Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > mtz |
Na stai ir pribrendo laikas keisti grupe
Data: 08-03-2018
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1600 x 954 pikselių
Failo dydis: 826.1kiB
Komentarai: 97
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 14695
Data: 08-03-2018
Įdėjo: vygantas
Dydis: 1600 x 954 pikselių
Failo dydis: 826.1kiB
Komentarai: 97
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 14695
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
galva po pilno remonto
kiek domejaus tai rimta grupe
Jei ne paslaptis, kiek galvos šlifavimas kainuoja?
jokia paslaptis 85€ pilnas remontas
taigi raso ant galvos
Pilnas remontas galvos tai, kapitalini dare ir gavos 85€?
Kaina sakyciau nemaza,uz toki remonta,voztuvai nekeisti su lizdais kiek eina izuret,jai tik kreipencios.Asiziurek paskirstymo veleneli,kad nebut kumstelei apdile,nes mes neapziurejom,ir teko naujai draskyt.
tikrino hidrauliskai,slifavo vostuvus ir tt,sakiau kad padarytu viska kas priklauso o ka dar dare nezinau nes draugas veze.
kaip manot ar verta konctruoti,gavau uz aciu gera Audi V6,ar nieko kad angos ryskiai skirias o ir prisukimas per puse skyles skirias
Padaryk perejima,kad nebutu toks grubus ,kaip dabar matos,ir dek,nauda bus,aisku jai grupe turbinine,o jai paprasta naudos mazai.
Tai ta turbininė grupė niekuom ji ten nėra ypatingesnė, skiriasi viršutinis kompresinis žiedas, ir, jeigu jinai nuo variklio d-245, tai degimo kamera truputį kitokios formos, bet čia ne esminis dalykas, esmė žiedas. Be to, juk pastačius reguliuosi ir slėgį įpūtimo (kintama geometrija), atreguliuosi ,,protingus" parametrus ir viskas čia bus
P.s., dar, matau, kad stūmoklio dydis yra ,,m", pagal nuo seniau išlikusią patirtį, komplektuojamos būdavo stūmoklinės grupės derinant stūmoklį ,,c" su cilindru ,,M", stūmoklis ,,m" su cilindru ,,C", vadovaujantis tuo, stūmoklis ,,m" ir cilindras ,,B" lieka be poros, kadangi, jų nebėra su kuo suporuoti. Bet, tikėkimės, kad šiuolaikinė gamyba yra bent kiek tikslesnė, ir tokio komplektavimo nebereikia
https://www.youtu...r7YxfJ2QMY kolkas nesu rades detalesnes informacijos,kaip sio zmogaus pasakojimai apie varikli remonta parametrus,aisku reike kantrybes ziuret visas jo serijas,bet naudos tikrai yra,nes mes visi namu salygom,remontuojam.
manau kad marko klysti zimejimas tam ir yra kad gilzes ir stumuoklio turi atitikti.Pagal knyga B-didelis C-vidutinis M-mazas skersmuo
nu tai tautiečiai ir renka tokį komplektą: cilindras+ vienu numeriu didesnis stūmoklis. Ale prisidirbs ir bus skookum as fu*k. Na tiesiog 100-ui metų....
O vygantui: bent jau savo šendienine nuomone - į naujai, beveik kapitališkai perrinktą variklį nebedėčiau jokios turbinos.
sende Donce nepasakysiu kodel dedu bet ateis laikas ir paaiskinsiu
Donce kodel nedetum?
Turiu du turbininius ir viena senuka be jos, tai vis knieti ja uzmauti nes vistiek netraukia taip smagiai, nors ir kapitalinis darytas pries gerus metus.. Tik tiek kad tavo Vygantai tik galu vedamas tada jau prastai, turbut pirmiau tilta reiktu pasikisti, vistiek kitas darbas dvitilciu. Jei kaip pagalbinis traktorius ar kelis ha tedirbti tada aisku nereik tos turbinos nes biski vargo dasideda su ja
Aš ir nedėčiau,jaigu būtų kieme keli skirtingom galiom traktoriai,turėk vieną pjovimui,grėbimui,patampiojimui ko nors,lengviems kaip sakant darbams,kitą žemės arimui,dirbimui,ruloninio sukimui,o dabar kaip tėra vienas apskritai visiems darbams,užtat ir turba įdėta buvo našesnė,nepirksi traktoriaus 120 ah,kuriuo ne tik teks presą sukt žemelę dirbt,bet ir šieną pjaut,ir tt,kur kuras bereik tik degs.Tai šiuo atžvilgiu tik turba gelbėja,be jos traktorius tik birbukas,įkinkius į padargą,kuriam galios daugiau reik.
https://www.youtu...CoZ2wdiyEI https://www.youtu...aEpqbqgqhgtureciau mtzoka tikrai deciau kazkoki kita motora,kai pirmas su merso,o antras su perkinsono,visi sie turi maziausia po 115ag.
Tai va kad jis vienas ir dyrba visus zemes ir ukio darbus(siai dienai seju 14h ir rudeni bus +6h pudimo)ir ukio darbai(sniega pastumditi,kiemus pasilyginti,bosiukas srutom ir malku 5-6 prikabas)tai tie papildomi arkliukai nepamaisys(ypac arimui)o ir garsas malonus ausei,o kai nebedirbsiu zemes(o tokiu minciu yra)pardavimui bus + o apie priekini tilta net negalvoju,man didesne nauda gale dideli ir platus ratai(siuo metu 18.4R38)ir rimtas blokatorius.
Paturetum dvitilti sakytum nafik tas priekiu nevaromas.. ziema biski kalniukas ar kas ir sedi, ir taip tik pas karviu vaziuoti priekiu nevaromu o ne zeme dirbti.
dirbau su jumze 5m dabar antri metai su mtz ir nei karto nemaciau poreikio.
Poreikis,dar net ir kaip jaučiasi,dirbant žemę tik atjung priekinį vedamą,iškart greitis traukimo krenta,jausmas,kaip ką papildomai užkabines būtai,atsiranda didesnis praslydimas,buksavimas,jo,traukt padargą traukia,bet kenčia ir kuro sąnaudos,ir laikas,įjungus kaip kas iš galo pastumtų atrodo,jokie ratai gale neatstos,priekinio vedamo.
jai su orginaliom 15.5R38 data taip,su jumze kai ardavau jusdavos,bet su 18.4R38 visai kita kalba.cia turi isbandyti praktiskai tada gali gincitis.
Dirbes ne tik sovietine tehnika,tekę ir nauja šiuolaikiška,kur ratų didumas ir platumas kur kas didesnis,pavyzdžiui case215 puma,kaip pusantro 18.4 būtų,be priekio įjungto jaučias,tikrai priekinio vedamo joksai dydis,plotis padangų gale neatstos,net privoluojant pasėtą lauką,su priekiu įjungtu,daug maloniau galuos apsisukinėt,o jau net nekalbu apie sunkesnius darbus,kaip skust,art,germinuot ir tt.o dar jai šlapiau,tolygu,kuro atsukimui ir pylimui iš bako,dirbant ant žemės...
jau vienasyk isiveliau i sia diskusija daugiau nebenoriu,jai man butu reikeja tai as buciau ir pirkes 82,o jai esu tikras kad man jis kaip suniui penkta koja tai kam man eurus metit,tikrai rasiu kur juos protingiau isleist nei priekinem tiltui.
na jau matos sviesa tunelio galenepatinka man tokie darbai,na bet jau tuoj prieisim prie malonesniu Turbo konstravimo.
si rudeni pats isbandziau 82 su visom beveik plikom padangom dauk maloniau arti nei su pidisu su galinem dar nemazu protektorium padangom
Nu cia turi, ir arkliui aisku,kur stovi ant tasku,ir gauna suki,o kur cia gauna suki tik dviem taskam,ir dar du taskus reike stumti,praktiskai jai slapiau priekiui stumti sunaudojama jiegos ciut, kaip korpusui traukti.
Gražiai atrodo, galva kaip nauja iš po remonto .
Kokį tepalą pilsi, Vygantai, užbaigęs remontą?
kaip kaskas zemesukio forume pavadino(Buze)
va toks buvo svoriu skirtumas,slifavau ir susveriau 1gr paklaida
Aš ir šiom dienom su turbo projektėliu darbuojuos,jau į pabaigą,dedu į traktorių John deere2030.
katik baigeu rinkti ir rytoj imsiuos turbo
Jeigu iki vieno gramo skirtumą suvienodinai tai norėsis paklausyti dirbančio motoro, bent per ekraną
ir ka galvoji isgirsti? galesiu irasyti savo pas mane 0 gramu paklaida. o va kiek pats velenas paklaidos turi tai nezinau.
padukas nupjautas nuo kolektoriaus ir priviritas su nerzaveika(kontroline)ir su spiziniais pakartota.
is kur geriau pajungti tepima?
na kaip ir prikonstravom,liko sujungti slangas ir pajungti tepima.
Nelabai gerai Vygantai padarei,tu iškart dalį išmetamų dujų užglušinai,užvirindamas flanču,paduku,paduke skylę reikėjo padaryt konusinę,praplatėjančią į kolektoriaus pusę,kad nebūt tiesioginis kliuvinys išmetamoms,o dailiai pereitų į siauresnę,pagal turbinos karštos dalies kriauklės ertmę.
Jo kai dabar pamasceu tai tu teisus mune,busiu paskubejas na ziuresim kas cia iseis,jai ka reiks perdaryti,o turbo apvali skyle 40mm.
Nusisuk kolektorių,manau bulgarka,ne pjovimo,bet storesniu,šlifavimo diskučiu,padilusiu,kad būtų mažesnio deametro,užsidėk atvirkščiai tu jį ir pašlifuok iš vidaus,apačios paduko ertmės kraštus,piltuvo formą ten reik padaryt,arba nesudėtinga ir privirinimą paėmus atpjaut,o tada puikus priėjimas visai būtų,privirinsi dar kartą.
Dar linija išpūtimo lenkta alkūnė,ji baisiai netinka,aš tai pjoviau šaltosios dalies sraigės tą alkūnę,kampą,apsuki ir suvirini,aišku virinau ne namie,nes aluminas,dar neturiu kuom namie tokį reikalą padaryt.
Ten mune,sugadytas reikalas,as maniau vygantas grazu pagamins pereejima,is keturkampaus,i apvalu,taip,kad dujos is didesnes ertmes bus vamzdyja spaudzemos,galiausiai pasieks turbina,o cia...?nera ka diskutuot toliau.
Gal mune busi john deera nupirkes?
Aš dar net taip samprotauju, kad to turbininio kolektoriaus nelabai ir reikėjo, paprasto ir skylė apvali, ir pjaustyt negaila, tik bėda, kad turbinos gražiai sumontuot jau sudėtinga. Dar vienas variantas, (video, kuriuos Vygantas įkėlė į šaukyklą su tuo mtz 805), kolektorius atbulas, t.y., išėjimas dujų ne priekyje, bet gale padarytas, tada vėl hemorojaus prisideda, reikėtų tokį sumontavus išoperuoti oro giltrą, nes jis ten kliūva, toje vietoje komponuot turbiną, tuomet ir išmetimo vamzdis patogiau galima išvesti šalia kabinos statramsčio. Bet čia pamąstymai, gal kada kas ir tai išbandys . O dėl tepimo, tai jeigu tavo motoras naujesnio modelio, tai priekyje centrifūgos turi būti įsukta probkė, kuri būtent turbinos tepimo magistralę ir slepia. Jeigu senesnės laidos, tai jos nebūna, tada reikia jau kūrybos, arba pirkt korpusą, skirtą filtrui keičiamu elementu, tame irgi būna turbinos tepimui magistralė padaryta su zagluške iš priekio
Velenas kita jau kalba, ten be stendo balansavimo neapsieiti, o ir idelus balansavimas vyksta sumontavus smagratį, o dar idealiau tai ir diskatorių su sankaba ir viskuo kas ten sykiu sukasi. Realybė, deja, kitokia
vygantas dar turi apkatke padaryt,tipo taip https://www.youtu...VvHR08MqnA
Butinai taip ir padarysiu
na paklauses rimtu meistru sumazinau pasipriesinima kiek galejau(dabar beveik vienodos angos)nenorejau pjauti tai nupirkau tokiu zmirgeliuku ant dreles(matos foto)
dar ir turbinai biski nuslifavau tarpine irgi pagal turbina,uzdejus tarpine ant kolektoriaus angos sueina graziai,na ryt bandysiu kurti.
Vige, būtinai įkelk video kai suksi, o sukt teks ko gera nuo darbine
Tik galvoju ar mano renukas issuks
Ne mano Jonuks,kalimuks,atvarytas iš Lazdijų rajono,šiandien jau užkurtas ir pamėgintas,rytojui likę keli reikaliukai su variklio dugnu,užvirint buvusios duslerkės ertmę,nes naujai,šone,prie kabinos pravedžiau,ir turbinos valdiklis velnias,bjaurus,pajungimas šlangelės iš viršaus,o ji ir klius už kapoto,reiks grybą padaryt,jai neužkris smegeninės pakrašty-padarysiu video,jonukas senukas,vientiltukas 2030.
man to perejimo nelabai ir isejo padaryt, nera vietos kur slifuot flansa turbinos. uzdejau taip... viskas gerai nieko blogo nepastebejau....
Imant medžiagą flančui iš storesnio,iš kokių 2cm,visai gražiai į kūgį išsipjauna ta artmė,jo jai iš kokio centimetrinio-maža būt.Nėra gerai,kaip kažkur yra dūmo užlaikymas,prieš turbokompresorių,padidėt gali ,kad ir kaitimas variklio.
del tepimo taip ir neisiaikinu,pas mane yra 3 zagluskes ir ten visur stovi vostuvai,dabar arba nuo daciko trainyka daryti arba gresti stuceri padavimo i radiatoriu(maciau video)
[img]https://www.part.lt/img/56ba86533cc73bb19121080495cb466e355.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.part.lt/img/548460260bed049ead5e9d0c7846c88482.jpg[/img] is not a valid Image.
tepima dariau nuo tepalinio radiatoriaus stucerio. nupylima irgi matai
va kaip reikalingos Samadielkos,va dabar aisku,dekui belarus8822,atrodo eilinis variklio remontas o diskucija gavos ooo.
mtz-turbo beveik baiktas.
Nu va puiku
trūksta video, kur mtzokas švilpaujantis girdėtusi ir matytusi, ir aišku pats gaspadorius su komentarais
JaJa ir abkatkes video
Baik Alvydai neišsuks Renukasnjai rimtai tai katik istestavau(isitraukiau srutas)o ritoj vaziuoju i miska tai vakare parasysiu viska smulkiai.
Nereiks pjaut medžių dabar, trosą apie kamieną apsukai, gazo ir gulės
nu va beveik broliai musu su Vygantu, pas abu kaminai prie kabinos ir uzturbinti [img]https://www.part.lt/img/d24cd55ebfff313e7fe682a5d1ccf4c6946.jpg[/img] is not a valid Image.
Ar Matavai Vygantai pučiamą slėgį variklin?klausiu del to,kad bėdos ji tau nepridirbtų,nepūstų per daug,apie baras optimaliausia,nors ir reik žiūrėt,kiek orą per ją kaitina,išpūtimo linijoj,duok pilnom apsukom padirbt varikliui,kelias minutes,pačiupinėk išpūtimo šlangą,jai daugokai jinai šyla,reiškias oras slegiamas,spaudžiamas per daug yra,nespėja variklis paduodamo srauto suvartot,pamažint tada reik.
O kad įsisavintų pilnai įpučiamą orą,kuo daugiau oro,tuo daugiau ir kuro reik sukt.
Nafik, Giedriau, tau tie dubliai dar su tokiais kaliošais gale? Ir pakaba , namų gamybos?
Marko, germinuojant gerai, sejant, o si pavasary matau jie irgi pravers pakabos slaunys namu gamybos, sonai prie landzeronu pjauti su plazma
atregulevau laikinai apie 1-1.1bar manometras negarantuotas,regulevau vaziujant ant pilnu apsuku,na tos apkrovos nekaskas,todel rasiau Beveik baigiau,kita savaite desiu vakuma kad butu kaip priklauso tada ir atreguliuosiu tikslei,del temperaturos neziurejau bet pagalvojau apie tai ir yra mintis deti santechnini manometra(iki 4bar)su temperatura,na ritoj gal nufimuosiu miske(kaip medzius raunu)na kad labai svilptu nesigirdi nes daug tu alkuniu ir ilgas vamzdis(ispradziu pajungiau per baliona kuris buvo tai tik snypste,tada numeciau ir iskarto kitas garsas)dar manau pasikeis ir garsas ir trauka kai pajungsiu pilnai kintama geometrija
koks vakumas?tu dar nepajunges turbinos geometrijos valdymo?,ir tu jau kuri,važiuoji?,ar žinai šitą,kad turbino geometrijos mentelės,nevaldant,jos stovi ant maximalaus srauto sudarymo kampo,tau turbos sparnuotė per kaminą išskris,nebent įsukes iki ribos atraminį varžtelį.Vakumo traktoriui nelikę niekur,nebent pritaisysi vakuminį siurbliuką,čia likes tiktai slėgis,ir akuatorius turi būt keičiamas,vietoje orginalaus vakuminio,statomas slėgine,ne vakumine deafragma.
tikrai dar nepajunges,na gal ne taip susakiau desiu toke pusle kur pasijungs slegis ir idejes trainyka nuvesiu i kabina pajungti dacika ir ji valdys geometrija,na gal taip susakiau nes su jom nebuvau susidures,konsultuoja draugas(servize dyrba dizelistu)tai savo golfa taip isturbines kad svaistikliai nelaiko sake ritoj des kaskokius kur iki 500ag atlaiko,as jam perejimus virinau.Taip pradziai susukau iki galo ir pasijunges manometra atleidau kaskur iki 1bar tada uztaisiau kad nejudetu,laikas spaudzia ryt-poryt ir pirm.miskas ir kol neatleido noriu trasu 16tuko kvieciam uzmesti(nedejau is rudens)
kaska tipo toki mastau tik nezinau ar bus gerai
geometrija pajungus garsas nesikeis jau o kad valdymo ner nebaisi beda, as dabar tu sleginiu valdymu isvis nededu, su atraminiu varztu nustatau 1 bar ant max apsuku ir uzfiksuoju traukele geometrijos kad neissireguliuotu slegis. bet monometra visada kabinoj reik turet slegi kad matytum
Kreiptuvams-mentelėms stovint vienoje visada padėtyje,mano durna galva rods,kad juos greit pakankamai užneš,jie judėdami,aplink save,nuo saves sąnašas apsivalo,įdėjai pajungei valdymą,kaip priklauso,ir spakaina galva,aš taip tikrai nedariau,ir nedaryčiau,tas akuatorius nebrangus,iki 10 eurų eina nupirkt.
https://www.youtu...6o-IS8cNMY va taip reike pajungt kintamos geometrijos turbina,ir nereike uzstabdyt lopeteliu regulevimo,lopeteles turi judet ant atitinkamu apsuku,tai yra nuo suspausto oro kolektoriaus,pajungti,i pusle,toliau pagal poreiki atreguliot pusles traukute.https://www.youtu...OTGHLNMZfs cia aiskiau matyt pajungimas slangeles.
Taip ir turi būt,jai turbina tokio tipo,ji ir tinkamai pajungta turi būt.Per gyvenimą esu keturias turbinas ant traktorių sumontaves,tris iš jų su kintama geometrija,visom,padariau,kaip priklauso valdymus,tokiais reikalais,kad užstatyt kreiptuvus ant tam tikro kampo ir užfiksuot,net minties neturėjau,tai kam tada tokio tipo turbiną montuot?tada statyt paprastą be geometrijos-valdymo,o ne su kintama ir ją padaryt kaip paprastą.Nu jūs čia duodat džezo kaip reik
jai taip darant,tai tada paprasta padarei atmosfernyka su interkuleriu,ir ta pati jis jiegos isspaus.
todel ir rasiau Beveik baikta,kai toks oras ispuole tai paskutinis sansas malkas parsivesti,kita savaitae pajungsiu ir imesiu foto.
Prirašėt daug , bet ir tiesa ne visa... Bent rusiška turbina geriau be jokių savireguliavimų. Ir kam tas vožtuvas reikalingas kad dūmą tiesiai kaminan pūstų o ne per turbiną.... https://youtu.be/...
kad uzkontryta tai nieks ten degesiais neuzsines, nesuprantat kostrukcijos matomai. Ji uzsinesa ( judancios dalys) ir pradeda sunkiau vaikscioti ko pasekoje vakumas per silpnas ja smaukyti.
O kad uzkontrino tai nieko cia blogo gavosi paprasta turbina.
dabar tikrai baikta,verta buvo varkti,traukimas nepridesi.Dar perdirbau ismetimo alkunes(storesnes)gofro dejau isilgai variklio 60mm taip sumazinau pasipriesinima,iputima irgi perdariau.Tepima pajungiau nuo radijatoriaus stucerio.
https://youtu.be/...
Mano akimis,spręndžiant iš nuotraukų,ką matau-ką tobulinčiau,visose pajungimo linijose,pirma,grįžtamas tepimo iš turbinos,tas įlenktas,įmuštas vamzdelis,nėra patikimas,antrą,šlanga pati grįžtamo tepime,ir man rods,per slabna,gal plonasienė,kad ties nedideliu palenkimu,matosi jau įdubimas,tekės ja gi karštas tepalas,ten turi būt čiki čiki,jai šlangą naudot,trečia,išpūtimo linijoj,labai daug jungčių,prie įsiurbimo kolektoriaus,iš nuotraukos,labai nepatikimai atrodo sudūrimas,į praplatėjimą,kiek supratau deametro,ten ant kažkokios plasmasės net atrodo sumauta ir suveržta,o gal klystu,bet taip tikrai atrodo.Patiko,išmetimo sistema,link kamino,prikišt nieko negali,liux.Su išpūtimu,ir tepimu,geriau nerizikuok,šitos linijos,patikimai turi būt įrengtos,ant visų net 200 procentų,yra traktorių dalių parduotuvėse pirkti alkūninių šlangų 90 laipsnių kampais,jos nepigios,pavyzdžiui 55 mm deametro apie 14.80euro,vienas kampas,bet užtat bus patikima,pats pergalvok,pūtimas,kad ir imant 1 barą,ant didelio deametro sujungimo linijos,jau šis tas,numovimo atvėju,galimas turbinos valdymo sutrikimas,gazo užmesi,per daug užpūs,nesukreips į slėgio mažinimo pusę lopetėlių,nuo to,gali sparnuotės išlėkt,tepimo linijose prakiūrimas-iš variklio tepalą lauk išvarys,o jau tada visiem aišku,kas būtų,šitie du dalykai,įpatingai svarbūs,ir turi būt,kaip rašiau,ne kad ant 100 procentų patikimi,bet ant visų 200
isputimo vidurinis sujungimas met.perejimas taip pat suviritas met. tepimo grystamas originalus(buvo prie turbinos)skyle13mm duobute gal 3mm,slanga 20mm(vidus)nauja taip buvo.
Tai kiek jinai yspaudzia,jau teko matuoti?is video kiek eina suprast,kad tokia turbina daugiau triuksmo nuima negu ruska.
nebandziau kiek bet atreguliavau apie 0.6bar(gazuojant)dabar ainu isivesiu manometra i kabina tada atreguliuosiu tiksliau pilnai apkrauta 1bar.
Neimk i galva kad ir gryztamas pabegs, greitai langai bus juodi. Pastebesi greitai.
Tas slangos ilinkimas kaip suprantu pasukus kamsty palei laikrody dingtu, arba pakeitus kampa bet jis jau ivirintas.
20mm gryztamam daugiau nei 200 procentu reikalingu.
kodel Vygantai i bloka nedarei to nupylimo kaip atsiunciau foto ten auksciau?
Ispaudžia nemenkai,iki 2 bar tikrai,tik vargu ar neprapūstų ko nereikia,su tokiu slėgiu,jumzan kaip buvau tokią įtaises,apie 1,2 buvau sureguliaves,kad keltų,taip ir pardaviau su tiek,rudenį praeitam buvo atvykes kur nupirko vyrukas,net smalsu buvo užklaust,kaip traktorius tarnauja,kaip turbina,sakė liux,vadinas dar toksai slėgis galimas,kad du metai tiek pučia ir nieko.Ji ganėtinai tyki Raimundai,daugiau šnypštimo garsas dirbant jai,švilpimo veik negirdėt,užmynus pilną gazą ir greit atleidus,nukniaukimas nedidelis yra.
mune jai teisingai suprantu 1.2 tai pilnai apkrautas.ariant ar panasiai,idejau kabinoj manometra gazuojant iki 0.7.belarus8822 man taip pasirode paprasciau ir greiciau,ten neivirinta o santechnine alkune isukta,beto bet kada gali paziureti ar tepasi,reiks pameginti pasukti.bet kai tokio storio manau kad praina lengvai o ta vamzdeli reiks bandyt patiesint 3mm gal ir macit,turejau toke karcia pamoka su Jumze.
Viskas cia gerai su tavo kuriniu.
Tik blogiausia blogybe tai turbinos maitinimas ( tepimas) gumine zarna ir didelio diametro. ar stucery bent atbulinis voztuvas yra?
Ji daugiau nepūs nei varikliui gavus apkrovos,kiek nustatyta,neduoda daugiau užpūst,akuatorius,kitaip tariant ta pūsliukė slėginė,kur stumdo kreiptuvus,kiek parodys,pagazavus,momentiškai,maximaliai,tiek ir pūs prie apkrovos,tik prie apkrovos,tolygiau,pastovų,aukštą slėgį palaikys.
tepimo slangute nera stora ji 200bar,vidine skyle 5mm,ji buvo labai ilga as ja nupjoviau ir angali suverziau dviem nerzaveikiniais kamutais,o prie turbinos galas toks pat tik originalus ir 10mm stuceriukas.O del sazines ramumo pataisiau grystama
dabar supratau mune,o pries tai kai buvau uzkontrines(be puslikes)tai pagazavus apie 0.7 o kai banziau vaziuodamas duodant gazo pakildavo iki 1.1-1.2 o dabar galiu iskarto sureguliuoti nes jis(akuatorius)neleis daugiau sukilti.
Yra budas garsui pagerint,tai turbosvilpukas https://www.youtu...zC6QfoGdWs aba https://www.youtu...BNvtYa5XPc
oj Raimundai, nejuokinkit su tuo svilpuku, vis isijungiu youtube ir ismeta kartais, tai juokas visada ima
tai tas svilpimas dzin jis tik ausiai malonus ir kitiem,o va pacios turbo veikimas jau ir paciam malonu dirbti,beje perdirbus ismetima garsas tikrai pasikeite,taip pat pareguliavau geometrija tai neber ant letu to sniokstimo.
Aš vengčiau to švilpimo, nes ilgai dirbant išvarytu iš proto, o jaunima tai žavi.