ŽiÅ«rÄti foto
Foto albumai > Priekabos > Savadarbė savivartė puspriekabė |
Viskas iš metalo laužo.
Data: 29-01-2015
Ä®dÄjo: sadyvlaaa
Dydis: 1296 x 864 pikselių
Failo dydis: 56.96kiB
Komentarai: 34
Reitingas: NÄra
PeržiÅ«rų skaiÄius: 14918
Data: 29-01-2015
Ä®dÄjo: sadyvlaaa
Dydis: 1296 x 864 pikselių
Failo dydis: 56.96kiB
Komentarai: 34
Reitingas: NÄra
PeržiÅ«rų skaiÄius: 14918
RaÅ”yti komentarÄ
Turite prisijungti, norÄdami paraÅ”yti komentarÄ
.
Reitingai
NÄra reitingų.
Graži priekabėlė,tik nedažlibinu ar yra cilindras ar nėra. Jei nepaslaptis kiek savikaina gavosi?
ir aš kaškaip nematau cilindro,bet pagal konctrukcija turėtu but savivartė,iš ratu sprendžiant tai nėra labai didelė,na bet gražei ir manau taupei padirbėta
cilindras matosi,kad yra nes slanga nat disliaus suraityta
vo priekabike
o kaip su registracija?ar yra kokia galimybe priregistruoti savadarbe priekaba?
Jei turi dokumentus iš kur metalas, kad pirkai ašį, ratus, dišlių ir t.t. pasigamini apsidraudi, nufotkini neši į savivaldybe pas specialista ir priregistruoja be jokių problemų.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/661/dq2iP2.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/gsKLop.jpg[/img] is not a valid Image.
Savikaina gavosi su visais dokumentais (dokumentus pirkau atskirai) apie 700LTL kaina tokia, dėl to, kad buvo pradėta gaminti gal prieš 15 metų ir tais laikais supirktuvėse metalą iškeisdavo vienas prie vieno. Keletą metų prastovėjo numesta (anksčiau jas gamindavau) ir kai įdėjau samadielkai dizelinį variklį tada teko pabaigti ir tik pernai pavasarį prieš pat ŽU technikos techninę apžiurą pakliuvo dokumentus nupirkti, tada ir teko nudažyti, elektrą išvedžioti ir t.t
Tankistas, su priregistravimu jokių šansų, praėjo tie geri laikai.. Reikia ieškoti paprasčiausiai dokumentu, kas turėjo iš anksčiau.
grazi priekaba tikrai
Vasara priregistravau taip kaip kad rašiau be jokiu kyšiu ar pažinčiu. Specialistas susake ko reik ir sunešiau dokumentus. priekaba su numeriais.
o jomajo, o man musiskis žu specialistas paaiskino kitaip, kad baigesi geri laikaiir taskas. o tech apziura dave nebaigtais irengti stabdziais nes nespejau sutvarkyti be jokiu kysiu (persiregistravau dvi dienos iki ta.)
nuo ko hidro cilindras ydetas ir jis ar ant obuoliu?
Nu istatymai visoj Lietuvoj turbūt vienodi, tai matyt specialistas arba in kišeniu nori,arba tingi pasidomėti istatymais,arba tyčia. Aš registravau mažeikiuose. Pabandyk pasicikavyt aplikiniuose rajonuose jei jūsiškyje nepavyksta.
Tankistas neklausei , ka daryt jei asys kolukio palikimas ?
Galbut uztektu , kad kaimynas israsytu saskaita simboline kaina ?
Pas mane buvo priekaba prieš 10 metu padaryta, nuvažiavau laužynan pazyziau, išrašė saskaitą kad iš jų pirkau metala ir reikiamus dalykus, užmokėjau pvm tos saskaitos ir primečiau ant butelio ir baigta, yra popieriai. Pat specialistas taip patarė daryt man.
Popierukai lauzyne kainavo 100lt, už tiek dokumentu nenupirksi
Pas mane prie pupsinaus 2,5 tonos.
tai va Tankistas, butent Mazeikiuose ten juos kazkaip registruoja nes pernai skelbimuose buvo kelis kartus ir as bandziau nupirkti, bet nespejau. pardavejas pazadejo padaryti tuos dokus ir tebedaro po siai diena. skelbimo nuotraukoje buvo matyti irasas 2014 pagaminimo metai ir "savos gamybos" vadinasi kazkaip registruoja, o pas mus žus specialistas senas sovietinis pirdzius tikriausiai nezino istatymu.
Andre maniskes bendra mase 1500kg.
cilindras dvieju stoku ant obuoliu. gal kas atpazistat nuo ko? nes reikia manzetus pakeisti ir nezinau kokiu prasyti
Gražiai padaryta, Alvydai, priekaba kaip iš ,,magazino", kaip pas mus sako . O kas dėl registravimo, tai tikrai tą daryti galima, dar net buvo reportažas per keliai mašinos žmonės laidą, kad registruojamos tik ž.ū. priekabos, pagamintos pagal nustatytus reikalavimus, kurie pateikti intermete. O jeigu senas pirdžius inspektorius, tai jis tikrai valiutai nebus abejingas, pas mus lygiai tas pats, nesukalbamas tol, kol pinigu nepakvimpa, tada problemos baigiasi, bet kadangi įstatymai Lietuvoje yra vienodi visiems, kaip sakė Tankistas, tai reiktų susipažinti truputį su tvarka ir poną pareigūną bandyti prilaužt truputį. Bet čia, kaip sakiau, su tvarka reikia susipažint pirmiausia
p.s., kokio razmiero šveleris naudotas rėmui?
Susieiskai istatyma, kuriame parasyte kkoke tvarka savadarbes registruojamos, atsispauzdini normaliai, pasiskaitai, pasibrauki ir aini pas ta kuris neregistruoja. Parodai kas ir kaip. Jei nepavyksta, ieskai jo virsininko ir tada viskas issisprendzia. O tuo paciu ir daugumai kitu savo rajone padedi siuom klausimu.
bet jai daryta is zilo tai kaip suprantu turi buti stabdziai?
Kiek seniau skaiciau , tai jei visa priekabos mase nevirsija traktoriaus mases tada nereikia , bet seip vien del saves patarciau isideti , nes as tampydavau be stabdziu tai nespedavau keist traktoriaus stabdziu kaladeliu , kurios gana brangios daznai keiciant .
as irgi nesenai klausiau del priekabos registravimo,tai pasake,kad jokiu problemu kol kas nera.tik nepaklausiau koie reikalavimai keliami vienaasems priekabelems.
Priekabikė nėra maža: 255x175. Metalas pakankamai storas: dugnas 4mm, bortai 3mm, rėmas 14cm šveleris, ašis pusantro UAZ tilto ( išpjautas reduktoriaus korpusas) Padangos R-15C, jos svoris gali būti apie puse tonos, nes norint pakelt dišliaus galą reikia labai didelių pastangų, gali gauti kokią išvaržą. Anksčiau tampydavau su T-16, veždavau malkas, tai pupsius labai sunkiai velka, į mūsų įkalnes pakrautas pirma arba antra pavara įkopia, dabar pasigaminau dar vieną, mažesnę, tai eina žymiai lengviau. Jos minusas yra per žemi ratai, - sunkiai rieda, riekia dėti gal kokius gazikinius ratus. Į ją pakraunu 2 tikrus kūbus malkų, tai svoris susidaro šioks toks. Mano samadielka, su ja pakrauta lekia, net nejaučia, minėtas įkalnes įveikia trečia pavara (Keturių pavarų dėžė) Tiesa, ačiū už pagyrimus O kas liečia registracija, jeigu ji įmanoma, tai galima užkurti fabrikėlį: naujos skardos bortus paprofiliavai, rėmelį suvirinai ir į prekybą "saldainiukus"
bet originaliom 1pts2 nera stabdziu,o gal,mazoms, iki 2t nereik stabdziu?
yra kas daro priekabeles, tik siuo metu skelbimas neaktyvus,gal veliau atnaujins http://www.autogi...75535.html
nereik jokiom tu stabdziu pas mus lempos mirga ir gerai jei dar pradet stabdzius det tokiem sudam tai
ne visom 1PTS2 nėra stabdžių. kaimynystėje bent 3 ar 4 tokios yra, tai vienai tikrai mačiau stabdžius "zavodskus", ir dar pneumatinius, o likusiom nepastebėjau
http://www.autogi...57275.html tokia nebloga priekabike.krauti neaukstai,svorio centras zemai,tik kaina per didele,tokia maciau ansciau tai nei 3000lt nekainavo.alvydai,gamink as atvaziuosiu pirkt jei kainos neuzsilausi
armaturini jei ir budavo 1pts2 stabdziai tai tik hidrauliniai. ir vapsie nedaeina na...ui tokiom priekabom stabdziai vapsie nuprotejimas
jeigu priekabos svoris virsija puse vilkiko mases tai stabdziai privalomi, bent taip man aiskino ž.u.s. specialistas. aisku tokiom mažom gal ir nelogiska, bet ne mums spresti. maniskei yra neiki galo irengti: truksta vienai pusei barabano su kaladem. o Jurijui iki pavasario realu iskepti profiliuotais bortais per gala verciama uz stukike
Tai va, su ta puse vilkiko masės ir pasidaro dviprasmybės, jeigu vilkikas mtz tokios priekabos, teoriškai jis tenkina sąlygą, ir stabdžių nereikia, jeigu velka t-25 ar panašus, jau masė viršija pusė traktoriaus, stabdžių reikia, kokia išvada? Turi arba būti ir traktorius, kuris ir tik kuris trauks tą priekabą, arba stabdžiai, kitaip niekaip jau .