Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Jumz |
Kultivuojant kazkas truko ir pradejo tepala per visas ertmes pusti lauk, bet kadangi darbai spaude tai baige kultivuoti ir dar paseti sugebejo. Truko pagrindiniai indeklai. daugiau foto komentaruose.
Data: 13-05-2013
Įdėjo: mykosius
Dydis: 1200 x 1600 pikselių
Failo dydis: 432.94kiB
Komentarai: 24
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11768
Data: 13-05-2013
Įdėjo: mykosius
Dydis: 1200 x 1600 pikselių
Failo dydis: 432.94kiB
Komentarai: 24
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11768
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
indeklu radau ramuciuose, ryt vesiu slifuot velena ir ziuresiu ka pasakys kokiu indeklu reikia R1 ar R2. na o skirti tai jau seniai rekejo nes per salnika i sankaba tepala pute. tik va dabar dar dasidejo remonto, dar plius sankabos diskas ties kniedem sutrukes... na o daugiau kai surinksiu desiu hidraulini vaira ir dazysiu, tik neapsisprendziu kokia spalva dar
tai dar butu ir toliau vaziaves tik klausimas kiek ilgai
Andriau tai silai per pat darbymet stot savaitei remont? manau daugelis bt stengiasi pabaigti darbus.
vienu metu staigiai turko indeklas, tai cia nelabai ka ir bepadarysi, o del sankabos tai dar butu pora sezonu atlaike, be to Jumzo indeklu ne taip lengvai rasi, taip kad cia skirti traktoriu butu reikeja minimum savaites, o seti miezius kazkaip Gegus vidur absurdas butu.
Ooooo brolyti, darbo kai sieno cia tau dar
tai va dabar iskilo dilema, kaip nustatyti variklio modeli D60 Ar D65 nes lenetele nusitrynusi ir nezinau ar tiks indeklai ar ne... o seip isardyta per pusdieni, tai manyciau laisvai per diena iseitu surinkti ir uzkurti dirbant vienam. na tik keliant varikli kazkas turetu padeti
Man kakaip nesisieja trks indklas ir tepalo ptimas.
Mtz 5 buvo variklis d40, mazesnio darbinio turio del mazesnio skersmens cilindru (105mm, jumzo yra 110mm).
kai truko indeklas iskarto tepalo spaudimas 1bar pasidare, tai manyciau pro ta indekla ir prapute tepala, nes grynai pro tepalo matuokle, dangteli, ir pro garus su tepalu pute.
Va vyrai tai kas gali buti , nes ir as pastebejau mano jumzui pucia tepalus pro matuokle ir gara belekaip varo pro ipilimo propke , spaudima rodo siltas 2
Kompresija, Dainiau, kompresija, daznas atvejas pasidare jau
Ot rupuze , ziedai keisti pries 3 metus ir se kad tau nori
Nezinau ar jumze toks yra, belaruse tai yra alsuoklis mum ir probke muso salin ji isvalem ir pasibaige viskas.
Barzdinis spjimas u keiksmaodius
Turbut yra tik vienas variantas, komplektuoti vietoj, parduotuvej, cilindrus ir stumoklius, tada gal kompresija pavyktu isgauti ten kur ji ir turi buti, o ne karteryje
karteryje kompresija gali sukelti ne tik stumokline, jei pro indeklo krastus prapucia tepala, tai automatiskai tepalo spaudimas krentas ir slegis karteryje padideja. be to mano sutmokline naujai rinkta gilzes M, stumokliai C.
tepalas spaudim kartery gali sukelt? Nu vyruiai rods iek tiek imanau apie motor ir jo veikim ,bet tokio dalyko da neinojau
tai va nutiko blogiausias dalykas, nuvezus velena slifuoti, paaiskejo kad velenas trukes.
va cia jau blogai, siulau ieskoti senos gamybos, kad ir is dirbusio variklio, bet bus tikrai geriau nei naujas is nezinia kur
nu va katik parsiveziau originalu velena ant indeklu raso AH1, bet indeklai uzvilkti, reikia slifuoti irgi, bet palyginti bukle veleno nera bloga, nes nenudile tepalo nupylimo ipjovos ties ta vieta kur sniuras dedasi... manau gavau gana pigiai uz 100lt
AH1 ir as radau indeklus kai grupe keitem tai tokius pat tik naujus sudejom
O kaip andriau spaudimas? Nenukentejo pakeitus ideklus ir nesmirgeliavus?
ne viskas taip pat liko kaip ir buvo