Žiūrėti foto
Foto albumai > Staklės/įrankiai > Tekinimo stakles |
Nesenei isigytos
Data: 03-05-2017
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1400 x 840 pikselių
Failo dydis: 442.54kiB
Komentarai: 39
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10899
Data: 03-05-2017
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1400 x 840 pikselių
Failo dydis: 442.54kiB
Komentarai: 39
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10899
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 0% | [Nėra balsų] | |
Labai gerai | 100% | [1 Balsas] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
Dorai dar ir nedirbau su jom, irankiu beveik nulis tai dairausi gal koki kibira gausiu kur nupirkti papigei.
Cia dar vienas zaislas paimtas is metalyno, tipo veikiancias buvo ir i darzine numestos pries daug metu, laidai peliu nukapoti, bet gal kada prieisiu atgaivinsiu jas.
Laisvalaikio žudiką ir Darius įsitaisė,čia žmonai baisiau,nei meilužė
Kad ir reikia prie to ukio visko, o kaina pas tekintoja nuejus ir nemaza.. Kas ten per lempute i tekinimo stakles dedas, imanoma dar tokiu gauti? berods 24v jei neklystu?
Gal kas tokias grezimo stakles ciupineja? idomu kaip ta galva turi kilnotis ar ne, nes laidu tai raizgalyne o kam ju tiek nesuprantu.
Žentuko panašios,ten tų laidų,del to,kad yra automatinė špindelio pastūma,dar gali būt kad ji veikia nuo kokių 24 ar 36 voltų.Yra Dariau,senukuos tokių lempučių pirkt,elektros skyriuose,vadinas,žemos įtampos lemputės,tu pirma dar testeriu įtampą patrone įjunges pamatuok,gali būt ir 36V,maniškėse,tekinimo staklių lempa 36,o prie gręžimo aparato,ant tų pačių staklių 24V
Reiktu gal koki elektrika pabandyti pasnekinti, gal paziuretu kas cia per do sistema, jei bus kas nukepe turbut daliu ir nelabai eis gauti...
Daliu gausi. Kiek matosi jos ne deficitines. Metalynuose tokiu el dezese nemazai pasitaiko...
Elektrikai tures tu senienu. Manau pajungs be problemu, jei kas bus negerai.
Dabar tik išdidinus el dėžės nuotrauką,matosi ne tik magnetiniai paleidėjai,šiluminės rėlės,bet ir transformatorius,vadinas jisai skirtas bus automatinei pastūmai,jos valdyme bus 24V arba 36V,nieko čia tokio deficitinio el sistemoj nematau,viską pritaikytai iš paprastos ruskos el spintos,ko gal neturėtai,tai trafo,jaigu jis būt defekt,tokį ir nedeficitas gaut,o pasigilinus,jai žinių nors minimum galvoj turi,ir pats susijungtai,kitu atvėju,bet kuris elektrikas,tokį reikalą sutvarkytų.Čia primityvi anų laikų visa sistema,nieko sudėtingo,elektronikos šiuolaikinės joje nėr.
čia 1A135 gręžimos stklės. liuks/ pats tokių arba 1n135 dariausi. špindelio pastūma grynai mechaninė. ten taip sudėtingai kažkas kito padaryta. na yra reversas ir galinukai, bet aniem tiek tikrai nereikia. jeigu jau neis pajungti tiesiog dėsi pagrindinį motora per viena automatą "į priekį" ir viskas. visą tą dėžę velniop.
Man tai svieciasi kad pati galva turetu elektra kilnotis, bet gal ir klystu, kirba rankos pameginti pajungti, bet dabar garaze bielkis paskleistas tai neprieinu, plius technikinis visiem lauzam ant nosies.
Del modelio klysti cia 2A125
a, truputį mažesnės. fasonas ten jų trejų buvo vienodas. o kad galva el. kilnotūsi - labai abejoju. kiek jų teko matyti nei 1a135 nei 1n135 el. nesikilnojo (o gal irgi neveikė) - tik ranka. nuo staliuko rankena pasiėmus ir į kita lizdą uždėjus.
o lemputė į maniškes 1k62 - 12V. gal ir pas taviškes taip pat.
Siandien pajungiau tik matora, tai matoras sukas, uzmaitinus kur priklauso neveikia. Kitas dalykas is pirmo zvilgsnio per greit sukas, atrodo ir visas pavaras pramaigiau bet visumoje per greit, taip svieciasi kad bus skyvai ne orginalus.
gal motoras kitokių parametrų uždėtas. man atrodo ant šitų staklių jis būdavo tokios specifinės išvaizdos, lygiu korpusu.
kurioj tiksliau šilutės parapijos vietoj randiesi?
Tarvydai, turetum tokius zinoti. Jei tiketi is foto tai sicia skirtingu dydziu, pas mane vienodi http://www.ebay.c...1698411972
Del variklio tai neatrodo kad kazkas jau labai burta butu, bet aisku nezinosi..
aa tai apie tave ir girdėjau, kad įsikūrė garažiuks metalo darbams. aš ten vis atvažiuoju pasėti keliem piliečiam.
o motoras, kiek pas tave įžiūriu tai mebe orginalas. ebay nuorodoj - taip. gal stakės kur nors prie medienos darbų dirbo tai ir sukeltos apsukos.
Tokiam vaitiekui jauciu seti varai.. Bet yra lygtai ir tokiu matoru kitose foto tai nelabai ten teina suprasti. Tiek as su tuo metalo apdirbimu teuzsiimu labiau del saves viska tempuosi, liga o ir laiko tam maza uki turint.
Apacioje siurblys emulsijai turejo buti kiek issiaiskinau del to ir tas transformatorius jauciu pastatytas. Issitekinau didesni skyva dabar su sukiais kaip ir gerai turetu buti.
Koki akmeni naudojat kaltam galasti, nes ziuriu kad su esamu sunkiai ikandu?
mano nuomone tik almazinis diskas. ir kokia 400 grubumo. tada užtektų jo vieno. nes dabar turiu apie 800 turbūt, tai megsta uždegti, pastoviai nuvalinėti reikia. ypatingai jeigu netyčiom juoda metalą prilieti. tad praktiškai maniški tinkamas tik užbaigiamam pagalandymui. o su akmeninias tai reikalas senstelėjęs. minumum 2 grubumų reikia ir vistiek nebus tokios kokybės kai su deimantiniu. bet čia tik mano nuomonė ;]
p.s.nors ptas tokio neturiu, bet labiausiai patiko tai ant diržinio (juotinio) smirgelio. Tik juosta ne su papratu smėliu ,o su keramikos oksidu. raudona tokia, pirštais braukiant švelni kaip koks gumuotos popierius. Bet neržaveikas, visus kietmetalius ir volframo elektrodus ima tai konkrečiai
Tik almazinis,kaip ir Donatas minėjo,o juosta gal ir gerai,tokia neesu mėgines,jaigu reikia daugiau kalto nugaląst,ištrūkes nemažas kampas kietmetalio,korpusą imu,arba bulgarka,arba ant akmeninio šmirgelio,o jau kaip užgalast belieka tik kietmetalį,ant deimantinio.
Reikes pasidairyti nusipirkti kada prie progos.
Kitas klausimas nes ziniu maza dar prie tu stakliu, daleiskim issitekinu didele saiba i kuria reikia vienodu atstumu isdestyti sklyles, nuo centro atsimatuoju kiek reikia ciut su kaltu pasidarau grioveli, kad grazto smailumas isistatytu greziant, taciau kaip atmatuoti vienoda atstuma tarp skyliu, zinau kad tekintojai ji issidalina tolygiai cia su tom paciom staklem ar jau kazkokio mandresnio dar prietaiso reikia?
Tekinimo staklėse?nebent kaltu įbraukt nedidelį griovuką,gausis apskritimas,tik reik tiksliai prisimest,kokio deametro jo reikia,bet ir tada bus tik pavyzdžiui būsimom skylėm,tarpas tarp jų,centrai,reiks dar tą apskritimą dalint,o jau čia čiut ne geometrija,tokie dalykai,kaip flanče išdėstytos tiksliai skylės,padaroma be didelės matematikos,ant pasukamo stalo,ar dalinimo galvutės,jaigu nusimato ateityje tokio pobūdžio gamybos,pasukamą staluką įsitaisyk,kurį prisitaisysi,prireikus ant gręžimo staklių.Keturias skyles,dar baika tam įpjautam griovelį sugaut,kampainiu susimeti,bet pavyzdžiui 5kias,ar daugiau,jau reikia skaičiuot.
kaip išdalinti skyles ant apskritimo? ant 1K62 nusiimk galinį dangtį ir ant špindelio veleno rasi diską išdalintą į 60 lygių dalių. atsisuk 0 prie atžymos brauki su kaltu ant detalės pirmą brūkšniuką ir t.t.
kaip žinia 60 dalinasi iš beveik visų sveikų skaičių kuriu galėtų prireiktį skyles išdėtant. tarkim 4 skylės - kas 15 padalų. 5 kas 12. 10 kas 6 ir t,.t. manau bus viskas aišku nes čia labai paprasta. sunkiau yra tiksliai apskritimą užsibrėžti. čia galima labai greit prigrybaut milimetra šen ar ten.
Pas mano nėra tokio navaroto,o mažum yr,tik neatkreipes dėmesio,būt gerai..............
mune, kiek žinau, ant antro galo. po tom apsaugom tik 1k62 ir teturėjo. visos kitos normaliai - prie pat špindelio. jeigu ten nebėra, tai greičiausiai nuraktas.
Ka toliau reikia zinoti ir moketi norint pradeti bent parasciausia sriegi issipjauti? Kiek zinau kazkokia sriegiu lentele turetu buti, imonoma ja kur gauti?
Ant tavo staklių lentelė dar įskaitoma? Jeigu taip, tai daugiau kaip ir nieko nereikia. Na dar nevisiškai išbliautas pagrindinis špindelio guolis būtų privalumas. Antraip, kaip ir su atpjovimo kaltu, labai plokšteles laužys. O daugiau - youtube arba, kad kas nor parodytų, nes papratai papasakoti tekstu nelabai ir išeis.
Nors galima ir pabandyti užrašyti kelis punktus:
- aišku pasiruošti sriegio vietą ir įgilinimą už jos (release gap). na vietą, kurioje bus stabdomas špindelis/atitraukiamas kaltas.
- nusistatyti tikslų kalto kampą .( 0° ar 90° kaip jau kam patogu, bet esmė aiški)
- (kalbam apie 1k62) įsijungti patį sriegimo sraigtą, išilginę pastūmą įjungti nuo sriegimo sraigto, pasirinkti teisingą sukimo kryptį, žingsnių diapazoną (yra du), ir galiausiai žingsnį ant lentelės ir bandom sriegti.
O toliau krūva niuansų, iš kurių kelis galima ir užrašyti:
- kuo tepti kad nesigautų atsišerpetojęs sriegis? Seni diedai sako kad lašinais, kiti kad triušio taukais. Nebandžiau, bet naudoju neskiestą emulsijos koncentratą. pusiau su velniu.
- ką daryti jeigu iš vieno karto užpjauti sriegio neina, o tenka gražinti kaltą ir vėl sinchronizuoti su sriegio pradžia? kartą sujungus pastūmą su sriegimo sraigtu, jos nebeatjungti, o atitraukus kaltą atsukti antgal špindelį tiek kiek reikia.
- ir taip toliau iki tobulybės....
Na o po krūvos nulaužtų plokštelių, sugadintų ruošinių - galiausiai viskas stos į savo vietas ismoksim sriegti su kampu pasuktu kaltų laikikliu ir kaltą gilyn paduodant mažaja pastūmėle. ir t.t.
Ta pastuma meginau jungineti tai kaip ir vaziuoja.. ta lentele ant tos didziosios rankenos kaip ir puse bedos, tik keliu parasymu berods neina iziureti.
Tas uzbaigimas sriegio, tai tiesiog ruosini daugiau biski nusitekinti ir viskas? O ka daryti jei tiesiog reikia kaip baciokui probke padaryti, turbut nelabai ir iseis sustoti visada vienoje vietoje?
Noreciau meginti stabdziu disku masinai nusitekinti ka reikia zinoti tekinant kad nesugadinti ju?
Pasiimti į patroną už lygintos,lygiausios vietos,jai leidžia kumšteliai,per centrinę skylę,veržti kumštelius,remti varžtų susukimo plokštumą,į kumštelių plokštumą,čia tiksliausias disko įstatymo būdas,prieš pradedant tekinti,susiveržus patrone,pasitikrinti ar pristūmus sūportą peiliu ir sukant špindelį be pavaros ranka,arba vietoje peilio,jai turi,įsitvirtink indikatorių,ir jo pagalba,tokiu būdu,kaip minėjau peiliu,prasukant ranka,žiūrai ką rodo indikatorius,toliau,nutekinimas,abi puses reik nulyginti,neišėmus iš patrono disko,tai yra,reiks ir kitos pusės tekinimo atbulo,kaip aš sakau peilio,įprasti būna dešininiai,o reiks dar ir kairinio,toliau,garantuotai diskų įpatingai pradžia,bus ne tik parūdiją,bet ir prideginta,užsigrūdines metalas,velniškai sunkiai įkąst jį eina,siūlyčiau apmušus rūdis,nuėmus veik visą tą pradinį sijoną,išsiimt ir persigalast peilius,tada jau dabaigt pratekinimą nulyginimą galutinai.
Dar ko gero reiks pažaisti su sūporto,peilio laikiklio kreipiančiąja,turėsi atsileist,ir kairėn kaltų laikiklį daugiau pastumt,tik pastūmes,vel gerai ją užfiksuok,kad neliktų klibėjimo,laisvumo.
Dekui, bandysiu kada po svenciu uzsiimti situo reikalu.
pagal viską, stabdžių diskų negalima tekinti ;]] bet kurioj TA stoty taip pasakytų.
o šiaip stato ant centrų, o ne į patroną. kadangi tokio dydžio centrų neturiu, o patronu nepasitikiu. tai darau kitaip: į keturių kumštelių necentruojautį patroną metu seną stebulę, ja atsivarinėju kur reikia palei indikatorių ir toliau lieka tik diską prisukti. neturint tokio patrono, galima ir kitaip sužaisti: į standartinį imt belekokio metalo gabalą ir aptekinat imituoti stebulę. na kad diskas normaliai sėstų ant centrinės skylės ir turėtų kur atsiremti. savrbiausia: NEIŠIMINĖTI iš patrono tos imitacijos. kai jau galiausiai diskas sėdės tiksliai ant centrinės skylės, liks bent per vieną ar dvi skyles biški prisukti. taip įdedant pliusas tame, jog tada galima neišimant iš abiejų pusių apdirbti, ir tikrai nebus nuo centrinės skylės pabėgę niekas.
Jaigu patronas pipiec,neturi kumšteliai jame tikslaus suveržimo,tada mano būdas netinka,mano staklių patronas geras,stabdžių diskų,nemažai tekę nulyginti,ir savų mašinų pasidarau.
Apžiūros metu neretai nustatoma, kad virš leistinos ribos sudilę stabdžių diskai. Jei stabdžių diskų nusidėvėjimasiš kiekvieno šono didesnis kaip 1 mm, patariama pakeisti juos naujais. Stabdžių trinkelių antdėklų storis, turi būti ne mažesnis kaip 3 mm, jei gamintojo nenurodyta kitaip. https://www.karal...nformacija tekinkit tekinkit. dar neuztaiket ant vyruko su slankmaciu duobej, as jau
Vares TA Mariampolėl ir Mažeikiuos. Tiek ten tiek ten pažiūri, jei užėdos per dideles (Mariampolėj dar ir pamatavo su slankmačiu) pasako arba naujus dedi arba apsitekini. Ne viens nesakė kad negalima tekint. O dėl kaladėlių jau pora kart buvę kad jie nemato vidinių kaladžių, pora kart praėjau su vidinėmis visai sudilusiomis nes išorinės dar buvo padorios. (Papraščiausiai nematė). Užtad susidurt teko pas suvalkus su tokiu koriozu. Varant automobili isižlibino kad yra parkopo razete, sako uždek. Neradau kur pakištas ir nepraleido kaip rimta problema. Parvažiavau namo uždėjau ta parkopą vietiniai pakraipė galvom kas čia per čiūdas ir pasibaigė tuom. Vat ir suprask žmogus
Rašoma, kad ''patariama pasikeisti '' Patarimas manau nera pareiga. Praejusioje mano auto TA buvo ivardintas didelis trukumas ; nutrukusi rozetes dangtelio spyruokle, tai va. Net tikrino ar rozete veikia, saugos diržus ištampe...
Pirma baigiantis apžiūros galiojimui,užsuku pasitikrinti,ką reiktų remontuot,naujai apžiūrai,konrečiai kas liečia stabdžius,tikrinant pakabą,atkreipia dėmesį kokiu per diską pločiu kaladėlės dirba,ar diskai neišvagoti,matai sako,kaladėlių esama darbinė zona,ne visu pločiu gula,diskus reik lyginti,arba keisti naujais,tokių cirkininkų mūsuos tikrai nėra,kad lieptų diską pakankamo dar storio nauju keist,aišku,jai bus lukštas likes,ir pačiam jasna,kad nesaugu toliau eksplotuot,perki naujus ir keiti,bet jai mėsos ant jo į valias,nulygini ir kaip naujas.
Sadvyla kaip suprantu jum tamsta saugos dirzu patikrinimas nebutinas? gelezine logika eilini karta sveikinu
Negerai supratai, kolega, VISKAS BŪTINA