Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > t-40 problema |
Kas gali bk kad varikli perveria kita pusi ? Atleidi gaza dirba vel laui gaza ir per kamina ora trauke per filtra dmus meta :D Ir vaiuoja pirmu bgiu atgal :) ugesini pilnai ukuri ir dirba kaip reikia :D ir jai vel atleidi gaza ir staigia paduodi dirba abulai :D
Data: 10-12-2012
Įdėjo: mofedukas
Dydis: 1737 x 1809 pikselių
Failo dydis: 215.76kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 16378
Data: 10-12-2012
Įdėjo: mofedukas
Dydis: 1737 x 1809 pikselių
Failo dydis: 215.76kiB
Komentarai: 21
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 16378
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 75% | [3 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 25% | [1 Balsas] |
nu nepyk kad juokiuosi bet noreciau pamatyt. to dar neteko matyt.
man buvo dt-75 tik jam buvo po jiega kai baigdavo biveik padust,imdavo,ir pradedavo i kita puse suktis variklis mesdamas dumus per oro filtra,reikdavo gesint,isnaujo uzvest,iseitis buvo pavelint degima keleis laipsneis,ir viskas dingo,gal jam,ir tas pats?.
Vienareiksmiskai - per ankstyvas degimas.
ir antraip uzsikurus negali ilgai zaist. juk tepalo siurblys tai nebeveikia ;)
o kuria pusi velinas ir antkstinasi ? kiek madaug laipsniu ?
taip per ankstivas degimas,man su mtz buvo taip uzsikure i kita puse o tu su katinu nezaisk vazinedamas suesi varykli.
velinasi pagal laikrodzio rodykle.
O kiek bandyk velianti ?
variklyje d-144 degalu tiekimo paskubos kampas:
su vienplunzeriniu ND 21/4 siurbliu 24...26 laipsniai (trecias bruksnys)
su keturiu plunzeriu UTN-5 siurbliu 30...32 laipsniai. (sestas bruksnys)
reikias taip pabadyti , bet i oro taip pasidar
is oro sakai,tai gal siurbliui kas pasidare kad taip pasiankstivejo?
perkeliant varztuka movoje per viena skylute siurblio velenas pasukamas 1laipsn30sec krumpliaracio atzvilgiu.variklyje tai yra 3laipsniai.
dirba tai gerai ant gazo , bet atleidus jis nedirba arba dirba kita pusi
as pirma kart net nesuigaudziau,kas atsitiko atrodo vazevau i prieki,ir staiga pradejo atgal vaziuoti,nervint pradejo kai viduri meslo kruvos reikedavo gesint,ir lipt uzsikurt virvele.
tai tau irgi taip pasidar i niekur nieko ?
as nauja kai paemiau, jis buvo taip atstatytas gamyklos,matyt papokstaut kazkas norejo.
O kaip ta degi reguliuot geriau ?
per mazas variklio apsukas laikai ir anlstyvas degimas
pirmiausiai nusiimti voztuvu dangteli ir varikli pasistatyt taip kad pirmam cilindre butu suslegimo takto pabaiga ( voztuvu kelikliai laisvi) . tada susrast TIKSLU Stumoklio VGT ir tada patikrinti ar rodykle nenusilanksciusi prie skriemulio ir atitinka tiksliai i ta atskira nuo visu bruksniuka. tada pagal naudojama siurblio tipa suki alkunini iki trecio arba sesto bruksniuko ir palieki. atsipalaiduoji movoje siurbli ir sukdamas siurblio velena susirandi degalu tiekimo pradzia. tai atliekama staigiais judesiai, bet mazais pasiukimais sukant siurblio velena ir stebint momentoskopa uzsukta ant pirmojo plunzerio ir su iki galo paduotu gazu. momentoskopa galima pakeist bet kokiu mazo diametro skaidriu vamzdeliu. tik pajudejus degalu stulpeliui vamzdelyje ir yra degalu tiekimo pradzia. tada uzfiksuoji mova ir per starteri . jei palei klausa truksta ankstinimo uztenka atpalaidavus varztuka movoje, disku laisvuma uztemti atitinkama kryptimi. visvien viskas ten isklere buna.
Reikt informacijos apie votuv kuris dedasi ant siurblio. Atsukus gal isiima spyruokl ir kaip ia pavadinus, tuceriukas toks. Tame tuceriuke vienam gale yra skylut. (pro j tepalo srautas pasiduoda vairo stiprintuv). Taigi pas mane ta skylut ovalo formos, igrauta tepalo. A j uvirinau ir igreiau nauj 3mm. Hidraulis atsiavo, tokio kiek pas mane tas tralktoriukas neturjo. Bet vairas pasunkjo, permaai paduoda vair. Klausymas, kokio diametro ta skylut turi bt kad ir vairas bt lengvas, ir hidraulis veikt?(vairas perdarytas pilnai hidraulin).
http://www.youtub...PH_Oj-iLrI
apie degima aiskina