Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > T-40Am varikliai |
Sveiki, sužinojau nesenei, jog T-40 turi du variklius D-37 ir D-144, veinas turi 37ag, kitas 50ag. Tai gal kas nor žino kuom jie skiriasi, gal D144 varikliai ėjo nuo tam tikrų metų? Nes norisi sužinoti kiek manajame katine yra arklių :)
Data: 16-08-2017
Įdėjo: T-40AM
Dydis: 700 x 394 pikselių
Failo dydis: 534.57kiB
Komentarai: 4
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 5753
Data: 16-08-2017
Įdėjo: T-40AM
Dydis: 700 x 394 pikselių
Failo dydis: 534.57kiB
Komentarai: 4
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 5753
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
kazkokiam rusu tinklapi radau. ''Сегодня дизельный двигатель Д-37 выпускается ОАО "ВМТЗ" под маркой Д-144''. taigi cia vienas ir tas pats motoras.
dar; Д-144/Д-37 44,1KW[60a/g] prie 2000aps/min, 36,8KW[50a/g] prie 1800aps/min, 27,23KW[37a/g] prie 1500aps/min. tokius skaiciukus gamykla raso.
Aš kiek skaičiau, tai tie varikliai vienodi, bet išgauna kažkaip skirtingai ag: 37 ir 50. Ir rašė jog tipo D-37 varikliai buvo tuose kur su apvaliu kapoto priekiu buvo, o D-144 su kvadratiniu kapotu.
d37 dar buvo prie SAK suvirinimo generatoriaus. turėjau tiek 37 tiek 144 dalių tai biški liejimai skiriasi vietomis, d 37 galvutės vožtuvai buvo abu vienoj plokštumoj/ d144- ,bent pas maniškį, vienas čiut įgilintas. dar kažkodėl nuo d37 abiejų kolektoriu nėjo uždėti ant d144. per daug ten nesigilinau bet vaizdas buvo toks kad 144 plačiau cilindrai išdėlioti ir paskutiis prisukimas apie 10mm jau pro šalį buvo. bet sakau, kame ten iš tikro reikalas nesigilinau, gal brokas, gal kas nors kito. o kaip fh13 ir sakė pagrindinis skirtumas alkūninio apsisukmai. vienas sukasi 1480 kitas 1820.