Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 12

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 675
» Naujausias narys: ramas
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Aš galiu padėti
My status
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Reklama
Shoutbox
You must login to post a message.

18-10-2017 21:28
6 begiu trukem didesniu nelabai ir patrauksi + dar kaip taip slapia ir lekstes skolintos

18-10-2017 20:45
Geras daiktas tik ne tokiam greiti,turiu tik 2 sekcijų,išmetimas į vidų,kad nebutu kalno pakabinau valke apie 80kg su privirintais kaltais,tai 10-15 km/h išvarto gražiai.

18-10-2017 20:29

15-10-2017 18:30
tas pats ir pupos ir žirniai abi kultūros azota kaupiančios

15-10-2017 06:25
Pudimus ir aš apsejau,bet yra kas neapsėjo,zirniena reikia apset arba palikti raziena iki 12.15 o dėl pupu nežinau.

14-10-2017 19:35
Mano pudimai jau seniausiai apseti. Po pupu ar reikia ka daryt ar reik apset?

14-10-2017 19:10
Tarp kitko pernai pasejau apie 10.15-20 ir tada prasidėjo lietus ir poto usale,na gruodį sušilo ir sudygo ir daug ne investavęs apie 4pririnkau

14-10-2017 19:06
Na entoni spręsti tau nes tai jau loterija,nebent turi įsipareigojimą kaip kad mano pudimai buvo kuriuos privalai apsėti iki 11.01.

14-10-2017 17:58
Sveiki, ar apsimoka kazi set dar zieminius kviecius ar jau nebeapsimoka?

14-10-2017 05:07
Kas taip sake? Juokas

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > Purškimas nuo žuolių Sekanti foto Paskutinė foto
Purškimas nuo žuolių
Ražienos jau nupurkštos nuo žolių, belieka laukti iki kol bus galima arti. Ta proga ir pora klausimų: esu girdėjęs jog kiti rudenį prieš pavasarinę miežių sėją barsto dar kažkokių trąšų geresniam augimui. Tėvukas mano visados tik vasarą paberia salietros r daugiau nieko, taip sakant iš laukų nelabai ką ir iškulia. Tai klausimas būtų ką barstote miežių derliui didinti rudenį prieš ariant, prieš sėją, po sėjos ir t.t.? Antras klausimas tai toks labiau pamastymui, kažin ar katinas viltų 800litrų purkštuvą, ta prasme ar nekeltų pilna talpa priekio? Dėkoju už atsakymus ir laukiu diskusijos.

Data: 11-10-2017
Įdėjo: MTZ505
Dydis: 2000 x 1125 pikselių
Failo dydis: 222.3kiB
Komentarai: 23
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 1171
Juozuks · 24-09-2017 21:56:06

Nezinau kaip kiti, bet pries arent rudeni nieko nebarstau, bet pavasari pries seja 250NPK ir 200salietros ir viska uzkultivuoju, ir paskui dar ~80kg salietros ir viskas mieziu tresimas baigtas. Faktiskai viska atiduodu pres seja. Taip pat ir vasarinem kvieciam tik kvieciam antra karta tresiu 250-300kg salietros.

MTZ505 · 25-09-2017 11:53:45

Ir kiek pavyksta prikulti iš 1ha?

Tankistas · 25-09-2017 12:28:56

Priekio kėlimą išspręst nesunku su papildomais svoriais. O dėl trašų skaičiuok ar jos tau atsipirks, skaičiuok kiek jos kainuos, atsižvelgiant į žemės našumą primesk kiek bus didesnis derlius ir ar gausi iš to naudą;). Neatmesk sėjomainos naudos kai žirniai ir visi kiti augalai, galbūt yra galimybė sėti rudeni garstyčias, arba kaip isėli metams dobilus, po metų dviejų užarti. Sakant žiūrėk į savo galimybės ir dūmai fedia dūmai CHAS

Raimundas852 · 25-09-2017 18:16:04

Kokia keliu ukininkas ukinikauja,jai ukis misrus tai kazkiek galima naudot trasu atperka,jai gryn komercija, trasos butinos,atperka ,uzdirba,bet jai savo reikmem tvartelio,geriau ju nedet.

mune · 25-09-2017 18:31:20

Trąšos atperka,viską Raimundai,tiek savo reikmems auginamoms kultūroms,tiek pardavimui auginant,nafik žagrę kišt į žemę,gaišt laiką,degint kurą,jaigu atėjus brandai ir paspaudus del trąšų,kult gružesJuokas,iš hehtaro po 2-3 tonas?kaip galima nors ir minimum kad ir iki 250-300kg į ha įbert ir kult po 4-5 tonas iš ha,turint gyvulių,daugiau žemių,pievom lieka,mažiau tenka ariamų laikyt,ir iš tų mažiau,pasiimt tą patį,patrešus,kaip kiti iš dvigubai dirbamų daugiau,gauna netręšus,arba pabarsto,kaip kunigas per bažnyčią su krapinyčia,po 100kg į ha,tai tas pats kaip nieko..

MTZ505 · 25-09-2017 19:20:37

Su salietra kaip kas aišku, bet su tom NPK neteko susidurti, kiek suprantu NOK turi savo pavadinime po tris skirtingus skaičius, kas nusako esamų medžag kiekį ir jų visokių būna. Tai jei gerai suprantu reiktų išsitirti savo dirvas, kad žinoti kokį konkrečiai NPK rinktis ir tręšti?

mune · 25-09-2017 19:30:31

Kompleksinės visapusiškai yra geriau,nes jose yra ne vienos veikliosios medžiagos,o kelių,jos ir brangesnės,aišku siekiant maximalaus derliaus,jau tada jo,atsižvelgiama į viską,lietuvoj bandoma prastumt įstatymą,kad besaikius tręšimus pažabot,aš skaitau,taip ir turi būt,ba kiti,kaip išprotėją,dar sniegai dirvonuos,arba zumpos,klampoja,ir jau beria,ir beria nesveikai,per visus bėrimus iki tonos,tokiems tai jau tikrai reik duot gerai,ne tik per pinigines,bet ir per kiaušinius,į hehtarui max iki pusės tonos,jau čia viršūnė turėtų būt,bet ne daugiaupiktas

MTZ505 · 25-09-2017 19:40:15

Tai kokias geriausia būtų rinktis? Nes gi yra įvairių: NPK 16-16-16, NPK 6-26-30 ir t.t.

monstras · 25-09-2017 21:18:25

teisingai yra įvairiu va tavo išvardintos NPK 16-16-16 pavasarinė traša viskas vienoje granulėje o jau 6-26-30 rudeninė pvz. aš savo dirvose naudoju rudeni su kuo daugiau azoto konkrečiai šiais metais nusipirkau 8-20-30 o apskritai bent karta dirvožemi pravartu išsitirt pačiam lengviau orentuotis bus ką ir kokiais kiekiais naudot

DzDonce · 25-09-2017 22:14:11

rudeni su kuo daugiau azoto konkrečiai šiais metais nusipirkau 8-20-30
. baisus melas ir netiesa Juokas

Tankistas · 26-09-2017 07:41:35

Mune pasiginčysiu, jei žemė nederlinga trašos gali ir neatnešti atsiperkamos naudos. Tada jau reik žaist su dirvožemio pagerinimu ;). Arba pritarčiau monstrui, atlykt tyrimuką ir tada bus aišku kokių vitaminų ir kiek reikia.

MTZ505 · 26-09-2017 12:42:15

Beje, kad nekurti naujos temos, gal kas numabo, kam reikalingas šitas išsikišes dalykas prie priciepo ant t-40?

s26.postimg.org/dh82rrhzt/DSC_0753.jpg

mune · 26-09-2017 13:17:22

Kam Tankistai art,kultivuot sėt 10 hehtarų,jaigų jų netręšt,arba tręšt skūpiai,velyk art,kultivuot,sėt 5kis,ir patręšt,kaip dera<hehtarai įvardyti,kaip pavyzdys>,derlių tą patį duos,ką ir iš 10,ką išleides būsi trąšom,sutaupyta bus ant kuro,laiko,ir padargų dilimo,ir dar liks 5 hehtarai,kaip mano atvėju,apsėt pieva,o iš tos pievos,nušienauju,jai perteklius,produkciją parduodu.

Tankistas · 26-09-2017 14:27:46

O jeigu mune aš "žaliasis" t.y. ekologinių pažiūrų CHAS. Žinoma tavo argumentai svarūs ir sutinku su jais.

lauztuvas · 26-09-2017 16:25:05

Tai jai dar kai mune, pustoni i ha tai dar dar. Bet kai jau apie tona ir + dar belekiek visokiu trucyznu tai jau nekeista kad po to vistos nelesa tu grudu.

sadyvlaaa · 26-09-2017 17:18:23

Ir vištos lesa ir mes patys batonus šlamščiam Juokas
Kas pila daug trašų- tas ir daug kulia, o kas taupo -tas ir nieko gero nekulia. Sakau iš patirties. (dirbu prie trašų ir grudų)

lauztuvas · 26-09-2017 18:32:27

Jo, jo uztai taip ir vezys sienauja , varles dvese, gandrai gandriukus is lizdu spardo, upeliai ir ezerai zaliuoja ir t. t. Juokas O kai kam tai visai gerai.

mune · 26-09-2017 21:08:02

Pustoniais aš netręšiu,250-300 maximaliai į hehtarą jau,nesiekiu,tokio pelno,grūdus auginuos savo ūkio reikmėms,lieka kelios tonos,vietiniams prakalu.

monstras · 26-09-2017 21:40:01

· 25-09-2017 22Geriam:11
rudeni su kuo daugiau azoto konkrečiai šiais metais nusipirkau 8-20-30
. baisus melas ir netiesa deja DzDonce tikra tiesa šiandien didesne dali trašų jau ir išbarsčiau;)

DzDonce · 27-09-2017 23:16:03

cituodamas turėjau galvoje tavo pasakyma "rudenį su kuo daugiau azoto". Arba nesusišnekam arba tu tą azotą pavasarį kažkaip parsineši iš kanalo atgal Lengva smile mano žiniomis azotas yra vienas iš greičiausiai iš dirvožemio išplaunamų elementų ( per sezoną apie 30 cm, kai tuo tarpu kalis fosforas kažkas apie 3). Dėl "rudeninių" "pavasarinių" trašų tai su viskuo čia sutinku, tik užkliuvo būtent ta mintis. ką nors gali ir sukaidinti, manau

MTZ505: foto ten lakiklis tokiai negudriai sudėtingai pūslių, vožtuvų, reguliatorių ir kranų sistemai. kitaip tariant ten turėtų būti oriniai stabdžiai priekaboms. deja Tinkama Tik Išmesti (TTI) kaip monstras kažkada yra sakęs Juokas

monstras · 28-09-2017 19:02:21

DzDonce matyt nesusišnekėjom arba gal tiesiog nedasakiau kodėl su kuo daugiau azoto naudoju kadangi pradėjau smulkint šiaudus o ne sukt ir išvežinėt o kad šiaudų kapojai greičiau suirtu arba fermentuotusi reikalingas azotas šiaip rekomenduojamas azoto kiekis tam reikalui apie 100kg/ha fiziniu svoriu išbarstyt ir apart man kažkaip pagailo pabandžiau su didesniu kiekiu azoto prieš rudenine sėja visai gerai pasiteisino praktiškai šiaudu kapoju neberasta dirbant kitais metais vat ir gaunasi kad rinkt nebereikia iš griovio to azoto jis savo gera darbą atlieka dar iš rudens chy

Raimundas852 · 29-09-2017 11:29:57

azota reike det ant nukultu razienu,ir smulkintu siaudu.geriausias veikimas.arba purksti razienas karbamidu 1h,30kg.

lauztuvas · 29-09-2017 18:22:18

Taip rasa, ale jei zmogui pasiteisnino ir toks varijantas, tai sutaupe viena vazinejima po lauka barstant trasas ant raziejnu.

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.