Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > cilindro padas pas mane ant mtz |
.......
Data: 10-01-2012
Įdėjo: mtzzz
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 249.95kiB
Komentarai: 48
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 9778
Data: 10-01-2012
Įdėjo: mtzzz
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 249.95kiB
Komentarai: 48
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 9778
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
[img]http://img855.imageshack.us/img855/4873/atvaizd013.jpg[/img] is not a valid Image.
Ot kad man bt atlietas....
nera?
ne ant visu yra.
jei grezt su drele, tai jau lengviau privirint
O tai jeigu be pado pravarei skyles, smulk srieg igrauei, kad ir kiaurai pragrus, kos ant varto umakojai, sukai kad neleist tepalo, manau koki trij 14 mm storio vart soiai. ia nuomon.
Tai gi ia piius, tiesa stiprusis turbt, bet grtis turi nesunkiai, per kokius 2 - 3 kartus ir gut.
skiles dzin , bet man masis ta islietas mazas kvadratas ant pado...
tai ta kvadrata nusmirgeliuosi kaip nieko, bet va su drele tai pagulesi pusdieni koki
Nu ketus ar piius i esms tas pats, tik rys yra j kelios, ia kalusis arba stiprusis, su maai anglies, nes kitaip tai jo, nelaikys, veriant rankoves - trks. O pagult tai a nieko ia nematau, dl gero tikslo gi. O dl smulkaus sriegio tai sakau tepalas ne taip prasimu, be to jeigu gerai isisriegs, tai plieninius vartus susukai, geriau ir veris, bet nu bet prasukt irgi lengviau...
geriausia tai butu pries greziant traktoriu atsargiai aukstyn ratais paguldyt
Nebus patogu, tiltas vytuos, ant ono deinio ir tvarkoj
oho kiek patarimu tai ant sono tai aukstin kojom
Baik mune, nelaikys piins korpuso detals, gamina piinius loneronus mtz naujiem traktoriam, taigi gamyklos ininieriai tai ne mes ia kaimo garainiai, turbt ino kaip daryt
turi normaliu patarimu kaip tam pade pasalint islieta iskilima ? nes jis maisis pado prisukimui.
argi nera pardavime to pado kur cilindriuka tvirtint 3skyles?
Bandysiu kelt nuotrauk traktoriaus, galsit ir js seil pavarvint
o kam ji salint ta iskilima cia tik skiles isgrezk sriegi isrieg ir super bus,juk isminties daug nereikia skyles isgrezt.
tai cilidriuko kronsteinas per ta iskilima nepriguls prie pado tilto...
as va nepatingejau nuejau pas save paziurejau yra prisuktas 4 varztais.o penktas tai stiftas.ir visa ismintis.
ikelsiu foto pamatysit kaip atrodo.pas mane gamikliskai padaryta.
Na kelk.
galima dariti tvirtinima su hamutu, esu mates keliem trakaktoriem buvo padaryta ir laiko ko puikiausiai.
o ar cia tik tas iskilimas ne kronsteino nukreipiancioji?? kuri padui tarnauja kaip tvirtuma stovet ten suteikianti detale
abejoju ant kai kuriu mtz tokiu iskilimu nera
ia gi bajeris buvo mune, apie tai, kokias mediagas dabar naudoja gamybai, o k tu ia sakai, tai a supratau, bet dl korpuso pvz pavar ds tai nepritariu, ten plaktuku umakojus jis kai kaip netrkt, o ir pavyzdi taip pat yra, ten bus ketus pilkasis ar dar vienas umirau pavadinim jo.
jo su kampiniu slifuokliu nusmirgeliuoji lygiai, prisikabini keliose vietose su kempu kronsteina, kernuoji su kernu kurio diametras kaip skyle kronsteino, tada tiksliai centre bus, ir grezi pradziai plonu. Vienai skylei reikes daryt sablona koki is popieriaus pazymet, nes jis nekiaurai per kronsteina.
neisikele ot velniava meginsiu sumazint foto apkarpit
Tai as turiu du variantus: 1. Issitekinti kilpa (arba nupjauti pvz nuo kitos soskes, kur traukei prisukt) ir privirini prie sitos soskes, tada kitas darbas pasidaryti pirsta, kurio vienas galas kugiskas, kaip traukes pirsto, kitas pagal cilindro ausi, bet cia velgi, reikia daryt ant obuolio, kad galetu kraipytis; 2. Variantas ta kaisti is karto privirint prie soskes, ir taip pat vel cilindra. Ant to paties mazgo galima pritvirtinti ir sparno laikikli
as ir galvoju gaut kitos soskes gala nupjaut ir cia priburt , sparno laikikli perdaryt niekai. dar turiu toki cilindra vairui bloga su sulenktu stoku , tai gal atpjovus nuo stoko galo ausi ta ir cia privirint.
Nu bet jus ia ir prikomentavot lyg btu didiausia problema itas tilto metalas ilietas i ketaus ( kalusis) tiek greesi tiek virinasi su kempu kuo puikiausiai taip pat suvirintas laiko irgi liuksikai tik inoma reik suvirint o ne suklijuot sriegesi irgi gerai tik reiktu normalius meikus naudot nes jei kiek padile(atipe) tada sriegi trupina sok pagaminta irgi i tokio paties metalo taip kad suvirinta irgi laiko o prie cilindro galo galima arba virint ar kitaip prisimastyrint trauks vairavimo antgali ir visos bdos isisprendia
tilto nenujemus manau nelabai gausis isgrezt
gausis pas mus ir nebuvo izgreze su rankine
gal ant dobes uzvarius kokios greze ? o kaip sriegiai gavos padaryt?
jo is duobes greze,sriegiai nrlm isejo bet nzn su kuo dare
aisku reiks bandyt
marko va foto
Ai, , permeiau, kad nebr nei vieno komentaro prie paskutini i ia, o nesiminiau, nei kur
gudriai padaryta ,, gerai privirinus manau laikytu.
ia pas lenkus seniai kada jau rads buvau, tai atjo metas ir susigadijo Tik panau, kad ia yra palankstyta sok, gali bt, kad ant originalios taip neieis
na matos lenkta soske ar trauke neaisku
O ten tavo su obuoliu jau cilindriukas? jeigu taip, tai jauiu pas tekintoj, idro pirt, tada j gerai pridegini ir viskas, nereiks nei jokio antgalio virint, be to antgalis su sucharikais, greiiau isimals, bet iaip djus cilindriuk, problema su sucharik isimalimu dingsta
jo abu galai cilindro su oboliukais , ir pirsta prie pado paemiau prisukt cilindrui. o kito pirsto dar nepirkau
Bandyk tekint, jeigu turi galimyb pas k nors, tada tam galui, kur virinsi prie soks, paliks daugiau metalo, galsi riebiau priiebt
dede tekinimo stakles turi
jei pasiseks skyles isgrezt tilte tai isukinet spilkas ar varstais pada prisukinet ? tikriausiai dar reikia kietesnius varztus parinkt?
aisku , ryt reiks bandyt slifuot pradet