Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > KKK turbina D240 variklyje |
Uptimas 1.2bar 1100 - 2000 rpm apsuk diapazone. Viryjus slg suveikia "wastegate" votuvas. Oro temperatura didel, tai sekantys planai - tarpinis auintuvas. Komentaruose bus daugiau nuotr.
Data: 13-11-2012
Įdėjo: DzDonce
Dydis: 1536 x 1816 pikselių
Failo dydis: 826.65kiB
Komentarai: 36
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 18613
Data: 13-11-2012
Įdėjo: DzDonce
Dydis: 1536 x 1816 pikselių
Failo dydis: 826.65kiB
Komentarai: 36
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 18613
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [3 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
kas per tarpinis ausintuvas,tipo oro srauto ausintuvas?
Intercooler
Sumontuota viskas kuo kompaktikiau, ir kuo maiau keiiant duj srauto kryptis. Tepimas - nuo kompresoriaus alk. veleno. Nemodifikuota nei viena orginali detal iskyrus kapot. Reikalui esant galima atstatyti i orginalu akustin priputim.
kosmetiniai darbai numatomi iem
Dl mao kompresoriaus rato skersmens labiau kaista oras. Sprendimas - tarpinis oro auintuvas. Teorija sako, jog jis oro temperatur turet sumazinti 20 proc.
Tiesa kol kas bandiau pareguliuoti siurbli tik i "klausos", tai vargu ar nenupievinau... O nuimt ir vet pareguliuot nr kada ;]. odiu reikia usimti degima pasiankstinti, kur susireguliuoti - tikiuos dar geresniu rezultatu.
o priekio nenori kelti be padargo gale is vietos davus gazo?
jei devinta rauti i vietos tai kl ir bdamas atmosferiku iaip be padargo ar priekabos neina jam pilnos variklio apkrovos padaryt. kad bt didelis ir stabilus imetam duj kiekis ir vidutines apsukos. o kaip tik prie tokiu slyg ir pasimato turbokompresoriaus darbas.
na as tai nevaziuoju 9 is vietos gaila sankabos tam yra zemesnes pavaros
tai ir be turbos 9 is vietos pavaziuoji pas mus vienas diedas su mtz50 visa laika is vietos 9 kad nereiktu junginet
kieno turba cia uzdejai?
Kur jin buvo originaliai neinau, gal VW 1.9 tdi. Modelis KKK K14
1.9TDI turbinike labai maza nemanau kad tau ji ilgai atlaikys, nes paprasciausiai jos apsukos virys du kartus uz numatytasias apsukas darbo rezimu, bus kaip man tds turbinos asike truko per puse geriausiai deti nuo kokiu 3,0 litro dyziolio turbinas, bet uzputimas tos tds turbinos buvo du kartus geresnis uz tkr6
Bagari, del dydzio as kaip ir pritariu, bet del per dideliu sukiu tai nuo ju butent ir saugo ismetamuju duju praleidimo voztuvas, kurio tarp kitko nei vienas prie tkr turbinu nededa , nors reiketu, tai vienas is turbokompresoriniu varikliu butinu elementu.
P.S. Donatai, gerai padaryta
Tas plastmasinis vamzdis gerai sugalvotas, tik kaip sulituotas idomu?
prie to plastikinio vamzdio buvo visa diena darbo su geleies pjkleliu ir lituokliu
dl turbinos dydio tai sutinku, maoka. BET daugiau sveikatos jam(ir visiem kitiem turbokompresoriams) atima staigus akseleravimas ir staigus gazo numimas, manau.
dar reik palygint tai jog 1,9tdi imetimo duj slgis maesnis o ia ymiai didesnis todel ir turbos apsukos bus didesns vienu odiu tarnaus neilgai ji , nes per didels apkrovos
Siulyciau tau tepima perdaryt, pats buvau pajunges nuo kompresoriaus, pabandyk pamatuot, man kiek aiskino kompresorius gauna antrini mazu slegiu.......
Ewaldai, o kaip paaiskintum, kad sukelia ta pati oro slegi esant mazesniam duju slegiui? Ir atvirksciai, didesnis duju slegis, bet oro slegis laikosi toks pat? Kaip supratau duju praleidimo voztuvas atsidaro prie daugiau nei 1,2 bar., tai taip ir neaisku man
Ir dar, ka slegis lemia turbinos rotoriaus sparnuotems, ir ka srautas?
Speju prisijungs Dalgis ir sakys, idek viso traktoriaus foto
Mune 50 mtz deze visai ne letesne uz mtz80 tik tiek kad matoras mazesniu abarotu ir pas mtz 80 yra letinantis reduktorius idejus i 50mtz 80 mtz matora jis teina tiek pat kaip ir 80 orginalas
ner kada aikint lkt pas mergas reikia
kiek esu mates mtz jie visi daug maz vienodai atrodo.....
As tau nuvarysiu pas mergas, greit prie kompo ir pozicija savo apgini
Dalgi, prisipazink, ar pirma komentarus perskaitei, ar pirma savo parasei?
na pareis turba tai kita ides,beja Ernestai DT kaip pas ta zmogeli laiko turba kur i dt-20 idejo?
Nu va Dalgi, esi prognozuojamas
nu bet ir litanijos ia gi ne paskaita universiteto o mes ne studentai
O kuo blogai protingi pamstymai... ?
o kuo blogai litanijos? jei jau idejau foto, stengiuos ir viska issamiai paaiskinti. o ne tept lept gal but atsiras entuziastu ir tokie projektai igaus pagreiti tarp nebijanciu konstruoti zmoniu.
As Donatai dar viena c varianta esu sugalvojes, del ko turbinos sukeliamas oro slegis galetu neatspindeti tikruju jos sukiu, tai blogesnis oro filtro pralaidumas, tai reikstu, kad turbinos rotoriai turi apsisukti daugiau kartu, kad sudarytu didesni isretejima tarp filtro ir turbinos isiurbimo atvamzdzio, bet sitas variantas irgi krastutinis ir didelio skirtumo tarp filtru pralaidumo tikrai neturetu buti . Siaip viskas ka pasakei labai logiska, ir kad nelaikytu, tai nemanau, nebent kitos priezastys, pvz. prastesnis tepalas
inai regis ir nedurnas esu ale i foto a daugiau supratau nei i tavo litanijos
Saunuolis Donatai, spaudziu letena
svarbu naudok gerus tepaliukus varikliui ir turba laikys ilgiau
Monstrai, taigi lietuviskai parase, kaip dar suprantamiau, pridet rusisku keiksmazodziu kaip kazkada sakei
Tai cia krastutinis, kaip sakiau, juolab jeigu palygintume automobilini ir mtz varikliu oro filtrus, tai koo gero traktoriaus dar net butu laidesnis, nu, nebent nevalytas nuo pagaminimo, bet cia jau ne konstrukcijos kalte. O radiatorius ausinimo skyscio ir taip blogesnis variantas, nes tu kanaleliu suejimai i bakelius yra ,,issikise", ir pasipriesinimas didelis vien tenai. Bet ne pagal uzsakyma ir padarytas gi
Rentgenas