Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > svaistikliai mtz |
kairei mtz 80 o desinei mtz 50
Data: 20-01-2015
Įdėjo: olegas
Dydis: 1280 x 960 pikselių
Failo dydis: 407.39kiB
Komentarai: 41
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10615
Data: 20-01-2015
Įdėjo: olegas
Dydis: 1280 x 960 pikselių
Failo dydis: 407.39kiB
Komentarai: 41
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 10615
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
pydiso macnesni?
svaistikliai turi buti vienodi ir ilgiu ir svoriu.nedaryk misraines.
tokie reikalai ilgis vienodas,bet akivaizdus biski skirtumas svoris mazai skirias tarkim suvienodint galima nuo sunkesniu apatine dali nudildinti,kaip manot?
pirkias as varikli 80 ant daliu,is eksportinio mtz tai svaistikliai skirtingu svoriu 20gr.skirtumas ,pagal mane reikia kad gramas graman ar gali kokia paklaida buti?o gal kas zino kur tikrai yra mtz 50 ivoriu pirkti pasidalinkit info.
o pagaminti neina tos vors? o d240 svori skirtumas ar ne iki 8g, tiksliai nebeprisimenu. pidiso n neinau.
As visdar nesupratau, kuom skiriasi tos ivores? Isorinis skersmuo 50to didesnis? Nes pirstas vienodo skersmens lenda, tai tik taip, kiek suprantu, turetu but
ivores isore didesne,padidinus foto matosi skirtumas ivoriu.
tai va,OLEGAI,paklausinejau savo kraste apie50-to ivores,tai stai koks atakymas.nera ju,ir keliems tiekejams skambino,bet niekur nerado.
arba ,bandyt ieskot internete,arba pas tuos kas prekiauja senom detalem ir pirkt svaistiklius visus,kad tiktu 80-to ivores.kaip man aiskino,kad naujesniuose 50 lyg jau ejo kitokie svaistikliai.o po viena svaistikliu keisti nelabai iseitu,nes turi buti apie 14 gramu paklaida svoriui.
gal didesniam ir didesne paklaida,o gal tai -+7g ir gaunas 14g tarp leistinu ribu.tikslai nezinau,nebesigilinau.svorio galima butu pamazinti pagreziojant,bet tai jau juvelyro darbasmanau viskas imanoma.
skambinau i pasvali,pasiule jumz ivore ji yra 44mm.isore o mtz 50 beveik44mm.su slankmaciu matuojant.
Svaistikliams galima mazinti svori juk, slifuojant apacioj ta kalniuka
neturint preso kaip lengviau ivore ideti,gal pakaitint svaistykli skystija ar su fenu geru?
kad ir turint presa,geriau reik pakaitint svaistikli.panaugojus minksto metalo gabala,gali kalti ir kujo pagalba,nes daryt reik greitai.kitaip uzkais ir yvore ir ji taip pat plesis.
kolukio laikais tai kaitinta metala imesdavom i kibira saliaros ir joje kaitinom tiek svaistiklius,tiek stumoklis kai kisdavom pirstus.gal ir virintam vandenyj taip galima butu daryt,net nezinau,kaip siais laikais daroma,kad butu pigiau
aisku jurijau,na va nusprendziau maza remonta padaryt o pasirodo netaip lengva nes nera reikiamu daliu,ir dar turejau reikalu kol galvutes spilka issgreziau ir sriegi padariau nes luzus buvo bet neleido kompresijos.
as kaimynui kai dariau varikli tai virintam vandeni stumoklius kaitinau,tada tik pokst pokst ir ok
as tai stumoklius riezaku pasisildau, arba ant dujines tik nereikia persistengt, uzspjauni cirska ir gana.
su kuju Jurijau? gal spaustuvas geriau? nors ruskai technikai yra vienas visraktis: kujis
na taip,Alvydai,uzdejei koki aliumo ar bronzos gabala ir lengvai ikali.juk vistiek po to reiburuoji,kad butu tip top
pakeitus yvore reikia ant kordinatiniu stakliu vel centrus sugaudyt kad negriaustu pirsto
olegai,tai ka priburei su ta ivore,ar pavyko sutaisyt svaistikli
laukiu jumz ivores sendien parvez kurjeris tai ziuresiu jurijau kaip ten bus beja sitas variklis jau tvarkytas ir kazkoks kreivarankis idejo siauresne ivore ciut ne 1cm.ot tokie meistrai nepatinka man na bet dirbo svarbu neismale nieko.
kairej buvusi ivore per maza kaip neatsakingai buvo darytas remontas,o desinej jumz ivore tiko i svaistikli tip top pakaitinau svaistykli keli tikslus smugiai ir ivore vietoj beliko tik raiberiuoti,bet vel kliutis kaime nera tokio raiberio pirstas 38mm.
mune daug zuilit reikia skyle 36mm.o pirstas 38mm.
pridk dar 0,1-0,15mm
reiburiai buna reguliuojami,bent jau pas mus su tokiais reiburuoja.reik kreiptis pas rimtesni tekintoja kas uzsiima tokiais darbaisarba nulekt i kokia firma,manau nekainuos labai daug.
yra mieste profas uzsiimantis tekinimo darbais turetu turet reiberi toki.
Net nevjis insitikinau ogi akurat riogso vaistikliai , pirtai inkiti ir dratuku perrita
kiek zinau ivore svaistiklija reibuojama ir neturetu patraukt.
Teisingai ,Olegai , naujas vores btina reiboruot .Dar turiu usilikus nuo sen laik 150 mm reibor io vaistiklio vorei , nors io buvo varin o ne bronzin ta vor tai kartais paprasiausiai rat prakaldavome ir vsio
bet reikia ir srata turet tinkamo diametro
Kas be ko , inoma reikia
Pirmiausia ikalus ivore kuninguot ja reikia,kuo plotniau prispaust ivore prie svaistiklio sieneliu,o po to raiborium prasukti skyle,seip but geriau reguliojamo diametro raiborius,tiksliausia pasidarytu.[img]http://www.motortopia.com/dragracer/wp-content/uploads/2011/12/DR-1111-ROD-22-ks.jpg[/img] is not a valid Image.
ne boliduo varikli renki,kad reiktu tokiu mandrysciu daryt,per reiburi praleisdavom,tik butinai ant stakliu,nes rankom uzsiknisi tai daryt ir gali spausdamas pakreivint,ir viskas budavo OK.dar ir po siolei tie traktoriai vaziuoja
mune,nors as nesu tekintojas,bet tokia plona uvore ispaust i stakles ir nepazeist sunku ir dar tiketis,kad tikrai tiesiai pratekinsi tai nelabai realu.manau,kad olegas viska tinkamai padare
6500valandu sitam mano traktoriukui
normaliai maniskiam darbiniui 82 7000 su virsum apie grupes keitima dar net kabos neina
va draugas praraiberavo keliu tarnyboj dirba,gal sia savaite uzkursiu jai laiko bus surinkti,ispuciau net is radijatoriau tepalinio tepala kad kuo sviezesnis butu,vargau dar su vairu kaip ne pagrindis traktorius buvo tai neieskojau bedos,manau pagrindine beda tepalo padavimas hidro zarna per mazo diametro 8mm.o dabar padariau 13mm.manau palengves.kaip manot?
Jei nedaug tik prareiboriuot tereik reibori stakles, svaitikli prispaudei kietai prie atramos kur kaltai remiasi, jei reik udejai dar tarp j gele, lengv bg ijungei ir prareiboriuosi ir ranka sukt nereiks, ir tikslu pakankamai.
na ka pagaliau uzkuriau as ji si vakara nuo gulejimo vienas purkstukas myza .