Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > dar vienas prie galin |
T-150
Data: 28-09-2013
Įdėjo: minder
Dydis: 1900 x 1674 pikselių
Failo dydis: 810.87kiB
Komentarai: 19
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10791
Data: 28-09-2013
Įdėjo: minder
Dydis: 1900 x 1674 pikselių
Failo dydis: 810.87kiB
Komentarai: 19
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 10791
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [1 Balsas] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
ia jau rimtas aparatas nei ErnestasDT prie variklio neprikibs
dabar tik dubliu betruksta jam
Prasidejo pusantriniu lietus samadielkose
Reiks savo jau persidayt. Gda jau ir ivaiuot laukan br...
jam gerai butu dono didziuosius ratus uzmaut kazkaip
Jo, ratai reikia arba dvigubint, arba didesnius ir platesnius pritaikyti, nes dabar su tokiu varikliu ir tokiais ratais tai is esmes tik priekabas asfaltuotais keliais tampyti
Oj prisikabinsiu.ojoj kaminas ne vietoi oro filtras irgi dyzeliui turibnas reik indet. 300 ag turesi ir zvengsi
jam reiktu holmerio runkeliu kombaino ratus,nereitu tada didyt,ne platyt,tik reiktu kopeteles pasiviryt inlipt i kabina
Ir sparnus numest i patvory, kad nekliudytu, o gal ir kabina prisieitu apkapoti, nors ten to i ploti labiau eina, gal ir liktu kabina
ia jau kaipkam. Tiek ta v8 nekonam reikalinga , tiek tie kaminai- man kaiptik graiau kai originaliai viskas yra, one kai susdeda kakaip man nesiiri. Dl rat ia foto turiu isisaugojs, tai dedu, ratai akivaizdiai didesni nei originals [IMG]http://www.part.lt/img/0c986202d0671d5fbd2762746d3c9e80286.bmp[/IMG]
Bo tau galva gal nelaikys. kodel gali sankaba nelaikyt? gi ne t150 ji ten lieka bortines tai cia visiskas mitas. galiu pasakyt per 5 metus ka padare su pusantriniu 300ag matoras. tai tik nuejo 4 begio sankabele. o daugiau apsoliuciai nieko
Ratai jam puikiai tinka uzdeti jenisiejaus kombaino tai yra kyrovo senalaidzio. yra netgi ir barabanu pirkti tom padangom
aisku jie dirba ir galvoja tikrai ne galva o geriausiu atvieju ikna. o cia mano nuomone buvo tokia kol negavau normalaus t 150 ir kol pats jo nesusiremontavau. ir kol pats buvau girdejas tik mitus is kitu zmoniu. kvailas buvau aisku. sakau o ten kam nelaikyti nera. dirba zmogelis turi 4 ar 5 pusantriakus 1 mtz ir jd 150 ag 2 berods pas ji su 300 jamzais ir viskas kuo puikiausiai laiko tik va sakau siemet nuejo vienam 4 hidro begis ir viskas
as ir nesakiau kad neudalna technika. bet sakau kad deveta uzsienieti pirkt yra afigiena loterija o kaip zinot loterija laimet labai sunku
Is visos sitos (ir dar milijono panasiu cia buvusiu) diskusiju galima daryti isvada, kad tarpines tarp vairo ir sedynes borto kompiuterio mikroprocesorius turi bene didziausia itaka ne tik darbo kokybei, bet ir technikos patikimumui, jeigu kam paprasciau paaiskinti, tai ir pneumatiniu kuju galima blusai pasaga nukalti, taciau nekiekvienas, kuris geba nuspausti pedala, taip ir padarys. Taip, kad kai reikia nuspresti kuo dirbti, reikia pasinaudoti savo galva pagal paskirti, nereikia nustoti ja naudotis ir pradejus dirbti, tiesiog niekada nereikia nustoti galvoti, o pletku klausymas ir vadovavimasis jais yra pirmas savo makaules isjungimo etapas
Bravo ovacijos tikro profesoriaus kalba
Cia ne ismintis, Bo, cia tiesa, kuria visi gerai zino.
kazin kas rekia o kas konstatuoja kroce su tavimi bo sneketi tas pats kas galva i siena palyti is visos sveikatos