Žiūrėti foto
Foto albumai > Sunkvežimiai > Kranas |
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 75% | [3 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 25% | [1 Balsas] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
Gazonas 51 Su savo turbut dochliausiu pasaulyje tokio litrazo bendzininiu zemu voztuvu varikliu
Labai jau slabakas tas matoras
amerikonikas, originalus studebaker'io motoras turjo apie 20 ag daugiau,rusai, matyt nuvog kakur, beje, nuo igulio irgi apie 20 ag nuvog...
Tai kad as kiek zinau gaz 51 tai nuo fordo kopijuotas, o 70 vaziudavo tik nuokalno . Dede dirbo vairuotoju, sake pirma masina buvo
su ja daugiau 50 palakstai po savaites indeklus keiti.
Bendrovj kol dar tebebuvo neisidraskius vien vasar teko su Gaz-52 purkimui vanden veiot. Pats Gazikas tai naujesnis nei foto ,o motoras toks pat. Tai jgos ivis neturi. 2 pavara su pilnu niekaip nepaimsi i vietos.
jai spesi pasikeist indeklus o gal svaistiklis islys.pamenu is tecio pasakojimu kolukiu laikais kas pavaikydavo tai uzkaldavo varykliai.
jo abarotu sitokios komponuotes variklii nemegsta
O svaistikliam atsukt ejo 15 raktai, sako pasidarydavo kiekvienas sau, ir saugodavo, neduodavo niekam
Nes viskas buvo nuo fordo kopijuota, o svaistikliam prisukt varztu galvutes 17 jau siekdavo bloka, tai suchalturino ir sako praeis.
GAZ 51 bent jau man tai pacios graziausios is visu gazelku tos kabinos super gerai atrodo
nuuuu... ia tuo laikmeiu, dizaino madas diktavo amerikonai. o varikliai, emavotuviniai, amrikietik Ford varikli, pusiau licenzijuotos, pusiau ne - kopijos
tai jau yra klasika, "retro"
but garbe su 51 padirbet
Lietuvos ralio empionatuose vienas su perdirbtu gaz 51 vaiuoja, neinau tik tiksliai kas
mane isvis pradejo traukt ant senu traktroriu ir masinu
svarbu ne ant senu moteru
Tai kiek arkli turi?