Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > krautuvas |
kaip dabar atrodo
Data: 11-03-2012
Įdėjo: Paulius1992
Dydis: 1024 x 764 pikselių
Failo dydis: 313.24kiB
Komentarai: 30
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 17809
Data: 11-03-2012
Įdėjo: Paulius1992
Dydis: 1024 x 764 pikselių
Failo dydis: 313.24kiB
Komentarai: 30
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 17809
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 0% | [Nėra balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 100% | [1 Balsas] |
neblogai atrodo,o atramines letenos oho kokios ir sugalvok tu taip
nu kad tiek zemai koju leist nereiktu. taip reduktorius igreitina. nes imtiniam siurbliui apsuku reikia
nu na koks gargaras
man nereikai gamint pas mane jau stovis manipulaitorius ant laun
koke mazdauk kainavo pasidarit ?
ce kartais ne PE08?ant belarusu senos laidos budavo tokie ce gal tik srele sutrumpinta
itas nuo jumzo nuimtas. ne jo strl netrumpinta.
taip ir maneu ce praktiskai tik rema padaryt tereikejo mes buvom sukonstrave misko priekaba su strele toke. arkines zylo padangas uzdeja ant sutrumpinto kamazo remo
kaip reikia pajungt paskirsytojus kad veiktu normaliai? nes dabar kakaip keistai pajungta, pajudini viena rankinele vieno paskirstytojo o kitam kitam paskirstytojui visas rankinles viru imua.
Kokie paskirstytojai pauliau? Belarusiniai?
vienas originalas jumzo o kitas kakoks 4 sekciju kuilio lyg ir
pasididinus foto matosi tas kairys paskirstytojas
Rytoj panagrinesiu ir gal ka nors eis patarti pauliau, dabar tikrai nieko nesugalvoju
Vidziau, mes jau issprendem, kitoj nuotraukoj, patys makaules pasukom, paziurejom kaip kiti kalba, padarem isvadas, bet dabar jusu pasiulymas man kelia abejoniu: jeigu pirma skirstytuva palikt be nutekejimo valdymo kanale, tai neatsidarys praleidimo voztuvas, o antrojo skirstytuvo valdymo kanalas nieko nevaldys, nes praleidimo voztuvas neveikiantis, atsidaryt negali. Man tokia schema kvepia apsauginio voztuvo suveikimu kai visos svirtys neutralioj padety Na o darbas tik viena rankenele vienu metu tai cia visu apkrovai nejautriu hidrauliniu sistemu savybe .
Man atrodo vis tiek mano variantas geresnis tokiam atvejui, o del voztuvu tai be abejo, buna srauto reguliatoriai, kurie vienoda srauta uztikrina dviem imejam nepriklausomai nuo apkrovu skirtumo juose. O kad ne belaruso tai kas? Vis tiek principas tas pats, tik plaukiojancios padeties nera.
Ai, atsiprasau, toks pat ir jusu, kai kanalus sujungi taip ir gaunasi
Vidzius teisus, dviem siurbliais naumas ir sparta didesni.
Yra prie kitos nuotraukos pauliaus, munes ydeta. Apie nieko nekeitima kalbos nera, reikia padaryt, ir aptarta kaip tai padaryt.
Sparta didesne blaki, bet ir kaina tokio patobulinimo auga.
Yra vienas zmogus pasidares krautuva pats nuo A iki V panasiai, ydetas ns50a siurblys ir du belarusiniai skirstytuvai, beda nezinau kaip sujungta, nors ir mesla du metus pas mum veze, bet tiesiog negalvoj buvo, bet esme tokia kaip cia kalbejom, kitaip nieko nesukurpsi.
Aciu vidziau, ikandau kaip veikia , bet sunkiai, negalvojau, kad t-16 krautuve yra du siurbliai , dar karta aciu kad apsvietet
O jumzo ne keturiu sekciju skirstytuvai, ar bent vienas?
Nesigincyju, tik pas pauliu cia keturios riciagos kyso, taip pagalvojau
o kaip susiblokuoja paskirstytojai
Reikia ir mano jumzui naujo skirstytuvo , melynas tai visi sako kad porai metu ir viskas , o kokie yra dedami naujuosiuose belarusuose , nes dede jau 3 metai joja su frontaliniu ir dar veikia ?
Pas 2004 metu bielki vdikas, pas kita 892 i deiranos irgi vedikas
Kad pavyktu kur rast koki uzsienini paskirstytoja su priverstinius oj butu neblogai
Vidmantai, koki gryba? Praleidimo voztuva?
Tai kad jisai nekala, apsauginis tarskia kai dirba, nors vidun galvos ikises nebuvau, nemaciau kaip jis ten dirba
http://youtu.be/d... manojo pirmoji darbo diena