Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > BELARUS 525 |
gara vaiavo BELARUS 501 ivaiavo 525 :)
Data: 13-01-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 1405 x 1493 pikselių
Failo dydis: 594.19kiB
Komentarai: 78
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10840
Data: 13-01-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 1405 x 1493 pikselių
Failo dydis: 594.19kiB
Komentarai: 78
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10840
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
o 501 tai vientiltis?
taip
wau kokia duslerke
man patiko si ideja bet galetu but ir dailiau
Kiek uz tilta sumokejai? turbut naudota pirkai?
nu galejo,bet kokiu turejom medziagu is tokiu ir darem uz tilta tai mokejau 800Lt berots nu reikejo dar paremontuot .nebuvo ratu, pakabinamo guolio,razdatkes ir kardanu. visumoj gavosi apie kokius 2000Lt
Tai pigiai nupirkai, dabar perikupai po 4000 rekauja uz tilta..
prie kabinos gal ant gumos pritvirtinot vamzdi kad nepersiduotu garsas per metala?
pas mano kaimyna patvory metosi tilto bortines.
nafik,o tai nejo kamina tiesiai isvest,kam prie tos kabinos prisabacinai?
ne ant gumos,bet kad to garso tikrai daugiau nera nei ankciau.
nu mes taip norejom ji prie kabinos isvest, nupirkom tai tikrai pigiai ta tilta.
Eina sau 800lt . Pigiau butu jau tik pavogt . Bet va vientilcio barabanai sitam reikalui tai
kabina idomi,ji gal ant pagalviu kaip UK?
kodel barabanai netinka? kabina yra ant tokiu paduskiu ,bet ne tokiu kaip UK .
Pirmas dalykas jie siauroki, o antras dalykas galines pavaros neuzdengia, tai kai suki vaira, ratai rieda lanku, o ne pasisuka viename taske. Taip pat dar ir traukiu antgalius greiciau istabaluoja, nes ratas sutikes kliuti velgi pasislenka atgal ir per soske jega persiduoda i traukes. Del to ir ratai mtz priekiniai stovi trapecija, kad sutapdinti serdeso linija su rato pasisukimo tasku. Cia gal biski per mandriai pasisakiau, bet esme turbut aiski yra
O paduskos gal stovi horizontaliai, kaip pakabos silent-blokai masinoj?
na bet dirbt galima
tai kad cia ne vientilcio diskai cie dvitilcio tik lieti o ne isardomi
As tai manau kad reiktu geriau nupirkti koki dvitilti uz kokius 6000 ir pasileisti dalim, bet tokius pigesnius greit nuperka. Taip iseitu tiltas kur kas pigiau, o taip tai sunku rasti pigiai. Ar olegai parduotu jis jas? jai sutari tai gal pamegink uzklausti kaip ten bukle ju ir panasiai.
barabanai tikrai nesiauri ,nes yra du vientilcio barabanai perpjauti ir suvirinti, ir ju plotis yra toks pat kaip orginaliu mtz820 barabnu ,nes parduotuveje matavom orginalu ir pagal ji darem islenkimas ju irgi nedaug skiriasi nuo orginaliu 820 taip padusekes stovi horizontaliai ir yra tokio tipo kaip silent-blokai ,beje matosi sioje foto viena paduske prie resyverio
neparduoda jis tu bortiniu jau domejausi,tipo tegu buna atsargai daznai bunu pas ji negaliu ziuret kaip voliojasi viena prie namu kita palei kluona rudyja,nemazai turi ivairiu daliu dar maciau mtz50 dezes kozucha pas ji patvori.
Tai gal jau kartais isdevetos ir numestos, nes siaip toki daikta tai tuoj sugraibo jei dar geras
Vientilcio, Ernestai, is karto ir as galvojau, kad cia 11,2 neardomas, bet pasididinau nuotrauka ir patyrinejau, tikrai vientilcio , bet tai dirbt be abejo gali, ateis laikas pasikeis i tokius, kokiu reikia. Beja, Lauri, kiek dabar kaliosai kainuoja? Jeigu neseniai pirkai?
Va, jei suvirinot, tai kita kalba . Tai jeigu pagalves horizontalios, tai remontuojant deze gali kabina atgal atverst ir nereikia nukelt
is baltarusijos kolukio nukniauke bortines sake
tikrai taip Marko,kabina gali atverst kaliosu ,Ernerstai nepirkau,o gavau is grupioko galima sakyt dykai, tik tai kad ties protektorium itrukineje yra,bet vaziuot dar galima o kainuoja tai nauji dabar vienur 500Lt viena kitur 600Lt.
beje,ka Jus visi bortinem vadinat, nepagaunu as niekaip?
katras cia toks geras buvo ir dave?
Jonas
taip ir galvojau
Reikia perregistruot, kad butu kaip dvitilcio modelis pase parasytas, o vat ko reikia, kad perrasytu, tai jau tikrai nezinau .
Tai cia tau, Lauri, gan pigiai gavosi dvitilty pasidaryt
nu taip
Tiesa, bortine, arba galine pavara, tai ji prasideda toje vietoje, kur prisisuka ratas, o baigiasi toje vietoje, kur ilenda stakanas, jeigu taip paprastai
nu daba aisku
pas man ant doku mtz 80 , o pats mtz yra 82 technikinei nieko nesako.
dar pradekit svaigt apie perregistravima tokiu cirku negirdejas dar
teh duomenyse nera parasyta vientilti,ar dvitiltis ,yra marke,kebulo numeris,o tiltas, vaziuokles dalis,tai ka dali idejes turiu begt kazkur registruot,cia ne lektuvas,kad keiciant dali, sertifikato dokus itraukt,o kai uzdeda padangas gaziko,tai kaip tada?Jaigu cia ziuret idemei pagal gamykla,tai negalima deti vairu,ir kabinu gaminti,ar perdaryti.
inzinierius,matyt norejo,o negavo uztai,ir neregistravo.....
yra dokumentai yra remo numeris,o ant ko stovo py.....i,jai dokuos 82,o realiai 80 isimtas ankstesnio savinyko,tai ka as turiu per prievarta tilta varanti statyt,nesamone,pas mus buvo ankciau ,gal mune pameni vienas inzinierius,neskelbsiu pavardes, kuris teh apziuros metu,mano kaime, prisikabino,kad ant sosto pasitieses maisa vazineja,koks jam skirtumas,cia paprasciausiai piknaudziavimas tarnybine padetim yra..
o man jumzo neuzregistravo, nes nebuvo lenteles kabinoje, o remo numeriai nesutampa su dokumentu, nu ir viskas. galvoju kur dokus nusipirkt
jo tokiu cirku negirdejas kad cekiu kad kazkokiu pirkimo reiketu briedas. pas mus taip padarytu susispjautu isvadintu graziais zodeliais ir iseitu
mires jis jau?as as apie ji su piktumu rasau,negerai.........jis mano t-16 teh pasa subrauke,kad ten neteisingai parasyta buvo,reiks atminciai laikyt.
vaidensis daba raimundai
Kad be reikalo daznai (arba su tikslu nelegaliai pasipelnyti) kabinejasi, tai tikra tiesa, pas mus anyksciu rajone yra gryniausias to pavyzdys. Vienas zmogus dirba Kurkliu agroservise ir dejo nauja tilta i mtz80. Atejo technikines metas, nuvare, tas priejo, paziurejo - tiltas idetas, popieriai mtz80, raus!!! Nuvaziavo tas zmogus su popieriais pas pona, sako tas, is kur tilta gavai, ratus padangas? Tas papasakojo, tilta buvo pirkes utenos turguj, tai sako bent cekiuka paimt reikejo (turguj, cekiuka). Bet pagal viska, tai priekinis varantysis tiltas turi savo atskira numeri, kuris dokumentuose (techniniame pase) nurodytas buna. Tiesa yra ir kitas dokumentas, tai registracijos liudijimas, kuriame praktiskai niekas nerasoma, pagal ji gali net nepasakyt, kokio konkreciai jis traktoriaus
Paskiau i saviskio paziuresiu, kad nebuciau cia prisimelaves kartais
turguj ekiukas
jau kaip prisigalvoja tai prisigalvoja
Tai va, biski sumelavau, T.P. nurodyta gamyklinis nr. ir variklio marke, o stai registracijos liudijime raso marke, modeli ir metus, dar bendra mase (), taigi pagal toki registravima gali bet kuriam traktoriui toki liudijima pritaikyt . O tilto nr. buna ant gamyklinio paso, mtzoko dar kazkur metesi, bet dabar kazi ar rasciau
Ir kaiiadoryse panaus dirba jau pasakojau kad kai pupsa registravom del kabinos apdailos burbejo, o kai belarusa varem tai ten isvis padangos nevienodo rasto netiko jam gal butu ir praleides bet kadangi puskacius stovi tai jis visada atkreipia demesi ar puskacius uzsigesina nuo begiu riciago viskas veike namie nuvaziavom ten ir nesuveike dar pirma kart kai kurem uzsidare kranelis benzino tai uzsigesno kaip tik tuo momentu kai riciaga isjungiau bet mat reikejo antra karta uzvesti ir kaip jis sake nu dar karta tik benzina uzkurkit tai tada taip ir matem parasa T.A talonelyje
yra kaisiuose bet baltas ir su turbo ir vientiltis
Buna durniu ir buna durniu karaliu
Ernestai, inspektorius baltas ir vientiltis?
As galvojau kad cie apie belarusa sneka neisiskaiciau
Deku dievui kad pas mus inspektorius kaip zmogus, mum kaip pidisoka registravo uzrase kad variklio numeris neiskaitomas, ir buve ir taip kad ir be traktoriaus pravare apziura
O kuo realiai skiriasi 501/521 nuo pvz 505/525?
cia jau vienu protu nesuprast
Nu cia rimtai dilema bet pavyzdziui pas mum pidisokas palyginus sveikatos turi zymiai daugiau nei paprastas, siurblas nereguliuotas, bet yra sakes senas traktoristas kad kazkokia cia pas mus grupe kitokia ne kaip pas paprasta pidisune ir dumo *** mba kai garvezys musu duoda, vien kai is 8 i 9 musu kai duoda dumu kamuoli ir velka kai zveris, atsimenu dar mazas buvau kolera tevas su platforma is pusantrinio priekabos ir su ziline siena vezdavo kai pakrauna per abi 20 ruliu ir dar tokiu nemazu mazdaug 1.70 skersmens tai pidisokui pries kalna 8 musa gazu tiktai stulpas juodu dumu ir plesia bliiamba, o daba 820 uzkabinam tas dvi priekabas tai vargiai 8 uzkelia tas priekabas i ta kalna
Pas mane pidisokas ir dmais pilas, bet sveikatos palyginus daug turi. Pairjau, jog skiriasi gamybos metai 501/521 gaminti 73-77 metais o nuo 77 iki 83 jo jau 505/525. Taip pat keliamoji galia skiriasi: pas 501/521 2ton., pas 505/525 jau 2,7ton., bei vairo sistema skiriasi
Bet jus man durnam paaiskinkit, nu kaip kitokia grupe gali uztikrint daugiau sveikatos? Nu dar d240 variklyje degimo kamera stumoklyje, bet kas pas 50ta gali but kitaip? Nu niekaip nesupranu
Nezinau kaip ten gali but, bet kad traukia uz paprasta pidisoka geriau tai cia faktas.
Pas pidisoka gali bti variklis d60 su 68 arkliais kiek pamenu, o su d50 tik 50 poniu tra
Tai pas mus tai d-50 bet maz grupe 60
dar radau info kad su turbina buvo 75arkli 505/525
gal degimo kameros didesnes buna istikruju tai velniai zino
Nu tai kas, kad jinai d60to? Tai kad vistiek visos jos is esmes tokios pat
bet del ko tada d-60 arkliu daugiau?
Siurblys daugiau kuro prunkscia ir daugiau sveikatos . Kameros - taip, gali skirtis, gal ne didesnes, bet kitokios formos, nu bet cia jau ne grupej esme, kamera gi galvoj. Beje, kiek d60 apsuku ivynioja?
Pas mane nra tachometro tai neinau info rao kad 1800aps. vynioja
Va tiek ir uztenka, Saulati, d50 variklio yra 1700 apsisukimu, tai is to ir galios daugiau bus
Tai tada reiskias apsoliutus *** tas inspektorius.
Feodalai, tu gal irgi is anyksciu rajono, kad taip vyksta
Reiktu kada tochometro trosa sutvarkyt tada paziureciau kiek apsuku pidisune ivinioja
utn5 d50 daugiau 1800 neatiduoda
1700rpm pas d50, ant lentutes raso
Trosas dar ne viskas, Andriau, ten gerai tas tachometras tik valandas terodo
pas mane ant d-50 raso 1750 lentutej
Aha nete irgi ta pati raso ir 57 kumelius
Konedata raso 1700rpm, bet cia jauciu irgi kruva variantu, gal ir pagal metus skiriasi