ŽiÅ«rÄti foto
Foto albumai > Naudingi patarimai > D-240 su čekiska grupe |
Čekiskos grupes ipatumas, gilze trumpesne apie 20mm, bet viskas tvarkoje su užsandarinimo žiedeliais
Data: 17-07-2013
Ä®dÄjo: Bagaris
Dydis: 1900 x 1425 pikselių
Failo dydis: 678.47kiB
Komentarai: 23
Reitingas: NÄra
PeržiÅ«rų skaiÄius: 13594
Data: 17-07-2013
Ä®dÄjo: Bagaris
Dydis: 1900 x 1425 pikselių
Failo dydis: 678.47kiB
Komentarai: 23
Reitingas: NÄra
PeržiÅ«rų skaiÄius: 13594
RaÅ”yti komentarÄ
Turite prisijungti, norÄdami paraÅ”yti komentarÄ
.
Reitingai
NÄra reitingų.
Kiek paklojai uz grupe ?
[img]http://imageshack.us/scaled/landing/812/phbx.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://imageshack.us/scaled/landing/153/dd2d.jpg[/img] is not a valid Image.
Musu gale tai grupes kaina stuke lietuvisku
o kodel vasara kai darbai variklius remontuojat?
Todėl kad dienai reikėdavo po 5l tepalu o patvorin nenumesi iki žiemos
Ant alkuninio veleno buvo visokiu negerumu, tai buvo vežamas šlyfuot isiteko i H2 remonta velenas
yra keletas varijantų čekiškų grupių galima dasitaikyt kad tiktu ir į senuosius D 50 variklio blokus
As jumzui kai keiciau tai taipogi buvo trupos jos, zieda paskutiny storesni indejau ir nuo vasario men dar viskas twarkoje .
kur butu galima isgyt sia grupe ?
Cia didziakabinio kokiu 94-95 metu varikliokas? Ar mazakabinio panasiu metu, kuris iki tol buvo su puskacium?
CIA BUS MAZAKBINIO
Čia Skuode tikriausiai pirkai
o as dievagojuos sakau apgavo mane ikiso trumpus cilindrus pirkau internetu,o pasirodo cia viskas ok kad trumpesni cilindrai?
apie 93-94 +/ MMZ D-240 dyzeliams, bloko šone, kur yra didysis kamštis, atsiranda jau atlaja alyvos grįžtamo flančui.
cia senas 240 matoras daugiausiai 94 metais bus bet gali but ir didziakabinis
Jonai, sakai su ilgom gilzėm tą propkę šoninę išmušus gali nepavykt pasijungt grįžtamo nuo turbinos? Niekad jo neteko išėmus tyrinėt, bet greičiausiai ten atsidarys prieiga prie kėliklių, ir viskas, o va įdomu, gilzės sijonėlis su ta ertme susisiekia, ar ne? Jeigu taip, tai turbinos tepimo grįžtamojo kanalo pajungimas visai realus ir tokiai konstrukcijai esant, propkę gražiai iškrapštei, skylę pradūrei, atvamzdį įvirinai gražiai kampu, ir vėl atgal parstūmei, tik niekad neteko matyti taip padaryta, įdomu kodėl? Manau padarymas tikrai nesudėtingesnis nei prie gorlos aliuminės vamzduką prilipint . Klausimas vertas pasisakyti žinantiems daugiau
marko pas mus ant juodulio 82 mtzoko yra visa atlaja prisukt orginaliam kronsteinui i nupylima turbinai
as esu taip padares isgreziau skile idejau aulkune vamzdeli ivirinau ir atgal ta kamsti ikisau.
A, reiškia toks variantas tikrai galimas, bent aš visad buvau įsitikinęs, kad taip paprasčiau nei garlaviną perdaryti
aisku paprasciau ir originaliau atrodo
cia d243
cia dar geriau su prisukimu
MMZ D-245 dyzeliams originaliai, gamykliškai yra atvestas turbinos grįžtamas, tiesiogiai į karterį. lygiagrečiai, apačioje bloko dar ir purkštukai stūmoklių aušinimui.
tarp kitko, dažna klaida, jungiant alyvos padavimą į turbiną, dyzeliams D-240, D-243 - yra ta, kad jungiama ne lygiagrečiai su alyvos padavimu į radiatorių, o jungiama į grįžtamą iš radiatoriaus. ta pati klaida ir pas mus.
Regis tarp kelikliu stanguciu ertmiu ten skyle dar yra ir tiesiai karterin . Nu, zodziu, tas ir buvo idomu, dabar kaip ir aisku