Žiūrėti foto
Foto albumai > Priekabos > pse-12.5 |
naujas pirkinys
Data: 11-12-2015
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1280 x 960 pikselių
Failo dydis: 277.88kiB
Komentarai: 34
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9438
Data: 11-12-2015
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1280 x 960 pikselių
Failo dydis: 277.88kiB
Komentarai: 34
Reitingas:
Peržiūrų skaičius: 9438
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [2 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Gerai | 0% | [Nėra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [Nėra balsų] | |
Blogai | 0% | [Nėra balsų] |
ie kiek mokejai? jei nepaslaptis as turiu svarstau gal parduoti arba perdariti nes laksto i sonus
O, Vygantas apsipirko vl . ia toki pirkai, ar jau po remonto? Nebloga atrodo
o kaip ja perdaryt kad nelakstytu?
geriause tai butu daryt puspriekabe
Nu, jeigu erdesai ir arnyrai tvarkoje, neidil, tai neturt bgioti, bet jie gana greitai isineioja
900+115 parveimas i taurags raj,tokia kokia matot ir TA 2 metam,karolis555 kiek nortum nes iekau antros,gali buti be bortu , be ratu aiku priklauso nuo kainos.
ir jau ibandiau mike,tai prie gazikins nepridsi(beje ja pardaviau)kabinu ant trikampio,sukeliu tai et ant dvieju stato,kita savaitgali jai vaiuosiu nufilmuosiu,marko teisus,jai niekas nekliba tai ir nelaksto,jai ilginsiu diliu,dsiu nauja kilpa su maa skyle,ir kabinsiu apaioj(kaip buna belarusam ar vakarietikiem kablei)tik dar jo nesukonstravau o kam taip reike paraysiu prie sjamosios.
mes tokia turejom,praktiskai nauja buvo,koluki tik kitkas veze,tai visvien 9 begu neidavo pavaziuot metos i visas puses nors tu ka.....
su itom malkom apie 25km parlkeu beveik visa kele pilnu gazu,na matau kad vaikto bet nieko,na o kaip bus su grdais tai neinau,nes planuose yra 3variantai.1pirkti papildoma.2dti furinius ratus R19.5 ir papildomai spiruokles,kad apie 8t veeu.3dti tree ai (tingini) ir visas 10t butu imanoma pavet,ir manau sumaintu lakstima,tai reike apsisprest nes atitinkamai turs bti ir paauktinimai.
Turejom tokia, tai ta lakstyma sumazinti kaip ir sansai menki, nuo senu laiku metes mazosios priekabos priekis, pakisom zieda su pusremiu nuo jos ir visos ligos pasibaige, eina dabar kaip styga jau kokius 10metu. O jum kad reikia jau zemo prikabinimo tai gal pati prikabinima islenkti reiktu, as su tom traukem net nevarkciau, deciau zieda iskart.
Bet vlgi, ied pakius reikia kelti ir gal, ir visa priekaba pasikelia, o kuzavo auktis itos dar vienas privalumas prie 2pts-4, ypa jeigu reiks didmaiius i jos imti ir sjamj pilti su keltuvu
va marko viska teisingai suprato kodl butent toke pirkau,ir iki lauko man soei,nes ir purkimas bus taipat su ja,imesiu 4kubines ir varau sau vienas,na o grudam vet galvosiu,gereusei butu ziline,bet jos turi savo kaina ,su mazinm padangom 10t ir daugeu gali vet,bet iuo metu finansu ministerijoj nra lu
gal kas zinot,ar zilinem priebabom buna furiniu barabanu kad iskart tiktu nieko nereiktu perdaryt,nes mum nelaiko padangos....
As jau gavau pora ratu furiniu r19.5, ieskau dar dvieju, ivirinau viduri is zyliniu. Jie ant skyliu kaip ir tinka, tik skyles reikia didinti ir nepratelta pro stabdziu barabanus, ir gaunasi siauresne tarpuveze, nes isnesimas kitoks. Geriau turbut burti ir deti r22.5 tada su stabdziais bus viskas tvarkoje.
kolkas nesu tokiu mates,gaziko jau ant ribos kad centra ivirinti,o zilinei reike ipjauti furini ir zilini ivirinti,dk mazines padangas kiek inau 10t ir daugeu vea be problemu.
Prie vygantas temos,gal kas gazialkinei turit parduoti 2 ratus furinius, ir kaip patartumet sumazinti siubavima jos, nes veziau gruza tai kai pakrauna, tai siubuoja labai,deti atramas i rema ?
mes gazikinei,tai atramas privirinom prie remo is keturkampio vamzdzio ir gulasi paskui tiesiai ant tilto,tai dabar stovi kaip ikalta...
pritariu getzkai,taip ir a buvau padares buvusei,bet jai nepilna tada vistiek siubuoja,buvau galvojes dti stambius amortikus(furinius ar mazinius)bet pardaviau taip ir neibandiau,obutu pasiiekok po firmas ar lauynus,svarbu kad butu nulinis ineimas,tada tik gazikini ipjovei aptekinai pagal furini centra ir ivirinai,o zilinei nebeutenka.
mes praktiskaip palikom,kad tik 5 cm nusileistu,pripili kokia tona ir fsio ir vietoj jau buna,nes gaziko lingem minkstos
o jei tokiai priekabai padaryt balno principo,kad nereiktu ziedo ir ,kad nesikeistu aukstis.seip tai nieko neimanoma padaryt,kad nelakstytu.dar buvo sumanymas apsukt tilta,kad traukes atsidurtu priekyje,bet nebedrysau perdarinet,tas buvo kolukio laikais.paskui pavyko ja pakist po meslu ir gavau kita su ziedu,tai nebevargau ir galvos nebesukau.
Tai baln ar k nori pakik, vistiek pasikels, jeigu ne, tai rm ratai klius, nepasuksi
apie traukes i priekio a girdjau kad baigsi visi lakstymai,bet savo akim nemaeu.O ka manot apie 3 ay ir krovumas padidtu ir gal prilaikytu lakstyma,tiesiog mastau,gal kas kur matt?beto deu pts su oriniais stabdiais
Getzka gal foto galimetu padaryti jei nesunku, buciau dekingas
vygantai bandyk deti dar viena tilta del krovumo tik reik paskaiciuot ar geriau toks perdarymas ar geriau perdaryt ant furos ar MAZo ratu.daryk kaip cia padaryta http://www.samadi...to_id=5745
I tikro, dti papildom a neilginant visos priekabos nemanau, kad labai efektyvus tos papildomos aies panaudojimas, krauti daugiau aiku bus galima, bet nepamirkim, kad apkrov ji perims nuo galins aies, su kuria ir taip problem nra, o priekin ais su erdesais, kurie perkrauti blogina valdomum, lieka praktikai tiek pat apkrauta, ir nieko labai nelaimsi. suprantu, mintis tame, kad dvi galins nevairuojamos ays turt turti didesn kryptin stabilum, negu viena, bet greiiau tas tik apsunkins poskius, kai reiks pasukti. Mano supratimu, jeigu yra ais, kuri galima pakiti po ita priekaba, tai geriau j panaudoti kitos priekabos gamybai, ar kokio traliuko, ar dar kokio daikto, o ia, pasitepti arnyrus daniau, pasivaryt, nevaiuot su iklibusiais, ir tarnaus ta priekaba. O va trauki perklimas gal ir padt kartais, jos tempiant priekab bt pastoviai sitempusios, maiau laisvumo - maiau lakstymo
Naudos jokios is tos asies nebus, o jei ilgint rema ir det antra asi irgi neapsimoka, geriau jau tada balansyrai nuo kratytuvo.... bet vistiek cia is jos priekabos normalios nepadarysi, ays silpnos, jau geriau pakrovus pradeda linkt, lings irgi silpnos, padangos vapsie gaidiskos, traukiasi palyginus nelengvai, jei grudam vezt niekam tikes reikalas, o i miska tai gal ir gerai
juk ays tospaios pts,vasara nenufotkinau kaip su pts furinm padangom,mtz 1551 berods,po 8t 3susikabines temp,dviem papildomos spiruokls,kitai gerokai lings pastipritos,ir nei linksta nei ka o ir guolei laiko pats su juo nekjau.o itai tai lings tikrai silpnos,manau dsiu papildomai spiruokles ir furinius ratus,ir siemet isiversiu,nes ne vien priekabos gyvenime reike.
Gera ta priekaba, o linkti pradeda nuo tokio mandro dalyko, kuris lietuvi kalboje vadinamas ,,perkrova", tas mandras terminas danai gali problem dar ne toki, kaip linkstanios ays pridaryti, todl reikia protingai itoj vietoj
Visikai pritariu marko, reikia su protu kraut ir viskas ia laikys, taip pat jei priirsi visk kad neatsileist vartai, sutpsi kur reikia, vaiuosi ir vaiuosi, n viena priekaba pati savs neprisiirs, ir neatlaikys perkrovos.
[img]http://skelbiu-img.dgn.lt/1_16_112820802/2-pts-4-priekaba-dalimis.png[/img] is not a valid Image.
tai ka radau
Va, ir traukes i prieki atnestos . Kazi, kaip daryta, ar soskes perkeltos, ar kelmai visi apkeisti pusem
Man tai nedaeina, kuom traukes geriau priekyje asies negu gale..
na va vygantai,pabandyk ir tu taip perdaryt ir paziuresi ar bus skirtumas ar ne,o toks perdarymas tikrai nereikalauja kazkokiu tai dideliu investiciju.jei nepatiks tada galesi bandyt kazka kitaip.