Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > MTZ 82.1 (UK) Turbo + Doublet Record 6m |
Belaruskis ir 6m kultivatorius
Data: 05-04-2012
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 1944 x 1458 pikselių
Failo dydis: 621.5kiB
Komentarai: 23
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 11482
Data: 05-04-2012
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 1944 x 1458 pikselių
Failo dydis: 621.5kiB
Komentarai: 23
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 11482
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
kaip velka?
cia toli grazu ne 82.1, mano juodulys buvo 97 gamybos dar nesiskaite 82.1 o paprasciausias 82
perlus tas belarusas pusiau kai toks kultivatorius prikabintas
tokius kultivatorius valkioti lengva , savaji 4 m 8 begiu tampau be turbo , ir vienintelis dalikas kuris stabdo tai perkaitimas , dabar grupe ir radiatoriu pasikeitem , nu nekaito , bet spaudimas krenta valkiojant daugiau nei 6
buvo karta kad uzgesinau , ir stareris prasukt neisgalejo kol neatveso .
itas drapokas lengva trauka nei liginimos lentos nei voliuk nieko kelios spiruokls, sudk liginimo lenta ir valiukus ir apsiiks
Mtz 80/82.1 su d-243 varikliais, eit pradejo gal nuo 1998, nors gal ir 1997 galejo
Kas rat apie modelio ymjim, tai tas pats ..... tik kitoj saujoj... Anksiau raydavo MTZ 80 (UK), MTZ 82 (UK), paskui 82.1, dabar 820 ir panaiai... Skiriasi tik ymjimas modelio...
Tas kultivatorius sveria ~1.1t. Pakelt piestu nepakelia ruskio, tik jau kinkuoja vaiuojant kaip reikalas, priekiniai ratai vos sukimba su kelio danga. Dirbam 4 ltinta, 4 neltinta, 5 ltinta pavaromis... Bet kuo auktesn pavara, tuo didesnis buksavimas, ir jau vandenlis radijatoriuje smagiai kaista, nors jgos ir utenka... Reikia dubli, ypa puresnje emje, kultivatorius kad ir kokiu gilumu bt ustatytas, bet kartais sulenda iki pat rmo, traktorius labiau buksuoja ir lieka truput provos iuo metu turim iek tiek problem su tepalo skirstytuvu... Su frontaliniu dirbant nieko baisaus, bet su plgu ar kultivatoriumi, tai ukaista tepalas ir jau laaaaabai sunkiai bepakelia...
Band kakada kelt it gl kultivatori su 80 senoliu bieliku, tai stojosi kaip patys inot kas vairuot tik su stabdiais manoma
Dar keletas akimirk
[img]http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/armaturinis/th_Nuotrauka0288_zps01f24d57.jpg[/img] is not a valid Image.
[youtube]jXD6bh3dxZU[/youtube]
[youtube]suAgmPQ6NG0[/youtube]
[youtube]7JQP8b7XNPg[/youtube]
koluki viksrinis nesiodavo toki,ant zvaigzdziu ejo prieki iskeltu i padanges,as buvau perdares,dejau vaziuokle,ant dyselio padariau,tai kampai likdavo neisdirbti,nu vienu zodziu jai ne viens, tai kits............sie mtzokai pilkos spalvos, buvo gera kokybe pasiekta,nes apie mus kas turejo,gerai laike.
tie pilki, gelsvi mtzokai, kaip tik blokadiniai, broko partija...
Nestebuklas ir as zinau pavyzdziu apie tokius mtzokus, sako lauke laikydavo 1994m, kapotas kiaurai prakirmyjo. Pagalvokit kas nutiktu is tokio metalo kitas dalis padarius
va va, marko o tu sivaizduok dar tok bajer, kad sankabos frikcinis diskas (feredo), igrau smagrat, ir dar kreivai, nes i pat zavodo kreivai surinkta... vairo kolonl neiakiai zavode surinkta, pagaminta... ratai kair pus susisuka iki soties, o dein gerokai maiau... bandm aist su soke ir t.t., bet ... gavosi, nei soks udsi, nei blokiruot neveikia kitaip... vairavimas kaip vairavimas... kitkart rul ieno (250-350kg) ar iad (~200kg), pasimus ant aki, jau yra k sukt, dviem rankom ir dar vienu nariu , o kitkart pakabinus ger kau siloso (600-800kg), viena ranka, kaip lengvikei vairuojasi... priekini ratlanki (vaigdi) metalas slabokas, tik spk virint. vart sriegiai kreivai isriegti, sunkiai sukasi, chrienovai veriasi... i gamyklos net neveik stabdiai... ir dar daug nedadielk, brok. ia galima vardint ir vardint be galo. dayta be jokio grunto ir chrienovais daais, ant ko nesurdyjusio metalo... plaunant su lange, tiesiai i vandentiekio, su antgaliuku, atokinja daai, o srov vandens nr tokia didel, spaudimas ne toks jau ir didelis... o k jau kalbt apie karcher'... o tepalai... vien gal ulopai, kitur pasileidia tepalai, kitur ulopai, dar kitur pasileidia, ir taip pasaka be galo... kaip sakoma, - jei niekur tepalai nebga, vadinas, umirai pilt
beveik taip ir yra... variklis stebtinai neblogas dar, tepalus nors ir ryja, .... per alsuokl, bet sukasi, ir smarvs dar yra, kaip ne kiekvienam apynaujam tokiam... d pustina, bet jau teko kelis krumpliaraius keist... iaip prasta jau, kad jungiant pavaras, karkia, bet nra ko ir stebtis, juk pavar jungimas yra ne mov pagalba, o tiesiogiai krumplis su krumpliu... be kapitalks dar itas aparatas, bet jau verkiant reikia kapitalks...
Kas ten jam yra, generatorius puliuoja? Originalas ten yra, ar modernizuota jau?
Ruskio negalima apleisti, subiro koks galas susitvarkei, nes jei netaisysi tai galu gale turesi tiek ligu ir investiciju kad baisu. Kiek zemes dirbi su juo? viena traktoriu ir teturit?
na jokio geriau neapleisti o priziureti
generatorius ruskas, surinktas i 3 ar i 5 vien... rel-reguliatorius (okoladas) Ja112B... t nakt durnjo bik, gan grubiais impulsais dirbo, bet nieko keisto, tokie tie ruski okoladikai... reikt dt padoresn, nuo auds, nes senolis - dusulys juodas... guli 80A generatorius, tik nr kada usiimt juo.
bt mano - bt sutvarkytas... jei tvas bt tebedirbs su juo - bt bent 5 kartus, kaip minimum numarintas tas baltarusis, per tiek met, o mums su bratka, vis dar sukasi, nors jau variklis ir galus atiduoda... kas lieia investicijas, tai j ir dabar reikia... persirinkt vis varikl arba keist nauju, pavar d i anksto persirinkt, nors dar visos pavaros yra veikianios... o dar visos smulkms, kaip lempos, vairo kolonl, priekiniai ratlankiai... kur dar modernizacijos, kad darbas bt ergonomikesnis... suma gan stora bt, bet... kai kas nenori investuot...
yra tik tas bulbaas ir T-16. ems nr labai ypatingai daug - apie 30-40ha.
sutinku, TECH. prieira reikalinga, be jos niekur nedingsi... bet ta prieira eina kartu ir su remontu...
ten pas tave ant ranku nakolkes?
pas bratk, Giedriau
galima bt atlikt.... lifuot velen, geriausiu atveju iki 2 remonto, ir sudt remontinius indklus, bet kakam, kuris ukal t senj, ir raudonos raganos motor, patingjo...
pirko grynai nauj, tada kainavo 8600, dabar gali siekt D-243 ir apie 10k. rotacin pjauna normos ribose, utenka pradalgiai lieka 2, ugriebis ~3,3-3,5m