Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 18

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > T-40Am varikliai Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
T-40Am varikliai
Sveiki, sužinojau nesenei, jog T-40 turi du variklius D-37 ir D-144, veinas turi 37ag, kitas 50ag. Tai gal kas nor žino kuom jie skiriasi, gal D144 varikliai ėjo nuo tam tikrų metų? Nes norisi sužinoti kiek manajame katine yra arklių :)

Data: 16-08-2017
Įdėjo: T-40AM
Dydis: 700 x 394 pikselių
Failo dydis: 534.57kiB
Komentarai: 4
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 5753
fh13 · 17-08-2017 18:58:24

kazkokiam rusu tinklapi radau. ''Сегодня дизельный двигатель Д-37 выпускается ОАО "ВМТЗ" под маркой Д-144''. taigi cia vienas ir tas pats motoras.

fh13 · 17-08-2017 19:33:14

dar; Д-144/Д-37 44,1KW[60a/g] prie 2000aps/min, 36,8KW[50a/g] prie 1800aps/min, 27,23KW[37a/g] prie 1500aps/min. tokius skaiciukus gamykla raso.

T-40AM · 17-08-2017 21:01:03

Aš kiek skaičiau, tai tie varikliai vienodi, bet išgauna kažkaip skirtingai ag: 37 ir 50. Ir rašė jog tipo D-37 varikliai buvo tuose kur su apvaliu kapoto priekiu buvo, o D-144 su kvadratiniu kapotu.

DzDonce · 17-08-2017 22:23:08

d37 dar buvo prie SAK suvirinimo generatoriaus. turėjau tiek 37 tiek 144 dalių tai biški liejimai skiriasi vietomis, d 37 galvutės vožtuvai buvo abu vienoj plokštumoj/ d144- ,bent pas maniškį, vienas čiut įgilintas. dar kažkodėl nuo d37 abiejų kolektoriu nėjo uždėti ant d144. per daug ten nesigilinau bet vaizdas buvo toks kad 144 plačiau cilindrai išdėlioti ir paskutiis prisukimas apie 10mm jau pro šalį buvo. bet sakau, kame ten iš tikro reikalas nesigilinau, gal brokas, gal kas nors kito. o kaip fh13 ir sakė pagrindinis skirtumas alkūninio apsisukmai. vienas sukasi 1480 kitas 1820.

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Samadielkos.Lt Chatas