Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 9

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Lėkščiavimai baigti Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
Lėkščiavimai baigti
Išbandytos kverneland lėkštės, net nemaniau kad taip gerai lėkščiuos. Rėmas paprastas, tvirtas, tik tiek jog svoriu reikia prisideti.

Data: 29-09-2018
Įdėjo: T-40AM
Dydis: 927 x 696 pikselių
Failo dydis: 313.74kiB
Komentarai: 25
Reitingas: *****
Peržiūrų skaičius: 6594
T-40AM · 01-10-2018 11:58:51

Šiaip pamastymui klausimas, kaip manot kas geresnis priešsėjinis agregatas: kultivatorius ar lėkštės? Nes lėkštės atrodo geriau, kadangi pralygina dirvą, labiau sutrupina grumslus, negu kad koks kultivatorius be volu gale. Ir galima gerai išleksčiuoti ražieną, ko pasekoje galima iškart sėti.

-Tadas · 01-10-2018 18:26:21

As manau, kad lekstes kaip ir minejai geriau, jos man labiau universalesnes negu kultivatorius su lekstem gali sutrupint grumstus geriau isdirbti zeme, bet vel gi lengvesnei zemei ta pati darba gali atlikti ir kultivatorius, o moli jau su kultivatorium nesidirbsi nebent volas yra bet ir tai ne visada.

T-40AM · 02-10-2018 05:26:23

Taip lengvesnej pakanka kultivatoriaus, bet jei jau turi lekstes, tai manau visur leksi su lekstem. Nesu žinovas, bet gal kas papasakosit apie bearimine sėją? Kai nulėksčiuoji ražieną ir sėji. Nes ariminė juk palaidoja žoliu seklaa, kad neišdygtu o su lėkštėm taip nepadarysi. Gerai tik jei ražiena be žolių. o jei yra jų, tai įsivaizduoju jog nupurski su glifostatu, suleksciuoji ir ramu?

Tankistas · 02-10-2018 10:04:52

Jei nepaslaptis o kuom tave patrauke ta bearimė technologija?

T-40AM · 02-10-2018 15:53:50

Nepatraukė, tiesiog kad ir nenaudoju, įdomu sužinoti kas tai per technologija. Nes kokį matau joje pliusą, tai tik greitumą. Nukūliai, nuleksciavai, pasėjai. Greita, tačiau ant kiek tai kokybiška? Nes žolių sėklų kaip ir nepalaidoji.

vygantas · 02-10-2018 18:00:54

As griestai uz arima,vienas protingas ukininkas pasake: dyrbk tiek kiek sugebi aparti,na zinoma kai laikas spaudzia viena-kita karta gal ir nieko bet tam ir agregato reikia gero.O kas liecia zemes idirbima tai tik kultivatorius.

T-40AM · 02-10-2018 18:15:50

Kodėl butent kultivatorius, labiau išpurena?

lauztuvas · 03-10-2018 06:09:59

Turiu ir as tokias lekstes. Jom reik kokio volo gale. Kad biski paspaustu, lygiau butu po ju. Ir gylis butu vienodas. Nes kur smeliukas tai eina iki asiu, kur kieciau nebelenda tiek kiek noretusi.
Pernai lekscevau ir sejau tiesiai nes buvo baisei slape ir pastoviai lijo pas mus. Viskas normaliai mano akim. Kad zoliu seklas uzari tai nereiskia kad jos numirsta. Dauguma seklu ramiai ten guli kelis ar keliolika metu kol vel iskyla i pavirsiu ir sudyksta. As vis pamastau- kodel kulturiniai augalai neturi tiek gyvybiniu galiu kaip visokios balandos, usnes ar varputys. Kaip butu lengvau auginti kviecius jei tai bujotu kaip varputis. Paleksiuoji o jis dar labiau zaliuoja jei palieki ir nieko daugiau nedarai. GEras

T-40AM · 03-10-2018 10:15:22

O kažin kokios lekštes geriau: V ar X? Koks jų akirtumas?

lauztuvas · 03-10-2018 15:49:02

maniskes V formo tai daro grioveli vienoij pusej. Bet seip nematau esminio skirtumo. Tiek pas tas tiek pas tas lekstes ant vienos asies ir tiek. Nu bet gal kas turejo abejas, pakomentuos placiau.

T-40AM · 03-10-2018 16:18:10

Šitai pastebėjau, dabar pirma kart kai lėksčiavau su V formos, tai darė viename gale griovį.

dirmukas · 03-10-2018 20:33:20

Kiekvienas renkasi technologija pagal save. turiu laukų kur jau turbut 7 metai plugas nebuves. is pradzių derlius mazejo, bet dabar jau kokie 2 metai vel atsigauna. Del zoliu dideles bedos neariant nera, reikia tvarkingai dirbt ir ju nebus, nupurkst laiku reikia. Ir kuo tuoliau tuo maziau pluga naudoju, itariu kad keliu metu begi isviso atsisakysiu jo, nors vienas jau dabar kokie 4 metai garaze stovi nenaudojamas. rudeni pabandziau set rapsa su Mzuri tai net grazu ziuret kaip dirva atrodo po jos, jokiu uzplakimu, plutu ar dar kazko. aisku jei dirbi kokius 30-50 ha tai nelabai verta investuot i nearimine technologija, nes ukininkavimas nera labai jau intensyvus. nuo 100 jau sakyciau verta pasvarstyt apie tai.

varmas · 04-10-2018 18:55:27

Nu dėl plūgo tai abejoju, ar išeis visiškai atsisakyt.

mune · 05-10-2018 21:08:06

Ateityje toks daiktas,kaip plūgas,išvis išnyks,aišku,smulkiuos ūkiuos,jai tokie apskritai išliks.....be plūgo neapsieisim,bet stambiuos,manau jo neliks.

vygantas · 06-10-2018 06:10:04

kiek jau tu stambiu ukiu yra kurie sau gali leisti toke technika isigyti? juk didziaja dali ir sudaro smulkieji ukiai kurie ars dar ilgai ir nesigailes,o tie kurie prisigriebe tiek kad nebespeja apdyrbti tegul kisa savo €(kosminius) i visokius beariminius stebuklus,o laikas viska parodis kas teisus o kas ne.

vygantas · 06-10-2018 06:15:15

Neisnyks mune tie smulkieji ukiai,gal apmazes kuriuos besociai zemgrobiai vienokiais ar kitokiais budais susigriebs.

Raimundas852 · 06-10-2018 10:50:41

kas dirba per pora simtu dar yra sansas kazkiek isilaikyt,o kas dirba 60ha,ir zemyn jiems neilgai liko,liks tie stambieji,pagal tai spreskim kas tokiom tehnologijom dirbs,tik atsukim laika kokia 15m atgal,ir sulyginkim su sendien,bent as negalvojau,kad krakas kaimui gali taip ateit,jai gyvenvieteja 60 sodybu,is ju keturios laiko karves,kiauliu 10stuku ar eitu suskaiciuoti,vistu keli kiemai turi,o visa kita tuscia,o del ko?del politikos,kuri mus visus zlugdo,prigalvoja reikalavimu,sugalvoja ligas,taip ir nykstam.Taip,kad ner uz ka pirkt padargu sedieniniu,reike tenkintis proseneliu surudijusia zagre.Juokas

mune · 06-10-2018 19:59:07

Raimundas852 · 06-10-2018 10:50:41

kas dirba per pora simtu dar yra sansas kazkiek isilaikyt,o kas dirba 60ha,ir zemyn jiems neilgai liko,liks tie stambieji,pagal tai spreskim kas tokiom tehnologijom dirbs,tik atsukim laika kokia 15m atgal,ir sulyginkim su sendien,bent as negalvojau,kad krakas kaimui gali taip ateit,jai gyvenvieteja 60 sodybu,is ju keturios laiko karves,kiauliu 10stuku ar eitu suskaiciuoti,vistu keli kiemai turi,o visa kita tuscia,o del ko?del politikos,kuri mus visus zlugdo,prigalvoja reikalavimu,sugalvoja ligas,taip ir nykstam.Taip,kad ner uz ka pirkt padargu sedieniniu,reike tenkintis proseneliu surudijusia zagre.Juokas GoodAukso žodžiai Raimundai

vygantas · 06-10-2018 20:44:52

O as kategoriskai nesutinku,va butent nuo tokio mastymo viskas ir prasideda.
,va butu 100h tai gyvenciau, bet ziuri kad jau reike technikos galingesnes o tada jau susitvarkes technikos parka galvoji kad ir visus 150h o gal ir 200h abdirbtum,tada vel nebespeji ir vel reike kasko geresnio ir spartesnio.Taip tymt uz vadziu ir vel is pradziu,tai uzdaras ratas.As tokiu pazystu ne viena ,godumas neturi ribu.Kas puikei ismano zeme ir supranta augala tikrai moka uzauginti gera derliu su minimaliais kastais,vienas toks pavizdys mano kaimynas,jau daug metu dyrba +- 70h ir gyvenaYes

Raimundas852 · 07-10-2018 14:07:17

As vygatas, ir dirbu arti 70h.vienas .bumo metu zmona padeda.skustis negaliu.bet nesiskundime problema.o spaudime is krastu.kai didysis ateina nuominykui pribure.o tas ima ir atiduoda jam.vat im ir atlaikyk.toliau supirkejai prie didziojo taikosi.o mes prie supirkejo.tai didelis skirtumas.toliau is valdzios puse edimas vyksta.ir t.t.kas auginat keleta h savo ukeliui.jus to nezinot.ir neverta diskusija.

vygantas · 07-10-2018 17:21:44

va su situo teiginiu visiskai sutinku,dyrbau ir puikei zinau, cia nepades nei 100h(nebent nuosava)tada ir su 50-70h gali sau buti ramus,visvien kaskiek liks,uzlaus besociai nuomos kaina-isnuomosi jiem ir turi stabilias pajamas.Kai toke nestabili rinka ir nebenuspejami orai tai ir tiem 100 ir daugiau turintiem nepyragai.

mune · 08-10-2018 17:39:13

dirmukas · 03-10-2018 20:33:20

Kiekvienas renkasi technologija pagal save. turiu laukų kur jau turbut 7 metai plugas nebuves. is pradzių derlius mazejo, bet dabar jau kokie 2 metai vel atsigauna. Del zoliu dideles bedos neariant nera, reikia tvarkingai dirbt ir ju nebus, nupurkst laiku reikia. Ir kuo tuoliau tuo maziau pluga naudoju, itariu kad keliu metu begi isviso atsisakysiu jo, nors vienas jau dabar kokie 4 metai garaze stovi nenaudojamas. rudeni pabandziau set rapsa su Mzuri tai net grazu ziuret kaip dirva atrodo po jos, jokiu uzplakimu, plutu ar dar kazko. aisku jei dirbi kokius 30-50 ha tai nelabai verta investuot i nearimine technologija, nes ukininkavimas nera labai jau intensyvus. nuo 100 jau sakyciau verta pasvarstyt apie tai. Javų Dirmuk tiesiogiai į ražieną nesėjii?Tik rapsą?Parodysiu kaip žieminiai kviečiai atrodo,sėta tiesiogine,su giluminiu įdirbiu,angliška sėjama Claydon www.part.lt/img/30bcfae8ffce51433c8b35c5d22991444.jpg

lauztuvas · 10-10-2018 17:20:22

Foto gal koke tos sejamosios is arciau? Aciu.

mune · 10-10-2018 18:41:09

Į gogle įrašyk sėjamos pavadinimą ir rasi,kaip atrodo,lietuvoje dojus joms prekiauja.

mune · 10-10-2018 18:42:03
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nuostabu! Nuostabu! 100% [1 Balsas]
Labai gerai Labai gerai 0% [Nėra balsų]
Gerai Gerai 0% [Nėra balsų]
Patenkinamai Patenkinamai 0% [Nėra balsų]
Blogai Blogai 0% [Nėra balsų]
Samadielkos.Lt Chatas