompas,montuojant į traktorių,keičiamas geometrijos valdiklis iš to mandresnio,į paprastą mebraninį,slėginį,berots nuo audi 80 vadinamos liaudyje<bulkos>į jį slėgį šlangute pajungi iš traktoriaus įsiurbimo kolektoriaus,eiga reguliuojasi jo trauktute,kiek nori bar,tiek padarai,pasukes traukutę pavyzdžiui iki 1 bar,iki jo mikliai dakels,toliau valdiklis,esantiems kreiptuvams apie sparnuotę pasikreipt neduos,kad pūstų daugiau,yra video Youtubėj,jai yra pageidaujančių,galiu linką įdėt.
tai jam oro neuztenka jai vakuuma daro
Kuro siurblio neveziai tvarkyt? nebus kad kuro nera ir jos neisuka??
https://www.youtu...HC1MUDsn84
kiek turi pūsti tvarkinga kintamos geometrijos turbina ant laisvų sūkių?
laisva eiga visose auto su VGT slėgis laisva eiga sutampa su barometriniu slėgiu tą dieną (960-990mbar).
apie klibejima; skersinis nieko baisaus, o isilginio isvis negali but.
Na, Valdeli, ir parašei aukštom materijom "ne dlia srednix umov" tiesiai šviesiai: Nepučia!
Nu, žmogus norėjo pasakyt, kad varikliui dirbant tuščiąja eiga įsiurbimo kolektoriuje oro slėgis bus +-toks, kaip lauke
kuro siurblys vestas reguliuot juoda duma pucia
Pas mane irgi i mtz ideta garet vnt 20 su oro srauto reguletorium sureguliuota kad pustu 0,8bar, tai 0,8 pucia jau nuo puses apsisukomu, efektas tikrai geras su masinine turbina, presa suka daug lengviau.
Alvydai, Marko parašiau konkrečiais skaičiais. Mane asmeniškai pribaigia kalbėjimas be skaičių. Nėra konkretumo. Kai padirbi su žmonėm netrumpą laiko tarpą tai melavimas (na ar tiesos nesakymas) ir konkretumas įgauna aukso vertę....
Iki 1,2 baro Sigi dar gali drąsiai pakelt,išbandyta,dar iki pusantro gal būt galima,jau daugiau,yra rizika,kad ką neprapūstų,ko nereikia.Man ji ir patiko,nuo mažų apsukų,jau duoda apčiuopiamos naudos,ant turimo šiuo metu,ir kirba mintis,pakeist orginalią į tokią
Teorija lieka teorija... Pajungus manometra ką parodys? Nuvažiavus į pajūrį arba pakilus keleta km. į kalnus atmosferos slegis keisis, o čia pasiskaičius gali pradeti ieškoti tų 960 mbar.
Alvydai yra teorija ir yra teorija su daug praktikos kasdieninės taigi kalba vyksta iš praktikos. VGT turba laisva eiga nieko nepučia. nei kalnuos, nei pajūry, nei po žeme. Jei geometrijos mentelės pritrauktos, pūsti pradeda nuo maždaug 1200aps/min, traktoriuj pradės užsipūtinėt gal nuo 1000aps/min ar net dar anksčiau, kadangi išmetamų dujų srautas didesnis nei lengvikės. saugus slėgis gal apie 1,3bar turėtų būt, žodžiu Munė va jau iš praktikos irgi paporino.
Va dabar parašei Visiems suprantama kalba
Čia samadielkos, čia visi mėgsta trumpai, drūtai ir aiškiai . O dėl skaičių pilnai sutinku, jie padeda susikalbėti
Būtent, Martynai,