Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > Jenisei 1200-N |
'90 met, su hidrovaiuokle, dviej bgn, plaiuoju galiniu tiltu, didesniaisiais ratais. nemaai tarnavs, nemaai visko jame perrinkta buv, ir pas mus atidirbo sezon jau, bet dideli problem. kitam sezonui pasitvarkyt smulkius defektlius ir kitamet galima bus vl rimtai kult :)
Data: 28-09-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 660.76kiB
Komentarai: 39
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 12504
Data: 28-09-2013
Įdėjo: armaturinis
Dydis: 2000 x 1500 pikselių
Failo dydis: 660.76kiB
Komentarai: 39
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 12504
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 50% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 25% | [1 Balsas] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 25% | [1 Balsas] |
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/706/1zlh.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/12/acv0.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/545/a4xt.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/23/5zwe.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/12/9c5c.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/46/g8uj.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/571/x43n.jpg[/img] is not a valid Image.
Va cia jau kita kalba. jau galima ir kult su tokiu o ne zaist
taip, Erni. kaip i po nivos, tai diaugsmas kult su tokiu
ka teko taisyt per sezona?
teko tik elevatori iek tiek tempt, vien kit grandin patrumpint, pasikeist vies jungikl, seniai sulus... hmmmm kas dar ia... na teko pirt, kit keist, patiesint, lenktuv pagaliukus kelis pakeist... iaip smulkmenos tokios tik
iemet itas aparatas per du eimininkus 100 su trupuiu ha nur
geras dalykas ta hidro pavara bet kai sugenda tada per kisena traukia bet jei atrestauruosi tau gana bus
iaip sau negenda ta hidropavara. jei nekeiti kas sezon filtro, pili hidrovaiuokl, tada taip, tada greit pareina...
na sitokian hidro pavara isvest is rikiuotes geru idiotu reiktu buti
su atrabotkm umudavo per dien tokias hidrovaiuokles, bdavo toki, kad net per valand
Jo, hidrostatin pavara gali sakyt amina, jeigu geri, vars tepalai, nei dir keist, nei nieko. Tiesa, jeigu dumblynus maiai, tada gal ir greiiau viskas sudyla, visgi apkrovos tuomet kitos apsireikia. iaip, ia kita klas, nors ir atrodyt nuo nivos netoli nuriedjs
u niv tikrai didesnis gremzdas, sunkesnis ir ilgesnis krokodilas o darbas tai nepalyginamai geresnis nei su niva... sdi ten kakokioj krabutj, tarka, barka, krioka dar motoras u kupros... o ia kaip su laivu, erdvi didel kabina, kitas matomumas, variklis toliau, ymiai tyliau kabinete kitas vairavimas
nuuuu... kaip ia pasakius... iaip ar taip greit nepalakstysi
dar vienas durnas dalykas - ipylimo sraig trumpoka bikel
Tok kombain turjau atuonis sezonus ir vargo nemaiau,kliau iki 180ha per sezon.vaiuokl laiko puikiai,su ja bd nra kai priiri,gal tik variklis galt bti galingesnis.Prie pirm sezon sutvarkius gedimai buvo tik smulks.Nepykit bet a geriau imsiu tok,nei sen vakariet be kabinos,siaura pjaunamaja ir ilga detali paieka.
na koki 30-40 kumeli trksta jam mes n+k skelbim perirjom, jei padoresnis vakarietis, panaaus naumo ir dydio kaip niva, dar su kabina... tai be 30000 nesvajok net vos ne visiko lauo, 71-75 met paimt... o kuo toliau tuo graiau... ir 50k, ir jau 100k perlipa, o doro nieko, seni chlamai... gal gale per vietinius radom it jenisj... atsistojo 18k. o stovis tikrai geras, palygint.
NA kaip simta ir viena karta isardes ir perrinkes don hidrovaziuokles siurbli , galiu pasakyt kad pagrindinis gedimas mazasis krumpliaratinis siurbliukas , arba uzsikises valdymo voztuvas , nes ten adatos didumo skylutes. o filtra kiekvienais metais keisti nesamone , juk ne variklis suodziais neuzsinesa , o ir drozliu tiek daug nera . kaimynas keicia tik kai nustoja vaziuot
O as su teleskopiniu kuris perkrauna 2, tukst tonu per metus ir ir dirba visa sezona praktiskai , dar nueuzkisaus saviskio filtro per 2 metus . tai kombainui isvis ilgai ir nuobodziai.
va seis metais savo eniseikos ir neamzinau,60h lenke tik su vienu guolio pabirimu,o seip as nieko tam vakarieti mandro nematau,jai 5m kederiu kaina bus losianti.o taip nieko.Neblogi sie kombainai as nesikartosiu kas jam galetu but geriau nes esu jau rases, taip kulia viska,valo tikrai neblogai,ir jai jis sugeba rapsa nukulti su triju seklu paberimu,ko nepasakyciau apie vakarieti,tai tikrai nuostabu,aisku reikia pasitvarkyt,netgi kai kur patobulint,kas liecia vaziuokle mano 87m.dar niekas nebuvo sugede,kiek nuvazeves kilometru reiktu isivaizduot,spijaunu per kairi peti,krumpliais dauzau stala,nes dar suges kita met.
Jam jamza 236 indejus kaip naujesniem modeliam 1200NM. o tada jau ir arkliu per akis butu. ir matoras pats zyyymiai geresnis. O siaip tikrai patogus kombainas. vien del kabinos ir hidrovaziuokles jei lyginant su nyva.
Altaju su visais bajeriais ir sociai, kam det metalo guza ten virsun, jeigu galima uzdet varikly
Tai metalo guzas ir gautusi atlajus ir smd. O jamzas yra variklis. o altajus nesigauna galingesnis smd niekaip;D
o koks jame buna orginaliai smd 62?
Hidrostatai, tas filtras jenisjui keli litai, tai j galima ir nepagailt kart per sezon, kaip sakoma dl ventos ramybs
Bo, iki 110-120ha pats tas, ir gan greit susisuksi
Raimi, jei neuleistas, ir prie sezon viskas pertikrinama, tada jis be didelio vargo lenks javus be problem o vakarietis, kad ir tos paios klass, kad ir beria vien kit grd tik, bet kainos jau siekia kosmos
Erni, marko, altajus ne toks jau stebuklas, a labiau links link jaroslavlio gamyklos variklio, ir joks ten metalo guzas, ten yra variklis. o skirtumo jokio, ar tu dsi vienoje eilje 6 cil. pyiaus guz, ar tu dsi v6 pyiaus guz, bus tas pats... o iaip, smd 21, 22 varikliai nr blogi, nepasiymi per dideliu apetitu, jei tvarkingi, naujai surinkta gera stmokline grupe.
pvz pas mus, tas smd 22, net su smulkintuvu, normaliai, jokio dmelio nerodo, iskyrus, kai staigiai pilnai apkraunama hidrovaiuokl arba pagauna didel drgn ir olt gurgn jav bgnan, tada jau pirstelna iek tiek juodo dmelio. o apie kakok dsim variklio, tai nr n kalbos, nebent kapitaliai ukius bgn ir bandant paleist klimo aparat...
Giedriau, smd 22 jam originaliai, su 145ag
Jamzas zymiai nesulyginamai ir kuro maziau ims ir laikys 3 kartus ilgiau nei kujis ar altalus. nes dirbs su jegos rezervu. i jau kujis su altajum eina ant apkrovos visada
nesulyginamai? koks santykis bt, Erni? msikis, su smulkintuvu, ne pelkse, su minimumu oli ir gan sausomis slygomis, vidutinikai prie 3-4t/ha, vidutinikai igeria apie 10-12l/ha, mauose lopinliuose iki 15-17l/ha. prie didesnio derliaus, ~7t/ha - vidurkis ~15l/ha. kad pora litriuk 1ha gali maiau igert, tai sutinku. dl galios ir resurso rezervo sutinku. nes bet kokio VDV perforsuoto, ymiai trumpja tarnavimo resursas... kaip sakoma, i koniu poniatno
variklio aptarnavimas yra lengvas,nereikalauja aukstos kokybes tepalo,filtrai 40lit kainuoja,as kas cezonas naujus nuperku,centrafuga kas met valau,tepala,kas du metai keiciu,turi eit kur jis dings..................tiesa, pamirsau kuro filtra, kas pora metu.
taip, Raimi, variklio tech. prieira, tiek smd, tiek jamz yra labai paprasta ir neitin brangi.
Perforsuotas variklis, aisku, greiciau kvepsis, bet nemanau, kad varikliui, kurio darbinis turis 7,5lltr tureti 120ag nera geda (kalba eina apie a41), ji normaliai ,,apredzius" 180-200 arkliu jis turi isgeneruoti pasvilpdamas, ir mases maziau, ir vietos, ir greiciausiai kuro
A41 tai yra 4 cilindru matoras dedavosi i dt75. be turbo jokiu jis 90 ag teturi tai is kur tos 200????
[img]http://www.birkafoto.narod.ru/a41.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://board.kompass.ua/_bd/1006/09989946.jpg[/img] is not a valid Image. 200ag Gal pradekim skirti kas yra A41 o kas yra A01 [img]http://images.ru.prom.st/510171_w640_h640_a01.jpg[/img] is not a valid Image. A01
Erni, o kas neskiria? A41 keturiu cilindru, kaip ir smd14/17/21/22, tik ne 6,3, o 7,5 (7,430)ltr, smd 21/22 turi apie 150 kumeliu, taigi altajus pagal ideja su tom 90 ag daro geda visai vidaus degimo varikliu giminei, pagal pirmines charakteristikas 200ag svelniai tariant jam turetu buti virsutine riba.
[img]http://altaydizel.by/articles/54-amz/96-disel-1[/img] Va dyzelio A41 visos modifikacijos max 145 ag
SMD 21 22 yra tas pats variklis marko taip kad galejai vieno ir nepamineti
marko, bikut apsirikai jau ia itam agregatui, btent turi bti sunks velenai, sunkoka stmoklin... kitaip po kiekvieno gurgteljimo jis nudus, kitaip sakant neturs pakankamo sukimo momento. o iaip naujesniems jenisjams kaip pamaininis smd22 yra altajaus D442-50 variklis, taip pat 4 cilindr, to paties galingumo, ir su turbina... tai jau gaunasi tas pats **** tik kitoj saujoj. jei imant tos paios galios serijos, tai dar tinkamas bt Minsko D-260 variklis, tik jau 6 cilindrai eilje... bet dar tinkamesnis, kaip bna naujesniuose, NM serijos jenisjuose - tai Jaroslavlio JaMZ-236, kuris prie ~2000 apsisukim istens ~180ag, ir ~700-800 Nm sukimo momento, ivystom jau prie ~1300-1500 apsisukim, ir netgi bdamas atmosferiniu. tai kas ia per zabova su archajiniais altajais ar dar kokiais biesais...
o sveria vos imtu kg daugiau u smd...
jau tas altajaus variklis tikras kujis,sunkus ,gazo atveju tinginys,kazkada dirbau su vikruociu buvo altajaus motoras ,tik kokia klampyne,tai priekis ,ir skesta,gerai,kad buvo uzkabinta zagre,tai atligdavo balanso vaidmeni,o sm motorai lengvi,jautrus gazui,priekis neskesdavo taip,kad,ir buldozeris budavo uzkabintas,o siam janiseikai uztenka to motoro,nebent del garso,nes 6kausu graziau dirba.Isvis altajaus kostrukcija idomesne,negu ,kad pas visus serejinius,viena patiko tai,kad viksrinis jai su altajum, tai uzvedimas is desines
Sutnku kad altajus sunkesnis. bet jegos atzvilgiu su smd matoru ir buldozeriu tik sankaba degini nes matoras greit dvesia. O su altajum kad ir mazai abarotu jis verciasi ir viskas arba stumia arba buksuoti pradeda.
irint dar koks tas smd, Erni. jei 18 su turbina, tai jo taip pigiai nenudusinsi...