Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > Audi |
Gal kas inot kokia io daikiuko paskirtis variklyje ? :)
Data: 01-03-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 834 x 622 pikselių
Failo dydis: 155.68kiB
Komentarai: 16
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7827
Data: 01-03-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 834 x 622 pikselių
Failo dydis: 155.68kiB
Komentarai: 16
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 7827
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
agr arba egr voztuvas. reikalingas saltam varikliui paduoti karstas dujas i isiurbimo kolektoriu is ismetimo kolektoriaus. Rezultatas - variklis lygiau dirba saltas ir greiciau uzkaista. Bet traukos neprideda. Sis voztuvas nuo gamyklisko padarymo veikia ilgiausiai 100000 km, veliau uzsikemsa. Pas mane ant tranzito jis buvo valdomas vakuumu, tai as ji visai panaikinau, likusias skyles uzglusinau. Naujo pirkt neverta. Automobilistu forumuose aprasyta placiau, rasi, tik pasiieskok. Info gana daug.
Voskas labai teisingai, Andriau, tik paskirti jo apibudinai ne taip: deginiai grazinami ne tam, kad variklis greiciau uzkaistu, o tam, kad sumazetu azoto oksidu kiekis ismetamosiose dujose
[img]http://www.tegger.com/hondafaq/egr-fix/egr_plate_port_assignments.jpg[/img] is not a valid Image.
sitaip (tokiais kanalais) karstos dujos patenka i kai kuriuos monoipurskimo motorus (benzo), irr kanalai buna uzsikemsa.
atsiprasau... nevisiskai teisingai ir pats zinojau. Tai dabar iseina taip, kad ismetamosios dujos svarinamos dviem etapais: 1 - egr, 2 - katalizatorus.
?
Dkui u info ;)
o kita plona slangute kur apibrezta tai ji turi eiti i siurblio virsutine dali,tai pariebina kura esant apkrovai. Beja kiek pastebejau esant tam nesandaram egr voztuvui trauka prasteja.
i kur tokiam senam dyzeliui egr?
visos C4 audins su tdi varikliais it turi nematau ko ia stebtis a saviks irgi atjungiau, nes net pravalius neveik jis, o ir tos ekologijos i variklio nuriedjusio pus milijono nereikia tiktis
faktas, nebera ekologijos. ziurejau video youtube, kai opeliui 2006 uzkalta motora kapitaliai tvarko, egr ir egr kanalai uzkimsti: pravalo del tvarkos, bet paemima is ismetimo, ir atidavima i isiurbima iskarto uzglusina (deda skardine tarpine aklina), taciau visus voztuvus ir triubeles palieka. ir cia rimti meistrai taip daro. matyt tikrai tik naujam motorui tas egr naudos turi.
a to egr'o naud tik dl ekologijos ir matau, o paiam varikliui tai visikai nieko neduoda gero, netgi prieingai sakyiau - gluina nepilnai sudegusiu miiniu
tai gal glusinimo ir yra, bet jau ziema saltam varikliui karstu gryztanciu duju ipusti gerai gal butu, kaip ir pakaitinimo sistema savotiska.
taciau visa sistema garantuotai pareina, kai pradeda degint tepala, kai nors kiek pareina voztuvu gumeles ar uzsikemsa katalizatorius - ko pasekoje atsiranda "slapias" ismetamas misinys - viska uzkemsantis (ir motoras kaista)
Nu kaip audi tai nezinau, pvz Volvo bendzinuose siltas oras ateina per speceliai padaryta vamzdy kuris ora ima ne is vidaus duslintuvo o nuo isores.Antras vamzdis stovi standartiskai nuo masinos priekio i filtra. Abu vamzdai susijungia priesais filtra. Pries filtrs stovi sklende. Ji reliuoja kada koki ora paduoti i varikli.
O EGR tai tas pats kas pabezdet ir tuos uostyt. Ir jokiu ten variklio sildymu. Nors kai kas kir bedalais sildosi..
Viskas turetu buti paskaiciuota variklio resursui, arba ta recirkuliacija tvarkoma kartu su kai kuriais rimtesniais mazgais, pvz purkstuku keitimas, ar siurblio, ar pan. Siaip juk variklio resursas apie 500000km, o automobilio tarnavimo laikas skaiciuojamas 5-7m, kaip zinia i Lietuva nevezami daugiau nei 200000k pravaziave automobiliai (), tai ir sistemos ,,veikia"
jie atsuka iki 200000 o realiai daugiau