Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > Interkuleris |
pajungimas
Data: 26-03-2011
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 640 x 480 pikselių
Failo dydis: 92.5kiB
Komentarai: 12
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11614
Data: 26-03-2011
Įdėjo: Raimundas852
Dydis: 640 x 480 pikselių
Failo dydis: 92.5kiB
Komentarai: 12
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 11614
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
kuo daugiau nesamoniu tuo daugiau bedu
Nu su intercooleriu tikrai daugiau bedu nebus o tik daugiau galios
ia nebda,ia isigelbjimas nuo slobnumo......ita nesamon pakl jieg per bg.
idomu jaigu ideti i mtz ar padaugetu jiegos?
tai aisku
kazin ar iseitu padaryt is tepalinio mtz radijatoriaus na pervirinti bakelius reiktu slangams storiems,bet gal taip nesugetu jis atvesint oro nes pergrubus.
Tik itas zetoro variklis viens prie vieno su mtz, cilindr diemetras taspats,tik eiga pas j mazesn 5mm,neaiku kas nuo ko kopijavo,djus paprast rusk be turbinos 100ag tikrai ilupt.
raimundai o alkuninis panasus zetrono i mtz?
tepalinis netikt,nes neatauint oro,interkuleris daugiau tinka turbininam,nes turbina spaudia or,o oras nuo spaudimo kaista,kad sumazint oro isipltima yra leidema per radijatori,kur jis atvsta,suspausto+atvesinto oro daugiau telpa cilindr,kur jame galima daugiau sudegint purkto kuro,nuo to padaugja gale.
na taip padideja gale o kuro sanaudos tos pacios net ir sumazeja sunku darba dirbant nes maziau gazuot reikia
pacios alkns truput mazesns,nes 5mm,prie ono neturjau,tai neinau,bet man atrodo skirtumai nedideli.
kura truput galima padidint,bet ir nepadidinus jau galia kitokia.