Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių auto > Golf IV |
Keiiau ratus, reikia iemai pasiruoti.
Data: 27-11-2012
Įdėjo: Planetarke
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 241.96kiB
Komentarai: 42
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10514
Data: 27-11-2012
Įdėjo: Planetarke
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 241.96kiB
Komentarai: 42
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10514
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
Bet galas tamsintas, tai geriau visai netamsint
ita auto kiem parvaryta prie 3 dienas. Todl pats jai dar nieko nedariau, koki matot, tokia nupirkta.
Na ir kiek is "grois" atsiejo?
Lygtais apie 8 000lt. Tiksliai neinau.
IV guoli uz 8 labai sunku gauti arba tik nujota normalaus stovio kiek esa draugai pirke kainos nuo 10 prasideda kelintu metu sis juods golfs?
1998. TA vieiai prajs be problem.
Golfas ir 10000lt yra du visiskai nesuderinami dalykai
Nu gal biski susibalamutinau cia 98 o as apie nuo kokiu 2002 metu
Nuo 2002 met tai be 10 tkstani net nevaiuok i nam.
Tai taip kalpoku tik neuzmirsk uzdeti baisiai atrodys su tais skardinesi diskais
ukininkams dzypus reikia pirkt o ne golpus
Yra ir dipas namie.
Visureigio ilaikymas priklauso nuo paios mainos.. Jei kuro nedaug valgo, tai tiek bdos.
15 litr tai daug. Ms terran'ui geram kely 7 litrai, o mikuose, vaiuojant emomis pavaromis, iki 10 litr per akis.
Pajeriu didelis perdavimas pavaru dezes, 90 vaziuojant variklis 2000 ir gal virsaus dar sukasi, kaimynas turi, irgi gerai srebia, o dede turi terrana, kitas kaimynas hyunday (nezinau modelio), 90 vaziuojant variklis ~1800 sukasi, ryja maziau.
Mes turim pajera tai vidutiniskai misriu keliu apie 10-11 litru valgo o vaziuojant ant 100 tai kazkur 2400 apsisukimu
as pries du metus uz savo ketvirtuka mokejau 3000eu 2000m ir tai vos radau nes nujotu pilna bet kai pirkti nera ka .
bet kaip smagu per sniegeli kai uzpusto su dzipu..., ir per aukstesni bordiura mieste. netoliese ukininkas laikantis 18 karviu, gyvenantis ant asfalto su parama navara pakirto ,- iskart visi pavydet pradejo nesvarbu kad mokesciai uz kelius apie stuka ir draudimas kasko 2400 i metus
jau pardijs
kakoks netoks jis koks turt bt kakas kakur nesueina kakur kako trksta.....aiku foto prastos kokybs , bet matosi eip golfas studentam ir mergom daugiau tinka o va jei jau koks vr6 ar 2,0l GTI jau galima ir pamandravot su tokiu
nisan navara- krovininis skaitosi, kitokiem paramos neduoda ir pvm nesugryzta. o kadangi su parama tai ir kasko drausti reikia 5 metus
Paskaiciuokim 5 m laikotarpiui: kasko draus 5x2400=12000lt, keliu mokestis 5x1000=5000lt, dar nuo kokiu treciu tarnavimo metu prasides problemos, minimum ~2-3k lt, aptarnavimas pasibaigus garantiniam dar keli simtai metam, kas gaunasi? Devetas ozys (visureigis) uz 20000lt, tiesa, nenaujas, bet jau su kuzavu
O toyota cruiseris jau ne krovininis
Ten kur atrodo kad rdys, tai purvas. Prastas oras lauke, maina nevari ir su telefonu nuotrauka. Kai bus grai or, padarysiu su fotoaparatu i ariau. Jokios rdels. 2 savaites prastovjo nekurtas, kol var namo, tai i puse apsukimo kimba. vieiai TA pravaryta.
geriausias dipas tai NIVA ir UAZ 469
visai teisingai marko skaiciuoji, plius dar moket reikejo savu pinigu apie 54000, tai jau geriau uz 30000 normalu dzipa nusipirkt ir be jokio mokescio ir kasko gali ramiai vazinet ir dar pinigu ant alaus daug lieka. mune, jei dzipas registruotas M1GAC - jokio keliu mokescio nera tokiem nors ir kokio jis butu dydzio ir galingumo. pats turejau keleta tokiu ir tiksliai zinau.
Kas gali bti golfui, jei nuo 120km/h nebelieka jgos? Iki 120 tai trauka gera, prie sdyns atloo spaudia, o po to atrodo, kad nepasiduoda gazas..
Diagnostik daryk. Pilna elektros dabar dyzelyje tai neinia kas gali bt.
Tai sakau, nes pats niekur negali nag prikiti.. Dar reikia tepalo daik restauruot tuo paiu, nes tepalas pasikeit, o vistiek dega. Galtum pats nunulint ir nerpt, o dabar varyk ir pinigus mokk.
Nuo 120km/h kompas persijungia "avarin" reim, daniausiai dl to, kad turbina perpuia. ia labai dana TDI problema. ivalymas danai padeda nes sklende stringa. http://www.audifa...ad_id=4321 sitam forume paskaitinek
Vat kai buvo 100% mechaniniais siurbliais dyzeliniai motorai toki nesmoni kaip EGR, oro srauto matuokl ar kintamos geometrijos turbina nebuvo.Nebuvo kam ir gest. O dabar tas ,anas ar dar velniaiino kas...
Man buvo katalizatorius uztukes... bet jausdavos betkokia pavara kad prie aukstesniu sukiu jau nekaip traukia
as zinau kas yra man taip buvo pasate b4 iki 120 eina ojoj o kaip virs 120 lyg parasiutas gale issiskleistu,reikia viena voztuveli keisti berods N70 pasate jis randasi netoli stabdziu cilindruko,pvz uzkurus masina jis turi cikseti kaip laikrodis. Taiva pakeiciau ji ir masina atgijo.
tas voztuvas vadinasi n75 bet didziausia tikimybe turesi lupti turbina ir issiplauti kintama geometrija , dar persiziurek vakumines slangeles ,bet didziausia tikimybe tuirbina , as per du metus jau tris kartus emiau valyti , tris valandos darbo , kai viska zinai kaip ardyti ir varztai atsisuka.
mune bet nereiks tau jos paskui balansuoti?
Restauruout gal ir geriau , bet kainuoja tas pats kaip ir kita nusipirkt
Kiek teko susidurt- restauruot geriau. Nes deveta kainuoja ta pati ka rekmokntas, o nustatyt ar ta deveta gera tai tas pats kas teleloto laimet. Jai remontuoja normaliai tai ir garantija gausi. arba pirkt nauja reik..
Nu nu buvo taip tikrinanciu ir gan greit nusivyle.. nors gal tik sutapimas.. bet nuo tada tiek busikams, tiekk lengvajai vezdavo turbinas remontuoti.
mune jai dar ji tik kliba tai geriau restoruoti jie pakeicia ivores subalansuoja ir duoda garantija ir kainuoja ne taip jau daug kazkas apie 400lt o jai jau pabyra truksta asele tai be 1000lt neapseisi
nu jo is tikro pramynsi 10000ir tada bus aisku ar megsta tepala ar ne ,bet belansuoti tai tikria reikia ,as savo buvau ana sawaitgali isislupes tai nei trupucio nejuda , nuvazevus bent ant spido 220000 dabar , bet duoliai vu tempeju gatavi ,viska keiciau naujais , ir dar siandien isisemiau klimos guoli nes tik jis vienas buvo likes nepakeistas ir jau uze kaip reikiant isiemiau per plauka nuo pabirimo, reiks ryt lekti ieskoti
mune, yra neblogas turboservizas linksmakalnyje {Sandli g. 11, Linksmakalnis, Kauno r. Telefonas: +370-37-566297, +370-610-99933, Mobilus: +370-688-86898, +370-615-62212, El. patas: info@salvis.lt}. Teko susidurti neblogai vyrai dirba. Ten padarys testa, ismatuos alyvos debitus ir pasakys ko reikia taviskei turbinai. o Su perrinkimu namu salygomis turbut nereiktu uzsimti vien prikepusiu varztu atsukinejimas gali liudnai baigtis. okur dar kiekvienos atskiros detales ir surinkto mazgo balansavimas...
[youtube]mRD1xvh6SR0[/youtube]