Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių auto > audi A6 C5 |
pries gera men pirkta a6 1.9tdi.pd. 96kw.
Data: 19-02-2014
Įdėjo: olegas
Dydis: 1280 x 610 pikselių
Failo dydis: 162.46kiB
Komentarai: 37
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9621
Data: 19-02-2014
Įdėjo: olegas
Dydis: 1280 x 610 pikselių
Failo dydis: 162.46kiB
Komentarai: 37
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9621
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [3 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
gerai atrodo. salonas oda gal? kiek atsiejo?
auto beveik 2002m.gymimo euro4, juodas nesutrintas odinis salonas sildomos sedynes elektra valdomos, ESP traukos ir stabilumo sistema 6begiu greiciu deze,originali rida yra servisu kng. lietuvoj nevazineta berods 6 oro pagalves
Kiek pagalvi tai greit galima patikrint
ir kiek tos originalios ridos?
nu ewaldai negalima taip tikrinti,rida buvo netoli 250tukstanciu tai pagal knyga neatsukineta.
Ir kiek mokta? Jei pigiau 4000eur tai ta seviso knygel....turko nupaiyta
ne roswell ne turku knygele
kada paskutinis irasas darytas ir kiek rida skiriasi nuo knyzkos?
skirtumas gal 8tukstanciai paskutinis irasas 2013m.
defektas uzrudyjas galinis valytuvas
o mienuo? nes keliu tukstanciu skirtumas visad paliekamas po rimto atsukimo Nenoriu apkartinti pirkinio dziaugsmo tik idomumo deliai idomu, siaip linkiu gero ir svarbiausia saugaus vazinejimo
liepos men,neapkartinsi dziaugsmo juk maciau ka perku juk nieks neatsukines pora tukstanciu kam to reikia.
zinai dazniausiai ir atsuka iki poros tukstanciu skirtumo
Esm ne ridoje o kokia bkl gali bt ir 500000 prasukus o vaiuos kaip 150000 gali bt originali ir 150000 bet negyvai upjauta
Del poros tukstani nieks neaidia nra jokios prasms del keli lit
geriausiai pas mane delfine 170tukstanciu kaip ir apynauje masina o begiu svirtis patrinta gal atsukta 100tukstanciu
audziu,ar pasatu kai kuriu, yra vienas varijantas suzinot tikra rida ,nuemus klema nuo akumo,palaukus kiek laiko,ir vel uzdejus parodo tikra rida spido,o poto pats persijungia ant atsuktu rodmenu,jai buvo atsuktas,ir mano kaime nupirko pasata b5 sako pravazeves 180 000km,po nuemimo klemos uzsidege 320 000km, va tau ir tikra rida.
va idomus varijantas Raimundai tikrai nezinojau,kai emiau audi turgui buvo akumas mirias visai be gyvybes zenklu idejom kita tai ta pati rida ir liko.
tik, nezinau ar visu eina.
tik nerekomenduojama taip daryti su akumu kai raktas spinelei.
ir paziurekit uz kiek parduoda cia apiplesimas ziauru
na paziurejau mobile.de tai kad ten kainos nemazos kur geresne tai ziurek 3500-3800 ar 4000eu. ir daugiau,kodel jos tokios brangios 1.9tdi.vos ne dvigubai uz 2.5.
2.5 pigios del to kad visi baidos tu motoru.
Na tikrai ne visi baidosi 2,5motor o pigesns del to kad j remontas brangesnis (2,5 v6) mokesiai visokie didesni bei resursas j maesnis. Nauj tikrai nra ko bijot net lietuviams o va jau devtas tai kirs per kien kaip reikiant
A6 C5- ce ka reiskia?
Modelis gi cia toks, butu audi a6 c4 tada butu senesnio modelio
Mano tevas vw vento buvo pravares jau netoli 200000 ir nueme klema kita diena uzdejo ir rida tik 47000
tai reiskiasi rida jau perkope 1000000 ir sukasi vel is naujo
Hmmm, gal ir neblogas variantas Beto pazirjus rid, tai dauguma automobili neatsivelgus metus yra apie 200000-300000 bna
P.S. kaina joje jau yra CAN-BUS, nes tik kaikurioms nuo 2001 met jau jo, o kitoms jau nuo 2004 montavo visoms. Tai tada ten galima pairti tikr rida, nes ji yra jau isaugoma netik Skydelyje (kur galima lengvai atsukti) bet ir variklio bloke, kur jau daugiau reikt padirbti norint ir ten atsukti Tad pajungus kabel per VAG-COM galima pairti tikr rid, kuri yra isaugota ir jau variklio bloke Teko kelis kartus tikrinti kurios auto turi CAN-BUS' tai niekad rida netikdavo
Nesikabinsiu prie odi bet variklio blokas tai yra metalo gabalas kiek man inoma ir ten niekas aplamai negali isisaugot. Vadinas visvien info saugoma kakokiam kompe , o tie kaip inia visi persiprogramuoja tik reikia tai sugebt daryt. Kai specai ,,padaro,, net dileriniai servisai tikrj rid nesugeba nuskaityt, nekalbant apie irjim nam slygom su laptopu ir kitaic laideliu i EBay
Tikriausiai norjo paminti variklio valdymo blok, o ne variklio bloka
Na ok ok, variklio valdomo blokas, kompas, ECU ar kitaip. Taip saugoma variklio kompe, viska galima perprogramuoti, bet ia papildomos ilaidos, o kiek teko susidurti, tai tik skydelyje yra pakeiiama, o variklio blok nebelenda (paprasti pardavjai). Jei nekreivarankis kitaicas buvo ir tu tai tas laidelis labai naudingas dalykas ;) iuo atveju audynems, pats turiu, airbagus uesina, blokus (kompus) priria, Adaptacija atlieka, ir nustatymus pakeiia, ir ridas naujesni main tikras nuskaito i Variklio kompo ir t.t.
O Specai yra specai, jei nors padarys. pvz naujesnuose BMW tai ta info saugoma beveik visuose blokuose (na kompuose) AIRBAG'o, ABS'o, Variklio ir t.t. Tai visus perraant papildomos ilaidos.
jo norint kazka priburt gani manetu,pardavejas teige jog gali jungt kompa ir tikrinti rida ar neatsukineta gal kada pasitaikys proga paziuresiu siaip tai kas liecia pakaba tai dar originali nes ismusta pagaminimo metai ant detaliu,pakeiciau maza kaula ir galinius salenblokus ir TA.pravariau lengvai.
Su ta rida irgi kartais bajeriu buna. Pvz musu imones VW Caddy pasieke 300000 ir vel pradejo nuo nulio skaiciuoti . Nu nuliova masina
ge2kz pinigai bal
vienas pardavinetojas kuu5 aude triju metu nupirko su 400 000km tirazu,niekas nesugebe vietiniai atsukt spido,nuvare i siaulus uz 5000lit atsuko ant 120 000 t.km,nu ir ka pirkejas su ja suvazines kokia diasims metu,ir neytars ,kad ji tiek praejus.
O ar itu audiniu ir audi a4 b6 priekins vaiuokls vienodos ir ar tikrai jas reikia tvarkit kas mnes kaip rao forumuose. Dkui u informacija