Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių technika > jumz |
pjaunam pakeles
Data: 28-12-2014
Įdėjo: Gytis
Dydis: 1536 x 864 pikselių
Failo dydis: 384.65kiB
Komentarai: 25
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 11563
Data: 28-12-2014
Įdėjo: Gytis
Dydis: 1536 x 864 pikselių
Failo dydis: 384.65kiB
Komentarai: 25
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 11563
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
taip bepjaunant buvau senapjoves dalgi sulauzes
lenkas to nebijo. tiesa pernai 12+ kart reikjo iardyti nes trkdavo ais, isicentravo turbt, nusipirkom krone 320, tai lenka naudojau tik pakelem ir kuoliukam apipjauti, subiro ir taip 3 kartus :/
Labai jos bijo tokiu kampiniu pjovimu, nes tada netepami dantraciai vienoje puseje ir didele apkrova kampu gaunasi
itai Jumzei iriu skirstytuvo gale nr prie kabinos. ia kaip suprast , pagal metus buvo skirtingai dedama ar kitaip?
cia sitas orginalus transportinis tai jam po panele skirstytuvas
Ir turi 5 begi
na kaip pasakyt . anaiptol kiek man teke matyt visiems pakrovejas hidro paskirstymo dezute stovi ant tepalo bakelio, o orginaliems gale. begis penktas yra pas juos visus tik senesniuose modeliuose nebudavo ispjovos skardoje. kuria paiimi su bulgarke ir ispjauni
Ai ir dar jei kas sumastysit gave papigiai pakroveja ir jy perdaryt y traksportiny reikia labai ziuret nes tureja 4 jumzus 2 is ju buvo pakrovejai (gauti beveik uz dyka) du perdarem y transportinius bet vat taip perdirbus ir juos pavaikius islindo beda su greiciu deze ta prasme virsutinio velenelio guolevietes isplaktos korpuse. Sitoke beda pastebejom tik buvusiose eskavatoriuose o transportinem nera to
gal ir pas mane kazkas isplakta ekskavatoriaus, nes 4 begiu kazkokie garsai, visais kitais tylu. vienas jumzistas sake kad visu ketvirtas triuksmauja.
jo kauke jis taip ydomiai tas ketvirtas begis
pas mane irgi perdirbtas is pakrovejo,ir ta pati beda pagreitintojam visose pavarose nemalonus astrus garsas,o paletintojam tyliai,kur cia beda,ar verta ardyti,sudejau stipria garso izoliacija,tai siek tiek gereu.
Sitam butu kaip ir viskas gerai ,bet yra trukumu,nemoku sankabos atreguliuot kaip priklauso ,begiai jungiasia,bet negraziai(traska)darbinis nesutoja sankaba ismynus ir ijungti reikia perjega ikalt,nors diskus naujus sudejau:-)
gal man po variklio ardimo, nebeisijungia darbinis, tai gal padetu tas 5 kartu atsukimas varstu ? iki ardimo isijunginejo su jumzu dar neteko padirbet, tai pas ji ira paletintojas pagreitintojas ???
sakyk mune ar turbo jumzei pasiteisino,ar motorui nieko ir kaip su traukimu.aciu.
jo ir as pastebejau kad letas motoras jumzo netaip kaip mtz.
Ar blka kur dirus slepia jums taip pat labai dreba?
Galiu tik patvirtint munes zodzius nebeliko to flegmiskumo su turbina. bet vat jei jau ysnaudojant visa turbinos suteikiama galios padidinima tai atsiranda noras labiau silti ir jei arent kokiam tai kilometro ilgio lauke gali ir perkaist . o sankaba darbinio as asmenioskai atleidziu per septynis fiksacines spiruokles traskesius . tad ce pagal diska reik ziuret . pradedi penkiais ir varai toliau ir ziuri kaip jin weikia.
Dkui mune, ( dl motoro girdjau nelaiko velenas ) pradsi ir a projektuoti turbin, nes ypa ariant truksta keleta kumelaii.
gal kas esat i ekskavatoriu jumza turba ideja?
galima idet, bus jegos daugiau. viskas tas pats bus kaip ir idejus i neekskavatoriu
ant dienu parvesiu ir as jumza
siurblius lengviau suks
nelabai kak ir pajausi ant ma apsuk
su peiliu priekiniu stumdant turba padetu, bet ir taip sankaba nelaiko, tai dametus jegos tik spek ardyt
visiskai pritariu munei,tas pats buvo man kai nupirkau(matomai del to ir pardave)kai pasalinau visas bedas nemokejau sureguliuoti,poto uosvis paaiskino kaip reike sugeliuoti ir senden jau 3metai,kultivuoju,seju,ariu(pernai18h,siemet jau25 suvagojau)zodziu viena teturiu ir dyrbu visus darbus,ir dar nekisau pirstu.tiesa mune gal gali imest foto apie turbo,kad kaskaip nerandu fotogalerijoj,arba man atsiust.aciu.